3800as fordulat? Mit csinálsz Te a kocsival? Én 2500fölé soha nem szoktam huzatni, ha neked 100 lovas verziód van akkor abba 2000től jön meg a nyomás és nem tart nagyon sokáig olyan 2600-700ig, de ha ott elváltod akkor 2000-re esik vissza szóval ismét jön a nyomaték. A pollenszűrő meg igen abban a fekete szarban van a motorháztető alatt ha felnyitod
lenne egy kérdésem. Opel Vivaro 2004 1.9 DTI nagy terhelésen (emelkedőn felfelé, megpakolva) erősen elgyengül, bekapcsolja a MIL-t. Visszaváltáskor észhez tér valamelyest, MIL elalszik. Hibakód OP-COM szeirnt: EGR excessive flow, vagy valami ilyesmi. EGR szelepet kitisztítottam, Output test lefut, mozgatja kb. 1cm-t. Nem szorul, szépen zár. Measuring block-ban az EGR szelepnek kiküldött érték látszik, de a feedback mintha mindig 0 lenne. A fenti hibajelenség közben nem volt még logolás, ha senkinek semmi ötlete a következő lépés az lesz. De úgy általában sem elégséges az autó teljesítménye. Max. fordulat 3800rpm. 3 utas szelep működik, turbo vákuumbucija működik.
Amúgy milyen fordulaton jön meg ebben a turbonyomás és mennyivel tölt maximum?
Az 1,9 CDTI-nél a levegőszűrő a motor tetején pihen.
Van egy nagy szürke műanyag a motor tetején, ezen belül van egy fekete. Ez négyszögletes. Három csavar van rajta sorban. Ezeket kell kivenni, aztán az elejét megemelve már kint is van a levegőszűrő. Visszarakásnál kicsit erőszakosan meg kell nyomni lefelé a fedelet, mert a tömítés picit feltart.
Szia ! Levegő beömlő csövet kellene követned.:)Vigyáz hogy ne törj semmit sem.Menni fog.Ha nem cseréltél gázolaj szűrőt ne most kezd el .Nem nehéz csak ha rosszul teszed bele levegős lesz a nafta .Jó munkát és baleset menteset :::::))))
Most olvasom hogy gázolajszűrőt is kéne cserélnem. Azt se tudom mi az, meg hogy hogy néz ki. Most vettem a dögöt. Még nem volt se teherautóm, se dízelem.
Tudom hogy égő, de hol van a légszűrő Vivaroban (1,9 CDTI). Ne röhögjetek! Egy 10 perce bogozom... Először arra gondoltam az a rohadéknagy doboz ami kiszúrja a szemem, de kizárt hogy az lenne az... Itt az új a kezemben és fingom sincs hogy cseréljem ki. Már sok hulladékom volt de eddig ez sosem jelentett gondot...
Szép napot mindenki ! Most vakoltam le a arg szelepet ! próba jó :)még csak a ház kőrül mentem.Nem kevés amit mutat :):):) Majd ha többet megyek beszámolok jobb-e így . Mindenkinek szúnyog mentes és baleset menteset .üdv
csak szeretném megköszönni a segitségét Vargamunkának.......
srácok!!! ez a pali tényleg ért hozzá!!nagyon elégedett voltam a munkájával,és a hozzáállása a munkához szuper,ami nekem nagyon fontos ..nekem bevált.... szivesen ajánlom midenkinek.köszi mégegyszer...üdv Csaba
Ez nagyon szép hely! El akartam menni ide idén én is, de eladtam a 650es SV-t 2 hete, mert akartam egy jobb kocsit venni, de sztem nem fogok és veszek megint egy nagymotort, és elnézek ezen képek helyszínéhez :)
Öszterreijk hegyekben van. Még 300 km-t kellett volna balra mennünk és ezt látjuk:
http://www.youtube.com/watch?v=EZm8VFCKNj4
Jövő nyáron ezt fogjuk lenyomni. Az vicces volt, hogy a kismotor 2 literes fogyasztásával 10.000 forintból meg lehetett járni egy ekkora kanyart. De nekem sem volt sokkal több. Ennyiből itthol még berúgni sem lehet rendesen. :-))
Kezdetektől fogva, télen, a gyári méretű szépen guruló télikerekekkel is figyelgettem a dolgot. Azzal is ugyanez az összevisszaság van. Szerelőtöl kérdeztem a szilentek állapotáról. Azt mondja, jó.
szia ! Esetleg ha mindent rendben lévőnek találsz de csak akkor nem tudsz két első gyári kereket ˙(eredeti méret )kérni egy próba erejéig ?Lehet hogy kizárná rögtön,már ha minden jó a futóműn,és a szillent is jó meg általában ?
Igen belekalkuláltam az extra kopásba a széles gumit, na de azért nem ennyit. Az sem nyírhatja ki ennyire gyorsan, főleg, hogy nem száguldozom, nincs megterhelve, kátyúkat kerülöm, vagy eleve rossz úton lassabban megyek.
Szia ! Talán nézz rá a kormánymű szillent nincs -e ki ?Persze ha nagy peres gumik vannak rajta indokolt lehet az is :)De marha rossz érzés lehet ,feltételezem a teleszkóp mind a két oldalt jó. Jó utat !Sok a szúnyog :):)