Valóban, automatán nem frissül, az utolsó érkezett adat idejét nem írja ki, így meg sokat nem ér. A versenyt nem lehet vele követni. A kezelésével is vannak bajok, sokkal kevesebb kattintás is elég lenne a használatához, ha jó helyen lennének a gombok és a funkciók.
Aki kapcsolatban áll a hivatalosokkal, megkérné őket, hogy legalább azt tegyék meg, a bal oldalon a felsorolásban ki/be lehessen kapcsolni a versenyzőket és ez egyben frissítést is jelentsen? Most bal oldalon bekapcsolni lehet, középen meg ki. Grrrrr.
Javaslom, hogy ha időről beszélünk, a magyar időt (CET) értsük alatta. Ha nem ezt használjuk, akkor írjuk oda, hogy helyi idő (GMT). Az pont egy órával kevesebb.
Hát a motorosok jeladója nem működik valami megbízhatóan.
Abból lehet tudni, hogy valszeg már a pályán nyomják, hogy Greff, akit ezekszerint engedtek versenyezni, a szelektív startja környékén van és övé az utolsó előtti rajtszám.
Lisszabonban, a szilveszterkor induló Dakar-rali rajtjához érkezve hatalmasodott el rajta a még itthon szerzett sérülése. 2005.12.29 17:44
Kis Sándor, aki egyébként hónapok óta intenzíven sportol, hogy a Dakaron -szokás szerint- jól tudjon teljesíteni, épp napi futóedzését tartotta, amikor arra lett figyelmes, hogy egy nagy perzsamacska nyávog az út melletti fán.
Ekkor érte baleset: "Úgy látszik a cica sem tudott még hozzászokni a jeges időhöz, mert képtelen volt lemászni a fáról, gondoltam segítek rajta. Ennek az lett az eredménye, hogy a cicát ugyan lehoztam, de közben megcsúsztam, s eltört egy bordám a hátamon." - mesélte Kis.
A rajt előtti napok így, -míg a többiek mulatnak-, neki hideg vizes borogatással telnek, de mindennek ellenére semmiképpen nem mond le a világ legnagyobb sivatagi viadaláról."
Azért ez valamiféle fejlődést jelent a szervezők részéről, hogy ki merték zárni őket, nemúgy, mint Kleinschmidt esetében a motorcserénél, ezt is simán "elnézhették" volna, hogy senki ne tudjon róla, mintha meg se történt volna.
Remélem idén mindenkire "ugyanazok a szabályok" fognak vonatkozni!!!
Meglepő esemény borzolta a kedélyeket pénteken Lisszabonban. Elvileg itt semmi izgalmasnak nem lett volna szabad történnie, hiszen az adminisztratív, illetve technikai gépátvétel a legunalmasabb dolog a világon, mégis történt. Méghozzá a gépátvétel utolsó óráiban, amikor a korábbi Dakar-győztes Jan de Rooy nevével fémjelzett kamionos DAF-alakulat került sorra.
Már néhány órával a "bomba robbanása" előtt sejteni lehetett, hogy baj van, mert az öreg feldúltan járkált fel és alá - nem sokkal később az is kiderült, hogy miért.
A vadonatúj fejlesztésű DAF-ok nem feleltek meg a 2005-ös homologizációnak, márpedig az kötelező érvényű. A Nemzetközi Automobil-szövetség illetékesei pedig nem tehettek mást, kizárták a versenyből mind az öt járművet.
A De Rooy-ok sajnálatos kiesése a versenyből a hazai kamionos egységeknek nagyobb lehetőséget teremt arra, hogy dobogó közeli helyezéseket érjenek el.