DIR-es autóbusz a mai nappal megszűnt létezni, mint kategória. 5db csuklós VanHool van, amiben az AVM még nyomokban felfedezhető... (853, 858, 861, 866, 881)
Örömmel látom, hogy feltűnt a 14-esen is futáros szerelvény.
Két kérdésem azonban volna:
1. Miért van szükség arra, hogy a mindkét végén csatolt középső kocsi is kiírja az elején, hova tart a villamos?
2. Miért létezhet, hogy a szerelvény eleje (első két kocsi) Lehel tér, a harmadik pedig Káposztásmegyer, Mogyoródi-patak célállomással gurul egyébként értelemszerűen egyfelé?
Nem az egyetlen kocsi. Még + beállítási lehetőség lehetne, hogy a járművezető is hozzányúlhatna a hangerő szabályzóhoz, mert néhány kocsin valóban elviselhetetlen a hangerő.
02-15, 18-41: a kocsi forgalmi számával nem lehet bejelentkezni, csak a "0"-val.
13-02: mikrofonszár hiányzik, + a rendszer telepítésénél nem raktak a kocsiba "nyomkövetőt" (sem antennát), így a központnak fogalma sincs, hogy a kocsi merre jár.
A mikrofonszár hiányzik, ami abból kifolyólag történhetett meg, hogy gyenge anyagból készült, így a sok mozgatástól/hajlítgatástól elfáradt az anyag, kvázi eltört.
Nyilván merülhetnek fel gondok menetközben, ezt senki nem tagadja. Ha már viszont felmerültek a gondok, akkor nem ártana azt minél gyorsabban orvosolni, pláne, ha ennyire szem előtt van a téma.
Az igazat megvallva, annyira nem mozdít a csuklós Van Hool buszok külső kijelző cseréje, csak megjegyeztem.
"nem kéne 30 fok felett vízes ronggyal "hűteni" egy 7 milliárdos szerkezetet" - Ez nem azt takarja, amit állítasz, véleményem szerint, de hagyjuk.
Az orr felhúzására egyébként sokminden okot ad, ami a terméken kívül álló, legalábbis így vettem észre. Hibás szerelés, előre nem látható jelenségek, stb..
Csuklós Van Hool kijelzők: Asszem' a felújításuk része ez, nem a FUTÁR projekt eleme, de kérdezz körül, ha érdekel.
Személy szerint konkrétan nem egy OBU költségére gondoltam a 7 milliárd alatt (...), hanem úgy az egész projektre. Nagyon jó lenne ez a rendszer, de mindig akad valami, ami "orr felhúzásra" ad okot!
Kijelző cserét már néhány csuklós Van Hool buszon (LOV-8XX) is észre vettem, de az okát nem tudtam. Kérdés, hogy a kijelzők cseréje mennyivel növeli meg így a projekt végösszegét, mert lassan kezd a leves többe kerülni, mint a hús.