Most beszéltem az ügyfélszolgálattal telefonon, ugyanis a legfrissebb hirdetményük szerint Február 10-től 499Ft/ teljesült megbízás díjért van lehetőség csekken fizetni a tartozást..
"Az Erste Bank a szolgáltatást 2017. február 10-től nyújtja. Postai csekk kizárólag az Erste TeleBankon kérhető".
Első körben megpróbáltak lekoptatni, h csak az fizethet csekkel aki eddig is azzal fizetett, mire mondtam h a hirdetményben nem ez áll, és igenis kérek csekket.
Erre újabb hosszas türelem kérés után, az a válasz jött h jelenleg "technikai problémák miatt" nem tudnak csekket biztosítani, és próbáljam meg egy hónap múlva...
Találok olyat, hogy számlaszám, és az a logikus gondolat, hogy erre kell utalnom :) De egy büdös szót arról nem, hogy igen, erre a szlaszámra utalhatom a törlesztésemet (vagy a minimum fizetendő részletemet). KIaptam postai levelet is, így konkrétan abban sincs ilyesmi. Vagy ultravak lettem az utóbbi időben...
Pl: belépsz az Erste netbankba, ott kiválasztod a megfelelő hitelkártya számlát a főoldalon rá klikkelsz, be fogja tölteni a számlához tartozó adatokat, felső részben rögtön ott a számla szám is.
Nekem csak nagyon egyszerű kérdésem van... A CITI-nél is minden hónapban utaltam a hitelkártyára az OTP-s számlámról. Így tenném ezt a továbbiakban is. Hol tudom megnézni, hogy milyen számlaszámra utaljak és milyen közleménnyel??? A CITI annyit írt, hogy majd az ERSTE számlakivonaton megtalálom, amire kell. Olyat meg nem találtam eddig, mit nem veszek észre? :)
Nos egyenlőre eddig csak negatív véleményem van erről a remek váltásról. Természetesen a feltételek nem ugyanazok, mint a CITI-nél voltak, ez csak ígéret, szokás szerint.
A bankfiókban az ügyintéző kb semmiben sem tudott segíteni, csak jelezte hívjam a telebankot. Ehhez adott pin kódot is, ami persze nem működik ugye. A telebankot 50 perce hívom, de iszonyat nagy a forgalmuk szegényeknek, így 20 óra 30 perc körül, pedig abban az időszakban hívtam, amikor tanácsolta a munkatárs a fiókban. Kérdem én ha a fiókban nem, a telebankon sem, akkor az ügyfél hol a bánatban intézze el azt, ami egyébként a CITI bank idejében magától és egyszerűen oldódott.....elkeserítő...
Valaki tudna segíteni? Citilife-ról Max-ra váltottam. A fizetés febr. 20-án lenne aktuális, amikor januárban letöltöttem az egyenleg értesítőt x összeg volt a tartozásom. Ma jött a Cititől egy levél, hogy x+y a tartozás, ami ok, hisz még a citis kártyával költöttem. Beszéltem az Erstével, ők a kisebb összeget "várják".
Mit gondoltok erről, pl. melyik összeget utaljam most?
Mai levél a Cititől: banki átutalás esetén az uj Erste számlaszámra utaljak, egy korábbi levélben meg az volt, ha "jan.20-ig nem szüntettem meg a teljesitendő felhatalmazást, akkor automatikusan aktiválódni fog az új erste-s beszedési felhatalmazás".
Az Ersténél azt mondták telefonban, csak a minimál összeg van beállítva, hogy levegyék külső bankból, csoportossal csak akkor tudják, ha náluk nyitok egy folyószámlát. Hm.....
Azert meg minden nem mukodik, persze ez specialis. Mukodik ez a regi ersteseknek, akik hasznaljak ezt? "Az átjelentkezés megkezdődött, a NetBroker-t új ablakban lehet használni. A NetBank ismételt használatához válasszon egy befektetési menüpontot, ebben az esetben a NetBroker-ből kijelentkezés történik."