Az AUX bemenet (okosan :( ) a Blau hátulján található. Ahoz, hogy használatba vedd, az egészet ki kell szerelni (középkonzol műanyagburkolata leszed, patentrögzítők szanaszét) + építeni kell egy kivezető kábelt, amire az MP3-ast rádugod amikor kell. Elegánsabb lett volna az előlapra szerelniük, de ez van. Nézzük pozitívan: legalább van rajta AUX. Jól el kell vezetni a kábelt, és akkor nem nagy gáz.
mondjuk én a műszerfalbontás miatt inkább lemondtam róla. majd ha egyszer vmiért mindenképpen meg kell bontani, akkor gyorsan becsusszan a kábel is. Addig meg CD.
Ismételten kérdésem lenne a szakikhoz. Egy gyári "1 CD-s" rádióm van. Elméletileg valahol van rajta AUX bemenet. A gyerek MP3 lejátszóját szeretném rácsatlakoztatni. Van valami infó, hogy miként lehet eljutni a hátsó csatihoz és ott mellyik a bemenet.
Örömmel látom, hogy 70. vagyok a flottában (Markó).
Sajna ha van egy kis csapadék, már a kilincsig trutyis a gép, tiszta kézzel nem lehet beszállni. Ami még rosszabb, hogy áldott jó UG7-es téli gumijaim, amikkel maximálisan meg vagyok elégedve...sajna összeszedik a kavicsot és a sebesség növekedésével -amikor kijövök egy kavicsos útról- zeng a küszöb! Féltem a szép ezüst fényét! Ezt az egy hátrányát tudtam amúgy csupán az UG7-eseknek felfedezni.:-))
Ja...hátulra nem is akarok rakni sárfogót, utánam már nem érdekel mi történik...:-))
Kicsit meglepodtem 3 oldalt kellett vegigolvasnom amiota nem voltam. Kicsit megszaladt a kezetek emberek. Mint a kis tunder titkarnok.
Naszoval. Keresem azt a Lacetti tulajd aki vasarnap a Soroksari Auchan parkolojaban dekkolt. (Melle alltam be) Ismertetojelek: J**-*** rendszam :D, alufelnik, ezust 5 ajtós, sötétített ablakuvegek, hatso fölső spoiler. CDX vagy valami hasonlo tipusjelzese is volt azt hiszem elol jobbodalt. En egy ugyanilyen ezust Hirauto matricassal parkoltam direkt oda be. Marha jo latvany hatulrol ket ilyen segg :)
Masik. Ma reggel miutan a reggelimet megveve a kocsihoz mentem es kinyitottam a tavkapcsoloval beragadt az index veszvillogas. Egyszeruen folyamatosan villogott . Benyomtam a veszvillogo gombjat majd ki es abbahagyta. Lehetseges hogy valami nedvesseg tamadott be valahol a kabelezesbe? Volt hasonlo tapasztalatotok ? Amugy jelenleg 14K km van benne es most merek eloszor fogyasztast rajta. Miutan megtettem kiveszem a szukitot is.
Harmadik. Aldotta valaki kozuletek a derektamaszt az ulesben? Nekem hetfon becsipodott a derekam es ha az nincs benne vezetni sem birtam volna ugy fajt a hatam. Viszont lehuztam a masodik allasba es hihetetlen jo volt ahogy a derekam kitamasztotta. Egyszeru szerkezet de annal halasabb feladatot latott most el.
Ennyi voltam egyelore.
u.i: Udv az uj iroknak es az uj flottatagoknak is.
A hibák sorolása, kibeszélése előtt egy kis segítség a részemről a tagság felé.
Sokunknak okoz gondot a H7-es izzók gyakori kiégése. A probléma nem Lacetti specifikus, a H7-es izzók nem bírnak annyit, mint a régi H4-esek. ez a kisebb méretük, és az ebből eredő kevesebb gáztöltés "eredménye" (nagyobb tudásúak szerint).
A megoldás: Az én gépembe a szervízben (garanciában) beépítettek a tompított fényszóró áramkörébe egy (pontosaban kettő, azaz oldalanként, izzóként egy) előtét ellenállást. Ez a kütyü egyébként az Astrákhoz lett a GM által kiadva (ott is ugyan ez volt a gond). Ahogy elnéztük a szervízben ez nem is ellenállás, hanem leginkább egy vezeték hurok, azaz a hatását leginkább induktív úton fejtheti ki (ennek részletes taglalásába most nem mennék bele, tán nem mindenkit érdekelne). A lényeg az, hogy úgy védi az izzót, hogy a fényerőt nem csökkenti (csak a feszültség csúcsokat szedi le). Mivel hivatalosan a fentiek nem lettek megerősítve (GM által) az a fenti okfejtés csak a saját elméletem. Ami viszont tény: az első pár izzóval kb. 2-3 hónapot autóztam el (folyamatos éjszakai műszak taxiként). Az előtétek beépítése után a következő garnitúra kb. 7-8 hónapot bírt ki hasonló feltételek mellett. A fenti előtét beépítését két Bp-i szervíz is elvégzi. (az egyikben az én gépem, a másikban egy haveromé kapott ilyen kezelést).
Az izzócsere lámpakivevős módját mg kell szokni. Helyzetjelző és index cseréjénél is ez a megoldás. Ja az első helyzetjelző foglalata sem bírja a kiképzést, a folyamatos üzemtől megolvad+kikeményedik a foglalat (ebből eredően törik). Ez utóbbi azért kínos, mert a helyzetjelző foglalatát két kis műanyag pöcök (a foglalattal egybeöntve) tartja a helyén, és cserénél ez szeret eltörni. Ezek után a helyzetjelző csak lötyög a helyén.
Ha ez még nem volna elég, akkor itt a következő "jó hír" is: a hátsó lámpáknál az izzócseréhez szintén ki kell venni az egész lámpatestet (kombinál, a többit nem ismerem). Első alkalommal ez még izgisebb, mint az első lámpáé. A hátsó lámpatestet két csavar+két patent tartja. A két csavar kitekerése után egy kicsit feszegetni kell a lámpatestet a kocsi külső oldala irányában, amíg a patentok ki nem oldanak. Akinek volt régi Ladája, 125-ös Polskija és emlékszik a gázrudazaton lévő patentokra (műanyag foglalatban fém gömböc) az már tudhatja is, hogy mivel áll szemben.
Remélem nem voltam túl hoszú (régen diák újságíró voltam :) ), és tudjátok a fenti tippeket használni. Folyt.köv.
Az enyém elég sz*ros utakon gördül, de különösebben nem szokott sárt feldobálni. Kavicsokat sem dobál a kasznira. Hasznát nemigen találom sárfogónak.. Csak a látvány vezérel vagy Te mást tapasztaltál?
Azért megkérdem itt is, talán válaszoltok... Meg tudná valaki mondani, hogy hol lehet beszerezni Lacettire első sárfogókat lehetőleg nem gyári áron? Bár a gyárinak (nekem opel corsán volt anno) elég jó a rögzítése, de talán akad olyan jó minőségű utángyártott, ami nem veszik el és olcsóbb! Üdv!