Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csimaz Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2146
SSSSSZZZZZÉÉÉÉÉÉÉÉÉP!!!!!!!!!! :-)
candle Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2145
Háááááát. Az időbeosztásodat nézve, az még odébb van :-(
Előzmény: merciw115 (2142)
csimaz Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2144

DONI   99!

köszi az infót, de azthiszem akkor is megyek. ha másért nem akkor a vas járatáso miatt. NA MEG AZ-AZ ÉRZÉS!!! :)

Előzmény: Doni_99 (2140)
csimaz Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2143
200D, '73, 2-es, 4-seb manuális padló, szervo, sajnos nem gyári naptető, eredeti horog, lábpedálos-elektromos ablakmosó, parittyás indítás, -13-ban kb 30-35mp izz után elsőre indul, még bejáratós:)
Előzmény: merciw115 (2141)
merciw115 Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2142
majd ha gurul! :-)
Előzmény: Doni_99 (2133)
merciw115 Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2141

lécci részletezzed!

 

motot, évj stb

Előzmény: csimaz (2132)
Doni_99 Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2140

Csimaz!

 

4kerekűeknek sztem felesleges kinézni.

Én Pannónia mániám által vezérelve voltam tavaly, de négykerekű öreg járgányt nem, vagy csak elvétve láttam.

 

Doni

Előzmény: csimaz (2138)
GaspiW123 Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2139

Hali!

 

A h.lámpa csereszabatos (nem hülye a német, nem fog 2 különböző kasztnit gyártani)! Az ajtótömítésből csak a gyári ér valamit, a többi kuka (mindenféle teveszeros török g..ci felejtős)...

Előzmény: Doni_99 (2129)
csimaz Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2138
 Vki szokott börzékre járni? milyen a szolnoki? érdemes megjáratni a vasat, vagy "csak" kétkerekűek vannak?
csimaz Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2137
 eredeti, de ha jól emlékszem még talán van 1-2 db. de hogy párban van-e???? megnézem.
Előzmény: DIESEL 3.0 (2136)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2136

Csak egy kérdés: azt a jó állapotú "A"-oszlopon lévő esővetőt szereztétek vhonnan,vagy eredetileg is ez volt rajta?

Az enyémen sajna már eléggé rücsi! 

Előzmény: csimaz (2135)
csimaz Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2135
 így van. elég sok munlám van benne.sajna még mindig hiányos egy kicsikét,de hátha összejön nyárig. :)
Előzmény: DIESEL 3.0 (2134)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2134

Hello!

Ez az a 200D amelyik vmikor zöld színben pompázott?

 

Előzmény: csimaz (2130)
Doni_99 Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2133

Tényleg SZÉP!!!

 

MerciW115! És Te mikor kapod lencsevégre a lang-odat?:)

Vagy inkább személyesen?

Előzmény: merciw115 (2131)
csimaz Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2132
 igen.
Előzmény: merciw115 (2131)
merciw115 Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2131
Ez a tied?
Előzmény: csimaz (2130)
csimaz Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2130
Doni_99 Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2129

GaspiW123, Merciw115 és 504LACI!

 

Köszi szépen az infókat, kinyomtatom őket és megyek mazsolázni a sorokat!:)

 

GaspiW123!

"... ha a Spritzwand (az első kerék mögötti taposó lemez) szita, akkor érdemes elgondolkozni a komplett cserén"

Te jóságosatyaúristen!

Komplett csere? Ja, csak a doblemez cseréje!:) És mennyi egy ilyen doblemez?

 

Még 2 kérdés:

- A fórumban régebben vki írta, hogy nem a méregdrága utángyártott és hasznavehetetlen gumitömítéseket tette az ajtókra, hanem más típusét. Vkinek ilyenjellegű tapasztalata van?

 

- A két különböző hátsó lámpa csereszabatos, vagy más a karosszéria kialakítása annak helyén?

 

Van még jópár ilyen fárasztó kérdés a tarsolyomban:)

Előzmény: GaspiW123 (2126)
csimaz Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2128
 ....persze ha sikerül felrakni....
csimaz Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2127
 Sziasztok! Egy kis + a kecskeméti flottáról. :)
GaspiW123 Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2126

Hali!

 

1.-2: egyre gondolunk; más maszkhoz más tető és más sárvédő jár! A sárvédőket nem lehet cserélgetni!

A homlokfal csere nem egy óriáskifl! A doblemez már melegebb pite,ha a Spritzwand (az első kerék mögötti taposó lemez) szita, akkor érdemes elgondolkozni a komplett cserén. Emlékeim szerint a motort ehhez nem kell kiszedni, hiszen azt a bölcső tartja...

A 2 kupén isjól látható a különbségek 1 része...

 

Előzmény: Doni_99 (2120)
candle Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2125
Tegnap megkaptam az sms-t, hétfőn felhívjuk a múzeumot, és fixálunk egy időpontot. Szerintem inkább utána :-)
Előzmény: merciw115 (2124)
merciw115 Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2124
ne tegyük közzé? :-)
Előzmény: candle (2122)
504LACI Creative Commons License 2006.01.28 0 0 2123

"Tényleg, láttatok már "élőben" olyan állólámpást, melynek "egybeülése" volt elől?"

 

Az 1470-es hozzászólásban még képet is linkeltem be róla...

Előzmény: Doni_99 (2120)
candle Creative Commons License 2006.01.27 0 0 2122
Hahó

Ma pont lekéstem arról, hogy Miklóst hívjam. Majd hétfőn :-)))

Viszont 11-én - ha odakinn is úgy akarják -, akkor irány Ausztria :-)))
Előzmény: merciw115 (2121)
merciw115 Creative Commons License 2006.01.27 0 0 2121

 

A különbségekről - képekkel is:

 

1353

 

 

1354

 

 

 

1355
Előzmény: Doni_99 (2120)
Doni_99 Creative Commons License 2006.01.27 0 0 2120

Hali GaspiW123!

 

Köszi a részletes választ!

Még 2 dolog (meg gondolom még 1000 másik amikről nem is tudok) nem egészen tiszta számomra:

1. A motortető szélesebb?

Azt hittem, hogy csak abban különbözik a kettő, hogy a 2-es szélesebb maszkja miatt a kiemelkedő középrész szélesebb.

2. Az első sárvédők miben különböznek? Mely részén van az eltérés?

Vagy annyiban eltérő a kettő, hogy a szélesebb motortető miatt keskenyebb a sárvédő?

 

Olvastam lentebb, hogy pucoltatok már fémtisztára Mercit.

Az ezzel kapcsolatos lakatos munka érdekelne, hogy mennyire nehéz (nem én csinálnám) feladat a homlokfal cseréje?

Még egy: az első kerékjárati dobok javításához ki kell moccinteni a mocit?

Az Interneten fellelhető forrásokból annyit már tudok, hogy a tűzfal javításához ezt meg kell tenni.

 

VALAKI!!!

 

Nem sírnék fel éccaka, ha vki segítene már abban, hogy kép formátumban lássak 200D vagy 240D 3.0 motorteret.

 

Előre is köszi!

 

Tényleg, láttatok már "élőben" olyan állólámpást, melynek "egybeülése" volt elől?

Előzmény: GaspiW123 (2118)
Duncsi81 Creative Commons License 2006.01.27 0 0 2119
Sziasztok! Maradt még néhány eladó veterán Mercedes prospektusom, akit érdekel, írjon: duncsika@freemail.hu

GaspiW123 Creative Commons License 2006.01.27 0 0 2118

Hali!

 

Nagyon sokban különbözik a 2 széria egymástól. A legnagyobb változtatás azonban külsőre nem látszik: a jobb szigetelő- és tömítőanyagok használata! Ami azért fontos, mert a kettesszériának emiatt nem rohad el a tűzfala az alvázszám körül (tipikus állólámpa betegség)

1. Más az autó belseje (huzat, kormány, kárpitok)

2. Szélesebb motortető, nagyobb (műanyag) maszk, más első sárvédők

3. Rendszám az első lökösön

4. Nagy külső tükör, nagy ereszdíszléc

5. Bordás hátsó lámpa, szögletes feliratok a csom.tetőn

6. 240d és 240d 3.0 és 230.4 motorok a szériában jelennek meg

 

Ugyan a 0,5 - 1,5 széria (69-79 ősz) sokkal szebb autók, a kettes viszont emiatt jobb gépek lettek!

 

Nos fejből hirtelen ennyi...

Előzmény: Doni_99 (2115)
GaspiW123 Creative Commons License 2006.01.27 0 0 2117

Hali!

 

Gratula az munkához és a kitartásodhoz! Én nem hiszek a homokszórásban! Vennék 1 jófajta hőlégfúvót és kaparnám az alját, ahol érem... Sziszifuszi meló, de 1 280ce-t már megcsináltunk így! Kivűl-belül fémtisztán ment a vas a fényezőhöz!

Előzmény: nagyi75 (2107)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!