Hát igen. Ha 2000 fölött használja az ember akkor valóban nincs torpanás. de azért ez mégsem teljesen gömbölyű így. Az asszony Nexiája u.i vezetési stílus mellett gyönyörűen dolgozik, akkor az utód miért nem tudja ezt produkálni. tolni meg nem mindíg lehet/szabad neki. Egyrészt mert a Lacsinak sincs felmentése a traffipax alól (Neked magyarázzam? :)), másrészt mert én az autókat igen sok km-re tervezem használni (az előzőeket és ezt is). min 300, de inkább 4-500 e. km. mire csere lessz. ha örökké tolom neki, akkor nem bírja ki. Ugyhogy csak akkor nyomom, ha muszáj (olyankor viszont ne láss meg sem TE, se a kollégáid). Egyébként valóban csak öregurasan.
A tiédféle torpanás nekem főleg az autó új korában, kevés km - rel volt jellemző. Mostmár csak akkor bólint, ha nagyon finomkodva megyek vele, nagypapásan. Ha normálisan húzatom, akkor rendben van.
Egyébként meg nem könnyű autó ám a Lacsi, ezek a relatíve kicsi motorok nem csoda, hogy megtorpannak. Hétvégén egy 1,6 - os Swift Szedánnal dolgoztam, na az nem torpant sehol, alulról is úgy húzott, mint a bolond. De mellé vagy 300 kg.- mal könnyebb a Lacsinál, teljesítményben meg ott van vagy felette, mint a miénk.
A rángatás (torpanás, bólintás nem is tudom hogyan nevezzem) nekem is megvan, bár nem egészen úgy, ahogy Te írtad. Én legalábbis nem figyeltem meg ezt a fajta összefüggést.
Én kb. az 1800-3000 ford.szám tartományban tapasztalom közepes gyorsításnál v. éppen gázelvételnél. jellemzően a 2000-es fordszám környékén jelentkezik. Pl.,ha váltás után a következő sebességfokozatot ezzel a fordszámmal kezdem, akkor torpan egyet (mindha kimaradna egy pillanatra a gyújtás), majd megindul, és húz tovább.
De u.e. produkálja akkor is,ha váltás nélkül, 2000 alatti fordszámról akarom (visszafogott intenzitással) 2000 fölé vinni a gépet (pl. városi araszolásnál).
Én még nem raktam be az AUX-ot (a lentebb írt okok+lustaság miatt), de az egyik komámnak már szereltek be (szervízben), és neki tökéletesen működik az MP3-al, úgyhogy a fej valóan tudja kezelni, e miatt nem kell aggódni.
Kompúterről jut eszemben, hogy az enyém egy hűvös reggelen, bár garázsban áll, "három hengerezett" pár másodpercig. Általában úgy indítom, hogy megvárom amíg az AC feltolja a nyomást, aztán pöcc-röff, de ez esetben kulcsbedugásra már fordítottam is azt. Ennek tudtam be a jelenséget, mert utána a kompúter nem jelzett hibát.
Meg azt is észrevettem, hogy ha mondjuk 1-2 - ben nagyobb gázzal indulok, de a harmadikat már finom gázzal tolom tovább, akkor ránt egyet - kettőt a moci. Ezt annak tudom be kútfejemmel, hogy az üza. ellátást vezérlő elektronika a nagyobb gázadások hatására még tolná be - tehát rááll a dúsabb keverékre - a naftát, azonban mivel már nem tolom neki tovább, egy-két pillanatig tökéletlen az égés. Ti tapasztaltatok ilyet ?
Van notim, de - munkám jellegénél fogva - nem hordom magammal, legalábbis nem lenne praktikus. Azé' lopva itt bent is fel tudok csúszni - pár napja - a netre, így majd néha bepillázok.
igen ,csak bedug és mehet!A jack dugó a kisebbik 3,5-es,az én mp3-on is ilyen van. Nekem van ismerős a chevynél,ő fogja lebontani a középkonzolt :)Ha nem lenne,magam állnák neki.Engem sosem tartott vissza olyasmi ami ismeretlen.... Persze előbb utánna kell járni hogy is megy ez a lebontás.Ha csinálja majd megfigyelem,hogy legközelebb én is tudjam :) Én inkább csak az miatt kételkedem hogy veszi-e a jelet a fejegység...remélem igen,és nem kidobott pénz a kábelra. Valaki nem rakott be ilyet itt a fórumon?Ha igen jelezzen a tapasztalatairól.kösszi.
Kimentem a kereskedésbe nálunk, ahol vettem a gépet, mondtam mit szeretnék, erre előhoztak egy kosárral a raktárból. Elsőt-hátsót. Mondtam-bár nagyon tukmálták-, hogy egyelőre az első kell, de ha megjön a kedvem visszamegyek egy hátsó párért is. Bár a szomszéd lacsiján ami szintén ezüst nem néz ki olyan jól, mint ezen a bordón, így meggondolandó nekem. Az elsőre viszont szükség van, mert -ha jól áll neki, ha nem- sajnos kell.:-(
bocs most olvastam csak lejjeb, hoyg ez mennyi munkával jár akkor lehet inkább kivárom Nked hogy sikerül a kábel beépítés. Igen semmi kétség elegánsabb lett volna elöl egy csatlakozó...
Igazából túl sokfelé nem jártam, viszont ahol megfordultam, ott mindíg marha elfoglalt voltam ! :)) Komolyra fordítva, elég sok minden történt, amivel nem akarok itt offolni, és ami miatt hanyagoltam úgy általában az ilyen jellegű tevékenységeimet. Most meg lassan államvizsga, de húzom a tanulás kezdetét, mint a rétestésztát, így gondoltam, most még - a lelkiismeretem előtt - büntetlenül lóghatok a neten, így benéztem ide is.
Kompúter csere ? Oszt 'milőtte', mi volt a hibajelenség ?
Valami nagyon rég jártam erre felétek, krónikus időhiányban szenvedek... :(
Remélem mindenki rendben van és boldogan használja a Lacsit !
Mi egy kormánymű cserén vagyunk túl, mert hangosabban kopogott rángatásra mint kellett volna, de a 2xxx km - t futott csere Lacsiban is pontosan ugyanúgy kopogott. Mindegy, némi hátszéllel cserélték, egyébként pedig - kopp kopp - kifogástalan az autó.
Ma volt a napja, hogy kicserélték gariban a jobb és bal első üvegeimet (Gyulai). Nem kérdeztek semmit hogy mitől karcosak, nem kukacoskodtak, cserélték. Ingyen, újakra. Végignéztem a cserét. Ajtókárpít lebontás nem nagy durranás, szerintem ha hangszórókat akarok majd cserélni, 2 perc alatt le fogom tudni szépen bontani. :-) S hamár hangszórók... Hát láttam őket. Kicsit elszörnyülködtem a kinézetüktől. Mintha valami ruszki TVhangszórók lennének. Ránézésre nem érnek többet 5 Ft-nál. Na de sebaj. Szólnak. Kinézetükhöz képest talán még jól is. :-) Magasak helyénél kábelt nem láttam, de ezekután ha kell, bármikor bedobom magamnak.
Tesztelt már valaki EPICA dieselt? Én csak a KIA 1,6 turbót ültem meg és a gyengének éreztem a NYOMATÉKOT, alúl turbó nélkül. Rám is szólt -a főnök ő volt velem és 3-an ültünk benne- kapcsolj vissza 4-ből 3-ba mert 50-nél (városban) nincs elég nyomaték! Nem is volt.
Olvastam 5-ben 60-ról úgy húz, mint az állat... - csak azt nem írta milyen állatfaj!
Szerintem jó döntés Lacsit -ha a kisebbik turbóval is- de 2 literessel indítani. De hogy milyen lett a mi dieselünk, hamarosan írja majd valaki