Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BeZe1974 Creative Commons License 2007.02.28 0 0 5565

Na.

 

Kicsit meglepodtem 3 oldalt kellett vegigolvasnom amiota nem voltam. Kicsit megszaladt a kezetek emberek. Mint a kis tunder titkarnok.

 

Naszoval. Keresem azt a Lacetti tulajd aki vasarnap a Soroksari Auchan parkolojaban dekkolt. (Melle alltam be) Ismertetojelek: J**-*** rendszam :D, alufelnik, ezust 5 ajtós, sötétített ablakuvegek, hatso fölső spoiler. CDX vagy valami hasonlo tipusjelzese is volt azt hiszem elol jobbodalt. En egy ugyanilyen ezust Hirauto matricassal parkoltam direkt oda be. Marha jo latvany hatulrol ket ilyen segg :)

 

Masik. Ma reggel miutan a reggelimet megveve a kocsihoz mentem es kinyitottam a tavkapcsoloval beragadt az index veszvillogas. Egyszeruen folyamatosan villogott . Benyomtam a veszvillogo gombjat majd ki es abbahagyta. Lehetseges hogy valami nedvesseg tamadott be valahol a kabelezesbe? Volt hasonlo tapasztalatotok ? Amugy jelenleg 14K km van benne es most merek eloszor fogyasztast rajta. Miutan megtettem kiveszem a szukitot is.

 

Harmadik. Aldotta valaki kozuletek a derektamaszt az ulesben? Nekem hetfon becsipodott a derekam es ha az nincs benne vezetni sem birtam volna ugy fajt a hatam. Viszont lehuztam a masodik allasba es hihetetlen jo volt ahogy a derekam kitamasztotta. Egyszeru szerkezet de annal halasabb feladatot latott most el.

 

Ennyi voltam egyelore.

 

u.i: Udv az uj iroknak es az uj flottatagoknak is.

bzsazsa Creative Commons License 2007.02.28 0 0 5564

Hali!

 

 

Nekem is pls Küldd el a mailt.

:-)))

 

 

Köszi bzsazsa

kripic Creative Commons License 2007.02.28 0 0 5563

Aha, már értem:

A flotta-listában még nem szereplő kollégák az "A 100." címre pályáznak...

Szeretném jelezni, ilyen csak egy lehet..., csak legyen már meg az az egy!

Előzmény: Stocz (5561)
Stocz Creative Commons License 2007.02.28 0 0 5562
Na jó:

Flotta:
01. Ádám77 - 1.6 SW Elite
02. Sarkany - 1.6 HB Elite
03. Novi - 1.8 SW Platinum -=( Az oldal és Laceti-klub támogatója )=-
04. 1stperson - 1.6 HB Elite C
05. Feketebálna - 1.6 SW Platinum
06. Johnnee - 1.4 Elite
07. Rockdobos - 1.4 HB Elite
08. Zoli59 - 1.6 SW Elite
09. nagyharcos - 1.6 Platinum 5a - Ezüst
10. Lacettiman - 1.4 Elite
11. subvoice - 1.6 HB Elite
12. Bejfez - 1.6 Sedan Platinum
13. IJN Yamato - 1.4 HB Elite, Menta Hercegno (2005. 06. 10. Miskolc)
14. Komis - 1.4 Star 5a. mentazöld - Rómeó
15. teacska - 1.6 SW Elite, ezüstmetál
16. sz_peter - 1.4 HB Elite
17. Allanon1983 - 1.4 HB Elite
18. surrender - 1.4 Star 5a. bézs színu
19. sz946cs -1.6 Elite 5a. bézs (szül ido: 2005.08.15. Bp.)
20. fodorlaci -1.6 SW Elite Fekete (2005.09.21)
21. giha - 1.8 HB Sport
22. athee60 - 1.4 SE, mentazöld
23. Picuj - 1.6 SW Elite
24. JUZ1970 - 1.8 CDX, red rock (bordó metál)
25. Gles - 1.4 Elite, narancsmetál -=( Az oldal és Laceti-klub támogatója )=-
26. 1.4 Elite - bézs 5ajtó, 1.4elite(2005.03)
27. Hekky - 1.6 Elite Cool SW, melange beige
28. lassú - 1.4 Elite 5a. mint zöld (2005.12.28 Bp)
29. negist - 1.4 Star AC 5a Piros (2005.12.29)
30. pronto - 1.6 SW Elite mint green
31. KNÉ -1.4 Elite 5a. fekete veszedelem (2006.01.13.)
32. kojot68 - 1.6 SW Elite fekete (2005.12.13)
33. Toljadneki - 1.4 Elite AC Poly Sylver
34. Bloodaxe - 1.4 Elite AC Piros
35. lolkaesbolka - 1.6 Elite Sedan, (2004.10.) 47ezer km 5 izzócserével, hibátlanul
36. captain osi – 1.6 Elite SW
37. Papusch - 1.4 Elite Cool
38. hicar - 1.6 Sedan Elite ezüst.
39. bzsazsa - 1.4 Star Imperial Blue
40. dolfiazöreg - 1.4-es Stár, mentazöld
41. Chevroletti - 1.4 SE hb. Bordó Szikla (2005.09. / 18ezer)
42. t-bird - 1.6 Elite Aut. HB menta zöld/kék/szürke (2005.04.26.) 2 gyozelem (ellenfelek: 1. macska, KO, 2.Opel Vectra, totálkár)
43. Secretknight-1.6 elite HB denim blue
44. subi -- 1.6-os Lacetti Sedan Elite (fekete)
45. georgbob-1.4 melange beige WM DTM, új szívbillentyukkel
46. cápaFeri -- 1.4 Elite HB Poly Silver (2006.06.) (Keszthely)
47. Kalóz - 1,6 SW Elite AC, khaki green (2006.06) (Százhalombatta)
48. R*R – 1,6 Ti (2005.09.)
49. ranti750609 - 1.4 HB Elite Cool, imperiál kék
50. zmiklós - 1.6 HB platimun menta (2005.12.06)
51. pitty77 - 1.4 Elite 5a - Gyöngyfekete
52. pusztazamor - 1.4 Elite 5a - Metálfekete. (Pusztazámor)
53. Tityesz - 1.4 Star 5a - blue (2005.11.) (Paks) -=( Az oldal és Laceti-klub támogatója )=-
54. Karesz - 1.4 Elite 5a - Mint Green
55. Putyur - Sedan 1.4 Star - Poly Silver (Budapest XXII)
56. Ferencke - 1.4 Elite 5a - Poly Silver (Az ezüst nyil)
57. Rocky - 1.4 Star - A/C Fehér
58. Tuccsi - 1.4 Sedan Star - Mentazöld
59. Gyula - 1.6 Lacetti SW Elit
60. Polysilver - 1.6 SW Elite - polysilver (2004.12.30)
61. Alphaws - 1.4 Elite 5a - Denim blue
62. MA850 - 1.4 Elite 5a - RedRock (Pest Megye)
63. haver - 1.4 Elite 5a -
64. Mihály - 1.6 Elite Sedan -
65. Könyus - 1.4 Star5a - Imperial Blue
66. Littlejohn - 1.4 Sedan - Fehér
67. Fodorlaci - 1.6 SW Elite - Fekete
68. Johnny - 1.4 Elite II - Fehér
69. Dongó - 1.6 SW Elite -
70. Markó - 1.4 Elite 5a - Beige Metál
71. Stewe65 - 1.6 HB 5a - Gyöngyfekete
72. Flower- 1.4 Start+Cool 5a - Gyöngyházfekete metál
73. Göri - 1.6 SW -
74. Garmacor - 1.4 Elite 5a - Ezüstmetál
75. Tiborj - 1.6 SW - Ezüst metál
76. Werz - 1.4 5a - Mentazöld
77. Bobby _la_cetti - 1.4 Sedan Star Cool- Poly Silver
78. Semyr - 1.4 Star
79. Jani - 1.4 Star AC - Aranybarna
80. Labello - 1.6 Platinum 5a - Polysilver
81. Thomas - 1.6 Elite 5a - Fehér (Feldebrö)
82. Pecás - 1.4 Ezüst metál (Budapest XXI)
83. Kóma mester - 1.4 Elite 5a - Bordó metál (Budapest II)
84. Xoortes - 1.6 Elite 5a - (Ajka)
85. Iceman - 1.4 Star Sedan - Red rock (Budapest XVIII)
86. Frankie-boy - 1.6 SX Elite 5a - (Budapest XX)
87. tois - 1.6 SW Elite+ - Red Rock (Veresegyház)
88. CSUFI-1 1.4 Star 5 ajtós piros (Lenti)
89. Smidi 1.6 Premium 5 ajtós Ezüstmetál (Budapest XVIII)
90. Atya 1.4 Star Sedan Poly Silver (Budapest XXII)
91. kripic - 1.6 SW Elite fehér
92. Lewenter - 1.4 Star AC 4 ajtós Mentazöld (Érd-Bp)
93. Vajta - 1.4 Star AC
94. Dömci11 - 1.4 Elite fehér
95. Mixi2007 - 1.6 SW fehér
96. Apa12345 - 1.4 Star AC 5a. Poly Silver (2006.02.24.)
97. 95LE - 1.4 Elite AC Imperial kék Miskolc
98. Cromagnon - 1.6 sedan
99. Stocz - 1.6 elite SW - Menta zöld
Előzmény: Stocz (5561)
Stocz Creative Commons License 2007.02.28 0 0 5561
Azóta volt "felvétel" (pl. Cromagnon), de nem lettek beírva. Nem akartam (világító szabadjelzővel) megelőzni a kollégát.
Előzmény: kripic (5559)
kripic Creative Commons License 2007.02.28 0 0 5559

 

FLOTTA !

 

(utolsó talán az 5140-ben...Hmmm)

 

Előzmény: Stocz (5536)
Stocz Creative Commons License 2007.02.28 0 0 5560
A hibák sorolása, kibeszélése előtt egy kis segítség a részemről a tagság felé.

Sokunknak okoz gondot a H7-es izzók gyakori kiégése.
A probléma nem Lacetti specifikus, a H7-es izzók nem bírnak annyit, mint a régi H4-esek. ez a kisebb méretük, és az ebből eredő kevesebb gáztöltés "eredménye" (nagyobb tudásúak szerint).

A megoldás:
Az én gépembe a szervízben (garanciában) beépítettek a tompított fényszóró áramkörébe egy (pontosaban kettő, azaz oldalanként, izzóként egy) előtét ellenállást.
Ez a kütyü egyébként az Astrákhoz lett a GM által kiadva (ott is ugyan ez volt a gond).
Ahogy elnéztük a szervízben ez nem is ellenállás, hanem leginkább egy vezeték hurok, azaz a hatását leginkább induktív úton fejtheti ki (ennek részletes taglalásába most nem mennék bele, tán nem mindenkit érdekelne). A lényeg az, hogy úgy védi az izzót, hogy a fényerőt nem csökkenti (csak a feszültség csúcsokat szedi le). Mivel hivatalosan a fentiek nem lettek megerősítve (GM által) az a fenti okfejtés csak a saját elméletem.
Ami viszont tény: az első pár izzóval kb. 2-3 hónapot autóztam el (folyamatos éjszakai műszak taxiként). Az előtétek beépítése után a következő garnitúra kb. 7-8 hónapot bírt ki hasonló feltételek mellett. A fenti előtét beépítését két Bp-i szervíz is elvégzi. (az egyikben az én gépem, a másikban egy haveromé kapott ilyen kezelést).

Az izzócsere lámpakivevős módját mg kell szokni. Helyzetjelző és index cseréjénél is ez a megoldás. Ja az első helyzetjelző foglalata sem bírja a kiképzést, a folyamatos üzemtől megolvad+kikeményedik a foglalat (ebből eredően törik). Ez utóbbi azért kínos, mert a helyzetjelző foglalatát két kis műanyag pöcök (a foglalattal egybeöntve) tartja a helyén, és cserénél ez szeret eltörni. Ezek után a helyzetjelző csak lötyög a helyén.

Ha ez még nem volna elég, akkor itt a következő "jó hír" is: a hátsó lámpáknál az izzócseréhez szintén ki kell venni az egész lámpatestet (kombinál, a többit nem ismerem). Első alkalommal ez még izgisebb, mint az első lámpáé. A hátsó lámpatestet két csavar+két patent tartja. A két csavar kitekerése után egy kicsit feszegetni kell a lámpatestet a kocsi külső oldala irányában, amíg a patentok ki nem oldanak. Akinek volt régi Ladája, 125-ös Polskija és emlékszik a gázrudazaton lévő patentokra (műanyag foglalatban fém gömböc) az már tudhatja is, hogy mivel áll szemben.

Remélem nem voltam túl hoszú (régen diák újságíró voltam :) ), és tudjátok a fenti tippeket használni.
Folyt.köv.
Előzmény: R*R (5539)
Komis Creative Commons License 2007.02.28 0 0 5558

Üdv Cápa!

 

Az enyém elég sz*ros utakon gördül, de különösebben nem szokott sárt feldobálni. Kavicsokat sem dobál a kasznira. Hasznát nemigen találom sárfogónak.. Csak a látvány vezérel vagy Te mást tapasztaltál?

 

Csá

Előzmény: cápaFeri (5554)
Komis Creative Commons License 2007.02.28 0 0 5557

Üdv Sárkány!

 

Szeretem a történelmi fricskákat...:-))

1 pld-t plíz nekem is.

 

Köszi

Előzmény: Sarkany (5548)
Sarkany Creative Commons License 2007.02.28 0 0 5556
Elgépeltem. Szóval, pizo-nak is...
Előzmény: Sarkany (5555)
Sarkany Creative Commons License 2007.02.28 0 0 5555
Elküldtem ismét. nizo-nak is...
Előzmény: georgbob (5552)
cápaFeri Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5554

Üdv!

Azért megkérdem itt is, talán válaszoltok...
Meg tudná valaki mondani, hogy hol lehet beszerezni Lacettire első sárfogókat lehetőleg nem gyári áron? Bár a gyárinak (nekem opel corsán volt anno) elég jó a rögzítése, de talán akad olyan jó minőségű utángyártott, ami nem veszik el és olcsóbb!
Üdv!

pizo Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5553

Engem is érdekelne... Előre is köszönöm,

 

Zoli

 

Előzmény: Sarkany (5548)
georgbob Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5552
Bocs, de nem kaptam meg.
Előzmény: Sarkany (5551)
Sarkany Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5551
A mail elment az itt közölt freemailodra...
Előzmény: georgbob (5549)
R*R Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5550

Tőle kérdezd! De bárki írhat bármit az ő dolga-baja.

Ha rövidesen majd cserélik a computeremet, beszámolok még chiptuning előtt, lett-e érdemi változás a gyári programban, mert lesz összehasonlítási alapom. Addig elfogadom, míg az ellenkezője be nem bizonyosodik. De mégsem eskü alatt tett vallomásokról szól a Népítélet. Gauss-szabályt kell alkalmazni... 

 

Előzmény: t-bird (5547)
georgbob Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5549
Üdv! Akkor jelezném...
Előzmény: Sarkany (5548)
Sarkany Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5548

Mindig is éreztem, hogy rossz országba születtem.

 

Off lesz, amit most írni fogok, de annál tanulságosabb...

 

Ismered, azt a beszélgetést, ami a washingtoni magyar nagykövet és a Fehér Ház ügyeletes tisztje között zajlott, amikor Magyarország hadat üzent az Egyesült Államoknak, 1941. december 12-én?

 

Olvasd el és döbbenj rá, hogy mekkora igazságot írtál...

 

(Ha nem tudod hol keresd jelezd és megküldöm mailban)

Előzmény: georgbob (5545)
t-bird Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5547
Még egy belemenés, és 5 liter lesz!
Vagy csak szimplán óvatos lett az áldozat.
Előzmény: R*R (5546)
R*R Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5546

Szia!

Már Cheviék is tudnak teljesítményt optimalizálni?

http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=59598

"Karácsonykor belém jöttek hátulról természetesen a szervíz javította a járgányt, és valószínűleg a motorkomputert is frissitették, mert a fogyasztás visszaesett a korábbi 9 ről, 7 körülre. 90%ban városban használom, ha ez a fogyasztás marad akkor dőlni látszik a 10 liter alá nem megy a fogyasztás elmélet."

 

 

Előzmény: kripic (5542)
georgbob Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5545
Mindig is éreztem, hogy rossz országba születtem.
Előzmény: t-bird (5544)
t-bird Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5544
Ne bízd el magad, a levegőben lóg a robogók rendszámosítása, műszakiztatása, adóztatása köbcentitől függetlenül!
Marad a villanyos golfautó.
Előzmény: georgbob (5543)
georgbob Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5543
Én nem véletlenül gondolkodom mopedautón a feleségemnek. Se gépj.adó, se műszaki, se zöldkártya, se parkolási díj, stb...
Előzmény: kripic (5542)
kripic Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5542

Na, többek között ezé' turbózom én is magamat valami fogyasztáscsökkentő megoldás ill. bizbasz beszerzése tárgyában...

Valahogy csak meg kőne spórónyi...

 

Előzmény: georgbob (5540)
t-bird Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5541
Köszöntelek Magyarországon!
Előzmény: georgbob (5540)
georgbob Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5540

Üdv!

További sokkoló hírek, aki még nem tudná: GÉPJÁRMŰADÓ!!! Teljesítmény után fizetendő elvileg, 1KW=300Ft (mint a dokinál!) A vicc az, hogy minél idősebb az autód annál olcsóbb az adó! KI ÉRTI EZT!!! Én eddig fizettem évi 12000-t, most 21000-t! Környezetkímélő osztálybasorolás után nincs kedvezvény, de ha van egy húszéves 150-180 ccm-es verdád, akkor annyit fizetnél, mint most az új autódra. Teljesen ki vagyok akadva! Georgbob

R*R Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5539
Jöjjön az első tányér- körbeüljük...ahogy Komis mondja!
Előzmény: Stocz (5538)
Stocz Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5538
Pedig lenne még megoldatlan probléma, több is.
De nem akarok senkit elriasztani, elkedvetleníteni, majd inkább apránként adagolom a fekete levest.
Előzmény: R*R (5537)
R*R Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5537

Szia!

    Üdvözöllek, de további szervízt nem vállalok!!!

 

Előzmény: Stocz (5536)
Stocz Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5536
Szevasztok!
Egy 1.6-os mentazöld SW-vel csatlakoznék a csapathoz.
egy éves a gép, ~50 e. km van benne, és hát van vele gond, nem kevés (vagy csak én vagyok túl kukacos?)
Cromagnonhoz hasonlóan én is Bp-en, taxiként használom (üdv a konkurenciának!).
A topicot végigolvastam (eltartott egy ideig), és így utólag is köszönöm az infókat mindenkinek.
Csak egy rövid tapasztalat a szűkítős témához:
A gép olyan 20 e. km körül elkezdte azt a nem kellemes dolgot szokásává tenni, hogy a napi első indításnál vagy csak a második indítózásra ugrott be moci, vagy már az elsőre is, de ekkor (úgy hallás után) kb. két hengerrel, aztán leállt. A szervíz ez idáig nem tudta orvosolni a gondot.
Nos, miután (felbuzdulva az itt olvasottakon) eltávolítottam belőle a szűkítőt ez a gond megszünt!
Azóta minden nap pöcc röff, mint újkorában. és ez már egészen biztosan nem placebó hatás!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!