Keresés

Részletes keresés

C.Miki Creative Commons License 2011.08.31 0 0 1623

Úgy látom ez Manx Rally, a rá jellemző széles sztrádával. 

Előzmény: Törölt nick (1622)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.31 0 0 1622

Törölt nick Creative Commons License 2011.08.31 0 0 1621

Hello boys!

 

Nagyon nagy a legacy!

Jó a többi kiadás is a tepsiből,de ez a McRae verzió nagyon üde színfolt az ixo-nál!

Előzmény: rallymanó (1618)
C.Miki Creative Commons License 2011.08.31 0 0 1620

Sziasztok!

 

Zoli bá',most azt hiszem fölösleges leírnom hogy ez a Toyota szinte ingyen volt neked! :-)  Ügyes vagy öregem, és az is szimpatikus hogy nem azon jár az eszed, hogy add el eszement felárral, bár' mindig is tudtam hogy nem a te stílusod az.  Nagyon szépen illik az a Corolla a WRC-id közé, szerintem mindannyian egyetértünk itt abban, hogy nagyon jó kezekbe került.  A Subaru is eszement szép, nekem mindig is tetszett ez a Legacy formavilág már az utcai is, hát még a rally.  Nagy korszaka volt ez a japán gépeknek.  Jut eszembe a Subaruról, azért kíváncsi leszek a Sunstar A-s Imprezára vajon milyen lesz, úgy tele lesz hibával mint az Ascona?  Az a gép megérdemli hogy nagyon szép legyen a modellváltozata is, és ne csak valami kutyafuttába összerakott cucc legyen.  Mindenesetre kíváncsian várom.  Mondjuk én még mindig ott tartok hogy ha most kívánhatnék egy 1/18-as rallymodellt, akkor az nem 037-es, nem Fulvia, nem rövid Quattro, stb lenne, hanem ez :-) :

 

 

Ezzel a géppel nagyon eltalálták a szájízemet. :-) 

Előzmény: rallymanó (1618)
blink_182 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 1619

Sziasztok!

 

Gratulálok Manó!

 

Csodás ez a Legacy nálam is elférne. :)

 

A Toyotáról még valami infót, meg képet is szúrjál már!

 

Üdv néktek!

Előzmény: rallymanó (1618)
rallymanó Creative Commons License 2011.08.31 0 0 1618

Sziasztok !

 

Megkerült az elveszett mufflonvadász :)

 

Nekem kettő új modellem lett mióta nem írtunk. Az egyik nagyon érdekes volt. Találtam egy hirdetést amiben 1:18-as Toyota "rallycross" kerekeket árultak kép nélkül törött autóval, fehér-zöld matricával és hokiütőszerű valamivel ami letörött róla, illetve még a telefonbeszélgetésben az is kiderült hogy a kutya harapta meg :) ! 1000 forintra volt meghírdetve a 4 darab kerék és 2500-ra az "alkatrész autó". Fűtött a kíváncsiság és elmentem megnézni, gondoltam ha ez esetleg egy Corolla WRC az király lenne, mert ha az autó nem is menthető kívülről, de a felni ( speedline ) mehetne egy sufni Subarura, vagy bármire, illetve a cső, ülés, stb is jó lehet.

Elállt a szívverésem mikor megláttam a gépet. Egy safaris Corolla WRC volt széttörve, leesve róla a szárny , a lámpa, lógott az első kerék, kicsit ilyesztő volt....emberkénk mondta hogy javíthatatlan és hogy a 2500 alkuképes :)))))))))))))))))))) !!!!!!!!!! Én magamban már népi táncot jártam és próbáltam fapofát vágni, közben majd kiugrottam a bőrömből. Nem alkudtam, megköszöntem és szaladtam :) Atinak mutattam róla a törött képet, azóta már sikerült megjavítani, majd teszek fel róla képet. Gyakorlatilag egy makulátlan gép, szinte karc mentes. Nagyon-nagyon tetszik ! Simán lehetne rajta fogni, de nem adom el, túl kedves ahhoz. Tegnap még egy 1:43-as Legacyval "gazdagodtam" , eladtam az én "Altayámat" és ő jött helyette. Szerintem pokoli szép egy dög !

Előzmény: C.Miki (1617)
C.Miki Creative Commons License 2011.08.29 0 0 1617

Szevasztok vadorzók! 

 

Bocs hogy nem jelentkeztem, csak ritkábban ( vagy nem is ) voltam gép előtt, ahogy nézem ti sem jelentkeztetek be túl gyakran! :-) De ez érthető ilyenkor nyáron.  Remélem minden oké veletek, sikerült szereznetek új modelleket.  Megmondom őszintén hogy pillanatnyilag nem nagyon foglalkoztam most ilyesmivel. :-) A vaterát nem volt idegrendszerem végigbogarászni, ( amúgy meg fölösleges már ) a carmodel.net-en voltam fent vagy egy hónapja, azóta nem tudom hogy mi hol merre, milyen újdonságok jöttek ki stb.... Rendesen elvesztettem a fonalat.  Bár' nem hiszem hogy túl sok mindenről lemaradtam.  Ha igen, az sem a világvége. Fasza volt ez a nyár, még ha nem is úgy sikerült minden ahogy elterveztem.

 

Zoli bá', egy punci nagy úr, sok punci még nagyobb úr, de nem szabad hagyni hogy elvegye az ember józan eszét. :-)  Gondoljátok meg azt a sárgalapos figyelmeztetést még egyszer, mert nem érdemlem meg! :-) 

Előzmény: rallymanó (1616)
rallymanó Creative Commons License 2011.08.26 0 0 1616

Sziasztok !

 

A topik létrehozója diszidált. Egy sárgalapos figyelmeztetést adjunk neki :) Hiába, a punci nagy úr :) !

 

Kedves Miklós ! Kérem jelentkezzen, böffentsen valamit :)

Törölt nick Creative Commons License 2011.08.22 0 0 1615

Azt gondolom,hogy minden olyan embernek akik végig gürcöli az évet,(ha nem is hetekre elmenni Ibizára) legalább egy hosszú hétvége járna,bárhol,ahol kikapcsolhatja a telefonját,magamögött tundná bajait,problémáit....legalább egy pár napig.

 

Azért a léc magasra lett téve.Sordo már első futamon 5-dik helyen zárt Szardínián,Finnországban is hasonló helyen állt.

Ne feledjük,hogy idén csak tesztelnek ezen a néhány futamon,nincsenek nevezve a vb-re.

Az hogy mekkora energiát adhat egy csapatnak a jövőre nézve egy ilyen eredmény,azt csak elképzelni tudjuk.

 

Volt szerencsém látni Zoli vitrin készületeit,és állithatom nektek,ha kész lesz...hááát.

Olyat képzeljetek el,amilyet külföldi fórumokon szoktunk látni,és csorog a nyálunk a látványtól!

 

 

Előzmény: rallymanó (1614)
rallymanó Creative Commons License 2011.08.22 0 0 1614

Sziasztok !

 

A nyaralás nálunk is, akár Atinál idén ismét kimaradt. Ez már a luxus kategória lassan. Pedig egy jó hekket vagy lángost megennék :)

 

Bírom Ati az összefoglalóidat ! Simán lejön belőle minden. Én csak az összefoglalókig jutottam, időket egyáltalán nem tudtam nézni. Ogier a jövő Loebje, még fog okozni szegénynek sok fejtörést.....A Mininek hamar jött a siker, kérdés megtudják-e ezt ismételni stabilan. A Ford meg akkor nyűglődik tovább.

 

Egyébként Blink az én évek óta áhított vágyam lehet valóra válik, mert ha lassan is , de talán szeptemberre elkészül a vitrin. Beletelt pár hónapba, meg maniba, de talán meglesz. Saját tervezésű és gyártású ( Apóssal közösen :) Majd ha készen lesz megmutatom. Nagyon várom már !

 

Nálad valami új szerzemény ?

blink_182 Creative Commons License 2011.08.22 0 0 1613

Sajnálom Latvalat, Kiminek viszont örülök.

Előzmény: Törölt nick (1611)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.22 0 0 1612

Az SWRC-ben igazán nagy csata nem volt pozicióért,rengetegen estek-keltek.

Prokop kiírtott egy szölő ültetvényt,a két Red Bull skoda pedig detto ugyanannak a sziklának csapta oda a gépet.Tanak ágyugolyóként közlekedett és nyerte a futamot.

A két VW motorsportos Skodás Weijs és Riedemann az elejébe végzett,de őket nem értékelik a bajnokságban.Friciék az első gyorson beestek és több mint 4 percet szenvedtek.

Állitólag a nézők karba tett kézzel figyelték,amígnem egy Magyar szurkolói alakulat sietett oda és segítették ki a fiúkat.A dobogó ismét meglett és mellé 15 pont!

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.08.22 0 0 1611

Túl vagyunk az első igazi aszfalt versenyen,tegnap véget ért a Német rally.

Megtörtént a trónfosztás!

Ogier megtörte Loeb Németországi egyed uralmát,és ezzel a tabellán is előre lépett.

Az hogy ez valóra vált,azt Loeb defektjének titulálják sokan,de egyet nem árt tisztázni.

Egyedül csakis Ogier volt aki lépést tudott tartani a világbajnokkal,a legnagyobb különbség 7,7 másodperc volt közöttük összetettben,a legkevesebb 0,9.

És hát a defekt.... ez a rally.

Ogier itteni győzelmével mostmár elhiheti,hogy bármit elérhet,nincs akadály.

A fordok......

Probléma probléma hátán,műszaki gondok,Latvala szokásos mutatványai,defektek,elbaltázott gumi választás.

Ez a teljesítmény kevés,nagyon kevés hogy lenyomják a citroeneket.

És a szenzáció!

A Mini megmutatta,nem csak murván,de aszfalton is számolni kell velük!

Dani Sordo magabiztosan,brutális tempót diktálva,nem mázliból,nem taktikázva...erőből a dobogó harmadik fokára állhatott!Meeke is nagyon szépen terelgette a Mini WRC-t,de az utolsó gyorson megadta magát a technika.Ő az ötödik helyért harcolt Petter Solbergel.

Arajuo a privát Minivel pontot csípett a nyolcadikként.

Kimi harcolt,és tudta tartani Hening Solberget és értékes pontokat szerzett ő is.

Pedig volt baja neki is,néha még az ajtóval is hadakozott:-)

 

Block aszfalton sem kerülhet úgy tűnik egy lapra a WRC mezőnyel,mindenesetre az atrakciói látványosak.Egyszer nagyot fog esni a jenki.

 

 

Jó verseny volt,tempós,itt-ott poros-murvás,gyönyörű táj,technikás csiki-csuki kanyarok.

Szép lassan az évek múlásával,a Német rally is klasszikus pályákat teremtett,gondolok itt a Mosellandi,a Panzerplatte Arénára aminek 35 km-es távjába beletörik sokak bicskája,vagy a power stage helyszinére a Trieri Circus Maximusra.

 

 

Végeredmény:

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.08.22 0 0 1610

Hát igen,nézőpont kérdése:-)

Előzmény: blink_182 (1609)
blink_182 Creative Commons License 2011.08.22 0 0 1609

Sajnálom, de ha vígasztali balatoni gyerekként én se nyaraltam soha :) Vagy mindig? Kérdés honnan nézzük :)

Előzmény: Törölt nick (1608)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.22 0 0 1608

Bár úgy lenne.....de sajnos nem.Idén sem:-(((

Előzmény: blink_182 (1607)
blink_182 Creative Commons License 2011.08.22 0 0 1607

Mi ez a HATTALMAS csend?

 

Csak nem nyaralni van mindenki?

blink_182 Creative Commons License 2011.08.08 0 0 1606

Ma 58 éves Nigel Mansell.

 

Aki megelőzte Senna-t. A Hungaroringen. Nem az 1-es kanyarban.

 

C.Miki Creative Commons License 2011.08.03 0 0 1605
C.Miki Creative Commons License 2011.08.01 0 0 1604

Ja igen, a srác elküldte az új listát, öcsém olyan cuccok vannak rajta hogy beszartok!! :-)))) És mennyiért!!  1/43-as Dakar gépek is jöttek, dűnés stb............. Vaterára nem igen rakja fel azt mondta, ismerősök közt árulja.  Szóval ha kell a lista csak visítsatok! ;-)

C.Miki Creative Commons License 2011.08.01 0 0 1603

Az új sportkocsikat én is úgy szarom le ahogy vannak, a régebbiek között azért van jópár kedvencem, de azokra is az a tendencia igaz hogy milliomos gyökerek szerencsétlenkednek vele veteránversenyeken, de ha úgy Istenigazából körbe kéne zavarni egy versenypályán a gépet, akkor már oktatót ültetnek maguk mellé. :-)) 

Előzmény: rallymanó (1592)
C.Miki Creative Commons License 2011.08.01 0 0 1602

Amiket leírtál ezt eddig is tudtuk rólad! :-))  De a Yeti az nem a Himalájában lakik?  :-)  Nekem esélyem nem volt semmilyen módon követni a történéseket, most olvasom a híreket rally-s oldalakon. 

Előzmény: Törölt nick (1593)
C.Miki Creative Commons License 2011.08.01 0 0 1601

Az RBA-kért szerintem 15 Euró egy picit sok.  Az Arnoux Turbo tényleg király, nekem is jöhetne.  Egy igazi agymenést láttam a vaterán, ezt itt:

 

http://gyujtemeny.vatera.hu/makett_modell_nem_jatek/auto_busz/brm_p57_1962_f1_1_43_modellauto_brumm_1469030945.html

 

Hát ez egy "kicsit" sok érte.  Ebay-en még a Hill-es verziót is meg lehet szerezni 2500-3000 Ft körül. 

Előzmény: blink_182 (1599)
C.Miki Creative Commons License 2011.08.01 0 0 1600

Sziasztok! 

 

Blink, érdeklődéssel olvastam a beszámolódat, és komolyan mondom neked hogy nagyon jó a megfogalmazás, szép kereken leírtad a dolgokat, nagyságrendekkel túlszárnyalod az ún. F1-es szakújságíró Istenségeink szintjét, akiknek egy önálló gondolata nincsen.  Ahogy a szavaidból kiveszem, ott is megjelent a nagy Magyar bunkó rítus, és a tarkóhájas, szekuriti pólós, hóna alatt görögdinnye beállású bivalyparaszt, úgy látszik ez mindenütt jelen van.  Azon rendesen csodálkozom hogy retkek is dolgoztak a jegyellenőrzésen????

 

Én televízión követtem fél szemmel a versenyt ( a másik szemem máshol volt :-))) ) nagyjából egyetértek azokkal amiket leírtál.  Szerintem ha nem lett volna a nyálas pálya, akkor egy veszett unalmas versenyt láttunk volna, persze így sem a rengeteg előzésről lesz emlékezetes ez a verseny nekem.  Egyébként én nem értem hogy Vettel mit görcsöl?? Akkora előnye van hogy nem igaz, neki már csak hátra kéne dőlnie, okosan, taktikusan versenyezni, és várni hogy ölébe hulljon a VB cím.  Ennyi.  Pálya?  Továbbra sem a kedvencem, nem hiányozna ha kikerülne a naptárból.   

 

 

Előzmény: blink_182 (1598)
blink_182 Creative Commons License 2011.08.01 0 0 1599

Találtam modelleket az idén is, de szokás szerint a Minichamps az 9500 és 13000 forint közé esett így eltekintettem vásárlásuktól.

 

Egy külső árusnál volt pár modell 15 euroért (RBA, régi Minichamps), de egy Vetteles sapit jobban szerettem volna és mivel a keretből most másra nem futotta ezért az autók maradtak.

 

Bár fáj a szívem mert Anthony Davidson F3-as autójára és Rene Arnoux turbo-s Renaultjara igen fájt a fogam... :(

 

(az infók 1:43-asokra vonatkoznak az 1:18-as kategória értelmetlen áron volt)

 

http://www.minichamps.co.uk/Champs%20pages/010305-Dallara-F3-A-Davidso.jpg

 

http://www.f1marketplace.co.uk/images/6%20004.jpg

Előzmény: Törölt nick (1596)
blink_182 Creative Commons License 2011.08.01 0 0 1598

Mégis inkább most.

 

Miracle. Ennyi, nem tudok igazán kifejezőbb szót sajnos magyarul. Biztos hogy ott leszek jövőre is, mint eddig is.

 

Azért csak bebizonyosodott, hogy itt is lehet előzni csak akarni kell.

 

Kiszolgálás:

 

Míg a jegyár csökkent addig az ajándéktermékek és élelmiszer valamint ital árak nagyot ugrottak az elmúlt 5 évhez képest és 99-2003-4 közötti korszakra kúsztak vissza (2800 egy gyros, 1000 egy sör, 500 egy kávé, 500-1000 egy jégkrém, brand-new sapkák 8500-12000, ingek-pólók 7000-25000)

 

A biztonsági szolgálat kritikus pontot ütötte meg nálam egy 2-esre tudom értékelni a "jólennemárszemélyitmutatni" és a "hanincsjegyetekakkoridebenemjöttök" mondatok után. Valamint a kisébbség őrző-védő-jegyellenőrző szolgálatban lévő mértékét se kifejezetten toleráltam.

 

A hűtőládák, komolyabb kemping székek és nagyobb esernyők kapubani elvétele viszont megint csak a 2001 környéki időket idézte.

 

Sajnos a kilátogatók arányában is nagyobb számot ütött meg a magyar, megkockáztatom; talán idén először volt több magyar mint külföldi '90 óta. Eredmény: "üljé le má bazmeg" majd az azonnali reakció hiányában "nem vagy magyar? köcsög" Mindemellett egyik idióta honfitársunk még görögtüzet is gyújtott a tömeg közepén...ráadásul zöldet... no comment.

 

Istenem dejó volt ugy 2000-ig. Egy deka magyar szót nem hallottunk...

 

Kellemes meglepetés volt azonban hogy szinte az összes árusnál volt legalább egy magyarul beszélő eladó és megjelent a kapitalizmus oly nagyon elterjedt outlet jelleg így a szegényebb réteg is hozzá juthatott olyan pár éves ereklyékhez amik még számukra is elérhető áron voltak.

 

A pálya:

 

Idén is a megszokott helyünkre mentünk a célegyenes mögötti általam csak 1.-es dombnak hívott természeti jelenségre. Sajnos az esős nyár nem nekünk kedvezett sem a 11-es sem a 2-es kanyar nem volt jól látható a kilombozódott fák miatt. A 13-as (ráfordító) kanyart pedig a domb elé tákolt érdekes módon az elmúlt tíz évben normál méretű most mégis 4 méter belmagasságú "kajás" sátor takarta ki.

 

A lelátók bőven foghíjjasak voltak, 19 éves pályafutásom alatt egyértelműen idén voltak a legkevesebben.

 

A pálya állapota és felszereltsége tűrhetőnek, de korántsem világszínvonalúnak mondható. A pálya lassúságának köszönhetően azonban ezeket a fenevadakat is korrekten kiszolgálja minden tekintetben. Ha gonosz akarok lenni, akkor a leglepusztultabb és elmaradottabb pálya a mienk. De ez csak viszonyítás kérdése, hiszen nyugaton a régi pályák is átestek egy korszerűsítésen az "újvilágban" pedig majd minden pálya zsír új nincs még 10 éves se...

 

A hivatalos programfüzet 3000 forintos ára szíven nem csapott, mert '97 óta 2000 forint vagy több ez az amúgy teljesen értéktelen újság. 96-ban viszont éppen a 700 forintot érte...

 

Mindenképp meg kell védenünk viszont abból a szempontból, hogy a szezon egyik legmozgalmasabb (direkt nem izgalmast írtam) versenyét hozza mindig, az idén pedig az is bebizonyosodott hogy előzni is lehet rajta csak elszántság és megfelelő sebesség különbség kell.

 

A verseny:

 

Az egész hétvégén látszott Hamilton fölénye és igazság szerint ezt a versenyt ő veszítette el, nem Button nyerte. Button ölébe hullott az elsőség, mégha ez nem is úgy tűnik megnézve a versenyt. Mindazonáltal elmondhatja magáról; ha itt esik akkor ő nyer. :)

 

Nos Lajos kiválóan ment péntek és  szombat délelőtt is, sőt szombaton a Q1 és a Q2 is jól sikerült neki. Egyetlen hibácskát vétett a Q3-ba ez elég is volt a 2. rajthelyhez.

 

Vettel és Alonso szenvedtek, igaz más más okból. Míg előbbi mentális problémákkal küzködik, utóbbi az autójával.

 

Alonsot ennyit hibázni egy hétvégén még nem láttam. Sorozatosan ment túl az autó és megkockáztatom a saját határain. Ettől függetlenül szerencséje lett és megcsípte a harmadik helyet. Állhatatossága és kitartása valamint pokoli gyorsasága valamelyest kifizetődött és kicsit kárpótolta nagyszámban jelenlevő közönségét.

 

Vettel...Egész hétvégén szenvedett. Nem találta az autó beállításait hol a műfüvön fordult, hogy aztán a következő körben ugyanott még a rázókövet se használja. Tekintete ideges volt mindvégig. Szombaton a Q3-ban nagyon elpicsázhatott volna mindenkit végül csak egy kisebb előnnyel sikerült megszereznie a pole-t. Ugyanakkor újra bebizonyosodott számomra, hogy bármennyire is szeretem, neki már vajmi kevés köze van az igazi volán művészethez. Egy-egybe vagy repülős szakzsargonból lopva "forduló-harcban" még Buttonnal szemben is alulmarad az élmenők közül. Hősiesen tartotta pár körön keresztül a félőrült Hamiltont hogy aztán szemlélje ahogy rajta kívül álló módon bejöjjön másodiknak.

 

Köze nem volt a futamhoz, örülhet a második helynek, ha címvédeni akar nem árt leülni pihennie egyet. Belgiumban a dobogó közepén szeretném látni.

 

Button jókor volt jó helyen, önmagához képest agresszív is volt. Mindig jó őt 1.-nek látni. Öregkorára még a végén esőmenő lesz.

 

Hamilton. Újabb agyatlan versenyzés. Sikerült eldobnia egy biztos győzelmet és a lehetőséget hogy felzárkózzon Vettelre. Az első körökben csak szuperlatívuszokban lehet beszélni róla. Alonso, a fiatal Schumacher és Senna volt képes ilyen produkciókra esőben. Hibába kergette Vettelt és magabiztosan megelőzte. Aztán ugye a slick-eket megint elhasználta; mert GYÖKÉR és hát ugye szakadó esőben slicken az a kurva rázőkő CSÚSZIK. Aztán a többi versenyző nem azért jött ki a pályára, hogy meghaljon, hanem versenyezni szeretne még sokáig. Az a manőver...megérték kikerülni ő nagyságát aki a pályaközepén pörög.

 

Ha meg hibás döntést hozunk akkor meg másra kenjünk..."jaj nem hallottam a mérnököket mert rádió problémám volt én mondtam hogy esik ők meg felrakatták az intermediat-ot pedig én nem azt akartam, utána meg megbüntetnek mert néger vagyok."

 

Hagyjuk már....VERSENYEZZ, mint régen 2007, 2008? Na rémlik valami??? Dilettáns....

 

Webber, Massa klasszikus; DiResta like; Buemi, Algersuari hm nem semmi; Rosberg legalább kapott pontot.

 

Összegzés

 

Bár bíztam benne, hogy Vettel megnyeri, ez nem jött össze. Kiváló és izgalmas versenyt láthattunk és egy újabb olyan élményt ajándékozott nekem a Hungaroring amit soha nem felejtek el.

 

Kicsit mindig félek, hogy kikerülünk a naptárból, vagy hogy lassú és élhetetlen a pályánk, de merjük kimondani: a Hungaroringnek HELYE VAN az F1-es naptárba. Helye kell, hogy legyen. Legyünk nagyok és bátran lobbizunk mindenhol azért hogy sokáig legyen még Magyar Nagydíj. Ez a pálya felnőtt és több létjogosultsága van mint Valencianak, Abu dhabinak, Szingapúrnak, Törökországnak, Bahreinnek, Koreának, Indiának, USAnak, Oroszországnak.

 

Hungaroring ne haragudj a kritikáimért, de én így szeretlek. Jövőre veled ugyanitt. 20.

Előzmény: blink_182 (1597)
blink_182 Creative Commons License 2011.07.31 0 0 1597

elnézést, nem voltam net közelbe, a holnapi nam folyamán részletesen leírok mindent. ha lesz időm melóba...

Előzmény: Törölt nick (1596)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.30 0 0 1596

Blink Úr nem tart élménybeszámolót a ringről?

Vagy majd holnap?

Törölt nick Creative Commons License 2011.07.30 0 0 1595

Zúzda.

 

Előzmény: Törölt nick (1594)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.30 0 0 1594

Előzmény: Törölt nick (1593)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!