Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv.
által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a
kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz
kiskorú ne férhessen hozzá, használjon
szűrőprogramot!
Hiánypótló topiknak szánom, a megnevezni nem kívánt itteni komoly szellemi pezsgésű topik utáni űr betöltésének a kísérleteként. Itt lehetne kultúráráról, picit óvatosan politikáról, macskákról, jó interjúkról, szellemi érdekességekről és értékekről, nőkről beszélgetni, picit filozofálni is, vigalmira hangolt módon. Nem kívánom elvenni a részbeni jogelődtől a topikját, vagy annak utódlását -sőt őt is szívesen látnám itt-, de jelenleg egyszerűen nincs hová írnom ezekről, és hátha másnak is vannak ilyen érzései vagy érzetei. Komolyabb moderáció-elemzést, és főleg ezzel kapcsolatos csatározást nem szeretnék itt látni, a diliről jó lenne, ha nem mászkálnának át ide semmilyen figurák, és azokat is szívesen látom, akiket nem kedvelek, ők maradnak, ahol vannak, státuszbelileg, de mindenki azt ír ide a régi gárdából és az esetleges újak is, a szabályok keretei között, amit akar. Meglátjuk, mi lesz belőle, nekem már legalább 3 hete nincs hová írnom. Jó lenne, ha fennmaradna, és esetleg tényleges topikélet is lenne benne. Vitorlák felhúzva, meglátjuk fúj-e a szél és hogy melyik irányból.:)
Bocs, félreérthetően fogalmaztam. Értékrendemben nem csupán a fórummotorba integrálás az integrálás, hanem az is, ha a brand bármely elemén egy külsős szüleményét propagálják saját termékükre, akár jobbátételére.
Még emlékszem az autoscout24 bukásra, s azt hiszem, a cégmemória is emlékszik rá.
Szerintem ez struccpolitika. Van egy (több) probléma, de sokan nem is akarnak tudni róla, megy a fej a homokba. A te szkripted pont ezt támogatja, meg a társadalmi klikkesedést. Az alkotásod elismerést érdemel, de az élet támogatását nem találom meg benne.
És nagyon is jól tetted. :) Most jártam a Mennyire számítban, kellemesen olvasható. Rajtuk alkalmazom ugyanis. :) Meg még a Min gondolkodtálban két illetőn.
Nem is belsős dologról van szó. (Azt még én is felfogom, hogy biztonsági-üzleti okokból nem engednek külsősnek a motorba piszkálni, vagy egyáltalán: belenézni... de ennek semmi köze a motorhoz.)
Végül amúgy egy teljesen vétlen vidéki emberre fogták, aki nem is volt Pesten abban az időben. Pedig mi másra valók lennének a katasztrófavédelem meg az egyéb hatóságok, ha nem erre, hogy időben lemondják a tömegrendezvényeket, ha baj lehet belőle?
Mi a Mester utcában laktunk, a Petőfi hídról néztük általában, kivéve abban az évben, mert a férjem reggeltől nézte az esőradart a neten, és mondta, hogy a vihar pont 9-re ér Pestre. Az ablakból láttuk az ítéletidőben menekülő embereket, félelmetes volt. A férjem lement a kapuba, és kitámasztotta, hogy be tudjanak jönni azok, akik fedett helyen megvárnák, amíg elmegy a vihar. :(
Én már tettem javaslatot az indánál, hogy nagyban segítené a trollok visszaszorítását, ha visszaállítanák az inda/10 nick intézményét, s megszüntetnék a nick öntörlését. Csak inda törlés maradjon.
Azt válaszolták, hogy a fórum vezetőinek jó, ahogy van.
Jó, hát... Ha most ezt az ürügyet találta ki, akkor ezt az ürügyet találta ki. Ez is van olyan jó, mint a "nyugdíjas". :)
Mert hát azt mégse mondhatta, hogy "sérti kormány és a megafonos trollok érdekeit, ha eredményesek ikszelik őket ki".
No, nem baj!
Meghosszabbítom Bicskéig. Oszt' jónapot!
Egyelőre marad az emilben terjesztés. Nekem úgy is jó.
"Ahelyett, hogy ki merné jelenteni bárki, hogy nem jogellenes a használat, csak épp reklámozd (ingyen) máshol, ne a tulajdonukon."
Szerintem pont neki kellene reklámoznia legjobban - elvégre a szutyok fórummotor olyan hibáját javítja, amire mindenki panaszkodik, aki valaha is használta.
És amire állítólag 1x éve jelentgetik, hogy javítsák már meg, de az Inda tesz rá. (Azért van egy halvány gyanúm, hogy szart se jelentgetett ő semmiről: itt minden nagyon szep, minden nagyon jo, mindenki mindennel meg van elegedve... a fórumozók csak azért fogynak, mert Soros...)
Baleseti ok-vizsgálatnál talán ma is oktatják a répcelaki robbanás összetettségét, hihetetlen nehéz (szakmákon átívelő) okrendszer-feltárását. A lényeg az, hogy nem a felelős(ök) megnevezése a lényeg (csak a politikai vezetőknek), hanem a következmények rendszerszintűsége. Tehát ott ugye egészen a szakmunkásképzésig kellett változtatni dolgokon, s rendszereken. Mert a hiba, a katasztrófa "ott volt bekódolva", csak senki sem tudta, mikor, hol, hány áldozatot követel.
Ez a csibegyári lassító tényleg valószínűleg az összes hazai rallypálya 5 legveszélyesebb pontja közé tartozik. robogtam én ott lefelé versenyeken a sufnituningolt Ladáimmal 160-170-es tempóban, és azon járt az eszem, hogy hogyan fogom tudni levenni a féktávot a Csibegyárnál. Én híres lassítóromboló voltam, amíg versenyeztem, extrém körülmények között nehezen vettem le a féktávokat.
Szerintem a Csibegyári lassítónál az elmúlt 20 évben biztosan ott maradt minimum 20 millió forint, kiszakadt futóművekben, lökhárítókban, megrogyott doblemezekben és hasonlókban.
Erős indulatok és néhol anyázás megy a belterjes körökben, mindenki gyászol és rohadtul ki van feszülve.
(Véleménycikk)Többen írtak sok mindent a mai esettel kapcsolatban, azonban az okokra kevesen világítottak rá! Három rossz tényező együttállása kellett ehhez a balesethez. Mind a három emberi mulasztás, vagy butaság. Egyik, hogy a rendező nem tudta biztosítani, hogy a lassító körül, féktávon, ráadásul kerítés előtt ne álljanak emberek. Olvastam, hogy többször is rászóltak az ott álló emberekre. Régebben ilyen nem volt, a lassító zónából mindig el tudták zavarni az embereket. Még akár azon az áron is, hogy vagy kiveszik a gyorsaságit vagy késleltetik a rajtoltatást. A másik tényező, a nézők felelőtlensége. Ha tapasztalt sok versenyen részt vevő emberek azt mondják, hogy ne állj oda, akkor nem állsz oda, még ha te vagy a Jani! A harmadik ok, bár ez véleményes, a versenyző. Igaz, hogy a versenyző a pályán azt csinálhatja amit akar - tisztes határokon belül természetesen, de a mai rendszerben akinek ma pénze van, az azzal megy, amivel akar. Kb. 10 évvel ezelőttig ez úgy ment, hogy volt az úgynevezett szamárlétra. Túra osztály közel utcai autóval, majd Rallye 2 kis kategóriás versenyautó, és ha ott annyi pontot szereztél, akkor kerülhettél fel az első osztályba, ahol nagyobb autóval is mehettél. Ahogy Ranga László fogalmazott ezek az autók már fegyverek. Senkit se tévesszen meg, hogy mennyire irányítható, menyire a végletekig az úton tartható, tapasztalatlanabb kézben töltött fegyverként hatnak. Át kellene gondolni ezt, és újra vissza kellene állítani, hogy mindenki kis kategóriás kocsival kezdjen.
A 2006-os tragikus aug. 20. tüzijátékon kint voltunk a Margithídon.
kb 15-20 perccel előtte valaki hangosan szólt, hogy most kapott egy hívást a nyugati országrészből, hogy brutális vihar van, és Pest felé tart szélsebesen.
Előttünk egy család álldogált, apuka nyakában egy kb másfél éves kisfiú, anyuka egy kislány kezét fogta.
Eszükben sem volt elindulni, nevetgéltek csak rajta, ahogy kb mindenki más is a maradás mellett döntött.
Én próbálkoztam, de két húsz év körüli gyerekkel már nehéz bírni.
Aztán az első kövér esőcseppnél bedurcultam, hogy én indulok.
A lányom lakása onnan pár száz méterre van a Vígszínháznál, addig rohantunk a szakadó jégesőben, beszerezve jónéhány dudort a fejünkön.
Utána sokáig rágódtam rajta, hogy vajon a picurkák hogy úszták meg.
És ami a hasonlóság: akkor is mindenki bűnös volt a szervezőktől a meteorológusokig, még a balatonnál nyaraló gyurcsány is, csak épp a sok felelőtlenül kockáztató nézelődő nem, akik aztán meghaltak, megrokkantak, megsérültek.
Pedig lehetett tudni, hogy jön a vihar.
Az autóversenyen is lehetett tudni, hogy veszélyes ott állni, de hiába terelik el őket, rögtön utána visszamennek. Mert onnan jól lehet látni..