Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bihus Creative Commons License 2003.03.31 0 0 727
Nekem az alsó jobban tetszik :)

Dehát nyilván a felső a V-tec, láttunk már sok ilyet :)

Előzmény: vipex (725)
ZolikA Creative Commons License 2003.03.31 0 0 726
HondaVuk !

Csak a rend kedvéért , nem tudom mennyire méregetnek álltalában autókat de az S2000-est sem mérték még itt europában 220-nál többre és most felfelé kerekitettem ! :-)

A supersprintnél mértek 218-at itthon meg még annyit sem .

Mondom nem tudom hogy az Alfa JTS-e mennyi de az S2000-es sem annyi amennyi ! :-)

Viszont amin meglepődtem hogy az 1,6 VTi 160+ ra van mérve . Hiba no ezt érzik de ez csak 1,6 ! :-))))))

Gonoszkodok na ! :-)

Előzmény: HondaVuk (724)
vipex Creative Commons License 2003.03.31 0 0 725
HondaVuk,

ha már ez a topic indító szerinted melyik motor jobb egy autóba ,ugyanolyan hajtáslánc esetén?
Az egyik 220 LE a másik 200 LE


Előzmény: HondaVuk (723)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.31 0 0 724
Tényleg mindig van erősebb autó (kivéve persze a legerősebbnél:-))) ).

Nem fikáztam semmit sem. Nemtudom, hogy honnan vetted, hogy fikázok! Pláne nem vertem magam. Mindenesetre tény, hogy van 35 ló plussza és akkor még messze nem a legerősebb 2 literesről beszélünk. E fölött még kettő motor is van, egyik 220 lovas, a másik meg 240. Csak a tények kedvéért.

Előzmény: luxi156 (720)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.31 0 0 723
Tényleg van. És ez jó és én örülök neki. De azért kíváncsi vagyok, hogy az Alfások hol fogják megtalálni benne a nyomatékot. Vagy az Alfások lóerőre mennek? :-)))
Előzmény: vipex (722)
vipex Creative Commons License 2003.03.31 0 0 722
HondaVuk,

itt egy táblázat az Alfa Romeo(és mások) terveiről. Van benne egy nem "családi" 2.0 JTS.

Előzmény: HondaVuk (718)
fastcar Creative Commons License 2003.03.31 0 0 721
Szia luxi!

Nem kell idegeskedni Vuk jó ember, és tudja ö is, hogy ez a kettö nem teljesen azonos kategória! Ott az ö sima i-VTEC-jüket kell figyelni 156 lóval.

Előzmény: luxi156 (720)
luxi156 Creative Commons License 2003.03.31 0 0 720
Kedves Honda Vuk !

A 156 2.0 jts alap 165 paripa no type r meg hasonló hókusz pókusz érted ugye ??
Úgy hogy nem kéne fikázni (!), meg verni magad +35 paripára .
Lebegjen a szemed elött : Mindég van erősebb autó,
ember az emberét megtalája.
:)
bye

Előzmény: HondaVuk (718)
fastcar Creative Commons License 2003.03.31 0 0 719
Tudom, hogy arra gondoltál. Csak ártatlanul, rebegö szempillával kérdezö szmájlit nem tudok rakni, ha meg másmilyet rakok, akkor nem ér semmit az egész!

Az enyémre még ráugorhat gyáriban 40 lóerö, Ugyanis ez a motor rendes kipuval az SZ-ben (igaz Motronic-kal, nem L-Jettel) 210. De az eredeti helyén a 75-ben is 188 lenne.

Előzmény: HondaVuk (718)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.31 0 0 718
Nem. Ki nem bízik még benne avantage-on kívül?

Azért írtam, mert az Alfa új 2 literese ugye 165 lovas.

Előzmény: fastcar (717)
fastcar Creative Commons License 2003.03.31 0 0 717
Már Te sem bízol abban, hogy az S2K 240 lovas?
Előzmény: HondaVuk (716)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.31 0 0 716
Rosszulsz álsz hozzá a problémához. Nekem már gyárilag összevadászták azt a 35 lóerőt, mert rendesek!:-)))) Ugye tudod, hogy miért 35-öt írok?
Előzmény: fastcar (714)
fastcar Creative Commons License 2003.03.31 0 0 715
Ha esetleg nem 4,1-es, hanem 3,42-es difi van alatta, akkor fut 132,4387-et.
Előzmény: HondaVuk (713)
fastcar Creative Commons License 2003.03.31 0 0 714
"Ezért van az, hogy ha neked 25 lóval többed lenne, akkor nem tudnálak utolérni. De szerencsére nincs. :-)))))"

De az enyémre viszonylag könnyen összevadászható, de vajon a Tiédre is? :)

Előzmény: HondaVuk (712)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.31 0 0 713
Elhiszem. De inkább fastcarral egyeztessél a témában, mert ő állítja, hogy 110-ig megy 2-esben.
Előzmény: ZolikA (710)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.31 0 0 712
Nem azért jövök fel, mert 6 sebességes a gépem, mert akkor is feljönnék, ha 5 sebességes lenne. Az oka egyszerű: az enyém erősebb. Persze mivel relatíve kicsi a teljesítménykülönbség, ezért egy 5 sebességes váltónál ez kicsit tovább tartana, míg kompenzálnám a rajtnál (és az 1-esben) történő elmenésedet, de szerintem 110 körülakkor is utolérnélek.

Amúgy meg többször leírtam már, hogy a nagyobb max. nyomatékkal rendelkező autó 1-esben el fog menni a másik mellett, mert annak nem áttételezik annyival rövidebbre a váltóját. De a magasabb sebességekben a másik (az erősebb) nagyon rá fog menni, sőt előbb-utóbb könnyedén le is hagyja. Ezért van az, hogy ha neked 25 lóval többed lenne, akkor nem tudnálak utolérni. De szerencsére nincs. :-))))

Előzmény: fastcar (711)
fastcar Creative Commons License 2003.03.31 0 0 711
Tényleg ezt mondtad, szó szerint.

Mivel mindketten tudjuk, hogy miröl van szó, ezt a választ most elnézem! :))
Persze, hogy jössz fel, mert nekem a 2-es már hosszabb, mint a Tiéd, hiszen Te 1500-zal tovább forgatod! (Tudod, ugyanarra a sebességtartományra 3 v. 4 fokozat. Ez a nem mindegy)

Előzmény: HondaVuk (709)
ZolikA Creative Commons License 2003.03.31 0 0 710
Hidd el hogy nem használta a 3-ast ! Többször figyeltem és bent is ültem !

Azért tudtál rámenni mert az 1-es is megy vagy 80-ig és marha nagyok a lukak a fokozatok között !

Botrányosan megy igy is az a verda ! Ha nem figyelem akkor nem hiszem el . Ellösször azt hittem rosszul hallok aztán figyeltem többször is és a végén meg beültem ! :-)))

Előzmény: HondaVuk (708)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.31 0 0 709
Elmész te a pi***ba! :-))))

Nekem amúgy elég az a tudat, hogy a nyomatékos autód csak 1-esben gyorsul jobban, mint az enyém. Azaz kb. 50-60-ig. Addig meg ritkán rendeznek gyorsulási versenyt. :-)))

Előzmény: fastcar (706)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.31 0 0 708
Valami nem stimmel a számításodban! Én téged valalhol 90-100 km/h környékén előztelek meg. A 200 méteren a termináló sebességem kb. 120 km/h (most, hogy már el tudok indulni:-)) ). Ez azt jelenti, hogy amikor leelőztelek, akkor kb. 120-130 méternél járhattunk. A vége felé pedig 400 méternél lehettünk. Tehát az 1 darab, azaz 1 darab próbálkozás alapján én győztem 1/4-ed és 1/8-ad mérföldön is. Persze lehet, hogy valamit elrontottál, de nekem nem úgy tűnt.

A Cartestbe betápláltad a nyomatékgörbe alakját is vagy csak a max. teljesítményt? Mert úgy a VTEC-ekre elég fals eredményeket lehet kapni.

A Gergő ellen biztos voltam, hogy elváltotta a 3-ast, mert mitha 2-szer jöttem volna fel egy kicsit rá. Amúgy szívesen mennék megint ellenetek egyet! Nincs kedved/kedvetek kijönni avantage egyik mérésére?

Előzmény: fastcar (705)
ZolikA Creative Commons License 2003.03.31 0 0 707
Akkor mindenki 110-el ment a talin ? Mondom , többször figyeltem soha nem váltott 3-ast és mikor bent ültem akkor sem . 2-ben ment végig és elverte Poti Peti 75-ösét ! :-))
Előzmény: fastcar (705)
fastcar Creative Commons License 2003.03.31 0 0 706
És akkor most idéznék egyet Vuktól, miután a kettönk gyorsulását kielemeztük:

Egyesben Te jól kiugrottál a nagy nyomatékod miatt, aztán kettesben kezdtem rád feljönni, és amikor a 3-ast kapcsoltuk, szinte egyszerre, akkor mentem el

Q.E.D.

Úgyhogy Vuk, asszem itt abba is hagyhatjuk a vitát! :))

fastcar Creative Commons License 2003.03.31 0 0 705
Olyan 110-120 körül van a vége 2-ben Gergö GTV-jének.
De ezt egyébként kiszámolhatjátok. Az adatok:

205/60 R15 gumi
1.956:1 a 2-es áttétele
4.1:1 a difi
7500 a maximális fordulat.

Ezekböl az adatokból 110,473 km/h jön ki.

Az nem jó, hanem egy adottság volt anno. Ilyen volt a gyári váltó, csakhogy a széria GTV motor tiltása gyárilag 6350-nél van, ez meg ugye 7500-ig forgatható.
A végsebességét 5-ben 6100 körül éri el, nem lehet elforgatni a 7100 körül levö max. teljesítmény-helyig. Ne feledd el, hogy ennek az autónak a cw-értéke 0,39, szemben a Te kb. 0,30-dal.

Betáplálva a kocsikat (az enyémnél hozzávaló kipu-rendszert feltételezve) a CARTEST-be úgy jön ki a gyorsulás, hogy 100 méteren én vagyok elöl, Ti ketten majdnem egyszerre, a 2,8-as egy hajszállal elöbb. 400 méteren tizedre azonos a 3 autó, de Tiéd a legnagyobb, enyém a legkisebb sebesség. 1 km-en pedig a CTR végez az élen. Mondjuk mivel nem tudom a pontos tömegét az én amerikai változatomnak, a hivatalos GTV6 tömegével számoltam, és mindegyikbe 90 kilós sofört ültettem.

Előzmény: HondaVuk (701)
ZolikA Creative Commons License 2003.03.31 0 0 704
Annyira nem szegény az ! Elég gazdagon lépegetett ! :-)))
Előzmény: HondaVuk (701)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.31 0 0 703
Viszont e szerint az a moci nem a gyári speckókat tudja, hanem annál többet. Legalábbis szerintem jó esély van rá. Mennyi neki a 100-as sprintje a gyár szerint?
Előzmény: ZolikA (702)
ZolikA Creative Commons License 2003.03.31 0 0 702
Én ültem benne ! Az óra nem ment . Csak az volt a feltünő hogy mig a legtöbb ember a 3-ast forgatta üvegre Te természeresen a 4-et ugyi a 6 gang miatt addig ez a GTV elvert mindenkit és nem tiltott a táv végén neki a 2-es .

Szóval csak saccra mondom a 160-at de könnyű eldönteni . Te mennyiket mentél ott ? Máris megvan mennyit megy kettőben kb ! :-)))

Ha az rövid lett volna mármint a váltó akkor brutálisan elvert volna mindenkit .....

Nekem nagyon tetszet ahogy szolt benne a moci !

Előzmény: HondaVuk (701)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.31 0 0 701
Ennek a szegény GTV 2-esének a vége egyre jobban megnő. A múltkor még csak 130 volt, most már 160, ha így halad tovább, akkor lassan a végsebességét is ott éri el! Vagy esetleg közben kapott egy kilométeróra tuningot? :-))))

Amúgy mire jó az, ha a végsebesség 2/3-adát már kettesben eléri? Nem járna jobban, ha jobban el lennének osztva a fokozatok? Hol éri el a végsebességét? 5-ösben a max. teljesítményhelynél? Mert ugye elméletileg az az optimális.

Előzmény: ZolikA (700)
ZolikA Creative Commons License 2003.03.31 0 0 700
Az a zender GTV-ben viszont ott van a szépség hogy 2-esben megy vagy 160-at és is elvert mindenkit ! :-))

Velem ugyebár nem ment senki de hát nem jó felébreszteni az alvó oroszlánt ! :-)))

Legközlebb lenyomok majd külön kérésre mindenkit , csak legyen meg az új tengelyem ...

Nagyon hömbörög szerencsétlen .

fastcar Creative Commons License 2003.03.31 0 0 699
Nem!
Azt sikerült bebizonyítanod, hogy a növekvö légellenállás leküzdéséhez kell teljesítmény! :-PP
Előzmény: HondaVuk (697)
grego Creative Commons License 2003.03.30 0 0 698
Hajrá VUK!
Előzmény: HondaVuk (697)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!