Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gonda Iren Creative Commons License 2003.03.30 0 0 59
"De hogy kinek milyen auto márka jön be az teljesen változó."

Ez igy van! Ezert hulyeseg acsarkodni a masik taborra. Egyeni szoc. problem..... ;-)

"De ilyen vitát hogy az én opelem gyorsabb mint az te pözsód..ovodás szint!"

Ez nem teljesen igy van! Ket autotipust osszehasonlitani miert hulyeseg? Ha kozel azonos autot megvizsgalunk, hogy melyik hogy teljesit, abban szerintem semmi rossz nincs! Mitobb, meg nemi kovetkeztetest is levonhatunk, bar altalanositani nem biztos hogy szerencses...

Persze az ilyen Omegas sracok idetlenkedese tenyleg teljesen folosleges, de biztosan eleg okos autoja lehet, ha nyiltan ki akar allni egy 2.2-es 406-os ellen a hajojaval.... ;-) Ha esetleg volt/lesz verseny, es netan gyozne, en is benevezek ra a "jatszos" Golfommal. ;-)

Előzmény: Popsi (57)
speedline Creative Commons License 2003.03.26 0 0 58
A turbó feltöltő addig bírja amíg a tulajdonos "ésszel" használja azt. A Vectra A fórumon keresd Nocom kartársat Diesel B Vectra ügyben illetve az Opel fórumon Neutront, neki is ilyesmi B Vectrája van bár Neu mostanában nagyon elfoglalt és csak ritkán ír.
Előzmény: weiertibi (55)
Popsi Creative Commons License 2003.03.26 0 0 57
Én véleményem szerint az opel sose csinált igazán jo dizeleket(lehet nem is fog).Mindenképpen más autó gyártótól vennék(vettem) dizel autót.
De hogy kinek milyen auto márka jön be az teljesen változó.
De ilyen vitát hogy az én opelem gyorsabb mint az te pözsód..ovodás szint!
Más
Szerintem a régi dizelek nagyábol minden márkában ua(ugyértem hangos,füstöl,kerreg mint állat).Ha szerencséje volt akkor elment 400ezer km-t is de a felét biztos. Az én Regatám is 2.0 tds 400 ezer km generál nélkül. De másoknak meg széthullott 100ezer után.

Az új dizelekben a németek (audi,bmw,vw...de opel nincs köztük) és PSA a legjobb.Ezek már tények.
Vitatkozni nem érdemes.

dane Creative Commons License 2003.03.26 0 0 56
Hali!!

A turbója nem szarabb az átlagosnál,inkább kell figyelni a légmennyiségmérőre,ami beszarhat elég könnyen,és nem két forintos téma.
Jeleznie kell a motorellenőrző lámpának,de ha szar elég gyászosan megy az autó.

Előzmény: weiertibi (55)
weiertibi Creative Commons License 2003.03.26 0 0 55
azt szeretném megkérdezni, hogy egy vectra 2.0 DTI 16V (2000-es évjárat; 96000 km) turbófeltöltője meddig bírja
Gonda Iren Creative Commons License 2003.03.14 0 0 54
Az Isuzu motoros TD Astra nem rossz kis jargany. Akinek volt az ismeroseim koreben, az mind dicserte. Megbizhato, diszkret, fincsi kis motor. De gyengecske. Az 1.9-es diesel PUG309-em lealazta gyorsulasban, es fogyasztasban. Vegsebessegre termeszetesen nem. Nagyobb tocsak utan is gyakran kellett vontatni a jarganyt, mert valami mindig beazott rajta. Akinek kenyelemmel kapcsolatban nincsenek kulonleges igenyei, annak batran ajanlott, mert belul is iszonyu kenyelmetlen volt. Igazi nemet lovaskocsi feeling... Igaz, en 195cm magas vagyok, lehet hogy kisebb embereknek terveztek.
Előzmény: Festéktüsszentő H. Benő (53)
Festéktüsszentő H. Benő Creative Commons License 2003.01.01 0 0 53
"Igaz én is védeném azt az egy dolgot amiben kitünik az általam preferált márka.:)"

Azért én a helyedben utánanéznék egy kicsit a citroën történetének. Tanulságos lenne :) De félre ne értsd, eszemben sincs téríteni, akinek a sportos de elviselhetetlenül kényelmetlen német futómű jön be, járjon azzal. Ugyanakkor talán említsük meg, hogy nem feltétlenül véletlen, hogy mind a Mercedes mind a Rolls Royce autóiban feltűnik a Licensed from Citroën felirat.

Előzmény: Törölt nick (42)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 52
:)))
Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (51)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2003.01.01 0 0 51
Az már a te bajod. :)
Előzmény: Törölt nick (50)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 50
Én sem.:)

Mit akarok, hát biztos nem dieselt.:)

Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (49)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2003.01.01 0 0 49
Nem én írtam, hogy egy szinten vannak.
Most akkor döntsd el, hogy mit akarsz :)
Előzmény: Törölt nick (48)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 48
Fejlesztés: legalább 7 év.

Te kis szörszálhasogató.:)))

Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (47)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2003.01.01 0 0 47
Lökettérfogat: +18%
Teljesítmény: +15%
Tömeg: +40%
Előzmény: Törölt nick (46)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 46
Nos igen, de az egyik 1.7 a másik 2.0 nem?
Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (44)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 45
Ott volt a végén a :)))
Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (44)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2003.01.01 0 0 44
Astra: 1 tonna
Expert: 1.4 tonna

Nem csinálunk ki senkit, csak beszélgetünk.

Előzmény: Törölt nick (43)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 43
Szia dion!

"Zárszó a 1995-ben készült isuzu TD astra is majdnem azt tudja mint a 2002-es HDI expert."

Na ezért a mondatért a PSA fanok ki fognak csinálni.:)))

Előzmény: dion (41)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 42
NAGYON OFF:
"Szóval, nem biztos, hogy a "puha szar" futómű hamarabb száll el egy kanyarban, mint egy hagyományos rugós, sőt. A régi szakadt automata 1.6-os kocsimmal kanyarban szoktam alázni mindenkit, mert egyenesen semmi esélyem, de kanyarban a puha szar futóművemmel gyorsabban tudok kanyarodni, mint egy acélrugós kocsi."

Csak ezt látnám már egyszer! Itt annyira dicséritek minden topicba (hátha valaki elhiszi), de eddig mindegyiket ott hagytam a francba, pedig soha nem én kezdtem a nyomakodást csak felvettem a kesztyűt. Egy Xantia Activa vagy egy C5 esetleg biztos jó lehet kanyarokban is, de egy aktiv vezérlés nélküli Citroban eddig csak a hányingerem indult meg. Baromi kényelmesek (kaverom volt XM-je pl.), de azt a billegést egyszerűen a belem nem képes elviselni, a fékre lépésnél jelentkező fenék felemelésről ne is beszéljünk.
Ja igen és annak az XM-nek a diesel motorja minden volt csak megbízható nem, igaz az egész autó nem volt egy örökös darab.

ON:
Pár évvel ezelőtt sokat ültem egy diesel Opelben (Isuzu motoros volt a drága) és nagyon meg voltam elégedve vele. Iszonyú jól ment és csak 1.7-es volt. Az akkori Opel dieselről viszont lebeszéltek. Érdekes módon abban az időben két gyártót neveztek meg, ha dieselről volt szó: Peugeot és az Isuzu. Tudom, hogy ez nem fog tetszeni a PSA fanoknak akik szerint a más által gyártott dieselek nem is motorok.:))) Igaz én is védeném azt az egy dolgot amiben kitünik az általam preferált márka.:)

Előzmény: Festéktüsszentő H. Benő (37)
dion Creative Commons License 2003.01.01 0 0 41
Sziasztok!
Átolvastam a topicok...azt hiszem elég tanulságos. Igazából csak azért ragadok "billentyűt", mert abban az érdekes helyzetben vagyok, hogy cégemnél előfordulnak diesel astrák is és Peugeot TD, HDI is.
Először is az opel: a sima dieselnél jobb választás az isuzu TD 82 lovas változata. Mivel a kaszni a motorhoz képest kicsi, rendkívül jó menetteljesítményeket produkál, mindamellett, hogy a fogyasztása hajtott állapotban sem ugrik 6 liter felé. Van egy sima 58 lovas diesel astra is, amiről sok rosszat lehetne írni, de én mégis azt emelném ki, hogy közel 350 ezer megtett km után sem volt a motorjához hozzányulva valamit a nagyon alacsony átlagfogyasztás (5 liter).
Akkor a peugeotok: Ebből 2 db-ot hajtottunk/hajtunk egy expert TD, és egy expert HDI-t. A TD-t cseréltük HDI-re...hiba volt. A kereskedők is tudják, csak nem ismerik el, hogy a TD jobban megy mint a HDI. Mind a kettő 95 lovas volt. A HDI előnye talán az alacsonyabb fogyasztás. Zárszó a 1995-ben készült isuzu TD astra is majdnem azt tudja mint a 2002-es HDI expert.
Bocsi a kicsit hosszú hozzászólásért.
sansalvador Creative Commons License 2002.12.20 0 0 40
"A 'B' Omegákba BMW dízel motor van."

A B Omegákban igen. Viszont a topicinditó az Astrákra volt kiváncsi. Pont.

Előzmény: omegatd (36)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2002.12.20 0 0 39
"Egyébbként úgy általánosan lomhák az opel dieselei és nem igen tudnak olyan szuper jót csinálni"
Cáfolja ezt mindenki, aki ült már 2.2-es benzines, és 2.2-es dízel Vectra C-ben. :)
Előzmény: Veisace (1)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2002.12.20 0 0 38
Tök jó topik :)

Hapzi, mivel kiskoromban opeles voltam, besegítek neked: nézz utána a HDi-nek, mielőtt ilyeneket írsz:

"de ebben a topicban az 1998-as diesel technológiákkal gyertek ne a vadiúj dieselekkel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "

Nincs mit :)

Festéktüsszentő H. Benő Creative Commons License 2002.12.20 0 0 37
"Nekem a Citromokban eddig (Saxo,BX) csak halálfélelmem volt attól puha szar futóműtől."
Idézném astrás cimborámat:
"Vazzeg, ez király kényelmes, sokkal jobb, mint az enyém" Neki új astrája van, nekem régi BX-em. Az a "puha szar" kényelmes, pláne a K-európai útviszonyok között.

"Lehet, hogy nektek a kukoricásba kényelmesebb a Berlingo, de én nem akarok folyton tengeribeteg lenni a himbi-limbitől."

Mentél már úgy ötvennel macskakövön, hogy az csak a füledet bántotta, de a hátsó feledet nem? Ha még nem volt ilyen élményben részed, próbálj ki egy hidraulikus autót. Vagy olvasd el róla a hozzáértő véleményét:

"Amikor az autó halad, a Hidractive furcsa. Az apróbb úthibákat érezni ugyan, de csak apró úthibáknak. A nagyobbacska úthibák is csak kisebbecske úthibáknak tűnnek. A még nagyobbakat azért már lehet érezni - de inkább füllel, mint fenékkel. Szóval a C5 nagyon kényelmes, viszont nem lebeg az út felett. Ellenben imbolyogni imbolyog, de csak egy egészen aprócskát. Olyan, mint amikor az ingerküszöbünk környékén dudorászik valaki néhány méterrel arrébb, nehéz meghatározni, de kicsit feszélyező.

Ha viszont keményebb autózásba kezd az ember - amihez azért kell egy legényes nekidurálás - akkor kiderül, hogy a C5 állja a sarat. Tornacsarnokkal ilyen magabiztosan kanyarodni, sávválani és előzgetni sose mertem volna korábban."
(Innen idéztem)

" Meg persze elszállni egy nagyobb kanyarban."

Tanulságos két kép következik, vajon mi a különbség a két futómű között?



Szóval, nem biztos, hogy a "puha szar" futómű hamarabb száll el egy kanyarban, mint egy hagyományos rugós, sőt. A régi szakadt automata 1.6-os kocsimmal kanyarban szoktam alázni mindenkit, mert egyenesen semmi esélyem, de kanyarban a puha szar futóművemmel gyorsabban tudok kanyarodni, mint egy acélrugós kocsi.

Előzmény: HaPZi (29)
omegatd Creative Commons License 2002.12.20 0 0 36
A 'B' Omegákba BMW dízel motor van.
Ha ez nem konkrétum, akkor te korlátolt vagy!
Ennyi! Lezárva!
Előzmény: sansalvador (35)
sansalvador Creative Commons License 2002.12.20 0 0 35
Hozzáteszem, hogy a topicinditó konkrét kérdésére, te sem adtál konkrét választ. Egyszer sem. Akkor meg mit pattogsz itt azzal, hogy ki irhat ide és ki nem? Akkor te minek irtál ide?
Előzmény: sansalvador (34)
sansalvador Creative Commons License 2002.12.20 0 0 34
Most minek is másoltad ide? Mindenki vissza tud olvasni ennek a nagyon menő topicnak az elejére.:-) Egyébként felesleges itt csiszolgatnod a dolgaitokat. Ugyan már, miért ne irhatna ide bárki is??? Akár egy psa-s is? Tán kéne egy kis topic-gyakorlatot venned itt a fórumon. Szvsz mindenhol beirnak bármit, ami kicsit is hajaz az adott témára. De neked idemásolom azt a bizonyos mondtatot:

Ha dizel, akkor PSA. Ne felejtsetek :-))

Ez tán nem férne bele? Ezzel: :-))

Ha nem ismered, kérdezz meg valakit, mit jelent.:-)
Ez ugyanis nem nekem/nekünk állt feljebb "öcsisajt", hanem nektek barátom. Sőt! Ha valaki indit az Opel-ról egy ilyen nem túl jelentős topicot (ahová még az opelfanok sem dugják be érdemi válaszra az arcukat ugye), akkor ne csodálkozzunk az ilyen beirásokon. Azt talán még te is ki tudod találni, ha a kedves topicinditó az Opel topicba teszi be ezt a kérdést, akkor mi vajon beirtunk-e volna oda??? Na nagyokos?

Előzmény: omegatd (33)
omegatd Creative Commons License 2002.12.20 0 0 33
Valaki itt nagyon elferditett valamit, ezért idemásoltam a topic elejét.
Ugyebár elhangzott egy kérdés.
Jött rá egy válasz, miszerint Isuzu motor van a régebbi dízel Opelekben.
Aztán volt a dízel akkor psa. Hogy jött ez ide? Mi koze az opel dízelhez? (ezért irtam a viccest!!!!!)
Erre én irtam tényt, hogy BMW motor is hajtja a dizel Opeleket.
Úgyhogy senki nem kérdezett titeket, hogy milyen a psa dizel! De te és a többi okoska idejött fikázni! Erre utána még neked áll feljebb! Szállj magadba öcsisajt és pugozz ott, ahol ennek a helye van!

sansalvador válasz erre | adatok | e-mail 2002-12-17 23:41:58 (6)

"az Opel dieseleibe a 90-es evek elso feleben az Isuzu motorja kerult."

"Amugy a B omegákba BWV dízel van."

Nagy dicsőség.

Hát kb ennyit az Opel dizelmotorjairól.:-)

[előzmény : (4) omegatd, 2002.12.17 23:27]

omegatd válasz erre | adatok | e-mail 2002-12-17 23:29:30 (5)

BWV=BMW

omegatd válasz erre | adatok | e-mail 2002-12-17 23:27:10 (4)

Ehehehehe:)

PSA, vicces!

Amugy a B omegákba BWV dízel van.

[előzmény : (3) condriXM, 2002.12.17 20:48]

condriXM válasz erre | adatok | e-mail 2002-12-17 20:48:45 (3)

Ha dizel, akkor PSA. Ne felejtsetek :-))

gcs750908 válasz erre | adatok | e-mail 2002-12-17 14:17:18 (2)

Nem biztos, hogy '98-ban is igy volt, de az Opel dieseleibe a 90-es evek elso feleben az Isuzu motorja kerult.

Veisace válasz erre | adatok | e-mail 2002-01-30 19:01:10 (1)

KIRO

Csak 1.7es DTI vagy 2.0 DTI mivel mindkettő ugyan abban a kötelező biztosítási kategóriában van így inkább 2.0 DTI-t válaszd. Mondjuk az 1.7es DTInek jobb fogyasztási adatokat írnak jóval.
Egyébbként úgy általánosan lomhák az opel dieselei és nem igen tudnak olyan szuper jót csinálni. De a benzinesük jók. De a dieselé a jövő. Állítólag.

[előzmény : (0) KIRO, 2002.01.30 10:32]

KIRO válasz erre | adatok | e-mail 2002-01-30 10:32:08 (0)

Opel Astrában létezett 1.8 DTI?

KIRO válasz erre | adatok | e-mail 2002-01-30 10:04:38 (0)

Mi a helyzet az Opel Diesel motorjaival? Érdemes ilyen autót venni? Egy 98-as Astrában vajon milyen Diesel motor lehet. Azt tudom róla, hogy DTI-s, de vajon ez megegyezik a mostani diesel Astrák motorjával?

sansalvador Creative Commons License 2002.12.20 0 0 32
Kedves opeles barátaink!

Azt hogy ki kezdte, érdemes elolvasni a topicot az elejéről. Valaki megjegyezte, hogy "ha diesel, akkor PSA" (mást nem mondott!), erre omegatd beirta, hogy a PSA vicces. Addig senki sem irt semmi rosszat az Opelról!
Erre csodálkoztok, hogy páran felháborodnak? Mert ugyan:

1. Miért vicces?
2. Mennyivel viccesebb, mint az Opel?

Elismerten a legrégebbi és legtapasztaltabb dizelmotor gyártó a világon. Aki viccesnek nevezi, az vagy hülye, vagy tudatlan. Amit feszegettek, miszerint ne a HDI-vel jöjjünk, nos megjegyezném, a régebbi örvénykamrás PSA dizelek viszont tényleg a világ legjobbjai voltak, annak párja nem volt és ezt nem mi "csigazabálók" találtuk ki... Ellenben a mai HDI-nek már van konkurense (persze nem Opel).

Tanácsokat sem Omegatd, sem Hapzi nem adott, hanem mindjárt okoskodással, kötekedéssel kezdtek. Akkor meg nem értem mire lengetik a szájukat, hogy ez nem az a topic? Önkontroll rulez!:-) A nyáladat meg te vered Hapzi kollega, nem veszed észre? (először a 15-ik hozzászólásodtól) Tényleg te egyébként tudsz olvasni? Neked még elmondanám, hogy felesleges kikeresgetni abból az egy-két versenyből pont azokat, amelyekben egy-egy tuning Opel befutott a célba. Mert én is kikereshetem a PSA sporterdményeit és ha már olyannyira tájékozott vagy akkor tudod, hogy az Opel erdménykékkel eltörpülsz majd mellette.

Omegatd nevében külön megköszönném Rbsat-nak a következő megjegyzését:

"Szóval a szerencsétlen topicnyitónak ne a nagypofájú tükörnézegetők válaszoljanak, mert hülye van elég, ő tanácsot kért."

Mert ugye a tükröt, mint hallottuk, omegatd kollega szokta nézni.:-)

És végezetül még Omegatd-nek:

- A te szádból először elhangzott "vicces" jelzőre én azt mertem mondani, hogy az a vicces miszerint az Opel több modelljében nem Opel motor van. Min húztad fel magad? Ezek tények bakker.
- A magyar gépkocsieladások szerint akkor a Suzuki lenne a világ legjobb autója?:-) és az Opel lenne a második?:-))))
- Mégegyszer elmondom, amit már fent emlitettem: a korábbi PSA dizeleknek méginkább nincs ellenfelük, kérdezz meg szakembert.
- Ki mondta, hogy a Pug az isten? Légyszives idézd azt az itt elhangzott egy hozzászólásomból is!
- Ki mondta, hogy a Merci vacak? Légyszives idézd azt az itt elhangzott egy hozzászólásomból is!
- Aki eddig itt nevetségessé tette magát és tudatlanságát fitogtatta, az te voltál a felsőbb osztályban köztudottan leggyengébb minőségű és teljesen átlagos teljesitényű dizel Omegáddal. Mielőtt felháborodsz, nézz utána a műszaki adatoknak. Ha nem tudsz, szivesen segitek!:-)
- Félni nem kell a 2.2-es Pugtól, az is csak egy autó.:-) Bár nem igazán értem, miért lett hirtelen szükség egy kiegyenlitett versenyre? Tán utánanéztél az adatoknak?:-) Tán rájöttél, hogy ha egy új Omegád lenne, akkor is gondban lennél?:-) Csak nem egy dizel Astrára gondolsz? Mert akkor én is alábbadom gyorsan valami 1,4-es Pugra vagy valamire.:-)

Szerintem inkább nyugodj meg és 'krúzoljál' csak tovább a dizel omegával.:-)

omegatd Creative Commons License 2002.12.20 0 0 31
Rbsat, HaPZi!

Igazatok van, elnézést, de utoljára még válaszolni kell a csigazabálóknak!

OFF

Prudent bear!
Először talán tájékozódj melyik motor milyen és milyen a hatásfoka, utána írj hülyeségeket!

ESI!
Senki sem kért, hogy Opelt vegyél! Szived és pénzed joga, hogy mit veszel!

VDaNi!
Arról mesélj, milyen dizelmotor volt a Fiatokban 95-ben!

LUCzI FERencz!
Csak járj tovább Berlingóval. De azt ne feledd, hogy egy idei balesetben mind a 4 személy meghalt, aki Berlingoval utazott, egy galacsinná gyűrődött Vectrából pedig sérülésmentesen vették ki a tagot!

CondriXM!
Csak ilyen hülyeséget ne irtál volna! Bármi mást, no de ilyet?

Kedves Sansalvador!
Szép nagy a Pugod és az egód, legyél vele boldog!
De ez még nem minden!
Hogy mi szánalmas és mi nem, arról nem te döntesz, hanem a tények. Nézd csak meg a magyar gépkocsieladási statisztikát, ha már te az adacra hivatkozol. Talán az is bizonyít valamit.
Neked is csak azt tudom momdani, ne a HDIvel gyere, hanem muttass egy 95-ös psa dizelt, amelyik esetlegesen jobb, mint az opel akkori szériái és mindjárt megvan minek mi az ellenfele.
Akkor talán mégis jó az Omega, mert a barátod életben maradt. Ja, miért nem Pugot vett? Heh? Vacak német Mercit kellett vennie, amikor a Pug az isten?:):):)
Nem veszed észre, hogy egyik szavaddal ütöd a másikat és ezáltal nem csak nevetségesséded, de tudadlanságot is megmutatkozik!?
Én nem félek a 2.2 Pugodtól, megmondtam, hogy jelölj helyet. Csak a kedélyek megnyugtatása végett, hogy kiegyenlitett legyen a küzdelem, egy astrával szeretnék kiállni ellened!:)

ON

Ezenel befejeztem, mert a topic onnan indult, hogy milyenek az Opel dízelmotorok, előttem irták, hogy Isuzu, utána irtam, hogy BMW motorral is szerelték őket. Erre idejöttek a vicces fiúkák fikázni!

rbsat Creative Commons License 2002.12.20 0 0 30
Kedves Urak!

Valóban a kérdésre kellene válaszolni, az én tapasztalatom úgy szól, hogy a mezei 1.7-es OPEL diesel-el 350 E. km-t mentünk cégileg és csak olajat kellett beleönteni és egy vízpumpát cserélni. Szóval semmi panasz, de ezt úgy értem, hogy nem akartam mindenáron egy versenyezni kívánó parasztot legyűrni, csak mindenhová odaérni, ahova kell.
Megjegyezném, hogy most 2 db Pug Partnerünk van, hát ezek olyan megalázóan szar és gyenge dízelek, hogy arról könyvet lehetne írni. De ezek is el fognak menni úgy 300 ezret, megint csak nem versenyezve. Ezzel szemben van egy 6 éves mezei 1.9-es VW Caddy is, az tényleg úgy megy mint az állat, benne 250 E. km-el.
Szóval a szerencsétlen topicnyitónak ne a nagypofájú tükörnézegetők válaszoljanak, mert hülye van elég, ő tanácsot kért.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!