BIRDy:
hivatalosan megerositve mindket fennmarado novemberi trailer (starwars.com):
November 9 - Internet Preview at dvd.starwars.com
"The best DVD produced to date" (dvdtalk.com) just got better. Beginning on November 9, 2001, the Star Wars Episode I DVD will be your key to unlock an exclusive Episode II Internet Preview. Completely different than the teaser currently running in theaters, the DVD-ROM exclusive Internet Preview features all-new footage from Attack of the Clones.
This anticipated preview requires a PC DVD-ROM drive, internet access and the Episode I DVD. If you don't have your copy yet, buy one today.
November 16 - Full Teaser Trailer
The full teaser trailer for Episode II is coming - an all-new trailer will play in front of Harry Potter and the Sorcerer's Stone starting November 16 in North America and other territories. Picking up where "Breathing" left off, this new trailer is over two minutes in length and features never-before-seen footage and dialogue.
Az semmi, hogy fent van, de igy van a cimlapon a cikk : Clones, Klónok and Klonkrieger
- a hivatalos honlapon a magyar forditás több tucat közül kiemelve !!
Nekem a török tetszet a legjobban : episode 2 = bölüm 2 :) (kép)
Masek
BIRDy: ha te raktad fel, ezer koszonet. En egy oraig szenvedtem hogy egy .mov file-t produkaljak, de semelyik temp konyvtaramban nem talaltam (mert lejott az cirka 3 perc alatt a koleszban csak nem tudtam lementeni). Az akamai-os url-t se tudtam kitalalni (pedig nem vagyok kezdo).
Ugyhogy meg egyszer, kosz :)
A nov 9-es net-trailernel lehet megint buveszkedni kell, allitolag ugye par napig csak a DVD-sek elvezhetik.
Trailer B: Internet Download - There is a second trailer that will be available for download starting November 9th. We're not sure if it will be just with the DVD-ROM but we do know that that is true, at least initially. I would expect the full site to get it next though, so they can break the record download numbers. This is the favorite of the trailers so far amongst people that know.
kiszurtatok hogy a monitor elott ulo kolkok klonok? mindegyik ugyanaz a gyerek :DD
meg van az a jelenet ahol obiwant fogvatartja az az eroter. figyeljetek a kep bal oldalat amikor elkezd ki-fadelni a kep. bejon valaki. anakin? 3rd person? hmmmhmmm
BIRDy:
megvarom, csak "kordokumentumnak" szeretem elmentegetni ezeket az ultragagyi kameras cuccokat. :-) Annak idejen a hirhedt "Z-s valtozatot" is megszereztem, de nem neztem meg a premierig. Nehez volt, nem mondom, de megerte. :-)
btw, kurva anyjukat hogy meg nem raktak fel... pentek ota megy a mozikban, de hogy feljebb nyomjak a monsters inc. hetvegi jegybeveteleit, nem rakjak fel a trailert csak ma.. :((
a trailer tetszett, hangulatos az egesz, latszik mar hogy darkosabbra veszik a figurat