Csak a rend kedvéért , nem tudom mennyire méregetnek álltalában autókat de az S2000-est sem mérték még itt europában 220-nál többre és most felfelé kerekitettem ! :-)
A supersprintnél mértek 218-at itthon meg még annyit sem .
Mondom nem tudom hogy az Alfa JTS-e mennyi de az S2000-es sem annyi amennyi ! :-)
Viszont amin meglepődtem hogy az 1,6 VTi 160+ ra van mérve . Hiba no ezt érzik de ez csak 1,6 ! :-))))))
Tényleg mindig van erősebb autó (kivéve persze a legerősebbnél:-))) ).
Nem fikáztam semmit sem. Nemtudom, hogy honnan vetted, hogy fikázok! Pláne nem vertem magam. Mindenesetre tény, hogy van 35 ló plussza és akkor még messze nem a legerősebb 2 literesről beszélünk. E fölött még kettő motor is van, egyik 220 lovas, a másik meg 240. Csak a tények kedvéért.
Tényleg van. És ez jó és én örülök neki. De azért kíváncsi vagyok, hogy az Alfások hol fogják megtalálni benne a nyomatékot. Vagy az Alfások lóerőre mennek? :-)))
A 156 2.0 jts alap 165 paripa no type r meg hasonló hókusz pókusz érted ugye ??
Úgy hogy nem kéne fikázni (!), meg verni magad +35 paripára .
Lebegjen a szemed elött : Mindég van erősebb autó,
ember az emberét megtalája.
:)
bye
Tudom, hogy arra gondoltál. Csak ártatlanul, rebegö szempillával kérdezö szmájlit nem tudok rakni, ha meg másmilyet rakok, akkor nem ér semmit az egész!
Az enyémre még ráugorhat gyáriban 40 lóerö, Ugyanis ez a motor rendes kipuval az SZ-ben (igaz Motronic-kal, nem L-Jettel) 210. De az eredeti helyén a 75-ben is 188 lenne.
Nem azért jövök fel, mert 6 sebességes a gépem, mert akkor is feljönnék, ha 5 sebességes lenne. Az oka egyszerű: az enyém erősebb. Persze mivel relatíve kicsi a teljesítménykülönbség, ezért egy 5 sebességes váltónál ez kicsit tovább tartana, míg kompenzálnám a rajtnál (és az 1-esben) történő elmenésedet, de szerintem 110 körülakkor is utolérnélek.
Amúgy meg többször leírtam már, hogy a nagyobb max. nyomatékkal rendelkező autó 1-esben el fog menni a másik mellett, mert annak nem áttételezik annyival rövidebbre a váltóját. De a magasabb sebességekben a másik (az erősebb) nagyon rá fog menni, sőt előbb-utóbb könnyedén le is hagyja. Ezért van az, hogy ha neked 25 lóval többed lenne, akkor nem tudnálak utolérni. De szerencsére nincs. :-))))
Mivel mindketten tudjuk, hogy miröl van szó, ezt a választ most elnézem! :))
Persze, hogy jössz fel, mert nekem a 2-es már hosszabb, mint a Tiéd, hiszen Te 1500-zal tovább forgatod! (Tudod, ugyanarra a sebességtartományra 3 v. 4 fokozat. Ez a nem mindegy)
Hidd el hogy nem használta a 3-ast ! Többször figyeltem és bent is ültem !
Azért tudtál rámenni mert az 1-es is megy vagy 80-ig és marha nagyok a lukak a fokozatok között !
Botrányosan megy igy is az a verda ! Ha nem figyelem akkor nem hiszem el . Ellösször azt hittem rosszul hallok aztán figyeltem többször is és a végén meg beültem ! :-)))
Nekem amúgy elég az a tudat, hogy a nyomatékos autód csak 1-esben gyorsul jobban, mint az enyém. Azaz kb. 50-60-ig. Addig meg ritkán rendeznek gyorsulási versenyt. :-)))
Valami nem stimmel a számításodban! Én téged valalhol 90-100 km/h környékén előztelek meg. A 200 méteren a termináló sebességem kb. 120 km/h (most, hogy már el tudok indulni:-)) ). Ez azt jelenti, hogy amikor leelőztelek, akkor kb. 120-130 méternél járhattunk. A vége felé pedig 400 méternél lehettünk. Tehát az 1 darab, azaz 1 darab próbálkozás alapján én győztem 1/4-ed és 1/8-ad mérföldön is. Persze lehet, hogy valamit elrontottál, de nekem nem úgy tűnt.
A Cartestbe betápláltad a nyomatékgörbe alakját is vagy csak a max. teljesítményt? Mert úgy a VTEC-ekre elég fals eredményeket lehet kapni.
A Gergő ellen biztos voltam, hogy elváltotta a 3-ast, mert mitha 2-szer jöttem volna fel egy kicsit rá. Amúgy szívesen mennék megint ellenetek egyet! Nincs kedved/kedvetek kijönni avantage egyik mérésére?
Akkor mindenki 110-el ment a talin ? Mondom , többször figyeltem soha nem váltott 3-ast és mikor bent ültem akkor sem . 2-ben ment végig és elverte Poti Peti 75-ösét ! :-))
És akkor most idéznék egyet Vuktól, miután a kettönk gyorsulását kielemeztük:
Egyesben Te jól kiugrottál a nagy nyomatékod miatt, aztán kettesben kezdtem rád feljönni, és amikor a 3-ast kapcsoltuk, szinte egyszerre, akkor mentem el
Q.E.D.
Úgyhogy Vuk, asszem itt abba is hagyhatjuk a vitát! :))
Olyan 110-120 körül van a vége 2-ben Gergö GTV-jének.
De ezt egyébként kiszámolhatjátok. Az adatok:
205/60 R15 gumi
1.956:1 a 2-es áttétele
4.1:1 a difi
7500 a maximális fordulat.
Ezekböl az adatokból 110,473 km/h jön ki.
Az nem jó, hanem egy adottság volt anno. Ilyen volt a gyári váltó, csakhogy a széria GTV motor tiltása gyárilag 6350-nél van, ez meg ugye 7500-ig forgatható.
A végsebességét 5-ben 6100 körül éri el, nem lehet elforgatni a 7100 körül levö max. teljesítmény-helyig. Ne feledd el, hogy ennek az autónak a cw-értéke 0,39, szemben a Te kb. 0,30-dal.
Betáplálva a kocsikat (az enyémnél hozzávaló kipu-rendszert feltételezve) a CARTEST-be úgy jön ki a gyorsulás, hogy 100 méteren én vagyok elöl, Ti ketten majdnem egyszerre, a 2,8-as egy hajszállal elöbb. 400 méteren tizedre azonos a 3 autó, de Tiéd a legnagyobb, enyém a legkisebb sebesség. 1 km-en pedig a CTR végez az élen. Mondjuk mivel nem tudom a pontos tömegét az én amerikai változatomnak, a hivatalos GTV6 tömegével számoltam, és mindegyikbe 90 kilós sofört ültettem.
Viszont e szerint az a moci nem a gyári speckókat tudja, hanem annál többet. Legalábbis szerintem jó esély van rá. Mennyi neki a 100-as sprintje a gyár szerint?
Én ültem benne ! Az óra nem ment . Csak az volt a feltünő hogy mig a legtöbb ember a 3-ast forgatta üvegre Te természeresen a 4-et ugyi a 6 gang miatt addig ez a GTV elvert mindenkit és nem tiltott a táv végén neki a 2-es .
Szóval csak saccra mondom a 160-at de könnyű eldönteni . Te mennyiket mentél ott ? Máris megvan mennyit megy kettőben kb ! :-)))
Ha az rövid lett volna mármint a váltó akkor brutálisan elvert volna mindenkit .....
Ennek a szegény GTV 2-esének a vége egyre jobban megnő. A múltkor még csak 130 volt, most már 160, ha így halad tovább, akkor lassan a végsebességét is ott éri el! Vagy esetleg közben kapott egy kilométeróra tuningot? :-))))
Amúgy mire jó az, ha a végsebesség 2/3-adát már kettesben eléri? Nem járna jobban, ha jobban el lennének osztva a fokozatok? Hol éri el a végsebességét? 5-ösben a max. teljesítményhelynél? Mert ugye elméletileg az az optimális.