Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nagyi75 Creative Commons License 2006.01.27 0 0 2116
Ha 1szer kész lessz a gépem szeretném ha igy nézne ki.Talán kicsit lehetne bordóbb és gyári alufelnivel.Ha jól tudom ez 2es széria mint az enyém.Ha jól látom az oldalán lévő diszlec tiszta krom látott már valaki ilyet
Doni_99 Creative Commons License 2006.01.27 0 0 2115

Vki tudna nekem abban segíteni, hogy külsőleg miben tér el a feles kasztni egy 2-estől?

 

Amit tudok:

- hátsó lámpa

- esővető cucc az "A" oszlopon

- az első sárvédő alatti "kötény"(?)

- hűtőmaszk

- a csomitartó fogantyúja

 

Más?

 

Előre is köszi!

 

D

Doni_99 Creative Commons License 2006.01.27 0 0 2114

Igazad lehet.

Én abból indultam ki, hogy a még éppen nem vagy alig látszó pörsenések kivirágozhatnak, így ha már ennyire benne van a legózásban...

persze mindez pénz és idő kérdése is

Előzmény: szeda_1970 (2113)
szeda_1970 Creative Commons License 2006.01.27 0 0 2113
Hát azért ahol a kocsi nem rohad ott nem kell lehomokolni.A legjobb még 30 év távlatából a gyári védelem!!!!
Előzmény: Doni_99 (2111)
szeda_1970 Creative Commons License 2006.01.27 0 0 2112
Inkább a kompressziót keresd.Arra nagyobb szükségem lenne!
Előzmény: 504LACI (2110)
Doni_99 Creative Commons License 2006.01.27 0 0 2111

Nagyi75!

 

Minden elismerésem, hogy ilyen alaposan rendbe akarod szedni a vasat.

Homokfuvással kapcsolatban a többiek biztos okosabbak, de szerintem ha van rá lehetőséged, ne csak a heggesztéseknél csináltasd.

1-ik haverom egy veterán moci vázát honokszóratta, onnan tudok 1-2 dolgot.

- nagyon kell ügyelni a megfelelő szemcsenagyság megválasztására, mert a durva szemcsés fuvatás nagy elvékonyíthatja a fémet;

- másrészről pedig a haverom besz@pta: nem védett megfelelő képpen a fuvatásnál 1-2 furatot, amik így hasznavehetetlenné váltak:(

 

Ha tudsz, minden munkafolyamatról készíts képeket és tedd is közkincsé!

Még egyszer gratula!:)

Előzmény: nagyi75 (2107)
504LACI Creative Commons License 2006.01.26 0 0 2110
De azért holnap este találkozunk, nem? Már keresem az olajnyomást de nem tudom melyik polcra tettem :-)
Előzmény: GaspiW123 (2108)
csabais Creative Commons License 2006.01.26 0 0 2109
Ha melegebb lesz akkor már nem fog folyni! :-)
Előzmény: GaspiW123 (2108)
GaspiW123 Creative Commons License 2006.01.26 0 0 2108

Na, hali!

 

Most már felhergeltél; 2 hete sajnos a Mercike közelébe sem menten, majd F. utcai dermesztő esti hidegben ráizzítottam. Lemerült Bosch Silver akksi, 1 kövér izzitás, kis várakozás majd tekerés. 15-20 mp-es tekerés után mind a 4 henger röfögött!

Csak hát a kuplung fosta el magát! Így nem tudtam kerülni vele... Most cserélhetek alsó munkahengert (ha melegebb lesz...)

Előzmény: szeda_1970 (2100)
nagyi75 Creative Commons License 2006.01.26 0 0 2107
hát igy nez ki most szegénykém
csabais Creative Commons License 2006.01.26 0 0 2106
Szerkeszt, Tallóz,Feltölt, beszúr, mehet.
Előzmény: nagyi75 (2105)
nagyi75 Creative Commons License 2006.01.26 0 0 2105
Az önindito perselyezese csodakra kepes.Van 1 öreg merci kisteherautom minden összel leveszem az öninditot es bezsirzom a perselyt ha kell kicserelem.Sokkal gyorsabban megforgatja a motort es telen nincs vele gondom.Valaki irja meg hogy tudok kepet felrakni
szeda_1970 Creative Commons License 2006.01.26 0 0 2104

tudom én hogy nem azzal van a baj.Egy kb 4 éves hagyományos ólom akku.

Electrik Power a neve és 100Ah

Előzmény: Törölt nick (2103)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.26 0 0 2103

jó akksid van.

:)))))

Előzmény: szeda_1970 (2100)
szeda_1970 Creative Commons License 2006.01.26 0 0 2102

Helló várjuk a képeket!!!!!

 

Előzmény: nagyi75 (2101)
nagyi75 Creative Commons License 2006.01.26 0 0 2101
Sziasztok.En is ösz ota 1 allolampa tulajdonos vagyok(115 200D).Csak sajnos meg nem tudok vele menni,ugyanis darabokra szetszedtem.Csak a vas van es azt kalapalgatom hegesztgetem.Amugy nem volt veszes a kaszni.Kint van belöle a futomu is es 1 gurulos keretre van racsavarozva amit oldalra is fel tudok dönteni.Lassn kesz a kaszni,szerintetek erdemes e lehomokszoroztatni az egesz aljat vagy csak ott ahol hegesztetuk(1ik haverom segit).Amugy az otletet en is arrol a nemet linkrol szedtem.Menni mar 1szer mentem vele mikor vittem eredtvizgara(kb 10 KM)nagyon jo volt es minden mukodott rajta.nem tudom mikor lesz kesz de mar holnap mennek vele de osszedobni sem akarom.Majd rakok fel kepeket de 1enlore azt sem tudom hogy megjelnik e amit ideirtam kb fel ora alatt.Sajnos nem ertek hozza.Majd az irasba meg az autoba is segitsetek.Elöre is köszi.Majd mindig megirom hogy mit csinaltam a geppel.
szeda_1970 Creative Commons License 2006.01.26 0 0 2100

Na ma reggel megint szopatott de rájöttem hogy sokkal finomabban indul ha gáz nélkül indítok majd amikor forog adok egy negyedet.Így próbálkozások sora után bő 15 perc izzítás és köszörülés után beindult.

 

Előzmény: GaspiW123 (2095)
Doni_99 Creative Commons License 2006.01.26 0 0 2099

Állat link volt!

 

Többéves profi munka.

Előzmény: DIESEL 3.0 (2096)
Doni_99 Creative Commons License 2006.01.26 0 0 2098
Te jóságos Atyaúristen! Mintha citrom húzta volna össze az arcományát!:)
Előzmény: DIESEL 3.0 (2097)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.01.26 0 0 2097

változatok egy témára

a régebben feltett  kispolszki után jöjjön egy MINI

 

DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.01.26 0 0 2096

Szeva mindenkinek!

Nagy kutakodásomban találtam egy német oldalt,ahol a csóka tényleg nullárol indulva felújít egy állólampionost.

Akit érdekel a téma ne hagyja ki!!!!!!

http://www.dembski-minssen.de/ricklef/mercedes/

GaspiW123 Creative Commons License 2006.01.25 0 0 2095

Hali!

 

Olajnyomásellenőrzés: 1,5-2 óra autópályamenet (200D-nél mondjuk 110-120) és utána alapjárat, majd a manométer tűjének lezuhanása...

Én úgy tudom, hogy ilyenkor ne essen 1,3 Bar alá, akkor nincs nagyobb baj a fekvőcsapágyakkal...

Ja, nem pénteken lesz a klub? Olajnyomásmustrával egybekötve (Laci csak nem felejti el elhozni... hö-hö-hö)

Előzmény: szeda_1970 (2090)
szeda_1970 Creative Commons License 2006.01.25 0 0 2094
Köszi.Holnap megnézem azt is.
Előzmény: csabais (2093)
csabais Creative Commons License 2006.01.25 0 0 2093
Helyes, a szívó 10 a kipufogó 30
Előzmény: szeda_1970 (2092)
szeda_1970 Creative Commons License 2006.01.25 0 0 2092
Mi a 10 és mi a harminc? 10 a szívó?
Előzmény: csabais (2091)
csabais Creative Commons License 2006.01.25 0 0 2091
Hidegen: 10-30
Melegen: 15-35
Előzmény: szeda_1970 (2090)
szeda_1970 Creative Commons License 2006.01.25 0 0 2090

Jó nézek holnap délben szelephézagot. Mennyi a gyári érték 200D-re?

504Laci! Legközelebbi klubra hozhatsz nekem kompressziót is meg olajnyomást is.

Csak az árat mond mert korlátozottak a lehetőségeim de ha ócsón hozod vagy van mennyiségi kedvezmény majd kölcsönkérek! :)

Tudok úgy menni (mondjuk egy 100-110-es tempó 40km-en keresztül) hogy amikor kinyomom a kuplungot lemegy 1-re a nyomás alapjáraton.Városban mindíg 2 körül mozog de autópályán azért átmelegíti az olajat pedig jó olaj van benne.

Előzmény: GaspiW123 (2087)
csabais Creative Commons License 2006.01.25 0 0 2089
Nekem egyszer ( úgy 5 éve) idehúztak egy 123-ast hogy nem indul, és meg kéne generálozni. Mikor megpróbáltam indítani úgy forgatta az indító mintha nem lett volna semmi a főtengelyen.
Beállítottam a szelepeket és egyből indult. Telefonáltam az embernek hogy forduljon vissza mert kész a generál. Fél óra volt és az autó azóta is megy.
Előzmény: GaspiW123 (2087)
504LACI Creative Commons License 2006.01.25 0 0 2088

Kérdezd meg egy autósboltban, van-e a Mercihez egy kis kompressziójuk :-)

Volt már ember akit elküldtem a kútra, vegyen egy kis olajnyomást... :-)))

Előzmény: szeda_1970 (2081)
GaspiW123 Creative Commons License 2006.01.25 0 0 2087
SZELEPHÉZAG??!!
Előzmény: szeda_1970 (2081)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!