Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bzsazsa Creative Commons License 2007.02.28 0 0 5564

Hali!

 

 

Nekem is pls Küldd el a mailt.

:-)))

 

 

Köszi bzsazsa

kripic Creative Commons License 2007.02.28 0 0 5563

Aha, már értem:

A flotta-listában még nem szereplő kollégák az "A 100." címre pályáznak...

Szeretném jelezni, ilyen csak egy lehet..., csak legyen már meg az az egy!

Előzmény: Stocz (5561)
Stocz Creative Commons License 2007.02.28 0 0 5562
Na jó:

Flotta:
01. Ádám77 - 1.6 SW Elite
02. Sarkany - 1.6 HB Elite
03. Novi - 1.8 SW Platinum -=( Az oldal és Laceti-klub támogatója )=-
04. 1stperson - 1.6 HB Elite C
05. Feketebálna - 1.6 SW Platinum
06. Johnnee - 1.4 Elite
07. Rockdobos - 1.4 HB Elite
08. Zoli59 - 1.6 SW Elite
09. nagyharcos - 1.6 Platinum 5a - Ezüst
10. Lacettiman - 1.4 Elite
11. subvoice - 1.6 HB Elite
12. Bejfez - 1.6 Sedan Platinum
13. IJN Yamato - 1.4 HB Elite, Menta Hercegno (2005. 06. 10. Miskolc)
14. Komis - 1.4 Star 5a. mentazöld - Rómeó
15. teacska - 1.6 SW Elite, ezüstmetál
16. sz_peter - 1.4 HB Elite
17. Allanon1983 - 1.4 HB Elite
18. surrender - 1.4 Star 5a. bézs színu
19. sz946cs -1.6 Elite 5a. bézs (szül ido: 2005.08.15. Bp.)
20. fodorlaci -1.6 SW Elite Fekete (2005.09.21)
21. giha - 1.8 HB Sport
22. athee60 - 1.4 SE, mentazöld
23. Picuj - 1.6 SW Elite
24. JUZ1970 - 1.8 CDX, red rock (bordó metál)
25. Gles - 1.4 Elite, narancsmetál -=( Az oldal és Laceti-klub támogatója )=-
26. 1.4 Elite - bézs 5ajtó, 1.4elite(2005.03)
27. Hekky - 1.6 Elite Cool SW, melange beige
28. lassú - 1.4 Elite 5a. mint zöld (2005.12.28 Bp)
29. negist - 1.4 Star AC 5a Piros (2005.12.29)
30. pronto - 1.6 SW Elite mint green
31. KNÉ -1.4 Elite 5a. fekete veszedelem (2006.01.13.)
32. kojot68 - 1.6 SW Elite fekete (2005.12.13)
33. Toljadneki - 1.4 Elite AC Poly Sylver
34. Bloodaxe - 1.4 Elite AC Piros
35. lolkaesbolka - 1.6 Elite Sedan, (2004.10.) 47ezer km 5 izzócserével, hibátlanul
36. captain osi – 1.6 Elite SW
37. Papusch - 1.4 Elite Cool
38. hicar - 1.6 Sedan Elite ezüst.
39. bzsazsa - 1.4 Star Imperial Blue
40. dolfiazöreg - 1.4-es Stár, mentazöld
41. Chevroletti - 1.4 SE hb. Bordó Szikla (2005.09. / 18ezer)
42. t-bird - 1.6 Elite Aut. HB menta zöld/kék/szürke (2005.04.26.) 2 gyozelem (ellenfelek: 1. macska, KO, 2.Opel Vectra, totálkár)
43. Secretknight-1.6 elite HB denim blue
44. subi -- 1.6-os Lacetti Sedan Elite (fekete)
45. georgbob-1.4 melange beige WM DTM, új szívbillentyukkel
46. cápaFeri -- 1.4 Elite HB Poly Silver (2006.06.) (Keszthely)
47. Kalóz - 1,6 SW Elite AC, khaki green (2006.06) (Százhalombatta)
48. R*R – 1,6 Ti (2005.09.)
49. ranti750609 - 1.4 HB Elite Cool, imperiál kék
50. zmiklós - 1.6 HB platimun menta (2005.12.06)
51. pitty77 - 1.4 Elite 5a - Gyöngyfekete
52. pusztazamor - 1.4 Elite 5a - Metálfekete. (Pusztazámor)
53. Tityesz - 1.4 Star 5a - blue (2005.11.) (Paks) -=( Az oldal és Laceti-klub támogatója )=-
54. Karesz - 1.4 Elite 5a - Mint Green
55. Putyur - Sedan 1.4 Star - Poly Silver (Budapest XXII)
56. Ferencke - 1.4 Elite 5a - Poly Silver (Az ezüst nyil)
57. Rocky - 1.4 Star - A/C Fehér
58. Tuccsi - 1.4 Sedan Star - Mentazöld
59. Gyula - 1.6 Lacetti SW Elit
60. Polysilver - 1.6 SW Elite - polysilver (2004.12.30)
61. Alphaws - 1.4 Elite 5a - Denim blue
62. MA850 - 1.4 Elite 5a - RedRock (Pest Megye)
63. haver - 1.4 Elite 5a -
64. Mihály - 1.6 Elite Sedan -
65. Könyus - 1.4 Star5a - Imperial Blue
66. Littlejohn - 1.4 Sedan - Fehér
67. Fodorlaci - 1.6 SW Elite - Fekete
68. Johnny - 1.4 Elite II - Fehér
69. Dongó - 1.6 SW Elite -
70. Markó - 1.4 Elite 5a - Beige Metál
71. Stewe65 - 1.6 HB 5a - Gyöngyfekete
72. Flower- 1.4 Start+Cool 5a - Gyöngyházfekete metál
73. Göri - 1.6 SW -
74. Garmacor - 1.4 Elite 5a - Ezüstmetál
75. Tiborj - 1.6 SW - Ezüst metál
76. Werz - 1.4 5a - Mentazöld
77. Bobby _la_cetti - 1.4 Sedan Star Cool- Poly Silver
78. Semyr - 1.4 Star
79. Jani - 1.4 Star AC - Aranybarna
80. Labello - 1.6 Platinum 5a - Polysilver
81. Thomas - 1.6 Elite 5a - Fehér (Feldebrö)
82. Pecás - 1.4 Ezüst metál (Budapest XXI)
83. Kóma mester - 1.4 Elite 5a - Bordó metál (Budapest II)
84. Xoortes - 1.6 Elite 5a - (Ajka)
85. Iceman - 1.4 Star Sedan - Red rock (Budapest XVIII)
86. Frankie-boy - 1.6 SX Elite 5a - (Budapest XX)
87. tois - 1.6 SW Elite+ - Red Rock (Veresegyház)
88. CSUFI-1 1.4 Star 5 ajtós piros (Lenti)
89. Smidi 1.6 Premium 5 ajtós Ezüstmetál (Budapest XVIII)
90. Atya 1.4 Star Sedan Poly Silver (Budapest XXII)
91. kripic - 1.6 SW Elite fehér
92. Lewenter - 1.4 Star AC 4 ajtós Mentazöld (Érd-Bp)
93. Vajta - 1.4 Star AC
94. Dömci11 - 1.4 Elite fehér
95. Mixi2007 - 1.6 SW fehér
96. Apa12345 - 1.4 Star AC 5a. Poly Silver (2006.02.24.)
97. 95LE - 1.4 Elite AC Imperial kék Miskolc
98. Cromagnon - 1.6 sedan
99. Stocz - 1.6 elite SW - Menta zöld
Előzmény: Stocz (5561)
Stocz Creative Commons License 2007.02.28 0 0 5561
Azóta volt "felvétel" (pl. Cromagnon), de nem lettek beírva. Nem akartam (világító szabadjelzővel) megelőzni a kollégát.
Előzmény: kripic (5559)
kripic Creative Commons License 2007.02.28 0 0 5559

 

FLOTTA !

 

(utolsó talán az 5140-ben...Hmmm)

 

Előzmény: Stocz (5536)
Stocz Creative Commons License 2007.02.28 0 0 5560
A hibák sorolása, kibeszélése előtt egy kis segítség a részemről a tagság felé.

Sokunknak okoz gondot a H7-es izzók gyakori kiégése.
A probléma nem Lacetti specifikus, a H7-es izzók nem bírnak annyit, mint a régi H4-esek. ez a kisebb méretük, és az ebből eredő kevesebb gáztöltés "eredménye" (nagyobb tudásúak szerint).

A megoldás:
Az én gépembe a szervízben (garanciában) beépítettek a tompított fényszóró áramkörébe egy (pontosaban kettő, azaz oldalanként, izzóként egy) előtét ellenállást.
Ez a kütyü egyébként az Astrákhoz lett a GM által kiadva (ott is ugyan ez volt a gond).
Ahogy elnéztük a szervízben ez nem is ellenállás, hanem leginkább egy vezeték hurok, azaz a hatását leginkább induktív úton fejtheti ki (ennek részletes taglalásába most nem mennék bele, tán nem mindenkit érdekelne). A lényeg az, hogy úgy védi az izzót, hogy a fényerőt nem csökkenti (csak a feszültség csúcsokat szedi le). Mivel hivatalosan a fentiek nem lettek megerősítve (GM által) az a fenti okfejtés csak a saját elméletem.
Ami viszont tény: az első pár izzóval kb. 2-3 hónapot autóztam el (folyamatos éjszakai műszak taxiként). Az előtétek beépítése után a következő garnitúra kb. 7-8 hónapot bírt ki hasonló feltételek mellett. A fenti előtét beépítését két Bp-i szervíz is elvégzi. (az egyikben az én gépem, a másikban egy haveromé kapott ilyen kezelést).

Az izzócsere lámpakivevős módját mg kell szokni. Helyzetjelző és index cseréjénél is ez a megoldás. Ja az első helyzetjelző foglalata sem bírja a kiképzést, a folyamatos üzemtől megolvad+kikeményedik a foglalat (ebből eredően törik). Ez utóbbi azért kínos, mert a helyzetjelző foglalatát két kis műanyag pöcök (a foglalattal egybeöntve) tartja a helyén, és cserénél ez szeret eltörni. Ezek után a helyzetjelző csak lötyög a helyén.

Ha ez még nem volna elég, akkor itt a következő "jó hír" is: a hátsó lámpáknál az izzócseréhez szintén ki kell venni az egész lámpatestet (kombinál, a többit nem ismerem). Első alkalommal ez még izgisebb, mint az első lámpáé. A hátsó lámpatestet két csavar+két patent tartja. A két csavar kitekerése után egy kicsit feszegetni kell a lámpatestet a kocsi külső oldala irányában, amíg a patentok ki nem oldanak. Akinek volt régi Ladája, 125-ös Polskija és emlékszik a gázrudazaton lévő patentokra (műanyag foglalatban fém gömböc) az már tudhatja is, hogy mivel áll szemben.

Remélem nem voltam túl hoszú (régen diák újságíró voltam :) ), és tudjátok a fenti tippeket használni.
Folyt.köv.
Előzmény: R*R (5539)
Komis Creative Commons License 2007.02.28 0 0 5558

Üdv Cápa!

 

Az enyém elég sz*ros utakon gördül, de különösebben nem szokott sárt feldobálni. Kavicsokat sem dobál a kasznira. Hasznát nemigen találom sárfogónak.. Csak a látvány vezérel vagy Te mást tapasztaltál?

 

Csá

Előzmény: cápaFeri (5554)
Komis Creative Commons License 2007.02.28 0 0 5557

Üdv Sárkány!

 

Szeretem a történelmi fricskákat...:-))

1 pld-t plíz nekem is.

 

Köszi

Előzmény: Sarkany (5548)
Sarkany Creative Commons License 2007.02.28 0 0 5556
Elgépeltem. Szóval, pizo-nak is...
Előzmény: Sarkany (5555)
Sarkany Creative Commons License 2007.02.28 0 0 5555
Elküldtem ismét. nizo-nak is...
Előzmény: georgbob (5552)
cápaFeri Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5554

Üdv!

Azért megkérdem itt is, talán válaszoltok...
Meg tudná valaki mondani, hogy hol lehet beszerezni Lacettire első sárfogókat lehetőleg nem gyári áron? Bár a gyárinak (nekem opel corsán volt anno) elég jó a rögzítése, de talán akad olyan jó minőségű utángyártott, ami nem veszik el és olcsóbb!
Üdv!

pizo Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5553

Engem is érdekelne... Előre is köszönöm,

 

Zoli

 

Előzmény: Sarkany (5548)
georgbob Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5552
Bocs, de nem kaptam meg.
Előzmény: Sarkany (5551)
Sarkany Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5551
A mail elment az itt közölt freemailodra...
Előzmény: georgbob (5549)
R*R Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5550

Tőle kérdezd! De bárki írhat bármit az ő dolga-baja.

Ha rövidesen majd cserélik a computeremet, beszámolok még chiptuning előtt, lett-e érdemi változás a gyári programban, mert lesz összehasonlítási alapom. Addig elfogadom, míg az ellenkezője be nem bizonyosodik. De mégsem eskü alatt tett vallomásokról szól a Népítélet. Gauss-szabályt kell alkalmazni... 

 

Előzmény: t-bird (5547)
georgbob Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5549
Üdv! Akkor jelezném...
Előzmény: Sarkany (5548)
Sarkany Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5548

Mindig is éreztem, hogy rossz országba születtem.

 

Off lesz, amit most írni fogok, de annál tanulságosabb...

 

Ismered, azt a beszélgetést, ami a washingtoni magyar nagykövet és a Fehér Ház ügyeletes tisztje között zajlott, amikor Magyarország hadat üzent az Egyesült Államoknak, 1941. december 12-én?

 

Olvasd el és döbbenj rá, hogy mekkora igazságot írtál...

 

(Ha nem tudod hol keresd jelezd és megküldöm mailban)

Előzmény: georgbob (5545)
t-bird Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5547
Még egy belemenés, és 5 liter lesz!
Vagy csak szimplán óvatos lett az áldozat.
Előzmény: R*R (5546)
R*R Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5546

Szia!

Már Cheviék is tudnak teljesítményt optimalizálni?

http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=59598

"Karácsonykor belém jöttek hátulról természetesen a szervíz javította a járgányt, és valószínűleg a motorkomputert is frissitették, mert a fogyasztás visszaesett a korábbi 9 ről, 7 körülre. 90%ban városban használom, ha ez a fogyasztás marad akkor dőlni látszik a 10 liter alá nem megy a fogyasztás elmélet."

 

 

Előzmény: kripic (5542)
georgbob Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5545
Mindig is éreztem, hogy rossz országba születtem.
Előzmény: t-bird (5544)
t-bird Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5544
Ne bízd el magad, a levegőben lóg a robogók rendszámosítása, műszakiztatása, adóztatása köbcentitől függetlenül!
Marad a villanyos golfautó.
Előzmény: georgbob (5543)
georgbob Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5543
Én nem véletlenül gondolkodom mopedautón a feleségemnek. Se gépj.adó, se műszaki, se zöldkártya, se parkolási díj, stb...
Előzmény: kripic (5542)
kripic Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5542

Na, többek között ezé' turbózom én is magamat valami fogyasztáscsökkentő megoldás ill. bizbasz beszerzése tárgyában...

Valahogy csak meg kőne spórónyi...

 

Előzmény: georgbob (5540)
t-bird Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5541
Köszöntelek Magyarországon!
Előzmény: georgbob (5540)
georgbob Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5540

Üdv!

További sokkoló hírek, aki még nem tudná: GÉPJÁRMŰADÓ!!! Teljesítmény után fizetendő elvileg, 1KW=300Ft (mint a dokinál!) A vicc az, hogy minél idősebb az autód annál olcsóbb az adó! KI ÉRTI EZT!!! Én eddig fizettem évi 12000-t, most 21000-t! Környezetkímélő osztálybasorolás után nincs kedvezvény, de ha van egy húszéves 150-180 ccm-es verdád, akkor annyit fizetnél, mint most az új autódra. Teljesen ki vagyok akadva! Georgbob

R*R Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5539
Jöjjön az első tányér- körbeüljük...ahogy Komis mondja!
Előzmény: Stocz (5538)
Stocz Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5538
Pedig lenne még megoldatlan probléma, több is.
De nem akarok senkit elriasztani, elkedvetleníteni, majd inkább apránként adagolom a fekete levest.
Előzmény: R*R (5537)
R*R Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5537

Szia!

    Üdvözöllek, de további szervízt nem vállalok!!!

 

Előzmény: Stocz (5536)
Stocz Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5536
Szevasztok!
Egy 1.6-os mentazöld SW-vel csatlakoznék a csapathoz.
egy éves a gép, ~50 e. km van benne, és hát van vele gond, nem kevés (vagy csak én vagyok túl kukacos?)
Cromagnonhoz hasonlóan én is Bp-en, taxiként használom (üdv a konkurenciának!).
A topicot végigolvastam (eltartott egy ideig), és így utólag is köszönöm az infókat mindenkinek.
Csak egy rövid tapasztalat a szűkítős témához:
A gép olyan 20 e. km körül elkezdte azt a nem kellemes dolgot szokásává tenni, hogy a napi első indításnál vagy csak a második indítózásra ugrott be moci, vagy már az elsőre is, de ekkor (úgy hallás után) kb. két hengerrel, aztán leállt. A szervíz ez idáig nem tudta orvosolni a gondot.
Nos, miután (felbuzdulva az itt olvasottakon) eltávolítottam belőle a szűkítőt ez a gond megszünt!
Azóta minden nap pöcc röff, mint újkorában. és ez már egészen biztosan nem placebó hatás!
t-bird Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5535
Ja hogy ilyen terhelésről van szó, most már értem. (Én erősen villanyban gondolkodtam. : ) )
Előzmény: Sarkany (5533)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!