Keresés

Részletes keresés

430 322 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10206

Nah, majd ha nem 6-7 nappal később kerülök net közelben, mint ahogy az események történnek, akkor majd bővebb infóval is tudok szolgálni.

Előzmény: ymuh (10205)
ymuh Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10205

OFF     Igen, június 10. van. 

Előzmény: 430 322 (10204)
430 322 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10204

Ha majd rájöttél a mai dátumra, akkor visszatérünk a témára.

Előzmény: ymuh (10203)
ymuh Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10203

Kérdésre kérdéssel válaszolni önmagában felesleges, mert eddig még konkrét választ nem kapunk...

Előzmény: 430 322 (10202)
430 322 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10202

Ma hányadika van?

Előzmény: ymuh (10201)
ymuh Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10201

Hogyha nem írod le, hogy miért, akkor mégis kinek a szórakoztatására írkálod ki naponta, hogy példás volt ma ennek meg ennek a kocsinak a járművezetője?

Előzmény: 430 322 (10200)
430 322 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10200
Előzmény: ymuh (10199)
ymuh Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10199

Mitől példás ezen jármvezetők munkavégzése? Tán mondták rendesen a megállókat? Felsegítettek pár nyuggert?

Előzmény: 430 322 (10198)
430 322 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10198

05-03 tt.-nak:

 

Jó kedvre derítettél a következő mondatoddal: "... ami valszeg tovább javított a hangulatán... ..." Nagyon jót nevettem rajta! 1ébként szembesítettem vasárnapi viselkedésével & mélyen szégyenli magát. Ő nem ilyen, csak "jó" napja volt.

 

BX 59-76 tt.-nak:

 

4.-én láttalak kb. este 18:30 tájban a Szent Imre Kórháznál a I-383-mal. Intettem nagyot, de a reakció semmi. Aztán a következő találkozási pont a garázsnál volt, kb. éjfél tájt. Legközelebb talán tudunk pár szót váltani.

Villám7-es tt.-at talán az X-221-essel láttam. (X-221: a másik 149 db. Volvo erejét is belerakták.)

Aki este 9 körül az O-564-et fényképezte a Baross téren, a Blaha Lujza tér irányába annak az e-mail címem publiqs.

 

Ezen felül köszönet illeti a példás munkavégzésükért az alábbi járművezetőket:

 

I-119, 117, 156 (7, du.).

 

5.-e:

 

I-032: du. vízforralási hibával félre állt a Széll Kálmán téren, 102-esben, pótlása: O-751(!).

I-181 (Timike): a reggeli órákban AVM utasításra, az Etele térről, 7E-ről, műszaki hibával gar.-ba küldve.

 

Ezen felül köszönet illeti a példás munkavégzésükért az alábbi járművezetőket:

 

X-229 (33, kr.), R-703 (7E, de.).

 

1 szolid történet a O-520-ról:

 

Pár napja a Dayka Gábor u.-i megállóból (Sasadi út felé) segítettem ki, hogy letudja kerülni a megállóöbölben lerohadó 412-est. Olyan szinten keresztbe m1, hogy nem mertem mellé menni, sávot kellett váltanom. Motoriqsan (több mint) jó (...), de a közlekedése balesetveszélyes. Állítólag megjárta Székesfehérvárt, több-kevesebb (de inkább kevesebb) sikerrel. Mind hiába...

 

Szerdán melyik 405-ös gyulladt ki a 27-esen?

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.07 0 0 10197

mondjuk erre addig is jó megoldás a "kérném normával elszámolni,köszönöm!" mondat elhelyezése a munkalapon:)

Előzmény: Törölt nick (10186)
430 322 Creative Commons License 2011.06.07 0 0 10196

Ez 1 érdekes jelenség. Kitörölt állapotában nem merevednek le a lamellák.

Előzmény: ksly435 (10195)
ksly435 Creative Commons License 2011.06.04 0 0 10195

Az meg hogy?

Akkor ugyanúgy lefagyhatna az "üres"-nél is. :-/

Előzmény: 430 322 (10191)
ymuh Creative Commons License 2011.06.04 0 0 10194

Kiváló erőgép, a 02-37 sikeresen széthullott alattam valamikor este 6 köröl. Mókás volt, egyesben elindult, de utána eldobta a sebességet, csak üresjáraton pörgött. Majd mindig újraindít..nem jött össze az életrekeltés, szépen treffről-treffre sikerült megtenni kb. 50 métert 5 perc alatt Budaörsön :) I love 412 :)

430 322 Creative Commons License 2011.06.03 0 0 10193

Igen, 435-ös. Azt nem tudom, hogy Bosch & vagy 435-ös qlccsal müxik.

Előzmény: csibike999 (10192)
csibike999 Creative Commons License 2011.06.03 0 0 10192

I-119: a belsők néha lefagynak, néha "felébrednek".

Jól emlékszem ez egy 435 -s? ha igen akkor ez az a busz amit csak úgy sikerült megcsinálni, mert vezeték szakadás van benne, hogy ha a bosch kulcs benne van akkor működik a hátsó belső, külső, és számtábla. Emlékeim szerint ennyit lehetett kihozni belőle.

Előzmény: 430 322 (10189)
430 322 Creative Commons License 2011.06.03 0 0 10191

Nem lehet úgy kikapcsolni a Fok-Gemet, hogy nincs teljesen kitörölve, különben lefagy.

Előzmény: BPI-553 (10190)
BPI-553 Creative Commons License 2011.06.03 0 0 10190

"I-116: végzésnél teljes Fok-Gyem törlést igényel"

 

???

Előzmény: 430 322 (10189)
430 322 Creative Commons License 2011.06.03 0 0 10189

I-116: végzésnél teljes Fok-Gyem törlést igényel

I-117: szinte mind1ik kijelzője tré(fás), belső 1 védőlapja hiányos

I-118: a kék kezelővillágítástól alig látni (tudjuk: "anyaghiány")

I-119: a belsők néha lefagynak, néha "felébrednek".

O-552: pár napja a 33-ason láttam, messziről.

Előzmény: Törölt nick (10168)
430 322 Creative Commons License 2011.06.03 0 0 10188

Állításom semmivel nem tudod megdönteni, ugyanis a Hamzsabégi úti mh.-től Zugló mh.-ig utaztam vele & a vezért is személyesen ismerem.

Előzmény: BPI-779 (10173)
430 322 Creative Commons License 2011.06.03 0 0 10187

Villám7-es tt. már látom, helyre tett! :-)

 

Igen, sajnos ezt nem a gazdája dönti el.

 

(In memoryem: O-423-ast is elvették a gazdájától. (Volvo-t kapott.) Azóta az 1ik legjobb kocsi az Etele téren.)

Előzmény: Törölt nick (10169)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.03 0 0 10186

A két ex debrecenivel összesen annyi a bajom, hogy a Kelenföldi telephelyen nem szóltak a munkalapfeldolgozóknak, hogy ezekben nem D10 UTS-155 és társai motor van, hanem sokkal, de sokkal erősebb ezáltal egészen más a fogyasztása.  Amióta megkapták az átfolyásmérőjüket, azóta mindenki utálja, mert napi szinten kenterbe veri a 2 busz az egész havi megtakarítását az embernek. Iszonyat sokat fogyasztanak és egyáltalán nem illik bele ez a fogyasztás a normához kialakított képbe.

A BPI-207 alatt körülbelül 2 éve cseréltek hidat, így nem tudom mi ilyen furcsa ezen.

12-86 nem lenne rossz gép, de mivel rossz az adagolja, így sokszor felragad a gázpedál ami menet közben igen érdekes szituációkat tud létrehozni, valamint a váltó elektronikáját naponta kell rúgdosni, mert gondol egyet és semmi sebességed nincs.

03-33 is nagyon le van pukkanva váltó terén. Terhelésjeladócsere ráférne már. Hol 25-nél váltja a 4-et, hol 55-nél.

A többit nem szeretem ezért nem is ismerem.

Előzmény: BPI-208 (10181)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.02 0 0 10185

De legalább már más gazdája van a 286-nak...

Előzmény: BPI-208 (10183)
12-82 Creative Commons License 2011.06.02 0 0 10184

Ez a "listázás" szerintem buszvezető függő, mindenki más beállítottságú, szemléletű.
Én a fék/kormány kérdéskörért harapok, opciós tételként hozzá jön télen a fűtés.

Szerintem van kb 5-6 jó 260-as, 5-6 szódával elmegy, a többi 2x db pedig selejtezhető.

 

 

Előzmény: BPI-208 (10181)
BPI-208 Creative Commons License 2011.06.02 0 0 10183

288: elég kemény a futómű hátul, nem kényelmes a tengelytől hátrébb állni rajta, meg régebben jóval erősebb volt (szerintem). 286: menni megy, lehet kényelmes vezetni is, de elég lepukkant, meg amikor mentem vele utoljára, a váltó sem igazán volt toppon. Az is igaz, velük nem sűrűn megyek, mivel a 172E eléggé kiesik, máshol meg ritkán vannak...

Előzmény: Törölt nick (10182)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.02 0 0 10182
A 12-88-cal mi a gáz? 12-86 se tünik rossznak.
Előzmény: BPI-208 (10181)
BPI-208 Creative Commons License 2011.06.02 0 0 10181

Akkor ezt nagyjából jól lőttem be. :) Mármint, a váltó/fék nekem is jónak tűnt, viszont menni nem igazán akart, a giminél is szépen belassult a kis emelkedőn. Na meg elég lepukkant is.

 

Ha már... Úgysincs olyan sok 260-asunk; kíváncsi vagyok, mennyire vág egybe utas szemmel nézve és sofőr szemmel nézve, hogy mik a jó kocsik. Amiket szeretek: a két debreceni, 03-14, 03-33, 12-00, 12-11, 12-72, 12-80, 12-81, 12-91, 12-99; elmegy kategória: 12-05, 12-07 (nem is olyan régen még sokkal jobb volt, most undorítóan néz ki, érdekes hangok jönnek belőle, vmikor hátsó hidat is cseréltek alatta), 12-08, 12-09, 12-13, 12-83, 12-88. A maradékot nem kategorizálom, legyen a kevésbé kedvelem őket jelző. :)

Előzmény: Törölt nick (10174)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.02 0 0 10180
Igen. A 435-k az alábbiak: 131, 139, 150, 151 :-(((
Előzmény: Villámhetes (10179)
Villámhetes Creative Commons License 2011.06.02 0 0 10179

Engedi,nem engedi,ma is itt volt.Nem ő dönti el.

Előzmény: Törölt nick (10159)
Villámhetes Creative Commons License 2011.06.02 0 0 10178

Az 552-ről kérdezd meg a volt csop.vezetőt. Az ő kocsija.

Előzmény: Törölt nick (10157)
BPI-968 Creative Commons License 2011.06.01 0 0 10177

 

 

Előzmény: Törölt nick (10176)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!