Keresés

Részletes keresés

Fejes Attila Creative Commons License 2010.08.19 0 0 239
Üdv, Szentesi oldalkocsihoz emblémát keresek, már csak az hiányzik, és teljes lessz. A válaszokat előre is köszönöm.
Fejes Attila Creative Commons License 2010.07.19 0 0 238
Üdv, a 3.-4. kép nagyon hasonlít a szentesire,5-6 féle oldalkocsit gyártottak,Én ebből 2 félét láttam eddig,akkoriban keveseknek volt pénzük oldalkocsira, és ment a koppintás, ha remdeltek egy egyedi oldalkocsit ,gyárthattak egy Szentesi alapra épülőt szerintem, bár ez csak az én vélemenyem.
Előzmény: GyusziP20 (237)
GyusziP20 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 237
Közben negint beszéltem a tatával, már nem is biztos, hogy ez volt szóló annó, mostani állítása szerint az egy DKW volt amihez a VI. kerben csináltatott oldalkocsit. Most melyik emlék az igaz?
Előzmény: Fejes Attila (236)
Fejes Attila Creative Commons License 2010.07.18 0 0 236
üdv, a hátulja az hasonlít a szentesire ,lökháritó, csomagtartóvas.Nem kizárt, hogy ők csinálták.
Előzmény: GyusziP20 (235)
GyusziP20 Creative Commons License 2010.07.13 0 0 235

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget kérnék. Vásároltam egy Izs49-es motorkerékpárt számomra ismeretlen oldalkocsival. A bácsika elmondása alapján szóló motorkerékpárként vásárolta, majd Budapesten a VI. kerületben egy kimondottan oldalkocsikkal foglakozó mesterrel csináltatta az oldalkocsit. A nevére a szakambernek és az utcára már nem emlékezett, de a Szentesi névre felkapta a nevét. Most, hogy itt utána olvastam egy kicsit a dolgoknak, kérném főként TLT-s és TL54-es szaki segítségét, hogy milyen oldalkocsiról is van szó, lehet-e Szentesi. A kerék nem merev felfüggesztésű, lengő, TL vagy TLT lengéscsillapítóval. A csónak elől "fix". hátul húzórugó felfüggesztésú.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Earles Creative Commons License 2010.07.06 0 0 234
Üdv. Van 2 eladó Dunám. Jó felújítási alapok. Részletek privátban.
szilard80 Creative Commons License 2010.06.28 0 0 233
Bocs, 2* ment fel.
szilard80 Creative Commons License 2010.06.28 0 0 232
Sziasztok!

pár kérdésem lenne:
- Ha jól olvastam az oldalkocsin féklámpa nem kell csak helyzetjelző. Ez stimmel?
- Tudna valaki képet felrakni az oldalkocsi kerék rögzítésről? Nálam valami nem stimmel.

Köszi
Szilárd
szilard80 Creative Commons License 2010.06.28 0 0 231
Sziasztok!

Most rakok össze egy oldalkocsis T1-est és kellene egy kis segítség.
Ha van olyan aki már rakott össze és tudna mondani pár dolgot , hogy mire kell vigyázni (beállítások stb) azt megköszönném.
konkrét kérdés:
- Ha jól olvastam az oldalkocsin féklámpa nem kell csak helyzetjelző. Ez stimmel?
- Tudna valaki képet felrakni az oldalkocsi kerék rögzítésről? Nálam valami nem stimmel.

Köszi
Szilárd
soveny Creative Commons License 2010.06.14 0 0 230
Szia!

A képen balról a második ülés jó eséllyel Izs 49-é, de egy közelebbi kép alapján már biztosra tudnám mondani. Tervezed eladni? :)

Üdv! Benedek
Előzmény: Pinter7 (228)
Fejes Attila Creative Commons License 2010.05.18 0 0 229
Szia, valószinüleg URAL. Az/ oldalkocsi.lap.hu/ ,itt van hasonló. Nézd meg.
Előzmény: Pinter7 (227)
Pinter7 Creative Commons License 2010.05.18 0 0 228
És ezek a hátsó ülések milyen motorhoz valók?
Vannak közelibb képek, ha segítség!!
Pinter7 Creative Commons License 2010.05.18 0 0 227
Köszönöm a segítséget!!
Alul láthatók a képek!
Ha valaki tudja milyen oldalkocsi látható rajtuk, kérem segítsen!
Pinter7 Creative Commons License 2010.05.18 0 0 226
CSEBZON 250 Creative Commons License 2010.05.17 0 0 225
Tallózás, kép megnyitása, feltölt, beszúrás
és ne legyen a kép mérete 512KB -nál nagyobb
Előzmény: Pinter7 (224)
Pinter7 Creative Commons License 2010.05.15 0 0 224
miért nem bírok képet feltenni?
Pinter7 Creative Commons License 2010.05.15 0 0 223
A képek:
Pinter7 Creative Commons License 2010.05.15 0 0 222
Sziasztok!
Tudnátok segíteni, hogy a képen milyen oldalkocsi látható?
Megköszönném a segítségeteket!!
Esetleg hátsó ülésben valaki tud segíteni?
Fejes Attila Creative Commons License 2010.05.11 0 0 221
Űdv, duna ok-1hez keresek első gömbrögzitőre rógzitőrudat, ha van valakinek, kérem szoljon. Előre is köszi.
Fejes Attila Creative Commons License 2010.04.16 0 0 220
Üdv ,érdeklődnék a képek felöl, lehet belőle kapni? Lassan elkezdem felújitani az oldalkocsit,ha látja az ember, hogy milyen volt ,akkor könnyebb. A vállaszt előre is köszönöm.
TL 54 Creative Commons License 2010.04.16 0 0 219
sajnos az eredeti sem mutat sokkal többet,de azért természetesen élesebb.A megbeszéltek szerint bármikor a rendelkezésedre áll.Nem adtuk fel-főleg a nejem-,hogy valamilyen további részleteket talán műszaki leírást sikerüljön szerezni.úgy érzem,hogy ez az ember megérdemelne egy pici emléktáblát a volt műhelye falán,de erről majd a későbbiek során beszélhetünk főleg ha a Szentesi csónak tulajdonosok összefognak.
Most már nekünk is meg van a feladat jövő hétre várjuk a postást
Üdv:F:L
Előzmény: Törölt nick (218)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.16 0 0 218
Mindig jólesik borítékot kapni hátha még ilyen a tartalma!
Nagyon szépen köszönöm ,nagyon szépek az oldalkocsik!
A hibáim nyilvánvalóak bár ha egyszer megnézhetem az eredetit ott talán élesebben kontúrosabban láthatóak a részletek!
Én is küldök egy borítékot a jövő hét elején egy CD-vel!
Tisztelettel GyA
Előzmény: TL 54 (217)
TL 54 Creative Commons License 2010.04.13 0 0 217
Kedves András!
a szombati találkozó létrejöttét nem nekünk,hanem kizárólag NAGYFÉKDOBOS ÚRNAK köszönheted.Ugye nem is vagyunk "emberevők". Az álmoskönyv szerint nem mindig jó,ha az ember a feleségét is magával viszi.mert gondolom a fényezéssel kapcsolatosan már igy is okozott neked egy pár álmatlan éjszakát.Gondolom a Szmiklósi beszélgetésünkből kiderült,hogy ő többet tud a veterános dolgokról,mint sok mindenki más.remélem hamarosan hosszabb időt tudunk beszélgetni és egymás "kincseit" közelebbről is megismerhetjük.Neked erre a hétre csak egyetlen feladatod marad(már elnézést,hogy én állapítom meg a feladatodat) csak a postást várni.....
ui:jó volt viszont látni a piros fogatot,mert itthon még mindig a takaró alatt pihen.
Üdv: F.L.
Előzmény: Törölt nick (216)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.10 0 0 216
László!
Köszönöm a mai baráti beszélgetést!
Valóban elgondolkodtató a Szentesi história,talán eljön az idő mikor tisztábban láthatunk!Nem hagy nyugodni a kedves felesége "ezüst betétes " fényezésre utaló
utalása!
Rémlett valami ilyesmi egy barátom csónakján!Előkerestem a fotókat remélem Csaba nem haragszik meg ha közkincsé teszem!Legvégül egy szép piros fogat ami gyanítom ismerős önnek!
Baráti üdvözlettel GyA
Előzmény: TL 54 (214)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.07 0 0 215
Sárvár!
Vas megye!
Előzmény: TL 54 (214)
TL 54 Creative Commons License 2010.04.07 0 0 214
hová esik ez a 220 km.?
A Szigetszentmiklós most még kétesélyes nálam,ha nem jön össze biztos találunk megoldást legalább a sajátod megnézésére ami elkészült.
Előzmény: Törölt nick (213)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.05 0 0 213
Sajnos a 220Km távolság nagy úr!
Örülök ha publikálva lesz hiszen mindanyian tájékozottabbak lehetünk a témában!
Érthető ha egy újságcikk megjelenés előtt nem kerülhet ki az internetre!
Szívesen beszélgetnék akár személyesen is erről valamelyik Budapesti börzén .
Pl.szombaton Szigetszentmiklós ?
Ha nem alkalmas megértem!
Előzmény: TL 54 (212)
TL 54 Creative Commons License 2010.04.05 0 0 212
A tulajdonomban lévő képes prospektust belátható időn belül szándékomban van a Veterán című újságban közzé tenni,de még további infókat várok az un.közvetítőtől. Természetesen számodra és Ring István ( nagyfékdobos) részére is lehetővé tesszük,hogy a megjelenés időpontja előtt nálam megtekinthetőek legyenek.Így a feltett kérdéseid nagy részére saját magad fogod látni a választ. Akár még ma este is.
elérhető vagyok a 06-1-200-8005 telefonon Budapesten.
Előzmény: Törölt nick (211)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.05 0 0 211
Jó ezeket az információkat olvasni!
Az én oldalkocsim esetében csak a csónak rugózik függőleges húzórugókkal ,a kerék vastag csővázba fixen rugózás nélkül van illesztve!A vezetés szempontjából nem túl kényelmes a folyamatos ,az oldalkocsikerék írányából érkező "taszigálás" de csak szokás kérdése.Viszont sokkal maszívabb és merevebb az egész mit egy rugózott de csillapítatlan kerekű fogat.Én álltalában emiatt az oldalkocsikeréken elég alacsony nyomással (1 bar alatt) szoktam közlekedni .Bizony egy oldalkocsis fogat vezetéséhez fejben fel kell nőni,de az élmény egy szóló motor után nagyon meghatározó.Kérlek véleményenyezd le az oldalkocsimat a prospektusod alapján .Van-e esetleg valami égbekiálltóan nem rá való alkatrész!
Hozzám elég lepukkant állapotban került .Kb 15 évet ázott a körtefa latt a csónak.Az előző tulaj az építkezéshez ezzel szállította a téglát és a cementet,ezért szegény látott szebb napokat is .Én a maradványok és saját elképzeléset alapján építettem újra ezért nem hiszem hogy maradéktalanul sikerült mindent helyreállítanom .Ez így sikerült .Viszont borzalmasan érdekelne az eredeti belsőkiképzés és kárpitozás kivitele!
Keresek képeket a fellelt állapotról.
Előzmény: TL 54 (210)
TL 54 Creative Commons License 2010.04.05 0 0 210
pontos idézet a birtokomban lévő anyagból:

SZENTESI JÓZSEF oldalkocsi,szélvédő,lábvédő,sárvédő készítő. Budapest VI.Rippl Rónai u 40 tel hívó 125-907

" T.Cím!

Sz.érdeklődésére válaszolva értesítem Önt, hogy motorjára készíthetek Önnek oldalkocsit a mellékelt fényképek szerinti kivitelben, az alábbiak szerint.

0.75 mm-es vaslemezből a fenéknél 1.5 mm-es lemezből készült hajó, tágas utastérrel mely csővel és csőkorláttal van szegélyezve. Hátul bő poggyásztér. A könnyű de mégis erős alváz a csónakhoz elől gumibaágyazva, hátul krómozott,külföldi húzórugókkal csatlakozik. A motorra alul két gömbcsuklóval,felül két állítható merevítővel van az oldalkocsi felszerelve.A kocsi tartozékait képezi még a közönséges kerék, új 3.25X19 gumival,a sárvédő öntött csiszolt lámpával,a hágcsó,a rendszámtábla keret,az öntött csiszolt poggyásztartó és lökhárító a dísz embléma és a műbőrrel bevont epedás űlés és támla. Az egész vizsgára kész állapotba felszerelve,a motor színére fényezve ezüst berakással és vonalazással díszítve Ft 5800-, a Torpedótípus 6100.- ba kerül. Szállítási határidő cirka 3 hét.
Ajánlhatok még külön kerékrugózást,speciálisan kiváló minőségben Ft 650- ért,továbbá kétféle szélvédőt: csőkeretbe foglalt plexiglas szélvédőt, előre felé nyitható,mint a rendőröké Ft 650-. valamint a 3 ablakos csukott,ponyvatetős cabriolet szélvédőt fényezett kivitelben Ft 1600-ért
Sz.rendelését várva maradok tisztelettel Szentesi József "
Ez egy szórólap az akkori érdeklődőknek.Ezen kívül birtokomban van az a prospektus amelyik az akkori 5 fajta oldalkocsit ábrázolja
Tisztelettel Fábián László
Előzmény: Törölt nick (208)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!