Tehát az utasbiztonság érdeke is, hogy felújitsuk FA-t :-) Vagy legyen az egész vonal 20-as, és akkor meg se kell állni, mindenhol fel lehetz szállni, akár a ház előtt is. Le se kell menni az állomásra. Tuti megvernénk a buszt :-)
Makláron a váltón 40-est sajnáld ki! :-) Vagy az már eltűnt múlt hét óta? Egyébként kicsit OFF, de a 80-as is katasztrófa Pest felé. Fa-tól Hatvanig nemigen van olyan állomás, ahol ne lenne a váltón 40-es vagy 60-as lassújel.
ON
Fa-t tényleg dózerolni kellene. De hát a fenti OFF-ra nincs pénz, akkor nem hiszem, hogy erre az ON-ra lesz.
Idéznék egy szerencsi vezértől (igaz, ő az újhelyi vonalra értette, de ahogy látom, itt is megállja a helyét): ledózerolni az egészet a ge***e és egy új pályát építeni :-)
Ebben maximálisan egyetértek. Az, hogy az egri gyorsoknak 4-5 perc kell, amíg elhagyják Füzesabonyt és kiérnek a nyílt vonalra, nagyon sok. Pláne úgy, hogy Maklárra 6 perc a menetidő, Kálba meg 10.