Az 1,9 CDTI-nél a levegőszűrő a motor tetején pihen.
Van egy nagy szürke műanyag a motor tetején, ezen belül van egy fekete. Ez négyszögletes. Három csavar van rajta sorban. Ezeket kell kivenni, aztán az elejét megemelve már kint is van a levegőszűrő. Visszarakásnál kicsit erőszakosan meg kell nyomni lefelé a fedelet, mert a tömítés picit feltart.
Szia ! Levegő beömlő csövet kellene követned.:)Vigyáz hogy ne törj semmit sem.Menni fog.Ha nem cseréltél gázolaj szűrőt ne most kezd el .Nem nehéz csak ha rosszul teszed bele levegős lesz a nafta .Jó munkát és baleset menteset :::::))))
Most olvasom hogy gázolajszűrőt is kéne cserélnem. Azt se tudom mi az, meg hogy hogy néz ki. Most vettem a dögöt. Még nem volt se teherautóm, se dízelem.
Tudom hogy égő, de hol van a légszűrő Vivaroban (1,9 CDTI). Ne röhögjetek! Egy 10 perce bogozom... Először arra gondoltam az a rohadéknagy doboz ami kiszúrja a szemem, de kizárt hogy az lenne az... Itt az új a kezemben és fingom sincs hogy cseréljem ki. Már sok hulladékom volt de eddig ez sosem jelentett gondot...
Szép napot mindenki ! Most vakoltam le a arg szelepet ! próba jó :)még csak a ház kőrül mentem.Nem kevés amit mutat :):):) Majd ha többet megyek beszámolok jobb-e így . Mindenkinek szúnyog mentes és baleset menteset .üdv
csak szeretném megköszönni a segitségét Vargamunkának.......
srácok!!! ez a pali tényleg ért hozzá!!nagyon elégedett voltam a munkájával,és a hozzáállása a munkához szuper,ami nekem nagyon fontos ..nekem bevált.... szivesen ajánlom midenkinek.köszi mégegyszer...üdv Csaba
Ez nagyon szép hely! El akartam menni ide idén én is, de eladtam a 650es SV-t 2 hete, mert akartam egy jobb kocsit venni, de sztem nem fogok és veszek megint egy nagymotort, és elnézek ezen képek helyszínéhez :)
Öszterreijk hegyekben van. Még 300 km-t kellett volna balra mennünk és ezt látjuk:
http://www.youtube.com/watch?v=EZm8VFCKNj4
Jövő nyáron ezt fogjuk lenyomni. Az vicces volt, hogy a kismotor 2 literes fogyasztásával 10.000 forintból meg lehetett járni egy ekkora kanyart. De nekem sem volt sokkal több. Ennyiből itthol még berúgni sem lehet rendesen. :-))
Kezdetektől fogva, télen, a gyári méretű szépen guruló télikerekekkel is figyelgettem a dolgot. Azzal is ugyanez az összevisszaság van. Szerelőtöl kérdeztem a szilentek állapotáról. Azt mondja, jó.
szia ! Esetleg ha mindent rendben lévőnek találsz de csak akkor nem tudsz két első gyári kereket ˙(eredeti méret )kérni egy próba erejéig ?Lehet hogy kizárná rögtön,már ha minden jó a futóműn,és a szillent is jó meg általában ?
Igen belekalkuláltam az extra kopásba a széles gumit, na de azért nem ennyit. Az sem nyírhatja ki ennyire gyorsan, főleg, hogy nem száguldozom, nincs megterhelve, kátyúkat kerülöm, vagy eleve rossz úton lassabban megyek.
Szia ! Talán nézz rá a kormánymű szillent nincs -e ki ?Persze ha nagy peres gumik vannak rajta indokolt lehet az is :)De marha rossz érzés lehet ,feltételezem a teleszkóp mind a két oldalt jó. Jó utat !Sok a szúnyog :):)
Első futómű mindenkinél rendben van? 2004-es első gazdája vagyok, 150.000 km. 40.000 -nél kezdte a lötyögést, akkor a kormány gömbcsukló lett kicserélve, de nem sokat javult. Olyan érzés, mintha ki akarna esni a kerék, egyenesfutás jó, de lődörög az egész, lazának érződik. 80.000 nél újból cseréltem a belső oldali csuklókkal, és a lengőkarokkal együtt. Minimálisat javult, de azóta kétszer cseréltem még a külső csuklókat, és egyre rosszabb.
Túl lihegitek ezt az olajcsere dolgot. Cimbora Range Roverjében még nem cserélt olajat. 400.000. km van benne, nyilván utána szokott tölteni, nade cserélni? :-) Jó, az egy ős Vényóc, csak vaskohóban lehet kinyírni. :-)
Szép napot ! A verdában 15000-ként cserélek olajat,szűrőt,filtert valamint 40000-gázolajszűrőt! Motorozol már, ha jól tudom neked megy a motorozás nagyon??? Mindenkinek baleset mentes utat :):):)üdv