Nekem most pénteken volt az első fordulónap a Wizz (migrált CitiLife) kártyán. Számlakivonat még nincs, de látom a netbankon, hogy beterheltek késedelmi díjat (3887 Ft) és kamatot is. A teljes összeg beszedésével fizetek így ez nem is fordulhat elő.
Hívom az ügyfélszolgálatot ez, hogy lehetséges? Azt mondták, lehet rendszerhiba és vizsgálják.
Kérdezem, miért nem küldenek egy SMS-t, hogy tévesen terheltek díjakat? Megvárják, hogy minden érintett telefonáljon?
Azt válaszolták még csak ma jelezték, és nekik 30 napjuk van, hogy kivizsgálják és csak panaszt tudnak felvenni.
Ráadásul az SMS hirnök szolgáltatás díját is terhelték tévesen.
Erre készült 2 évig az Erste Bank?
Nem is a tévedésekkel van gond. Mindenki tévedhet pláne az elején, de ahogy ezt kommunikálják vagy inkább nem kommunikálják, az már szerintem több mint problémás.
Ma 2x vezettem az a hitelkartyara, mindketszer a folyoszamla elerheto egyenlegcsokkent, a hitelkartya elerheto egyenlege nott. SMS es email is jott mindket esetben, es ott is a valtozo egyenleg van.
Erstenél még három hónapig látszik a hitelkártya számla, az esetleges kései terhelések miatt. Tudom, hogy az nem lehet három hónap, de akkor is így van.
Egészen pontosan nem is három, hanem talán több is, mert az azt követő fordulónap azt hiszem amikor a számlát lezárják.
De az üzenetek vagy valami hasonló menüpontban kérdezd meg róla a bankot, hogy pontos választ kapj.
Mondjuk erre nem vennék mérget, az Erste fiókos ügyintézők felkészültsége eléggé hullámzó tud lenni.
Egy példa: Hónapokig (talán még most is? nagyon ritkán veszek fel pénzt) ott volt az ATM-eken a "PIN kód változtatás" menüpont -- amikor kérdeztem az egyik ügyintézőt, hogy akkor ez most azt jelenti, hogy hamarosan lehet PIN kódot változtatni (jelenleg csak teljesen új kártyával lehet új PIN kódót kapni), annyi volt a válasza: "nem tudom, de remélem, soha"
Nagyon nem fogok neki örülni, a Max gyk. egyesíti a Joker és a Citilife hátrányait. Jobban tetszett volna, ha az előnyeiket rakják össze egy kártyába.:-)
Mellesleg a kedden reggel megszüntetett Wizzair hitelszámla még mindig aktívként látszik a netbankon. Nem egy kapkodós, idegbeteg társaság, az már biztos.
Hali! Sosem értem hogy most mikor küldik az smst hogy mennyit írtak jóvá? Meg hogy mennyit utaljak vissza? Most 10e péntek akkor küldenek minden smst és már tudom is újra használni? Vagy megint csak hétfő, vagy kedd?
nem tud valaki valami boztosat a maxos kártyára átállásról??
Így van, az egyenleg nem növelődik vele. Az, hogy a függő tételek közé bekerül semmit nem ér nekem... Ott van a pénzem, de nem tudom használni. Őszintén nem néztem a Citinél mikor könyvelődött (emlékeim szerint azonnal, elvégre ez egy belső mozgás, nem GIRO körhöz kötött...), a lényeg az volt, hogy bármikor hozzáfértem az összes pénzemhez. Ez eddig csupán elméleti lehetőség volt, most már az sem sajnos. Az internetbank valóban nem rossz, de nekem például a napi limit sem állítódik át csak másnappal, azzal megoldottam volna a problémám, de még ez sem megy. Ez nem tudom általános-e, vagy csak a hétfő óta tartó állapotok eredménye. Másoknál hogy megy? Limit átállítás azonnal megjelenik?
Amit irsz, az a Fuggo teteleknel ott van, de ha jol latom nem noveli az elerheto egyenleget. A Citinel is eloszor ide kerult be, a kovetkezo munkanapon konyvelodott, de maris elkoltheto volt, pl. a hitelkartyan.
Mint a masik topikban irtam, eddig 2x valtam ERSTE Bank ugyfeleve, es meg egyszer sem nyitottam szamlat naluk :)
Az elozoleg tobb, mint egy evtizede Postabajnk ugyfelkent kerultem hozzajuk, a szamlat 2009-ben megszuntettem.
Osszehasonlitva az internetbankot, illetve nehany dolgot, egyelore tobb dolog van, ami tetszik a Citihez kepest, mint ami nem.
Pl. itt nem adhato kozlemeny az atvezeteseknel. De a menuje sokoldalubb, tetszik a naptaras szamlatortenet, az elemzo, lehet latni a forintvisszateriteseket, latszik a csoportos beszedesre varakozo osszegek listaja stb. stb. Az utobbit nagyon hianyoltam a Citibanknal. Bar itt nem latom azt a lehetoseget, hogy adott esetben megallithato, tilthato lenne. Van egy oszlop a limit feletti beszedesre, azt elkepzelheto, lehet egyedileg engedelyezni.
Osszessegeben eddig pozitiv, meg egy dolog van, amiben nem vagyok biztos, hogy a dijnetes szamlakra jar a visszafizetes. A masik topikban irtak, hogy igen.
A szamlat egyelore megtartom, nalunk ennek kozos szamla jellege van, a csaladi kiadasok foszamlaja, illetve a hitelkartya a kozos kiadasok koltesere. Ami bonusz az visszaterites.
Anno azert esett a Citibankra a valasztas, mert a sok ingyenes szamla kozul, ennek a banknak volt a legkozelebb a fiokja, ami szombaton is nyitva volt. :) Hosszu tavon jo valasztasnak tunt, mert az ingyenes szamlacsomagot, nehany kiveteltol eltekintve eltuntek. Mostaban kezdenek visszaterni.
Karacsony elott kertem BB hitelkartyat, de ez meg vhol uton van. Ez jobb lenne kondicioban, visszateritesben, de meg semmi hir masfel honapja.
Ugyan nem tul szeles a mintavetelezesem, de pont az a tapasztalatom, hogy eddig az Erste-n kivul mindegyik banknal mukodott ez.
A konyvelesi nap munkanap lett a szamlakivonaton, volt ahol a szombati atvezetes pentekre konyvelodott le, a vasarnapi pedig hetfore, de mint elerheto egyenleg hozzaferheto volt.
Van bank, ahol letrehozhato kulon bankkartya alszamla, es ha elveszik a kartya, vagy vhol lemasoljak a kartyaadatokat, akkor sem fer hozza az illeto a teljes egyenleghez, beleertve a hitelkeretet is, illetve mas banknal erre a penz kulontartasara alkalmas egy megtakaritasi szamla is.
De ez igy egy nagy szivas. Barmikor bejohet egy varatlan kiadas, amikor a penzhez hozza kell ferni banki orakon kivul is, igy viszont nem lehet
A Citi sok mindenben etalon szolgáltatást nyújtott. Könnyű megszokni a jót. Sajnos a saját számlák közötti 0-24-es azonnali átvezetés nem természetes más bankoknál. Ilyen lehet még az is, ha van több devizanemben számlád, akkor a Citinél a netbankban pár kattintás volt hozzárendelni a kártyához (szintén 0-24 természetesen). Ebben sem vagyok biztos, hogy pl. az Erste tudja-e. :(
Nekem már nem is ígérték, csak azt, hogy ha majd változik szólnak. Nesze semmi fogd meg jól.
tranzakció bizonylat probléma
2017.01.20. 13:17 Kissé hiányosnak tartom a kimenő utalások kinyomtatható PDF bizonylatát. Elég sokszor szükség van rá egy befizetés/utalás igazolására. Sajnos érthetetlen módon nincs rajta a megbízó számlatulajdonos neve, csak a számlaszáma. Eddig más banknál ilyet nem tapasztaltam (pedig kipróbáltam egy párat).
Jó lenne, ha rákerülne a számlatulajdonos neve is, mint más bankoknál.
üdv: TG
-------------------------------- Re: tranzakció bizonylat probléma
2017.01.23. 13:39 Iktatószám: P-2017-00004959
Tisztelt TG!
Köszönjük, hogy levelével Ügyfélszolgálatunkhoz fordult.
Tájékoztatjuk, hogy az elküldött megbízások NetBank rendszeren keresztül történő kinyomtatása nem minősül hivatalos banki igazolásnak.
Továbbá tájékoztatjuk, hogy a Lakossági Bankszámla és Betéti Kamat Hirdetményben megjelölt, igazolásonkénti 352 Ft díj ellenében tudunk hivatalos, magyar nyelvű dokumentumot kiállítani.
Az elkészült dokumentumot e-mailben, faxon vagy postai úton is el tudjuk juttatni Önhöz.
A vonatkozó Hirdetmény honlapunkon (www.erstebank.hu) és bankfiókjainkban érhető el (15. oldal).
Amennyiben igazolásra van szüksége azt személyesen bármelyik bankfiókunkban azonnal ki tudják állítani Önnek, vagy TeleBank Ügyfélszolgálatunkon kérheti azonosítást követően, illetve NetBankon írt üzenet alapján.
Felmerülő kérdés esetén kérjük, hívja Ügyfélszolgálatunkat a 0640/222-222-es, külföldről a 00361/298-0222-es telefonszámon, ahol munkatársaink a nap 24 órájában - azonosítás után - készséggel állnak rendelkezésére, vagy keresse fel bármelyik bankfiókunkat.
Tisztelettel:
Nyitrai Ramóna / Bayer Anna Mária
ERSTE Bank Hungary Zrt.
Központi Ügyfélszolgálati és Panaszkezelési Osztály
---------------------------------------- Re: Re: tranzakció bizonylat probléma
2017.01.23. 16:57 Értem köszönöm. Ha nem is hivatalos, a legtöbben elfogadják elsősorban netes vásárlások esetében, és elhiszik, hogy megtörtént az utalás. Ezért jó lenne, ha egy név is lenne rajta akkor is, ha nem hivatalos.
-- üdv: TG
-----------------------------------------
Iktatószám: P-2017-00005507
Tisztelt TG!
Köszönjük megkeresését.
Nem kaptunk információt a NetBank Számlatörténetben elérhető pdf bizonylat adattartalmának módosítására vonatkozóan. Amennyiben a jövőbeni fejlesztések során változnak a jelenlegi beállítások, úgy arról értesíteni fogjuk Ügyfeleinket.
Megértését köszönjük.
További kérdés esetén kérjük, vegye igénybe telefonos ügyfélszolgálatunk segítségét a 06 40 222 222 telefonszámon (külföldről 00 36 1 298 0222), ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.
Tisztelettel, Popini Gábor / Nyitrai Ramóna ERSTE Bank Hungary Zrt. Központi Ügyfélszolgálati és Panaszkezelési Osztály
Nem rég lettem Erstés, pénteken még máshol bankoltam, döbbentem vettem észre, hogy a héten banki munkaidőn kívül nem tudok átmozgatni pénzt a saját számláim között (folyószámla-folyószámla, folyószámla-takarék), ez csak másnap reggel teljesül (egyik nap 6-kor, másik nap fél 7)... Ez a 21. században elég erős, mennyire tudható ez be az egész heti citis átállásnak, vagy ez a norma és hétvégén és munkaidőn kívül nem juthatok hozzá a pénzemhez a takarékon, ha vészhelyzet van? Illetve az ügyfélszolgálat hétfő óta gyakorlatilag elérhetetlen, teljesen mindegy mikor hívom őket mindig hosszú várakozásról számolnak be és hogy hívjam őket később (majd hosszan várakozok és semmi)... Előre is köszönöm a tapasztalatokat, segítséget.