Nem vagyok nyelvzseni, csak ugy nagyjából: versenyben leszünk
Az elmúlt néhány évben, a mitsubishi jobb volt az összes ellenfelénél. De ebben az évben mi is versenyben leszünk!! Az egész szezonban a buggy-n dolgoztunk, sokat teszteltünk, és ugyhiszem, kész vagyunk. Az a tény, hogy 3 autónk van Magnaldival és Serviával jó hír, mert így csak a versenyzésre kell koncentrálnom. a visszatérése az igazi navigációnak nagyon érdekes, és sok dolgot megváltoztat... a dakar feeling itt van, és boldog vagyok , és megpróbálom a legjobbat nyújtani
Valami ilyesmi a lényege:) nyugodtan javitsatok ki, ha valaki nyelvész, vagy tud jobb fordítást:)
Jean-Louis Schlesser: “We’ll be in the competition”
“These last few years, I was very careful because the Mitsubishis were really better than the others. But this year, we’ll be in the competition. We’ve worked during the whole season on the buggy. We’ve tested it a lot and I believe that we’re ready. The fact that we have three cars with Magnaldi and Servia is good news because I can focus on attacking. The return of real navigation is also interesting and it’ll change a lot of things. The desert is wide open and so is the race. The Dakar spirit is back and I’m happy about that if I can make the best of it.”
Ha végignézed, minden évben vannak azért elég rendesen "zűrös" ügyek. Amik nekem legalábbis igencsak megfekszik a gyomromat :-(( Hol kizárnak valakit, akit nem kéne, hol nem zárnak, pedig kéne, büntetések egyik nap ezért, másik nap ugyanazért nem ...
Amúgy én is nézem már néhány éve, de nem tudom, hogy mióta :o
Apu volt kiküldött. Öt évig éltünk Algírban. Egy cementgyárat építettek valahol a sivatagban.
Csak négy éves voltam amikor a mezőnyt láttam, de mivel előbb tudtam bármilyen kocsit akár sötétben a lámpája alapján felismerni és a márkáját megmondani, mint kimondani, h "anyu"/"apu" ezért ez már ennyi idősen is teljesen szakmai programnak számított :-)) Egész Afrikából csak a cég Landrusereire meg a sivatagi autózásokra emlékszem. Más nem foglalkoztatott akkor (meg most sem nagyon).
Éppen lázasan képeket keresgélünk, de nem biztos, hogy lesznek.
Az vicces volt, amikor Kleinschmidt motort cserélt, akkor azt mondták,hogy versenyen kívül, d etovább megy, és megpróbálja végigcsinálni, csak edzésképpen, de aztán az ügyvédjei valahogy kiügyeskedték, hogy mégiscsak versenyen belül maradhasson... akkor picit csalódtam a szervezésben... egy magyarr autóssal történt volna ez, egyből kizárás...
motorosok a nagyágyúk, de még az amatört is többre tartom mint az autósokat.....
a kétkeréklmeghajtású yamaha motorkerékpár, jmost nemtudom ki vezetni...
autósok szalay, és kis, de msot igazán kristófékért kell szorítani...... aztán a nagy példaképem offroados múltamból kifolyólag schlesser!
kamionosok... csaáguin, okééééé, a tárások, meg a derooy
más
sajna nem tudom megmutatni a képet, de a toyotások olyan hátsó futóművet alkottak, hogy besz**tam! a merev hidat úgy kötötték fel a bódéhoz, hogy nem függőbe, hanem a rugót hátradöntve!!!!!
Nagyon szorítok Kis Sanyinak, hogy végre ne legyen technikai zűrje és hogy a retekklub is hagyja végre nyerni. Szalay is bent lehetne az első húszban, a Zöld Szörnynek pedig dobogós szakaszhelyezést kívánok!
Igen, végülis az lenne a logikus. Ti kiknek drukkoltok? Magyarok közül, külföldiek közül? Nálam az első Kis Sanyi, a kamionosoknál meg Chagin a favorit :)
Jo hogy szobahoztad, meg akartam kérdezni, hátha tudjátok: Kiséknek még van közük a Technosport olasz csapathoz, meret ugye amíg nem állt össze a Palikal, a Technosport kamionjai jelentették számára a szervízhátteret(némi pénzért):) Fennáll még neki ez a kapcsolat, vagy már csak az oldal neve maradt ez?
hát egy olyan kocsi ami most indul elöször és kiérleti stádiumba van........
lehet, hogy jó lössze van rakva a vas, de a szervízen is sok múlik, meg hogy ő hogy ne verje oda.....
a volksi ék mindíg összerakták, de a hummeresek még nem tudjuk mit tudnak.......
a rallylive.com-on lehet linkelni a raidra..... ott van egy link, hogy lehet nézni reggeltől estig, de LÓvéért!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!