A rángatás (torpanás, bólintás nem is tudom hogyan nevezzem) nekem is megvan, bár nem egészen úgy, ahogy Te írtad. Én legalábbis nem figyeltem meg ezt a fajta összefüggést.
Én kb. az 1800-3000 ford.szám tartományban tapasztalom közepes gyorsításnál v. éppen gázelvételnél. jellemzően a 2000-es fordszám környékén jelentkezik. Pl.,ha váltás után a következő sebességfokozatot ezzel a fordszámmal kezdem, akkor torpan egyet (mindha kimaradna egy pillanatra a gyújtás), majd megindul, és húz tovább.
De u.e. produkálja akkor is,ha váltás nélkül, 2000 alatti fordszámról akarom (visszafogott intenzitással) 2000 fölé vinni a gépet (pl. városi araszolásnál).
Én még nem raktam be az AUX-ot (a lentebb írt okok+lustaság miatt), de az egyik komámnak már szereltek be (szervízben), és neki tökéletesen működik az MP3-al, úgyhogy a fej valóan tudja kezelni, e miatt nem kell aggódni.
Kompúterről jut eszemben, hogy az enyém egy hűvös reggelen, bár garázsban áll, "három hengerezett" pár másodpercig. Általában úgy indítom, hogy megvárom amíg az AC feltolja a nyomást, aztán pöcc-röff, de ez esetben kulcsbedugásra már fordítottam is azt. Ennek tudtam be a jelenséget, mert utána a kompúter nem jelzett hibát.
Meg azt is észrevettem, hogy ha mondjuk 1-2 - ben nagyobb gázzal indulok, de a harmadikat már finom gázzal tolom tovább, akkor ránt egyet - kettőt a moci. Ezt annak tudom be kútfejemmel, hogy az üza. ellátást vezérlő elektronika a nagyobb gázadások hatására még tolná be - tehát rááll a dúsabb keverékre - a naftát, azonban mivel már nem tolom neki tovább, egy-két pillanatig tökéletlen az égés. Ti tapasztaltatok ilyet ?
Van notim, de - munkám jellegénél fogva - nem hordom magammal, legalábbis nem lenne praktikus. Azé' lopva itt bent is fel tudok csúszni - pár napja - a netre, így majd néha bepillázok.
igen ,csak bedug és mehet!A jack dugó a kisebbik 3,5-es,az én mp3-on is ilyen van. Nekem van ismerős a chevynél,ő fogja lebontani a középkonzolt :)Ha nem lenne,magam állnák neki.Engem sosem tartott vissza olyasmi ami ismeretlen.... Persze előbb utánna kell járni hogy is megy ez a lebontás.Ha csinálja majd megfigyelem,hogy legközelebb én is tudjam :) Én inkább csak az miatt kételkedem hogy veszi-e a jelet a fejegység...remélem igen,és nem kidobott pénz a kábelra. Valaki nem rakott be ilyet itt a fórumon?Ha igen jelezzen a tapasztalatairól.kösszi.
Kimentem a kereskedésbe nálunk, ahol vettem a gépet, mondtam mit szeretnék, erre előhoztak egy kosárral a raktárból. Elsőt-hátsót. Mondtam-bár nagyon tukmálták-, hogy egyelőre az első kell, de ha megjön a kedvem visszamegyek egy hátsó párért is. Bár a szomszéd lacsiján ami szintén ezüst nem néz ki olyan jól, mint ezen a bordón, így meggondolandó nekem. Az elsőre viszont szükség van, mert -ha jól áll neki, ha nem- sajnos kell.:-(
bocs most olvastam csak lejjeb, hoyg ez mennyi munkával jár akkor lehet inkább kivárom Nked hogy sikerül a kábel beépítés. Igen semmi kétség elegánsabb lett volna elöl egy csatlakozó...
Igazából túl sokfelé nem jártam, viszont ahol megfordultam, ott mindíg marha elfoglalt voltam ! :)) Komolyra fordítva, elég sok minden történt, amivel nem akarok itt offolni, és ami miatt hanyagoltam úgy általában az ilyen jellegű tevékenységeimet. Most meg lassan államvizsga, de húzom a tanulás kezdetét, mint a rétestésztát, így gondoltam, most még - a lelkiismeretem előtt - büntetlenül lóghatok a neten, így benéztem ide is.
Kompúter csere ? Oszt 'milőtte', mi volt a hibajelenség ?
Valami nagyon rég jártam erre felétek, krónikus időhiányban szenvedek... :(
Remélem mindenki rendben van és boldogan használja a Lacsit !
Mi egy kormánymű cserén vagyunk túl, mert hangosabban kopogott rángatásra mint kellett volna, de a 2xxx km - t futott csere Lacsiban is pontosan ugyanúgy kopogott. Mindegy, némi hátszéllel cserélték, egyébként pedig - kopp kopp - kifogástalan az autó.
Ma volt a napja, hogy kicserélték gariban a jobb és bal első üvegeimet (Gyulai). Nem kérdeztek semmit hogy mitől karcosak, nem kukacoskodtak, cserélték. Ingyen, újakra. Végignéztem a cserét. Ajtókárpít lebontás nem nagy durranás, szerintem ha hangszórókat akarok majd cserélni, 2 perc alatt le fogom tudni szépen bontani. :-) S hamár hangszórók... Hát láttam őket. Kicsit elszörnyülködtem a kinézetüktől. Mintha valami ruszki TVhangszórók lennének. Ránézésre nem érnek többet 5 Ft-nál. Na de sebaj. Szólnak. Kinézetükhöz képest talán még jól is. :-) Magasak helyénél kábelt nem láttam, de ezekután ha kell, bármikor bedobom magamnak.
Tesztelt már valaki EPICA dieselt? Én csak a KIA 1,6 turbót ültem meg és a gyengének éreztem a NYOMATÉKOT, alúl turbó nélkül. Rám is szólt -a főnök ő volt velem és 3-an ültünk benne- kapcsolj vissza 4-ből 3-ba mert 50-nél (városban) nincs elég nyomaték! Nem is volt.
Olvastam 5-ben 60-ról úgy húz, mint az állat... - csak azt nem írta milyen állatfaj!
Szerintem jó döntés Lacsit -ha a kisebbik turbóval is- de 2 literessel indítani. De hogy milyen lett a mi dieselünk, hamarosan írja majd valaki
Az AUX bemenet (okosan :( ) a Blau hátulján található. Ahoz, hogy használatba vedd, az egészet ki kell szerelni (középkonzol műanyagburkolata leszed, patentrögzítők szanaszét) + építeni kell egy kivezető kábelt, amire az MP3-ast rádugod amikor kell. Elegánsabb lett volna az előlapra szerelniük, de ez van. Nézzük pozitívan: legalább van rajta AUX. Jól el kell vezetni a kábelt, és akkor nem nagy gáz.
mondjuk én a műszerfalbontás miatt inkább lemondtam róla. majd ha egyszer vmiért mindenképpen meg kell bontani, akkor gyorsan becsusszan a kábel is. Addig meg CD.
Ismételten kérdésem lenne a szakikhoz. Egy gyári "1 CD-s" rádióm van. Elméletileg valahol van rajta AUX bemenet. A gyerek MP3 lejátszóját szeretném rácsatlakoztatni. Van valami infó, hogy miként lehet eljutni a hátsó csatihoz és ott mellyik a bemenet.
Örömmel látom, hogy 70. vagyok a flottában (Markó).