Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.12 0 0 888

Kérnék egy kis segítséget: egy barátom 1980-as évjáratú 280SE-hez venne egy W123-as 3.46-os difit, de nem tudja, passzol-e hozzá. Köszönöm előre is.

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.11 0 0 887

Próbáld ezt a srácot:

Gustav Hauser

mobil: +49 171 5218529

 

Elég oldschool arc, csak németül beszél, de múltkor, amikor találkoztam vele próbált rámsózni 2 turbó dízel komplett USA motort a W126-hoz.

Gyakran jár Magyarországon, talán tud valamit.

Előzmény: Magna 85 (886)
Magna 85 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 886

Sziasztok.

Tudna nekem valaki segíteni 300 sd-mhez turbót keresek. 5 hengeres előre is köszi

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 885

Nekem hála az égnek elég volt csak utánállitani, jelenleg 98%-osnak mondanám, ebben benne vannak a nagy kerekek is amik bizony nem pozitívan segítenek :D Remélem minél később kell kibeleznem ezt a vascsirkét :)

t.zsolti Creative Commons License 2014.05.11 0 0 884

az hogy 23-as vagy 26-os az nem hiszem , hogy dominál

Előzmény: t.zsolti (883)
t.zsolti Creative Commons License 2014.05.11 0 0 883

nekem is szokott probléma lenni a holtjátékkal , de eddig a segédkormánymű javítókészlete megoldotta a problémát,volt , hogy az összekötőt is cserélni kellett.

Igaz én szétszedtem a kormányművet kicseréltem a golyósort 0.001mm-el nagyobbra ( másik kormányműből, mert csapágyboltban nem kapsz méretet ), vagyis inkább ugy mondom , hogy többől raktam össze , mert a bontott amit vettem annak kicsi volt a lógása viszont belefolyt a víz és a dugattyú futófelülete vakrozsdás volt, de ehhez majdnem sebészeti műtő tisztaság kell . 

Előzmény: Törölt nick (881)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.11 0 0 882

Hazahoztam az autót, nagyszerű érzés volt. Utolsó etapban beugrott egy új lambdaszonda, új akksi és egy új termosztátház. Végülis a teljes hajtáslánc fel lett újítva a kardánon kívül: diffi, váltó, új kuplung, motor.

De most tökéletes, most is mosolygok.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.11 0 0 881

Eltaláltad, jellemzően megvan ez a maximalista hozzáállásom, nyilván a magam szabta reális kereteken belül. Na most a kormány holtjáték az Achilles pontom: hajlandó vagyok nagyobb összegeket áldozni, hogy ne egy 50-es évek-beli Csepel teherautó feelinget kapjak vissza a személyautómban.

Előzmény: Smafu.w126 (880)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 880

:)

 

Attól függ mennyire finnyás az ember, ha minden jelentéktelen dologra ugrik akkor soha nincs vége, ha realista és elfogad a korból és technológiából adódó "tökéletlenségeket", pl kisebb nyöszörgések, kissé érezhető kormány holtjáték, stb, akkor egy hűséges gondmentes társ lesz :) De vannak olyanok is, akik mindenre ugranak, és csak csinálják, és csinálják, és maguk kreálnak egy fekete lyukat a kocsijukból :)

Előzmény: Törölt nick (879)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.10 0 0 879

Holnap elhozom a gépet a műhelyből, jövő héten elmegyek Ürömre bogarászni. Az a tapasztalatom, hogy ilyenkor jönnek elő újabb hibák, majd szépen lassan egyre kevesebb és végül beáll a kocsi egy stabil állapotba. Kíváncsi vagyok, mi lesz a következő. :)

Előzmény: Smafu.w126 (878)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 878

Persze, csak illusztráns szándékkal raktam be :)

Szerintem komolyabb bontókban, mint pl ürömi, biztos, hogy találsz gyárit!

Előzmény: Törölt nick (877)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.10 0 0 877

Néztem én is az Ebay-en, de ez a lengyel utángyártott nem tűnik profinak. Függőlegesen van egy csík benne a váltógomb közepén.

Előzmény: Smafu.w126 (876)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 876

Így nézett ki, persze a számok kiosztása lehet más.

 

Előzmény: Törölt nick (875)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.10 0 0 875

Arra tippeltem én is, de jobb a bizonyosság.

Előzmény: Smafu.w126 (874)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 874

Sima fekete volt, a tetején a számokkal.

Előzmény: Törölt nick (873)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.10 0 0 873

Köszönöm a segítséget, akkor rendelem a 2 szettet.

Az üléseket elviszem egy szakemberhez, aki ilyen üléseket javít, majd ő megoldja, remélhetőleg jól.

Tanácsolták, hogy szedessem ki a rugókat és gyártassak bele emberi bélést, mert ez az epedás megoldás még újonnan is übergáz. De én úgy gondolom, hogy a cél azért a gyári állapot megközelítése, amennyire erőmből telik.

Egyúttal a a kormányt és a váltót is újrabőröztetem.

 

Erről jut eszembe: nem találtam a neten infót arról, hogy a W126-ban milyen volt a kézi váltósok váltókarja. Ugyanolyan, mint a W124-é?

Ugyanis az előző tulaj valami tuning váltókart szerelt be, amit szeretnék jó messzire elhajítani.

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 872

:D

Előzmény: csabais (871)
csabais Creative Commons License 2014.05.09 0 0 871

123-asban találkoztam 2 PET palackkal az oldalában!  :-)

Előzmény: Smafu.w126 (870)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 870

Ha már szétszeded az ülést, oldaltartás végett az oldalakhoz érdemes betétet tenni, ami magasabbá teszi az oldaltámaszokat, hálás leszel érte!

Mert valjuk be a 126 ülése ilyen szempontból kb a 0-val vetekszik :)

Én az enyimbe tettem, plussz a rugók alá ágyszivacsot is. Kicsit kellemesen keményebb az ülés, de masszívabb érzés, és az oldaltámasz javítása is pozitív élmény.

Előzmény: Törölt nick (867)
csabais Creative Commons License 2014.05.09 0 0 869

Igen.

Előzmény: Törölt nick (867)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 868

Uhh hát sajnos most nincs elöttem, hogy hány van egy 26-os ülésben, de megpróbálok utána nézni.

Előzmény: Törölt nick (867)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.09 0 0 867

Köszi. Egy üléshez egy ilyen 6 darabos szett kell? A két első ülésnél egyformák a rugók, vagyis simán vegyek 2 szettet?

Előzmény: Smafu.w126 (866)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 866

Igen!

 

Előzmény: Törölt nick (865)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.08 0 0 865
Előzmény: Smafu.w126 (864)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.08 0 0 864

Na hála az égnek, akkor ez is letudva:)

 

Ülés ügyében körbe kérdezek, de amúgy kapható hozzá rugó accem, ebayn biztosan!

Előzmény: Törölt nick (861)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.08 0 0 863

rozsdás kasztnitól óvakodj...

Előzmény: steamtrack (859)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.08 0 0 862

javítom: "motort (a szelepekkel)" = alátétekkel

Előzmény: Törölt nick (861)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.08 0 0 861

Úgy néz ki, hogy végre rendbe jött a 260 SE motorja, szépen jár.

A 3-as henger kipufogószelepe állandóan nyitott állapotban volt, de a többi hengernél is nagyon kicsi volt a himbánál a hézag.

Ennek valószínűleg az volt az oka, hogy a himbák alatt ennél a motornál kis kerek, 1 mm körüli vastag alátétek vannak.

A gépműhelybe viszont ezeket véletlenül nem vittük el, és ezek nélkül lőtték be a szelepek emeléseit. Mikor összeraktuk a motort (a szelepekkel), nyilván ezek lefelé nyomták a himbákat és volt amelyik már a határon volt, illetve egy pedig nem is zárt egyáltalán.

Ahol a hézagmérés mutatta, ott a kerek alátétek vastagságából leköszörültettünk, illetve a 3-as hengernél a kipufogószelepnél még a hidrotőkéből is kellett levenni, így végül minden OK.

Nyilván, ha az alátéteket is elvisszük a gépműhelybe, akkor ott látták volna pontosan, mi a helyzet és levesznek a szelepek hosszából a méréseknek megfelelően.

Szóval ez az egész probléma a mi mulasztásunkból adódott... :(

Egyelőre a benzinnyomás is rendben van, de először mennem kell vele pár 100, vagy 1000 km-t.

Mondjuk ez nálam hamar összejön.

 

Most az első üléseket kell rendbe hozatnom, mert szarrá szét vannak ülve, tudsz esetleg donor üléseket, aminek a belsejét fel lehetne használni?

Végső esetben kimegyek Ürömre, de nem szívesen, mert nem éppen ügyfélbarát csapat.

Előzmény: Smafu.w126 (846)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 860

Tömören:

 

Semmivel sem lesz gondod, ha rászánod a megfelelő összeget és egy szép darabot veszel

85 utánit érdemes venni, de a 85 elöttiek sem rosszak, csak 85 után volt pár változtatás mert az már a faceliftes.

Ha lerobbant darabot veszel az jóideig pénznyelő lehet!

Előzmény: steamtrack (859)
steamtrack Creative Commons License 2014.05.07 0 0 859

Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Újabban 126-os fan lettem és (remélhetőleg nem oly távoli) autóvásárlásom célkitűzése szintén ez a járgány lett. 
Megköszönném ha valaki áldozna rám néhány percet és írna egy két információt a típusról.
Esetleg milyen évjáratot, milyen motorral érdemes venni, fogyasztás, szervizelés, megbízhatóság, alkatrész beszerzési források, problémák, tudnivalók.
Nagyon szépen köszönöm előre is :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!