Olvasgattam én mindenfélét erről, de eddig ez viszi a pálmát... ;)
Igazából nem tudom amúgy, mit gondoljak. Sharon meg a tojásdobálózósdi természetesen mindent alulmúl, emiatt az ember ösztönösen is a Maiden pártjára áll, de továbbra sem értem, miért is szólogat be Dickinson a Sabbath előtt Ozzynak meg annak a nőnek, amikor most az ő jóvoltukból turnézhatták körbe hatalmas nézőszámok előtt az Államokat, nyilván csinos kis gázsiért... Szóval kicsit olyan ovis dolog ez. Külön szomorú, hogy a műfaj legnagyobb nevei közül kettő esik egymásnak. Akik ráadásul nem tizen-huszonéves forróvérű fiatalok már.
pedig a Balls talán a legjobb, igaz sokáig én is a Chemicalt szerettem a legjobban. A Skunkworks is fasza, az Accidentet viszont egy ideje végig sem bírom hallgatni.
nem az volt a gond, tök másért lépett ki Bruce. a Run to the Hills bio elég jól leírja, de ha más nem, a hivatkozott Tears of the Dragon szövegét elolvasva is többé-kevésbé teljes képet kapsz.
Mondjuk ha Dickinson a promocios koruton mindenhol olyan volt mint nalunk, amikor a (hmm mi is volt, asszem Arena ) Bocskor musoraban seggreszegen megette a tumikrofonjat, amikor meg Bocsi zavarodottan arrebb probalt menni menteni a show, utanament es seggberugta, mindezt kissseeeee kapatos allapotban...szoval ha gyakran ilyen volt akkor nem is lehet csodalkozni a reklamkampany sikertelensegen.. :)
Nekem máig a Balls a kedvenc Dickinson szólólemezem. Mindegyiket imádom, mindegyik másért jó, de ha csak egy hajszálnyival is, azért a Balls a favorit.
Hát..igazad lehet. Valszeg arra az egy számra alapoztak, mert a többi elmarad mögötte, a Balls nekem annyira nem jön be, igazából csak a Tears miatt hallgattam végig. Nekem azóta tetszik a zenéje, mióta Adriannal van. Ám a Maident mindíg is jobban szerettem, mert nekik minden számuk jó. Dickinson viszont néha kiugrik olyan számokkal, ami megüti a Maiden szintjét, sőt néha be is bünteti az öreg bandát.
Nézd, pontosan emlékszem, mekkora kampányt kapott a Balls To Picasso. Csak a példa kedvéért: Dickinson a promóciós körúton még Magyarországon is járt, szerepelt vagy három tévéműsorban meg nemtomhány újságban - egy nulla zenei piacon. A lemezét itt is hirdették mindenfelé, nemcsak zenei lapokban. Az MTV is nyomta a reklámokat. Eszméletlen pénzt nyomott bele a kiadó, de a számításaik végül nem váltak be - ezt ő is többször elmondta mindenfelé. Tears ide, Tears oda. Az a szám az értékei alapján tényleg simán az év slágere lehetett volna, de nem lett az.
,,erdekes, soha 1 dickinson klippet se lattam, maident annal tobbet (igaz, blaze-eset egyet se)"
Mostanában Dickinsont én sem láttam, de Faterom kapott rége USA-ból( havertól) MTV, meg Vh1 kazikat, amik nagyjából egy egész nap felvételeit tartalmazták.
Azokon( 3 kazi volt meg) egy Maiden sem volt, de ellenben öt dickinson, úgy, hogy a Tears 2x.
nem is lepett fel britney ugyanazon a feszten
-tudom, de attól még verhette volna magát, nem? Ilyenkor általában per jön, meg nyílvános bocsánatkérés.
A Számokról nem tudok semmit, de elhiszem neked. Ám, ha belegondolsz a Harcore fanok biztosan megvették az X-et, meg a Virtualt, míg Dickinsont árulónak tartották.
Viszont akkora kampányt nem kapott sem a Balls, sem a Skunkworks.
Attol függött, hogy ki melyiket vette, hogy akkor Dickinson, vagy Harris párti volt-e.
Viszont, ha a számaid igazak, Dickinson lehet, hogy nem volt olyan sikeres, de mindenképpen ismertebb volt. Az embert abban az időben kapták föl igazán, gondolj a sok showra, amiben fellépet, még a heli szerencsekerékben is énekelt egy Tom Jones számot.
Steve észrevette, hogy Dickinson pályafutása az Accident óta kezd felfelé ívelni,míg az övéké meg lefele. Konklúzió: Kell vissza.( És hidd el nekem a Tears mindenhol k*rva sikeres volt, mert Dickinson olyan hangja van, ami minden műfajban megálja a helyét, és ez a soft rock bejött a közönségnek is)
Ráadásul a szólókarrier sikeresebb volt, mint a Blaze-korszak.
az accident meg a chemical valoban sikeres volt, d elerte vajon a virtual xi eredmenyeit. maiden lemezt tenyleg reflexszeruen megvesznek egy csomoan, a szolokarriert meg egy csomo punnyadtseggu utalta (arulas stb). majd nomad megmondjha a szamadatokat ;))
VH1-nek sokkal több Dickinson klippje van raktáron, mint Maiden, a Blaze-korszakból egy sincsen.
erdekes, soha 1 dickinson klippet se lattam, maident annal tobbet (igaz, blaze-eset egyet se)
,,Britney fuckin Spears!!"
:)))) nem is lepett fel britney ugyanazon a feszten
Belekötök, naná. :))) A Balls To Picassót nagy reklámkampány vezette be, nyomták mindenütt, az MTV-n is leadták akkoriban sokszor a Tears Of The Dragont, de mégsem jött be a lemez. Konkrét példányszámokat nem tudok, de szerintem félmillió alatt volt. A Skunkworksbe még belenyomták a pénzt -lásd klip, borító, minden-, de az még nagyobbat hasalt. Magyarországon egyébként szerintem ismertebb a Tears, mint a világ más részein: az A3 (a későbbi MSat) még jóval '94, a lemez megjelenése után is rengeteget játszotta a nap minden szakában, ráadásul ott volt az az elő-Megasztár (a műsor címére nem emlékszem), amiben Bozsik Patrik ezt énekelte.
Az Accident Of Birth 1997-ben jött ki, független kiadásban - 100 ezer ment el belőle egy év alatt, amit komoly sikerként könyveltek el. A Chemical Wedding is felülütötte a 150 ezret. Na most ehhez képest a Maiden az X-Factorból is több, mint 1 milliót adott el. Összegezve tehát kétségtelenül Dickinson nyújtott jobb teljesítményt zeneileg, de az eredményeket tekintve a Maiden Blaze-zel is nagyobb pályán játszott, mint ő szólóban.