pl. sárga csekk kérés ügyben a jövő héten telefonáljak. Még nincs kész rá a rendszer, hogy rögzítsék az igényt. Mit csináltak az elmúlt hónapok (évek) alatt?
"a minimum összeg kivételével, mert azt gondolom magától be fogja szedni később."
figyelj oda, ne legyél biztos benne...
a citinél úgy működött a beszedés, hogy ha mondjuk 100 ezer Ft a tartozás, 10.-e a fordulónap, a citi a pénzt fizetési határidő előtti napon szedte be a külső banktól (mondjuk 29.-e), de ez előtt 1 héttel már átküldte (a példában 22.-e), onnantól a másik bankban várakozott a beszedési megbízás. Ez esetben, ha én visszafizettem pl. 20ezret 10. és 22. között, akkor csak 80ezres beszedést indítottak. Ha viszont 22. és 29 között fizettem be a 20ezret, akkor már a 100ezres beszedés teljesült, így akár túlfizetés is kerülhetett a kártyára.
Ha ugyanezt a módszert követi majd az erste, akkor már nem fogják beszedni a minimum összeget, mert a befizetésed nagyobb volt mint a beszedendő összeg.
Erste hitelkártyám van (nem Cititől átvett, hanem már régebb óta), de hiába volt fordulónap pénteken, sem szombaton, sem azóta nem jött sms a tartozásomról és a minimum fizetendőt nem is szedte be a folyószámlámról. A netbankban persze látszanak az adatok, hogy mekkora a fennálló tartozás, határidő, stb...
Eddig nem így volt. Lehet erről valamit tudni?
Ennek ellenére az imént visszafizettem a tartozást, a minimum összeg kivételével, mert azt gondolom magától be fogja szedni később.
Hétvégén nekem is működött, kipróbálom ma este banki munkaidőn kívül. Ha hétvégén megy, hétköznap munka időn kívül nem az egy érdekes kombináció. De a hétvége így legalább rendben lesz. Köszi, hogy szóltál!
Köszönöm a bíztatást. Jövő hét folyamán bemegyek személyesen egy bankfiókba. Mivel már nem Magyarországon dolgozom, új igénylést nem tudok leadni, viszont a WizzAir kártya hasznos lenne számomra.
Pár éve, amikor a Jokert kiváltottam és az addigi dombornyomott MasterCardomat Maestrora cseréltem (minek kettő dombornyomott?), rutinból mondom, hogy a vásárlás és a pénzfelvétel is számlaegyenleg erejéig legyen. (Azon úgyis csak a mindennapokhoz kellő pénz kell.) Ügyintéző válasza: az megszűnt, nem dombornyomott kártyáknál 500 ezer forint a limit. Nem mintha napi szinten vennék le vagy költenék félmilliókat, de megkérdeztem, hogy miért, ha már egyszer az én pénzem és van SMS értesítőm, miért ne költhetném el akár az összeset. Az ügyintéző elmondta, hogy ennek pénzügyi okai vannak, mivel akkoriban az Erstés és kapcsolt takszövök automatáiból korlátlanul lehetett ingyenesen felvenni (SzuperNulla!), sokan azt csinálták, hogy mindenféle számláról az Erstésre utaltak (még nem volt tranzakciós adó) és vették fel kártyával a nem kevés pénzt.
Persze a hivatalos magyarázat szerint az ügyfél biztonsága érdekében, ha egyszer elhagyná a kártyáját, akkor ne lehessen mind elkölteni -- a valóságban drága dolog volt ez az Erstének, és az, hogy egyes frekventál ATM-eket akár napi szinten tölteni kellett.
2000-óta vagyok Erstés de ez egyre rosszabb! Sosem volt sem vásárlási limit sem kártya használati limit a kártyán és egyszer csak azzal szembesülök hogy felhív az egyik telefon szolgáltatótól hogy mikor akarom befizetni a számlám! Mondom neten keresztül befizettem! Válasz hozzájuk nem érkezett meg! Közben voltam a gyógyszertárban nem tudtam kártyával fizetni! Go haza telebank hogy mi van? Igen látjuk kártya használati limit van! Mondom akkor kérem megszüntetni! Válasz azt csak 48- órára lehet utána vissza áll a napi 5-db vásárlásra és az 5-db készpénz felvételre! Sosem kértem ilyet. Ők eldöntötték hogy ez nekem elég!? Következő mi lesz? Megmondják mit vehetek és mit nem? Majd arra fognak Hivatkozni ez a fogyasztók védelme! De az hogy nem tudtam kifizetni a gyereknek a gyógyszert meg mire lebeszéltem velük hogy mi van vissza mentem a gyógyszertárba és elintéztem addigra el is késtem a munkából az nem számít! Ezt nekem ki fogja megtéríteni? Bankhoz képest amilyen jó volt most annyira................................. ( tudok szó ismétlés nélkül káronkodni a pont helyén)
Szerintem azt nezhettek, kinek milyen kondíciókkal volt a citinel hitelkartyaja ( Life kártya eseten is szigorodtak a feltételek egy bizonyos dátum után; pl vásárlás után szamoltak fel tranzakciós adót), illetve, hogy az Erstenel volt-e valamilyen hitelkartyaja?
Szerintem tudod csereltetni, -így az elején meg biztosan- be kell menni egy fiókba.
Nekem most pénteken volt az első fordulónap a Wizz (migrált CitiLife) kártyán. Számlakivonat még nincs, de látom a netbankon, hogy beterheltek késedelmi díjat (3887 Ft) és kamatot is. A teljes összeg beszedésével fizetek így ez nem is fordulhat elő.
Hívom az ügyfélszolgálatot ez, hogy lehetséges? Azt mondták, lehet rendszerhiba és vizsgálják.
Kérdezem, miért nem küldenek egy SMS-t, hogy tévesen terheltek díjakat? Megvárják, hogy minden érintett telefonáljon?
Azt válaszolták még csak ma jelezték, és nekik 30 napjuk van, hogy kivizsgálják és csak panaszt tudnak felvenni.
Ráadásul az SMS hirnök szolgáltatás díját is terhelték tévesen.
Erre készült 2 évig az Erste Bank?
Nem is a tévedésekkel van gond. Mindenki tévedhet pláne az elején, de ahogy ezt kommunikálják vagy inkább nem kommunikálják, az már szerintem több mint problémás.
Ma 2x vezettem az a hitelkartyara, mindketszer a folyoszamla elerheto egyenlegcsokkent, a hitelkartya elerheto egyenlege nott. SMS es email is jott mindket esetben, es ott is a valtozo egyenleg van.