Hát, valóban érdekes lesz bejárós vonatnak a 6 kocsi. Meg péntekenként a 4 kocsis 5205. :) SZVÖR szerint 5205 4 kocsis lenne. Ha jól értelmeztem, az 533 szerelvénye fordulna annak.
Nyáron mentem ilyen (vagy ehhez nagyon hasonló) kocsikkal a Balatonnál, hát kényelemben simán verik a mi IC-inket :) Az összes termes (függönnyel), egyetlen hátránya a kézzel nyitható ajtók, de az átjárók úgy emlékszem már automatikusan működnek.
Bár reggeli bejáró vonatnak talán túl nagy luxus is lesz, de azon gondolkodom, ez a 6 kocsi elég lesz-e... Azon a vonaton eléggé tolongani szoktak az utasok :O
No előtte még egy szlovákiai kiruccanás is volt ott :)
Egyébként nagyon jó a beállítás, szép kép!
OFF
Amúgy ez volt az idei menetrendben az egyik kedvencem, csak emiatt a Tiszaiban élőszavasan mondták be a vonatot ("A szerelvény utolsó kocsija csak Bánrévéig közlekedik"), közben szerintem le is volt zárva, a mv-n kívül élő embert még nem láttam a Piciben. :)
Hát az Egererdő Kft. többnyire még vasúton szállít, bár már egyre kevesebb fát adnak fel. A másik cég pedig pont a vasútállomás mögött működik, ők adnak fel főleg fémhulladékot. Végülis nekik is egyszerűbb így...
Hát igen, a remot Dáliák sem éppen a megbízhatóságukról híresek. Pedig pár évtizeddel ezelőtt classic M47-esek jártak általában 4 kocsival a "felsőn" is, meg még ki tudja milyen tehervonatokkal...
Nem biztos, hogy a legrövidebb út a legjobb. Ezzel én is egyetértek, csupán arra szerettem volna inkább felhívni a figyelmet, hogy megfelelő infrastruktúra esetén lenne teherfogalom a 87 felsőn is, és ha nem 20-szal cammognának a Bz-k Putnok-Királd között, talán utasokat is lehetne nyerni, illetve meg lehetett volna tartani őket.
Csak sajnos nem ezt a világot éljük, egyszerűbb mindeféle mondvacsinált számokra hivatkozni és valamire azt mondani, hogy ez veszteséges és kihasználatlan, ahelyett hogy minimálisnak mondható befektetéssel (esetleg a menetrendek jobb összehangolásával) valamit javítsunk a jelenlegi helyzeten.
Sziasztok! Szerintem nagyon kicsi az esélye ennek a lehetőségnek. Sajnos. : ( Pedig biztosan érdekes lenne. Bár meg kellene kérdezni a dáliákat mit szólnának ehhez a megoldáshoz. Már az OMYA-s hegyen is megadják magukat. Bár az extrém terep, igaz rövid szakaszon. Azt hiszem ha át kellene cibálniuk azt a néhány kocsit a Bükkön, igen köhögnének. Lehet hogy körbe kevesebb erőfeszítéssel jut el az áru bár nem tűnik logikusnak. Nem biztos, hogy a legrövidebb út a legjobb. UI: Úgy látom zajlik az élet Felnémeten. : ) Üdv mindenkinek!
Múltkor már szóba hoztam, de most itt a "bizonyíték" is:
Hetente legalább 4x van ehhez hasonló menet Felnémetről, általában 3 Eas kocsi. Hosszú távon biztosan gazdaságosabb lenne, ha Királd-Putnok között kipofoznák legalább 40-esre a pályát, aztán mehetne a 87-esen is a tolatós... A személyvonatok pedig nem 23, hanem 13 perc alatt érnének Királdról Putnokra, mint régen... No mindegy, álmodozás befejezve...
Ma jó, lelövöm a poént: ezentúl 3 halbis kocsiból + a Maestral horvát kocsijaiból fog állni (2 db másod+1 feles első). Azzal jár majd a jónép reggel "oskolába" :))
Egyéb változás nem lesz, maradnak a szolnoki csíkosak is.
Ma a 1308 dália Bervai elágazásnál megfeküdt(motorhibával) 1212 dália jött segélygépnek F.Abonyból.A segély gép feltolta az Omyába a kocsikat és a dögött is. Utána mind2 gépmenet jöttek vissza Felnémetre ezután a 1212 ki vitte még a 11 kocsit Felnémetről.Utána vitte le F.Abonyba a döglött gépet.Délután pedig a 1304 dália jön-:)