Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2024.03.25 0 2 3342

Végül amúgy egy teljesen vétlen vidéki emberre fogták, aki nem is volt Pesten abban az időben. Pedig mi másra valók lennének a katasztrófavédelem meg az egyéb hatóságok, ha nem erre, hogy időben lemondják a tömegrendezvényeket, ha baj lehet belőle?

Előzmény: Hümmögőpipőke (3324)
MrJones512 Creative Commons License 2024.03.25 0 1 3341

Nektek írtam. :)

Előzmény: Törölt nick (3339)
Törölt nick Creative Commons License 2024.03.25 0 1 3340

Mi a Mester utcában laktunk, a Petőfi hídról néztük általában, kivéve abban az évben, mert a férjem reggeltől nézte az esőradart a neten, és mondta, hogy a vihar pont 9-re ér Pestre. Az ablakból láttuk az ítéletidőben menekülő embereket, félelmetes volt. A férjem lement a kapuba, és kitámasztotta, hogy be tudjanak jönni azok, akik fedett helyen megvárnák, amíg elmegy a vihar. :(

Előzmény: Hümmögőpipőke (3323)
Törölt nick Creative Commons License 2024.03.25 0 1 3339

Írjál nekik, hogy reklámozni szeretnéd a programot, kérjél árajánlatot. :) Kíváncsi vagyok, mennyibe kerülne borsot törni az orruk alá.

Előzmény: MrJones512 (3337)
Nyúlszájú Creative Commons License 2024.03.25 0 2 3338

Én már tettem javaslatot az indánál, hogy nagyban segítené a trollok visszaszorítását, ha visszaállítanák az inda/10 nick intézményét, s megszüntetnék a nick öntörlését. Csak inda törlés maradjon.

Azt válaszolták, hogy a fórum vezetőinek jó, ahogy van.

Előzmény: MrJones512 (3337)
MrJones512 Creative Commons License 2024.03.25 0 2 3337

Jó, hát... Ha most ezt az ürügyet találta ki, akkor ezt az ürügyet találta ki. Ez is van olyan jó, mint a "nyugdíjas". :)

Mert hát azt mégse mondhatta, hogy "sérti kormány és a megafonos trollok érdekeit, ha eredményesek ikszelik őket ki". 

 

No, nem baj!

Meghosszabbítom Bicskéig. Oszt' jónapot!

 

Egyelőre marad az emilben terjesztés. Nekem úgy is jó.

 

 

"Ahelyett, hogy ki merné jelenteni bárki, hogy nem jogellenes a használat, csak épp reklámozd (ingyen) máshol, ne a tulajdonukon."

 

Szerintem pont neki kellene reklámoznia legjobban - elvégre a szutyok fórummotor olyan hibáját javítja, amire mindenki panaszkodik, aki valaha is használta.

És amire állítólag 1x éve jelentgetik, hogy javítsák már meg, de az Inda tesz rá. (Azért van egy halvány gyanúm, hogy szart se jelentgetett ő semmiről: itt minden nagyon szep, minden nagyon jo, mindenki mindennel meg van elegedve... a fórumozók csak azért fogynak, mert Soros...)

Előzmény: Nyaky Z. (3335)
Nyaky Z. Creative Commons License 2024.03.25 0 2 3336
  • Baleseti ok-vizsgálatnál talán ma is oktatják a répcelaki robbanás összetettségét, hihetetlen nehéz (szakmákon átívelő) okrendszer-feltárását. A lényeg az, hogy nem a felelős(ök) megnevezése a lényeg (csak a politikai vezetőknek), hanem a következmények rendszerszintűsége. Tehát ott ugye egészen a szakmunkásképzésig kellett változtatni dolgokon, s rendszereken. Mert a hiba, a katasztrófa "ott volt bekódolva", csak senki sem tudta, mikor, hol, hány áldozatot követel. 
Előzmény: búvár-halász (3330)
Nyaky Z. Creative Commons License 2024.03.25 0 1 3335

Olyan kár, hogy udvariasságból nem lehet a régebben, a reklámblokkolót hasonló elmeroggyant gondolatokkal támadó indexes ügyére hivatkozni. :---))

Meg arra, hogy a szolgaltatók közül bárki beleszólhat-e, 16:9-ben, vagy 9:16-ban nézek pornófilmet...

 

 

 

Ahelyett, hogy ki merné jelenteni bárki, hogy nem jogellenes a használat, csak épp reklámozd (ingyen) máshol, ne a tulajdonukon. 

Előzmény: MrJones512 (3334)
MrJones512 Creative Commons License 2024.03.24 0 3 3334

Legfeljebb a te géped működését változtatja meg, de nem a fórumét. A fórum bárki más gépén pont ugyanúgy néz ki, ahogyan máskor.

  

Operátor csak kamuzott egyet, oszt' sajt.

Előzmény: Nyúlszájú (3333)
Nyúlszájú Creative Commons License 2024.03.24 0 2 3333

A működő x?

Mire számítottál? Megváltoztatja a fórum működését.:)

Előzmény: MrJones512 (3329)
búvár-halász Creative Commons License 2024.03.24 0 2 3332

Ez a csibegyári lassító tényleg valószínűleg az összes hazai rallypálya 5 legveszélyesebb pontja közé tartozik. robogtam én ott lefelé versenyeken a sufnituningolt Ladáimmal 160-170-es tempóban, és azon járt az eszem, hogy hogyan fogom tudni levenni a féktávot a Csibegyárnál. Én híres lassítóromboló voltam, amíg versenyeztem, extrém körülmények között nehezen vettem le a féktávokat. 

Szerintem a Csibegyári lassítónál az elmúlt 20 évben biztosan ott maradt minimum 20 millió forint, kiszakadt futóművekben, lökhárítókban, megrogyott doblemezekben és hasonlókban.

Erős indulatok és néhol anyázás megy a belterjes körökben, mindenki gyászol és rohadtul ki van feszülve.

Johnny Five Creative Commons License 2024.03.24 0 0 3331

Előzmény: MrJones512 (3329)
búvár-halász Creative Commons License 2024.03.24 0 2 3330

Yello Media véleménycikk:

(Véleménycikk)Többen írtak sok mindent a mai esettel kapcsolatban, azonban az okokra kevesen világítottak rá! Három rossz tényező együttállása kellett ehhez a balesethez. Mind a három emberi mulasztás, vagy butaság. Egyik, hogy a rendező nem tudta biztosítani, hogy a lassító körül, féktávon, ráadásul kerítés előtt ne álljanak emberek. Olvastam, hogy többször is rászóltak az ott álló emberekre. Régebben ilyen nem volt, a lassító zónából mindig el tudták zavarni az embereket. Még akár azon az áron is, hogy vagy kiveszik a gyorsaságit vagy késleltetik a rajtoltatást. A másik tényező, a nézők felelőtlensége. Ha tapasztalt sok versenyen részt vevő emberek azt mondják, hogy ne állj oda, akkor nem állsz oda, még ha te vagy a Jani! A harmadik ok, bár ez véleményes, a versenyző. Igaz, hogy a versenyző a pályán azt csinálhatja amit akar - tisztes határokon belül természetesen, de a mai rendszerben akinek ma pénze van, az azzal megy, amivel akar. Kb. 10 évvel ezelőttig ez úgy ment, hogy volt az úgynevezett szamárlétra. Túra osztály közel utcai autóval, majd Rallye 2 kis kategóriás versenyautó, és ha ott annyi pontot szereztél, akkor kerülhettél fel az első osztályba, ahol nagyobb autóval is mehettél. Ahogy Ranga László fogalmazott ezek az autók már fegyverek. Senkit se tévesszen meg, hogy mennyire irányítható, menyire a végletekig az úton tartható, tapasztalatlanabb kézben töltött fegyverként hatnak. Át kellene gondolni ezt, és újra vissza kellene állítani, hogy mindenki kis kategóriás kocsival kezdjen.

MrJones512 Creative Commons License 2024.03.24 0 1 3329

Nyitottam egy topikot a Trollfilternek.

 

30 percet élt.

búvár-halász Creative Commons License 2024.03.24 0 2 3328

Vagyis inkább az oldalával és a seggével, az autó sérülései alapján.

Előzmény: búvár-halász (3327)
búvár-halász Creative Commons License 2024.03.24 0 2 3327

Az oldalával, de a túloldalával szerintem, vagyis megforgott, igen.

Előzmény: Hümmögőpipőke (3326)
Hümmögőpipőke Creative Commons License 2024.03.24 0 1 3326

Megperdülhetett és farral csapódott be?

Előzmény: búvár-halász (3325)
búvár-halász Creative Commons License 2024.03.24 0 2 3325
Hümmögőpipőke Creative Commons License 2024.03.24 0 2 3324

Csak hát az áldozat hibáztatása olyan izé...

Hümmögőpipőke Creative Commons License 2024.03.24 0 2 3323

Nagyon más történet, de valami mégis közös.

A 2006-os tragikus aug. 20. tüzijátékon kint voltunk a Margithídon.

kb 15-20 perccel előtte valaki hangosan szólt, hogy most kapott egy hívást a nyugati országrészből, hogy brutális vihar van, és Pest felé tart szélsebesen.

Előttünk egy család álldogált, apuka nyakában egy kb másfél éves kisfiú, anyuka egy kislány kezét fogta.

Eszükben sem volt elindulni, nevetgéltek csak rajta, ahogy kb mindenki más is a maradás mellett döntött.

Én próbálkoztam, de két húsz év körüli gyerekkel már nehéz bírni.

Aztán az első kövér esőcseppnél bedurcultam, hogy én indulok.

A lányom lakása onnan pár száz méterre van a Vígszínháznál, addig rohantunk a szakadó jégesőben, beszerezve jónéhány dudort a fejünkön.

Utána sokáig rágódtam rajta, hogy vajon a picurkák hogy úszták meg.

És ami a hasonlóság: akkor is mindenki bűnös volt a szervezőktől a meteorológusokig, még a balatonnál nyaraló gyurcsány is, csak épp a sok felelőtlenül kockáztató nézelődő nem, akik aztán meghaltak, megrokkantak, megsérültek.

Pedig lehetett tudni, hogy jön a vihar.

Az autóversenyen is lehetett tudni, hogy veszélyes ott állni, de hiába terelik el őket, rögtön utána visszamennek. Mert onnan jól lehet látni..

búvár-halász Creative Commons License 2024.03.24 0 2 3322

Ilyen polgári jogi relevanciája valóban lehet(ne) a nézők tiltott helyen állásának.

Előzmény: Nyaky Z. (3321)
Nyaky Z. Creative Commons License 2024.03.24 0 1 3321

És olyanról, hogy német versenyszervező csődbeperelt (versenylefújas, eü ellátás, biztosítási költség-emelkedés, vizsgálati költségek, ügyvédi díj stb okán) megsérült nézőt!? Már ha érted... Majd egyszer itt is elindul az érdekérvényesítési katagóriaugrás.

Előzmény: búvár-halász (3320)
búvár-halász Creative Commons License 2024.03.24 0 2 3320

Én csak annyit tudok, hogy megsérült nézőt még sosem fogtak büntetőeljárás alá, csak szervezőt, rendezőt, de ezt már írtam.

Előzmény: Nyaky Z. (3318)
Nyaky Z. Creative Commons License 2024.03.24 0 2 3319

Ha a vasútállomáson, a peronon, a biztonsági sávon, annak pálya felöli szélén állsz, s elsodor a hatharmancasicé, akkor az állomásfőnök, a masiniszta, a peronőr vagy te leszel a hibás? S jól alszik-e bármelyik résztvevő utána? - vagy csak te, a Köztemetőben....

És téged kell-e sajnálnom, vagy a többiek tönkretett életével illik törődnöm? 

Előzmény: búvár-halász (3306)
Nyaky Z. Creative Commons License 2024.03.24 0 2 3318

Azért egyszer végigvinnék (a falig) egy olyan persorozatot, ahol nem csak polgári mód próbálnam bebizonyítani a veszélyeztetés cselelekményét (ha miattad félrekapja a kormányt, s mást öl(het) meg - ennek mindhárom oldali következmény-felelősségének kimondásáig), szóval ez a "nem bűncselekmény" talán elhatárolásnehézséges lehet. 

Előzmény: búvár-halász (3309)
búvár-halász Creative Commons License 2024.03.24 0 2 3317

Nem tudom, mennyit nyom a latban, mert ez a lassító a bajóti elág elé lett kitéve 100-150 méterrel, hogy ne essenek rá a kanyarra, mert akkor minden 10-15. autó beesne szembe az árokba. Szóval ennél a lassítónál tilos és életveszélyes állni. Kérdés, hogy az olajfolyás ezen a részen volt-e, ha igen, jogos az észrevétel. De még azon is megy a disputa, hogy a pilóta ennyire elmérte a féktávot, vagy műszaki hibás volt az autó, de ennek viszont nincs büntetőjogi relevanciája.

Előzmény: Hümmögőpipőke (3315)
búvár-halász Creative Commons License 2024.03.24 0 2 3316

A rallys oldalakon is van vita a felelősségről. Sokan szidják a Szujó Zoltánt is, ő az MNASZ elnöke tavaly január óta.

Egyébként Szabolcsfy Péter napra pontosan 40 éve ütött el nézőket egy hegyi versenyen és ott is 4 halott volt, és ezt valaki kiszúrta.:(

Előzmény: Hümmögőpipőke (3314)
Hümmögőpipőke Creative Commons License 2024.03.24 0 1 3315

Ha a kifolyt olaj közrejátszott a balesetben, akkor még súlyosabb ítélet várható a rendezőkre.

Előzmény: búvár-halász (3312)
Hümmögőpipőke Creative Commons License 2024.03.24 0 1 3314

A versenyt rendező Arrabona Rally Club először rövid közleményt adott ki közösségi oldalán, amelyből kiderült, hogy a verseny Lábatlan-Bajna szakaszán történt baleset miatt az 11. Esztergom-Nyerges Rallyt félbeszakítják. Később közzétették az ORB2, az ORB3 és a Historic szezonnyitójának leállításáról szóló felügyelőtestületi határozatot is. A baleset előtt pár órával azt írták, olaj került a pályára.

 

búvár-halász Creative Commons License 2024.03.24 0 2 3313

De, brutálisan lelassult. Most le is vert a víz, ahogy rákérdeztél.:)

Előzmény: MrJones512 (3311)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!