Keresés

Részletes keresés

Jack2009 Creative Commons License 2017.02.13 0 0 1602

pl. sárga csekk kérés ügyben a jövő héten telefonáljak. Még nincs kész rá a rendszer, hogy rögzítsék az igényt. Mit csináltak az elmúlt hónapok (évek) alatt?

Előzmény: Kornél10 (1600)
FOMA Creative Commons License 2017.02.13 0 0 1601

Most jött meg. Jobb későn, mint soha.:-)

Előzmény: Törölt nick (1597)
Kornél10 Creative Commons License 2017.02.13 0 0 1600

Úgy néz ki ez a néhány ezer új ügyfél kissé megrogyasztotta az Erste eddig se tökéletesen működő rendszerét.

 

Mint a közmondásban:

Sokat akar a szarka, de nem bírja a farka.

Előzmény: Törölt nick (1597)
FOMA Creative Commons License 2017.02.13 0 0 1599

Szombaton megjött a Joker visszatérítés összegéről az SMS, de a tartozásról még nekem sem jött meg eddig.

Előzmény: Törölt nick (1597)
szocske_ Creative Commons License 2017.02.13 0 0 1598

"a minimum összeg kivételével, mert azt gondolom magától be fogja szedni később."

figyelj oda, ne legyél biztos benne...

a citinél úgy működött a beszedés, hogy ha mondjuk 100 ezer Ft a tartozás, 10.-e a fordulónap, a citi a pénzt fizetési határidő előtti napon szedte be a külső banktól (mondjuk 29.-e), de ez előtt 1 héttel már átküldte (a példában 22.-e), onnantól a másik bankban várakozott a beszedési megbízás.
Ez esetben, ha én visszafizettem pl. 20ezret 10. és 22. között, akkor csak 80ezres beszedést indítottak.
Ha viszont 22. és 29 között fizettem be a 20ezret, akkor már a 100ezres beszedés teljesült, így akár túlfizetés is kerülhetett a kártyára.

 

Ha ugyanezt a módszert követi majd az erste, akkor már nem fogják beszedni a minimum összeget, mert a befizetésed nagyobb volt mint a beszedendő összeg. 

Előzmény: Törölt nick (1597)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.13 0 0 1597

Erste hitelkártyám van (nem Cititől átvett, hanem már régebb óta), de hiába volt fordulónap pénteken, sem szombaton, sem azóta nem jött sms a tartozásomról és a minimum fizetendőt nem is szedte be a folyószámlámról. A netbankban persze látszanak az adatok, hogy mekkora a fennálló tartozás, határidő, stb...

 

Eddig nem így volt. Lehet erről valamit tudni?

 

Ennek ellenére az imént visszafizettem a tartozást, a minimum összeg kivételével, mert azt gondolom magától be fogja szedni később.

OrSoLy Creative Commons License 2017.02.13 0 0 1596

de hát a limitet most is át lehet állítani 500ezernél nagyobb összegre, akkor meg mi értelme ennek?

Előzmény: További magyar hang (1592)
axod00 Creative Commons License 2017.02.13 0 0 1595

Hétvégén nekem is működött, kipróbálom ma este banki munkaidőn kívül. Ha hétvégén megy, hétköznap munka időn kívül nem az egy érdekes kombináció. De a hétvége így legalább rendben lesz. Köszi, hogy szóltál!

Előzmény: nyman (1590)
axod00 Creative Commons License 2017.02.13 0 0 1594

Közben én is megtaláltam a másik metódust, köszi! Valóban ott nem lehetett ilyet, ez akkor előrelépés :)

Előzmény: nyman (1564)
PannonBoy86 Creative Commons License 2017.02.12 0 0 1593

Köszönöm a bíztatást. Jövő hét folyamán bemegyek személyesen egy bankfiókba. Mivel már nem Magyarországon dolgozom, új igénylést nem tudok leadni, viszont a WizzAir kártya hasznos lenne számomra.

Előzmény: edkedk (1582)
További magyar hang Creative Commons License 2017.02.12 0 0 1592

Pár éve, amikor a Jokert kiváltottam és az addigi dombornyomott MasterCardomat Maestrora cseréltem (minek kettő dombornyomott?), rutinból mondom, hogy a vásárlás és a pénzfelvétel is számlaegyenleg erejéig legyen. (Azon úgyis csak a mindennapokhoz kellő pénz kell.) Ügyintéző válasza: az megszűnt, nem dombornyomott kártyáknál 500 ezer forint a limit. Nem mintha napi szinten vennék le vagy költenék félmilliókat, de megkérdeztem, hogy miért, ha már egyszer az én pénzem és van SMS értesítőm, miért ne költhetném el akár az összeset. Az ügyintéző elmondta, hogy ennek pénzügyi okai vannak, mivel akkoriban az Erstés és kapcsolt takszövök automatáiból korlátlanul lehetett ingyenesen felvenni (SzuperNulla!), sokan azt csinálták, hogy mindenféle számláról az Erstésre utaltak (még nem volt tranzakciós adó) és vették fel kártyával a nem kevés pénzt.

Persze a hivatalos magyarázat szerint az ügyfél biztonsága érdekében, ha egyszer elhagyná a kártyáját, akkor ne lehessen mind elkölteni -- a valóságban drága dolog volt ez az Erstének, és az, hogy egyes frekventál ATM-eket akár napi szinten tölteni kellett.

 

Előzmény: Péterv80 (1581)
Jack2009 Creative Commons License 2017.02.12 0 0 1591

Köszönöm, holnap kipróbálom, unom már a többórás telefonhívásokat.

Előzmény: edkedk (1589)
nyman Creative Commons License 2017.02.12 0 0 1590

Mar ki is irja

 

"Bankon belüli, forint számláról történő forint átutalás hétvégén és munkaszüneti napon is teljesül az aktuális hirdetmény szerint."

Előzmény: nyman (1573)
edkedk Creative Commons License 2017.02.12 0 0 1589

Minden további nélkül.

Előzmény: Jack2009 (1587)
nyman Creative Commons License 2017.02.12 0 0 1588

A fix vasarlasi limit (most) 20 db/nap. Ezt nem is lehet allitani, csak idozaras limit adhato meg max 48 orara.

 

Mondjuk az 5 fizetes keves, de a 20 jellemzoen eleg szokott lenni egy napra.

Előzmény: Péterv80 (1581)
Jack2009 Creative Commons License 2017.02.12 0 0 1587

Ez a bankkártya letiltás száma, szóba álltak veled egyéb ügyekben is?

Előzmény: edkedk (1585)
gyb78 Creative Commons License 2017.02.12 0 0 1586

Erste Joker hitelkártya tartozást vajon be lehet fizetni Erstes automatán más hitelkártyával? 

edkedk Creative Commons License 2017.02.12 0 0 1585

Nekem pár napja a + 36 1 302 5885 számon azonnal felvette a humanoid.

Előzmény: Jack2009 (1584)
Jack2009 Creative Commons License 2017.02.12 0 0 1584

1 óra 8 perc után: Köszönjük hívását, viszonthallásra!

Előzmény: Jack2009 (1583)
Jack2009 Creative Commons License 2017.02.12 0 0 1583

Hurrá! Sikerült túllépnem az egy órás várakozási időt a kezelő jelentkezésére, és még messze nincs vége... :(

edkedk Creative Commons License 2017.02.12 0 0 1582

Ki lehet cseréltetni.

Előzmény: PannonBoy86 (1579)
Péterv80 Creative Commons License 2017.02.12 0 0 1581

2000-óta vagyok Erstés de ez egyre rosszabb! Sosem volt sem vásárlási limit sem kártya használati limit a kártyán és egyszer csak azzal szembesülök hogy felhív az egyik telefon szolgáltatótól hogy mikor akarom befizetni a számlám! Mondom neten keresztül befizettem! Válasz hozzájuk nem érkezett meg! Közben voltam a gyógyszertárban nem tudtam kártyával fizetni! Go haza telebank hogy mi van? Igen látjuk kártya használati limit van! Mondom akkor kérem megszüntetni! Válasz azt csak 48- órára lehet utána vissza áll a napi 5-db vásárlásra és az 5-db készpénz felvételre! Sosem kértem ilyet. Ők eldöntötték hogy ez nekem elég!? Következő mi lesz? Megmondják mit vehetek és mit nem? Majd arra fognak Hivatkozni ez a fogyasztók védelme! De az hogy nem tudtam kifizetni a gyereknek a gyógyszert meg mire lebeszéltem velük hogy mi van vissza mentem a gyógyszertárba és elintéztem addigra el is késtem a munkából az nem számít! Ezt nekem ki fogja megtéríteni? Bankhoz képest amilyen jó volt most annyira................................. ( tudok szó ismétlés nélkül káronkodni a pont helyén)

 

Samsung Galaxy S3 Neo

gyb78 Creative Commons License 2017.02.12 0 0 1580

Szerintem azt nezhettek, kinek milyen kondíciókkal volt a citinel hitelkartyaja ( Life kártya eseten is szigorodtak a feltételek egy bizonyos dátum után; pl vásárlás után szamoltak fel tranzakciós adót), illetve, hogy az Erstenel volt-e valamilyen hitelkartyaja?

Szerintem tudod csereltetni, -így az elején meg biztosan- be kell menni egy fiókba.

Előzmény: PannonBoy86 (1579)
PannonBoy86 Creative Commons License 2017.02.12 0 0 1579

Mitől függ, hogy ki mit kapott?

Nekem vacak Max-ot adtak, de Wizz-re lenne szükségem.

Vajon ki lehet cseréltetni?

Előzmény: gyb78 (1578)
gyb78 Creative Commons License 2017.02.11 0 0 1578

Simán. En is Wizz-t kaptam Life helyett. Mondjuk egy Jokerem mar amúgy is van "Odoneknel"..

 

Előzmény: PannonBoy86 (1577)
PannonBoy86 Creative Commons License 2017.02.11 0 0 1577

Üdv,

Neked a CitiLife kártyádat Wizz Hitelkártyára migrálták át?

Az hogy lehetséges?

Előzmény: Kornél10 (1574)
szocske_ Creative Commons License 2017.02.11 0 0 1576

biztos reménykednek, hogy lesz aki nem veszi észre :D

Előzmény: szocske_ (1575)
szocske_ Creative Commons License 2017.02.11 0 0 1575

nekem is beterhelték :(

 

káoszvan úgy tűnik

 

 

Előzmény: Kornél10 (1574)
Kornél10 Creative Commons License 2017.02.11 0 0 1574

Nekem most pénteken volt az első fordulónap a Wizz (migrált CitiLife) kártyán. Számlakivonat még nincs, de látom a netbankon, hogy beterheltek késedelmi díjat (3887 Ft) és kamatot is. A teljes összeg beszedésével fizetek így ez nem is fordulhat elő.

 

Hívom az ügyfélszolgálatot ez, hogy lehetséges? Azt mondták, lehet rendszerhiba és vizsgálják.

 

Kérdezem, miért nem küldenek egy SMS-t, hogy tévesen terheltek díjakat? Megvárják, hogy minden érintett telefonáljon?

 

Azt válaszolták még csak ma jelezték, és nekik 30 napjuk van, hogy kivizsgálják és csak panaszt tudnak felvenni.

 

Ráadásul az SMS hirnök szolgáltatás díját is terhelték tévesen.

 

Erre készült 2 évig az Erste Bank?

 

Nem is a tévedésekkel van gond. Mindenki tévedhet pláne az elején, de ahogy ezt kommunikálják vagy inkább nem kommunikálják, az már szerintem több mint problémás.

nyman Creative Commons License 2017.02.11 0 0 1573

Mindtha megoldodott volna.

 

Ma 2x vezettem az a hitelkartyara, mindketszer a folyoszamla elerheto egyenlegcsokkent, a hitelkartya elerheto egyenlege nott. SMS es email is jott mindket esetben, es ott is a valtozo egyenleg van.

Előzmény: axod00 (1562)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!