Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Hogyha nem írod le, hogy miért, akkor mégis kinek a szórakoztatására írkálod ki naponta, hogy példás volt ma ennek meg ennek a kocsinak a járművezetője?
Jó kedvre derítettél a következő mondatoddal: "... ami valszeg tovább javított a hangulatán... ..." Nagyon jót nevettem rajta! 1ébként szembesítettem vasárnapi viselkedésével & mélyen szégyenli magát. Ő nem ilyen, csak "jó" napja volt.
BX 59-76 tt.-nak:
4.-én láttalak kb. este 18:30 tájban a Szent Imre Kórháznál a I-383-mal. Intettem nagyot, de a reakció semmi. Aztán a következő találkozási pont a garázsnál volt, kb. éjfél tájt. Legközelebb talán tudunk pár szót váltani.
Villám7-es tt.-at talán az X-221-essel láttam. (X-221: a másik 149 db. Volvo erejét is belerakták.)
Aki este 9 körül az O-564-et fényképezte a Baross téren, a Blaha Lujza tér irányába annak az e-mail címem publiqs.
Ezen felül köszönet illeti a példás munkavégzésükért az alábbi járművezetőket:
I-119, 117, 156 (7, du.).
5.-e:
I-032: du. vízforralási hibával félre állt a Széll Kálmán téren, 102-esben, pótlása: O-751(!).
I-181 (Timike): a reggeli órákban AVM utasításra, az Etele térről, 7E-ről, műszaki hibával gar.-ba küldve.
Ezen felül köszönet illeti a példás munkavégzésükért az alábbi járművezetőket:
X-229 (33, kr.), R-703 (7E, de.).
1 szolid történet a O-520-ról:
Pár napja a Dayka Gábor u.-i megállóból (Sasadi út felé) segítettem ki, hogy letudja kerülni a megállóöbölben lerohadó 412-est. Olyan szinten keresztbe m1, hogy nem mertem mellé menni, sávot kellett váltanom. Motoriqsan (több mint) jó (...), de a közlekedése balesetveszélyes. Állítólag megjárta Székesfehérvárt, több-kevesebb (de inkább kevesebb) sikerrel. Mind hiába...
Kiváló erőgép, a 02-37 sikeresen széthullott alattam valamikor este 6 köröl. Mókás volt, egyesben elindult, de utána eldobta a sebességet, csak üresjáraton pörgött. Majd mindig újraindít..nem jött össze az életrekeltés, szépen treffről-treffre sikerült megtenni kb. 50 métert 5 perc alatt Budaörsön :) I love 412 :)
I-119: a belsők néha lefagynak, néha "felébrednek".
Jól emlékszem ez egy 435 -s? ha igen akkor ez az a busz amit csak úgy sikerült megcsinálni, mert vezeték szakadás van benne, hogy ha a bosch kulcs benne van akkor működik a hátsó belső, külső, és számtábla. Emlékeim szerint ennyit lehetett kihozni belőle.
A két ex debrecenivel összesen annyi a bajom, hogy a Kelenföldi telephelyen nem szóltak a munkalapfeldolgozóknak, hogy ezekben nem D10 UTS-155 és társai motor van, hanem sokkal, de sokkal erősebb ezáltal egészen más a fogyasztása. Amióta megkapták az átfolyásmérőjüket, azóta mindenki utálja, mert napi szinten kenterbe veri a 2 busz az egész havi megtakarítását az embernek. Iszonyat sokat fogyasztanak és egyáltalán nem illik bele ez a fogyasztás a normához kialakított képbe.
A BPI-207 alatt körülbelül 2 éve cseréltek hidat, így nem tudom mi ilyen furcsa ezen.
12-86 nem lenne rossz gép, de mivel rossz az adagolja, így sokszor felragad a gázpedál ami menet közben igen érdekes szituációkat tud létrehozni, valamint a váltó elektronikáját naponta kell rúgdosni, mert gondol egyet és semmi sebességed nincs.
03-33 is nagyon le van pukkanva váltó terén. Terhelésjeladócsere ráférne már. Hol 25-nél váltja a 4-et, hol 55-nél.
Ez a "listázás" szerintem buszvezető függő, mindenki más beállítottságú, szemléletű. Én a fék/kormány kérdéskörért harapok, opciós tételként hozzá jön télen a fűtés.
Szerintem van kb 5-6 jó 260-as, 5-6 szódával elmegy, a többi 2x db pedig selejtezhető.
288: elég kemény a futómű hátul, nem kényelmes a tengelytől hátrébb állni rajta, meg régebben jóval erősebb volt (szerintem). 286: menni megy, lehet kényelmes vezetni is, de elég lepukkant, meg amikor mentem vele utoljára, a váltó sem igazán volt toppon. Az is igaz, velük nem sűrűn megyek, mivel a 172E eléggé kiesik, máshol meg ritkán vannak...
Akkor ezt nagyjából jól lőttem be. :) Mármint, a váltó/fék nekem is jónak tűnt, viszont menni nem igazán akart, a giminél is szépen belassult a kis emelkedőn. Na meg elég lepukkant is.
Ha már... Úgysincs olyan sok 260-asunk; kíváncsi vagyok, mennyire vág egybe utas szemmel nézve és sofőr szemmel nézve, hogy mik a jó kocsik. Amiket szeretek: a két debreceni, 03-14, 03-33, 12-00, 12-11, 12-72, 12-80, 12-81, 12-91, 12-99; elmegy kategória: 12-05, 12-07 (nem is olyan régen még sokkal jobb volt, most undorítóan néz ki, érdekes hangok jönnek belőle, vmikor hátsó hidat is cseréltek alatta), 12-08, 12-09, 12-13, 12-83, 12-88. A maradékot nem kategorizálom, legyen a kevésbé kedvelem őket jelző. :)