Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sarkany Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5551
A mail elment az itt közölt freemailodra...
Előzmény: georgbob (5549)
R*R Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5550

Tőle kérdezd! De bárki írhat bármit az ő dolga-baja.

Ha rövidesen majd cserélik a computeremet, beszámolok még chiptuning előtt, lett-e érdemi változás a gyári programban, mert lesz összehasonlítási alapom. Addig elfogadom, míg az ellenkezője be nem bizonyosodik. De mégsem eskü alatt tett vallomásokról szól a Népítélet. Gauss-szabályt kell alkalmazni... 

 

Előzmény: t-bird (5547)
georgbob Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5549
Üdv! Akkor jelezném...
Előzmény: Sarkany (5548)
Sarkany Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5548

Mindig is éreztem, hogy rossz országba születtem.

 

Off lesz, amit most írni fogok, de annál tanulságosabb...

 

Ismered, azt a beszélgetést, ami a washingtoni magyar nagykövet és a Fehér Ház ügyeletes tisztje között zajlott, amikor Magyarország hadat üzent az Egyesült Államoknak, 1941. december 12-én?

 

Olvasd el és döbbenj rá, hogy mekkora igazságot írtál...

 

(Ha nem tudod hol keresd jelezd és megküldöm mailban)

Előzmény: georgbob (5545)
t-bird Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5547
Még egy belemenés, és 5 liter lesz!
Vagy csak szimplán óvatos lett az áldozat.
Előzmény: R*R (5546)
R*R Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5546

Szia!

Már Cheviék is tudnak teljesítményt optimalizálni?

http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=59598

"Karácsonykor belém jöttek hátulról természetesen a szervíz javította a járgányt, és valószínűleg a motorkomputert is frissitették, mert a fogyasztás visszaesett a korábbi 9 ről, 7 körülre. 90%ban városban használom, ha ez a fogyasztás marad akkor dőlni látszik a 10 liter alá nem megy a fogyasztás elmélet."

 

 

Előzmény: kripic (5542)
georgbob Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5545
Mindig is éreztem, hogy rossz országba születtem.
Előzmény: t-bird (5544)
t-bird Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5544
Ne bízd el magad, a levegőben lóg a robogók rendszámosítása, műszakiztatása, adóztatása köbcentitől függetlenül!
Marad a villanyos golfautó.
Előzmény: georgbob (5543)
georgbob Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5543
Én nem véletlenül gondolkodom mopedautón a feleségemnek. Se gépj.adó, se műszaki, se zöldkártya, se parkolási díj, stb...
Előzmény: kripic (5542)
kripic Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5542

Na, többek között ezé' turbózom én is magamat valami fogyasztáscsökkentő megoldás ill. bizbasz beszerzése tárgyában...

Valahogy csak meg kőne spórónyi...

 

Előzmény: georgbob (5540)
t-bird Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5541
Köszöntelek Magyarországon!
Előzmény: georgbob (5540)
georgbob Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5540

Üdv!

További sokkoló hírek, aki még nem tudná: GÉPJÁRMŰADÓ!!! Teljesítmény után fizetendő elvileg, 1KW=300Ft (mint a dokinál!) A vicc az, hogy minél idősebb az autód annál olcsóbb az adó! KI ÉRTI EZT!!! Én eddig fizettem évi 12000-t, most 21000-t! Környezetkímélő osztálybasorolás után nincs kedvezvény, de ha van egy húszéves 150-180 ccm-es verdád, akkor annyit fizetnél, mint most az új autódra. Teljesen ki vagyok akadva! Georgbob

R*R Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5539
Jöjjön az első tányér- körbeüljük...ahogy Komis mondja!
Előzmény: Stocz (5538)
Stocz Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5538
Pedig lenne még megoldatlan probléma, több is.
De nem akarok senkit elriasztani, elkedvetleníteni, majd inkább apránként adagolom a fekete levest.
Előzmény: R*R (5537)
R*R Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5537

Szia!

    Üdvözöllek, de további szervízt nem vállalok!!!

 

Előzmény: Stocz (5536)
Stocz Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5536
Szevasztok!
Egy 1.6-os mentazöld SW-vel csatlakoznék a csapathoz.
egy éves a gép, ~50 e. km van benne, és hát van vele gond, nem kevés (vagy csak én vagyok túl kukacos?)
Cromagnonhoz hasonlóan én is Bp-en, taxiként használom (üdv a konkurenciának!).
A topicot végigolvastam (eltartott egy ideig), és így utólag is köszönöm az infókat mindenkinek.
Csak egy rövid tapasztalat a szűkítős témához:
A gép olyan 20 e. km körül elkezdte azt a nem kellemes dolgot szokásává tenni, hogy a napi első indításnál vagy csak a második indítózásra ugrott be moci, vagy már az elsőre is, de ekkor (úgy hallás után) kb. két hengerrel, aztán leállt. A szervíz ez idáig nem tudta orvosolni a gondot.
Nos, miután (felbuzdulva az itt olvasottakon) eltávolítottam belőle a szűkítőt ez a gond megszünt!
Azóta minden nap pöcc röff, mint újkorában. és ez már egészen biztosan nem placebó hatás!
t-bird Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5535
Ja hogy ilyen terhelésről van szó, most már értem. (Én erősen villanyban gondolkodtam. : ) )
Előzmény: Sarkany (5533)
Cromagnon Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5534

Sziasztok!

 

Érdekesség! Egy kolléga összetörte a Lacsi elejét a tűzfalig.Nem adták meg a jobbkezet.Elmondása szerint bontóba ment alkatrészért futómű cuccokat keresett mivel elég kevés Lacsit bontottak idáig nem sok minden volt hozzá. Viszont a B Vectra féltengely egy az egyben megeggyezett és ezt szerelték bele keresett hengerfejet is arra meg adtak neki Nubira II hengerfejet  az jó volt.Szóval állítólag sok minden alkatrész a B Vectrából helyettesíthető így olcsóbb!

Sarkany Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5533

Megtisztelő... :)

 

Azon kell eltöprengeni, hogy a klímát milyen meteorológiai viszonyok között használja az üzemeltető.

 

Ezt azért tartom fontosnak kiemelni, mert sokan (néha én is) télen az ablak páramentesítésére is használják. Téli üzemben a kompresszor könnyebben kaphat folyadékütést. Ez akár tönkre is teheti. Szóval, szerintem ilyen esetben nem árt a kíméletes indítás..

 

Nyári üzemben nem sokat gatyázok, bekapcsolom, amikor szükségét érzem és kész. Függetlenül attól, hogy éppen milyen fordulaton üzemel a motor. Ettől meghibásodás általában nem történik. Nyáron ugyanis rendkívül nagy valószínűséggel azonnal gáz halmazállapotú közeggel indul a kompresszor, a folyadékütés valószínűsége rendkívül csekély.

Előzmény: R*R (5532)
R*R Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5532

Nem a belsőégésű motor thermodinamikus körfolyamatáról van szó, hanem a hűtési körfolyamatról.

Sárkány is szakértője, ha nyilatkozik majd...

Előzmény: t-bird (5531)
t-bird Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5531
Ez elég hasbaakasztósnak tűnik. Mitől lenne nagyobb terhelés nagyobb motorfordulatnál. Az elektromos hálózat ugyanaz. (Sőt, ha 3. vagy 4, fokozatra kapcsolt ventillátorral gyorsítasz, akkor visszavesz a ventillátor fordulatszámából, hogy a ne legyen gyengébb a gyorsulás.)
Előzmény: R*R (5530)
R*R Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5530

    Én sem gondoltam rá, de klímás szaki mondta, hogy bekapcsolás előtt a motorfordulatot vissza ajánlott venni- azaz haladás közben üres, fordulat visszaesett bekapcs, eztán poroszkálás tovább. Így nem kap a kompresszor és a rendszer sem akkora lökésszerű terhelést, mint egyébként. A klíma meghibásodások gyakori oka lehet, de az jó ha visszajön az ügyfél különösen gari után!

Klímamesterek mit mondanak?

Előzmény: t-bird (5529)
t-bird Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5529
Ezt a "hogy kell"-t most nem igazán értem. Bekapcsolod a klímát és a levegőkeringetést és kész. A hőmérsékletet oda tekered, ahova akarod. A szakemberek szerint rendszeresen illik bekapcsolni. Én gyakorlatilag az eltelt két év alatt max 100 km-t mentem klíma nélkül a 30e-ből, és olyan, mint új korában.
Előzmény: R*R (5528)
R*R Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5528

Szépnapot mindenkinek!

   Tudja-e valaki, hogyan kell bekapcsolni a klímát? Eddig azt gondoltam tudom, de hátha nem vagyok egyedül. A kérdés nem Lacsi-specifikus.

Ujjacska (lábujjacska) elindul-gombot megkeres-megnyom-visszajelez (esetleg bízzuk a Szöszire) OKÉ, de mégis hogy a kompresszor hosszúéletű maradjon mindezt hogyan ajánlott?

Komis Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5527

"Olvasva a topicot, gondolom, többeket érint..."

 

Ó Ó Ó Ó!!!

Itt a topikban azt hiszen csak(?) Pusztazamornak volt éles szerződése...ő pedig eltünt a topikból.... rosszat sejtek.:-((((

Előzmény: Sarkany (5526)
Sarkany Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5526

Olvasva a topicot, gondolom, többeket érint...

 

Március végéig biztosan nem fizet több ezer ügyfelének az Il Ferro Kft.

 

http://www.nol.hu/cikk/437035/

 

sznuni Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5525

Szia!

 

Ebben lehet valami amit írtál.

De akikben van egy kis kiváncsiság az eljöhetne néha a mi talijainkra.

Abszolút nem kötelező csakis azért teszem meg mindig hogy hátha lenne egy pár ember aki esetleg eljöhetne velünk is.

Ott is kötetlen beszélgetések szoktak lenni (mármint a másik fórumban). Mi több a talikon szoktunk csak igazán nagyokat szórakozni.

 

Én nem eröltetem a dolgot de ha nem zavar senkit felteszem ezek után is a talikat hátha kedvet kapna valaki vagy valakik és eljönnek velünk.

 

Üdv: sznuni

Előzmény: Komis (5524)
Komis Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5524

OFF

"Elszomorít hogy a kezdetek kezdetén volt egy pár itteni ember aki eljött az egyik talinkra és azóta sem jött el senki."

 

No para!

 

Ha azt vesszük, hogy az itteni topik résztvevők által megszervezett első találkozóra (amely 3 időpontot csúszott!!) 2-en voltunk...., akkor felvetődik a kérdés mi a gond?

Nos nem gond, de a tippjeim:

- 'nyugisabb' mentalitású emberek használják ezt a topikot

- több a vidéki Bp-től nagyobb távolságra

- írogatni olvasgatni szeretnek, de nem annyira közöségi emberek

- stb.

 

Én magam is olvastam a másik fórumot, és információ szerzésre remek!

Ez a topik viszont a kellemes puritán kivitelével, olyan kerekasztal fazonú beszélgetést ad vissza, ami nekem jól esik. Mintha egy szobába ülnénk valaki bejön csevegünk, kimegy, jön más.. és nem zavar ha ugyanazt kibeszéljük mégegyszer.

 

Ha átírogatás nincs is, átolvasás biztos van.

 

ON

 

Üdv

Előzmény: sznuni (5518)
kripic Creative Commons License 2007.02.26 0 0 5523

Szia!

 

Esetleg ez segít...:

 

http://chevy.mrmax.dp.ua/EN/documents/Nubira-Lacetti/ewd-rhd-j/5J2_5_17.en.html#J5MT

 

 

Mint már korábban is, úgy ismét és általában is ajánlom ezt a szervizkönyv -et

Előzmény: lewenter (5517)
ooz1 Creative Commons License 2007.02.26 0 0 5522
OK, részemről az a téma lezárva.
viszont van egy kérdésem: a riderauto.hu árait hogy lehet kideríteni?
Előzmény: t-bird (5521)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!