Kicsit átgondoltam ezt az Ozzfest balhét az itt olvasottak alapján. Tényleg elképzelhetô, hogy Brucey nem teljesen ártatlan az ügyben. (Attól függetlenül fakk seron!)
Miért kell állandóan fakingolnia a színpadon? Mit kötekszik mindenkivel? Miért kell a számokat fuckingolva felkonferálni? Nem jó ez így :( 80as években azért nem paláverkedett állandóan, vagy igen?
A Live After Death-en legalábbis szellemesebb felkonfok vannak mint az új turnén. pl.: If you don't like this song, you don't like Iron Maiden, and you can fuck off and die - vmi ilyesmit mondogatott a Phantom elôtt minden koncerten - tényleg szükség van erre? OK, biztos tele van a f@sza a pozôrökkel, meg az olyan "maidenesekkel" akik nem is ismerik a régebbi nótákat, de az ilyen kijelentésekkel pont az érintettek nem kezdenek semmit. :-/
Szóval Ozzy-val párhuzamosan Dickinson is visszafelé fejlôdik bizonyos értelemben :)
Olvasgattam én mindenfélét erről, de eddig ez viszi a pálmát... ;)
Igazából nem tudom amúgy, mit gondoljak. Sharon meg a tojásdobálózósdi természetesen mindent alulmúl, emiatt az ember ösztönösen is a Maiden pártjára áll, de továbbra sem értem, miért is szólogat be Dickinson a Sabbath előtt Ozzynak meg annak a nőnek, amikor most az ő jóvoltukból turnézhatták körbe hatalmas nézőszámok előtt az Államokat, nyilván csinos kis gázsiért... Szóval kicsit olyan ovis dolog ez. Külön szomorú, hogy a műfaj legnagyobb nevei közül kettő esik egymásnak. Akik ráadásul nem tizen-huszonéves forróvérű fiatalok már.
pedig a Balls talán a legjobb, igaz sokáig én is a Chemicalt szerettem a legjobban. A Skunkworks is fasza, az Accidentet viszont egy ideje végig sem bírom hallgatni.
nem az volt a gond, tök másért lépett ki Bruce. a Run to the Hills bio elég jól leírja, de ha más nem, a hivatkozott Tears of the Dragon szövegét elolvasva is többé-kevésbé teljes képet kapsz.
Mondjuk ha Dickinson a promocios koruton mindenhol olyan volt mint nalunk, amikor a (hmm mi is volt, asszem Arena ) Bocskor musoraban seggreszegen megette a tumikrofonjat, amikor meg Bocsi zavarodottan arrebb probalt menni menteni a show, utanament es seggberugta, mindezt kissseeeee kapatos allapotban...szoval ha gyakran ilyen volt akkor nem is lehet csodalkozni a reklamkampany sikertelensegen.. :)
Nekem máig a Balls a kedvenc Dickinson szólólemezem. Mindegyiket imádom, mindegyik másért jó, de ha csak egy hajszálnyival is, azért a Balls a favorit.
Hát..igazad lehet. Valszeg arra az egy számra alapoztak, mert a többi elmarad mögötte, a Balls nekem annyira nem jön be, igazából csak a Tears miatt hallgattam végig. Nekem azóta tetszik a zenéje, mióta Adriannal van. Ám a Maident mindíg is jobban szerettem, mert nekik minden számuk jó. Dickinson viszont néha kiugrik olyan számokkal, ami megüti a Maiden szintjét, sőt néha be is bünteti az öreg bandát.
Nézd, pontosan emlékszem, mekkora kampányt kapott a Balls To Picasso. Csak a példa kedvéért: Dickinson a promóciós körúton még Magyarországon is járt, szerepelt vagy három tévéműsorban meg nemtomhány újságban - egy nulla zenei piacon. A lemezét itt is hirdették mindenfelé, nemcsak zenei lapokban. Az MTV is nyomta a reklámokat. Eszméletlen pénzt nyomott bele a kiadó, de a számításaik végül nem váltak be - ezt ő is többször elmondta mindenfelé. Tears ide, Tears oda. Az a szám az értékei alapján tényleg simán az év slágere lehetett volna, de nem lett az.
,,erdekes, soha 1 dickinson klippet se lattam, maident annal tobbet (igaz, blaze-eset egyet se)"
Mostanában Dickinsont én sem láttam, de Faterom kapott rége USA-ból( havertól) MTV, meg Vh1 kazikat, amik nagyjából egy egész nap felvételeit tartalmazták.
Azokon( 3 kazi volt meg) egy Maiden sem volt, de ellenben öt dickinson, úgy, hogy a Tears 2x.
nem is lepett fel britney ugyanazon a feszten
-tudom, de attól még verhette volna magát, nem? Ilyenkor általában per jön, meg nyílvános bocsánatkérés.