Keresés

Részletes keresés

BPI-779 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 115

Szerencsére egyébként, azt kell mondjam, hogy tartósan elég kevés kocsival van gond OBU, vagy egyéb járműoldali probléma okán.

Vannak olyanok, amik hónapok óta tudott hibák, folyamatosan jelentve, és... Na mindegy.

Előzmény: 280p7 (112)
430 322 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 114

Ja, hogy van értelme? Akkor tessék:

 

18-20: OBU nem kapcsol be, sötét,

LZZ-316: csak az ideiglenes bejelentkezést fogadja el,

LZZ-320: DIR - és FUTÁR-mentes!

Előzmény: 280p7 (105)
430 322 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 113

+ Kőbányai garázs KT.-nak kinevezett kocsijai: 04-27, 04-63, 04-72?

Előzmény: BPI-779 (104)
280p7 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 112

BPI068: Kijelző rossz. OBU sötét. - Az OBU rendben működik. 2-es kijelző rossz. BKV javítás. Díszpécser nem jelentkezett. Teszt OK.

BPI156: észlelt : nincs OBU-n GPS jel - rongálás! antenna vezetékek elvágva/tépve, antennavezetékek cseréje kell!

megállókat nem mondja - próba erősítővel tesztelve, erősítő csere szükséges

FLR748: Nem frissül - Jármű SIM kártya cserére vár.

Előzmény: 430 322 (103)
BPI-779 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 111

Nem az volt elvileg az utolsó. De dobogós :)

O-708, O-710, O-731 voltak a helyezettek, elvileg a 731 lett utolsóként FUTÁRosítva :)

Előzmény: FLX-916 (110)
FLX-916 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 110
Biztos vagy benne?
BPO-708?
Előzmény: BPI-779 (104)
280p7 Creative Commons License 2014.01.26 0 0 109

Mutatja.

Előzmény: MCA-001 (108)
MCA-001 Creative Commons License 2014.01.26 0 0 108

És a FUTÁR a kijelzőkön a meghirdetett garázsmeneteket is mutatja?

Vagy a sofőrök továbbra is inkognitóban tudnak közlekedni?

280p7 Creative Commons License 2014.01.26 0 0 107

Ez sajnos sw. hiba, az összesen ilyen. A legutóbbiból kimaradt a tördelés funkció a megállók esetében...

Előzmény: KápCity (106)
KápCity Creative Commons License 2014.01.26 0 0 106

KOE-415 belső kijelzője levágja a megállókat.

"Káposztásmegyer-Mogyoródi"

"Dunakeszi, Auchan áruh"

Előzmény: 280p7 (105)
280p7 Creative Commons License 2014.01.26 0 0 105

Hú, ezeket jó, hogy írogatjátok. És csak most veszem észre...

Danke.

Előzmény: 430 322 (103)
BPI-779 Creative Commons License 2014.01.25 0 0 104

DIR-es autóbusz a mai nappal megszűnt létezni, mint kategória. 5db csuklós VanHool van, amiben az AVM még nyomokban felfedezhető... (853, 858, 861, 866, 881)

Előzmény: 430 322 (103)
430 322 Creative Commons License 2014.01.25 0 0 103

Hiba jelentések:

 

10-68: OBU sötét, egyáltalán nem kapcsol be

11-56: nem beszél, nem léptet, nincs GPS kapcsolat

FLR-748: csak az ideiglenes bejelentkezést fogadja, számára minden forgalmi szám foglalt

 

Viszont hosszú idő után a 01-43 és a 01-59 is kapott FUTÁR-t.

430 322 Creative Commons License 2014.01.24 0 0 102
Előzmény: D. Belloq (83)
430 322 Creative Commons License 2014.01.22 0 0 101

A két válasz:

 

1; Nyilván azért írja ki a középső kocsikra is a végállomást, mert minden kijelzőt összekötöttek az OBU-val.

2; Egyértelmű kijelző lefagyásról van szó.

Előzmény: BPO-105 (97)
BPO-105 Creative Commons License 2014.01.22 0 0 100

Jól sejted, mert ugyebár ha a FUTÁR projekt része lenne, az összeset kicserélték volna, de csak néhányat cserélnek, amik egyszerűen tönkrementek.

Előzmény: D. Belloq (89)
BPO-105 Creative Commons License 2014.01.22 0 0 99

Az az MFW-514 volt. Gondolom ráuntak, hogy a 240E-ből csak a 405-öt volt képes leírni, és a végállomást se váltotta mindig.

Előzmény: D. Belloq (83)
430 322 Creative Commons License 2014.01.21 0 0 98
BPO-105 Creative Commons License 2014.01.20 0 0 97

Örömmel látom, hogy feltűnt a 14-esen is futáros szerelvény.

Két kérdésem azonban volna:

1. Miért van szükség arra, hogy a mindkét végén csatolt középső kocsi is kiírja az elején, hova tart a villamos?

2. Miért létezhet, hogy a szerelvény eleje (első két kocsi) Lehel tér, a harmadik pedig Káposztásmegyer, Mogyoródi-patak célállomással gurul egyébként értelemszerűen egyfelé?

430 322 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 96

Nem az egyetlen kocsi. Még + beállítási lehetőség lehetne, hogy a járművezető is hozzányúlhatna a hangerő szabályzóhoz, mert néhány kocsin valóban elviselhetetlen a hangerő.

Előzmény: FJX-220 (95)
FJX-220 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 95

11-48 Futárja ordít (nyuggerek kibeszélték közben a buszvezetőt, hogy miért kell ilyen hangosra állítani...)

430 322 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 94

Hibajelentés:

 

02-15, 18-41: a kocsi forgalmi számával nem lehet bejelentkezni, csak a "0"-val.

13-02: mikrofonszár hiányzik, + a rendszer telepítésénél nem raktak a kocsiba "nyomkövetőt" (sem antennát), így a központnak fogalma sincs, hogy a kocsi merre jár.

430 322 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 93

A mikrofonszár hiányzik, ami abból kifolyólag történhetett meg, hogy gyenge anyagból készült, így a sok mozgatástól/hajlítgatástól elfáradt az anyag, kvázi eltört.

Előzmény: 280p7 (92)
280p7 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 92

És miért hiányzik a mikrofonja?

Előzmény: 430 322 (91)
430 322 Creative Commons License 2014.01.04 0 0 91

Hibajelentés:

 

A 00-52-nek már egy hónapja hiányzik a mikrofonja!

Ezt ugye a BKV berkein belül nem orvosolhatják (talán jobb is), viszont a Synergon már hetek óta ígéri a cserét, ami a mai napig nem történt meg.

430 322 Creative Commons License 2014.01.01 0 0 90

Nyilván merülhetnek fel gondok menetközben, ezt senki nem tagadja. Ha már viszont felmerültek a gondok, akkor nem ártana azt minél gyorsabban orvosolni, pláne, ha ennyire szem előtt van a téma.

 

Az igazat megvallva, annyira nem mozdít a csuklós Van Hool buszok külső kijelző cseréje, csak megjegyeztem.

Előzmény: D. Belloq (89)
D. Belloq Creative Commons License 2014.01.01 0 0 89

"nem kéne 30 fok felett vízes ronggyal "hűteni" egy 7 milliárdos szerkezetet" - Ez nem azt takarja, amit állítasz, véleményem szerint, de hagyjuk.

 

Az orr felhúzására egyébként sokminden okot ad, ami a terméken kívül álló, legalábbis így vettem észre. Hibás szerelés, előre nem látható jelenségek, stb..

 

Csuklós Van Hool kijelzők: Asszem' a felújításuk része ez, nem a FUTÁR projekt eleme, de kérdezz körül, ha érdekel.

Előzmény: 430 322 (88)
430 322 Creative Commons License 2014.01.01 0 0 88

Személy szerint konkrétan nem egy OBU költségére gondoltam a 7 milliárd alatt (...), hanem úgy az egész projektre. Nagyon jó lenne ez a rendszer, de mindig akad valami, ami "orr felhúzásra" ad okot!

Előzmény: D. Belloq (85)
430 322 Creative Commons License 2014.01.01 0 0 87

Én is erről beszélek, de amit jelenleg tud a rendszer, az közel sem az, amiről a legelején olvastam.

Előzmény: nbbarcs18 (84)
430 322 Creative Commons License 2014.01.01 0 0 86

Kijelző cserét már néhány csuklós Van Hool buszon (LOV-8XX) is észre vettem, de az okát nem tudtam. Kérdés, hogy a kijelzők cseréje mennyivel növeli meg így a projekt végösszegét, mert lassan kezd a leves többe kerülni, mint a hús.

Előzmény: D. Belloq (83)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!