Egy osztrák férfi életét vesztette, hárman, köztük egy magyar férfi és egy magyar nő súlyosan megsérültek két személygépkocsi karamboljában Burgenlandban péntek este - közölte a tartományi biztonsági igazgatóság.
A baleset Nagymarton (Mattersburg) és Felsőpulya (Oberpullendorf) között következett be, amikor egy haracsonyi (Horitschon) illetőségű 20 éves osztrák férfi autójával ismeretlen okból áttért a menetirány szerinti baloldalra, és ott frontálisan összeütközött egy 40 éves magyar férfi által vezetett személygépkocsival. Mindkét vezető a gépkocsijába szorult, míg utasaik, egy 19 éves lány Répcekőhalomból (Steinberg) és egy 36 éves magyar nő önerejéből kiszabadította magát. A két férfit az osztrák tűzoltók mentették ki a roncsokból. A balesetben a 20 éves osztrák férfi életét vesztette. A többi személyt súlyos sérülésekkel kórházba szállították.
Ha leveszed az M9R motor műanyag felső borítását előjön egy szép nagy NISSAN felirat, de a blokkba még több helyen is benne van. És hogy miért van ez így? a rönó 2006ban vette meg a Nissant azóta van ez a motor a traficban ;) Ez volt egy meglehetősen jó lépés volt a részükről. Az F9Q motort meg nem szídom, mivel kb 10 ilyen motoros traficunk és vivaronk van összességébe több milió km-el és határozottan jó motorok, csak a "kiegészítők" gyengék rajta
sziasztok ! szép estét mindenkinek ! Mennyi kilométert szaladt az a kocsi?Mit mondott a gép ?Azt nem értem ,hogy érted azt vezérli a többit, nem pdti -az ami szerintem nem ép jó műszaki megoldás.De mindegy is mert ha tényleg ez a baj sajnos nem kis tétel anyagilag hacsak nincs bontva egy de az sem olcsó éás nem biztos hogy megéri .
Ezen nem volt befecskendezési problémánk, a másikon (M9R) meg igen.
A szakszervíz valóban felejtős.Szakemberhez kell vinni.
Pedíg a gépkönyv elég sűrűn javasolja: "Keresse fel Opel Szakszervízét"
Ahova eddíg hordtuk az autókat, (Opel Bodrog) azt bezárták. Viszont a műhelyfőnök bácsi újra kinyitja és mindenki happy lesz. A szerelők is maradnak a régiek, ők a kivételek az Opel szakszervízekben, mert értenek is hozzá és lelkiismeretesek.
Pozitívum, hogy végig ott lehetek az autó mellett, látom, hogy nmit csinálnak rajta.
2.0-es Nissan motoron beszart egy porlasztó? Ez meglep, az régi f9q-n még megértem vagyis az 1.9-es motorokon (abba is mindig belerohad az 1-es henger porlasztója amit csak szétbarmolással tudok kivenni énis), de az újabb Nissan motorba ez új nekem. Sok ilyen motoros kocsink van többen 500E km felett és soha semmilyen befecskendezéses problémánk nem volt vele
A csúcs újonnan olyan 115 és 185 ezer körül van. természetesen egy darabról beszélünk.
Az, hogy ez vezérli a többit, szerintem hülyeség, mivel mindegyiket az EDC 16-os vezérlő noszogatja. KC biztos többet tud róla. Igaz, mi is cseréltünk már egyet... Pont a 4-est.
A saját tapasztalatom alapján mondom, hogy vidd szekműhelybe illetve innen valamelyik szakihoz (vargamunka, KC, bocs akiket kihagytam)mert ha úgy belerohad, mint a miénk, az bizony nagy szívás lehet házi körülmények között.
Heló mindenkinek.Kéne egykis segitség van egy 2.0 2008-as évjáratu vivarom és beddöglöt a négyes hengernél lévö porlaszócsúcs de álitolag ez vezérli a töbit,ez igaz és kb migyen árba lehet ezt beszerezni.
Szia ! Valamilyen technikai adat segítene neked esetleg ???Lassan mindent kizártál vagy annak véled.Nem akartál valamit módosítani ???!!! üdv hátha, tudok emaillen küldhetek .
Sziasztok szép estét mindenkinek ! Sajnos nem tudtam még ki sem próbálni szinte mindig az aknában vagyok.Ma a család is elveszítette a türelmet ma kirándulni vitt a nejem mert hogy kicsit máááááá hagyd abba.Így mentem de a kis autóval, igyekszem mindenről jól beszámolni mert tudom hogy várják . üdv és balesetmenteset !!
Beteszek két grafikont, ami a logból jött, szerintem a légtömegmérő is jó. Cseredarab nincs, próbára... :-( Megérzésem sincs több :-( Illetve az EGR visszajelzése. Az EGR command jól megy ki, de hogy a visszajelzéssel mint kezd az ECU...??? Köszi az ötletelést...
Szép napot! Isten ments hogy tanult kollégám szavait csak úgy lekezeljem. A japán autóknál beszélnek ilyen szép szakmai nyelven. Kövesd a megérzésed.Ha jó ERG de mér, ha jó a turbószelep és pörögni is tud ezerrel(3800)mert írtad szerintem a légmenyiség mérőt is ki kellene zárnod!!!nem mindig rossz adatot közöl ezért kellene egy tuti ami jó .A gázolaj nyomás értéken van.de a erg kikapcsol 3000-es fordulaton tehát nem állandó a munkafázis.Zárd már ki a légtömeg mérőt is a kedvemért ?!Utána még lehet nézni résolaj veszteség mennyi, a befecskendezés közti eltérést.Lassan mindent ki is zártál :) Jó munkát és talán segített valamicskét::::))) Mindenkinek kellemes hétvégét !
Vargamunka: nem, szerintem sem ez a baj. De kérlek, ha van ötleted, ne beszélj rébuszokban, inkább mondd, szerinted mi lehet a gond? Mitől félsz, mi a baj?
Normális lehet az, hogy a mért gázolajnyomás 270 és 1270bar között ugrál? Normális lehet az, hogy az EGR feedback mindenhol 0???
Csináltam grafinkont a log-ból; a tps, a sebesség és a töltőnyomás elég jól követik egymást, a turbonyomás is meglévőnek tűnik, az egr-command is helyesnek látszik.
Nem, nem japánt, hanem németet szereltem. Miért gondoltad a japánt?
Vanyek: nekem tökéletesen megfelel, ha józan paraszti ésszel mondasz valami ötletet, amin elindulhatok :-) A mért adatokat csak azért mondtam, hátha segít valamit.
Szia ! ALLIED SIGNAL (állandó geometriájú turbófeltöltő) 120 mbar 1 és 4 mm közötti tolattyú-elmozdulás esetén 400 mbar 10 és 12 mm közötti tolattyú-elmozdulás esetén > 450 mbar A tolattyú ütközési helyzetében. ha csak ennyi érdekel .Bár van egy rossz érzésem neked nem ez lesz a baj.miért van az az érzésem hogy japán autókat szereltél idáig ?!üdv Jó munkát :) (ötleteim vannak)
Igazából olyan szavakat-adatokat írsz amihez lövésem sincs mit jelent. Én józan paraszti ésszel szerelek traficocat 3 éve sikeresen, de ennyire mélyen nem mentem még bele soha :)
3800as fordulat? Mit csinálsz Te a kocsival? Én 2500fölé soha nem szoktam huzatni, ha neked 100 lovas verziód van akkor abba 2000től jön meg a nyomás és nem tart nagyon sokáig olyan 2600-700ig, de ha ott elváltod akkor 2000-re esik vissza szóval ismét jön a nyomaték. A pollenszűrő meg igen abban a fekete szarban van a motorháztető alatt ha felnyitod
lenne egy kérdésem. Opel Vivaro 2004 1.9 DTI nagy terhelésen (emelkedőn felfelé, megpakolva) erősen elgyengül, bekapcsolja a MIL-t. Visszaváltáskor észhez tér valamelyest, MIL elalszik. Hibakód OP-COM szeirnt: EGR excessive flow, vagy valami ilyesmi. EGR szelepet kitisztítottam, Output test lefut, mozgatja kb. 1cm-t. Nem szorul, szépen zár. Measuring block-ban az EGR szelepnek kiküldött érték látszik, de a feedback mintha mindig 0 lenne. A fenti hibajelenség közben nem volt még logolás, ha senkinek semmi ötlete a következő lépés az lesz. De úgy általában sem elégséges az autó teljesítménye. Max. fordulat 3800rpm. 3 utas szelep működik, turbo vákuumbucija működik.
Amúgy milyen fordulaton jön meg ebben a turbonyomás és mennyivel tölt maximum?