Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

928GT067 Creative Commons License 2007.01.19 0 0 1139
Ez egy 91-esGT???????? Van hozza megegy autod vagy ebböl szeretnel varat?
Előzmény: tittadili (1137)
L001 Creative Commons License 2007.01.19 0 0 1138
Nekem egyszer egy okos ember azt mondta hogy egy 86-os 44 turbo teljesítményben tud annyit mint egy e36-os m3-as.... az meg ha jól tudom a 92 körüli példány...
Előzmény: 928GT067 (1135)
tittadili Creative Commons License 2007.01.19 0 0 1137
Van hát, a 1133-as kommentemnél. :))) Nincs kereke, lengéscsillapítója, elsö lámpái, Hiányzik valami váznyúlvány is, a hötö elött, meg még jó pár apróság...
Előzmény: 928GT067 (1136)
928GT067 Creative Commons License 2007.01.19 0 0 1136
Szia hol is van az a szep 91-es GT?Van kep rola?
Előzmény: tittadili (1134)
928GT067 Creative Commons License 2007.01.19 0 0 1135
szia Akos!Engem a 928 bol a sport resze erdekel,hogy nem kell ültetni feket faragni ra,szarnya is van,jo a sulyelosztasa,ezt mar mind megcsinalta valaki aki ert is az autokhoz!Es elerhetö!A luxus az nem letkerdes nalam az autoban,ezert a klimat nem javitani fogom hanem kiszerelni.(-20kg:))Nem is probalok eredetit összehozni mert többe lenne mint egy jot venni.az egyetlen ami nem vag földhöz az a motorerö,ezert ha összejön bele rakom a gt motort valtoval.Iden mindenesetre szeretnem mar kiprobalni a hungaroringen,hogy 240 pacival lepest tudok e tartani a Bmw-s es Japcsis arcokkal!De a 944turbora is kivancsi vagyok milyen elmenyt tudna nyujtani sportos?Remelem összejön majd egy probakör veled!:))
Előzmény: Ákos 72 (1132)
tittadili Creative Commons License 2007.01.19 0 0 1134
Régebben volt 2 darab 4,5-ös motorosom, meg egy 4664, vagy milyen, az már talán 300 lovas volt, mindhárom kézi váltós. Jelenleg erre a szép állapotú fehér 91-es GT-re alkudozom... Ezt a sárgát 450-ért vettem anno, bár akkor még szép eredeti volt... :)))
Előzmény: 928GT067 (1131)
tittadili Creative Commons License 2007.01.19 0 0 1133
Olcsó "tömegcikk" autóból gyártom a Ferrari replikákat, de menni nem szoktam velük, hányingerem van a 4 hengertöl. :)) Véleményem szerint a 28-as a valaha gyártott legjobb sportautó, amit "földi-bérböl fizetésböl élö-halandó" még meg tud venni. Ezért szeretném a "kedvencemet" még jobbá tenni, bár tudom van aki "gyáriállapotmániás", azt is meg tudom érteni... Egyébként még mindig erröl az autóról van szó... Szerinted ebben az állapotban kellene megörizni? :)))) Ezt gyári állapotba visszaállítani 2 másik árába kerülne. Pár napja már mondta Roland, hogy vigyem... lehet megegyezünk végre... A motorja is babrált már, tehát az sem gyári. Ráadásul nem egy giccsparádét szeretnék építeni belöle, szoláriumcsövekkel a küszöbben. :)))
Előzmény: Ákos 72 (1132)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.01.19 0 0 1132

Ez az ellenálhatatlan vágy a 928 tuningolására számomra érthetetlen. Szerintem erre egy olcsó kisautó való. Ha úgy tetszik egy tömegcikk. Nekem a 928 egy elegáns GT amivel nem arcoskounk, meg nem is célszerű, mert ebből ürhajó csak nagyon sokért kivitelezhető. A motort sem túl vidám hetente kiszedegetni mert elolvadt a x elhajlott z. Mindenkinek szíve joga bármit felszerelni egy 928-ra, de azt azért szem elött kellene tartani, hogy nagyon fogynak és alig van már szép. Nem kell semmit tenni akkor is könnyfakasztóan szép! ÉS A LEGFONTOSABB!!! Az átalakított kocsi ára az öregedéssel csökkeen, ha nem gyári! Pár év és az invesztíció nemhogy megtérül hanem oriás bukássá alakul. Vannak kivételek, de elenyésző!

 

Ákos

928GT067 Creative Commons License 2007.01.19 0 0 1131
nagyon jo uton jarsz!az oldal amit betöltöttel "tittadili"volt!!:))ennyi 28-at összesen nem gyartottak amit en mar a neten lattam,sajnos nekem a garazsban töltött oraim a gyerekek ota lecsökkentek de ha megalkotod a könnyen gyorsan +100le a 28-ba systemet engem is erdekelne a dolog!:))Egy becsi ismerös ket hagyomanyos turbot rakott a kocsi ala 944 intercooler a legszürö helyen,programozhato vezerles es allitasa szerint majd egy evig teszt,allitas teszt,allitas(közben fogyasztas gyakran 40l körül)összel vegre vitt egy kört!utcaira volt beallitva 0.9bar nyomasig,bitangul megy de nem ereztem igazan (ez a lapos hosszu nyomatek görbe atka)3.ban is tulpörög a hatulja es jardava valtoztatta az utat pillanat alatt.A turbo lefujo sikkantasa igazan jo volt! Neked milyen motor van a 28-ban?
Előzmény: tittadili (1128)
laci 73 Creative Commons License 2007.01.19 0 0 1130
Szia! Nem baj, hogy fórumozgatsz, biztos sokan kísérik figyelemmel amit írkálsz. Például én is. Na  De mi is ez a félturbó? Ékszíjjal van meghajtva a turbina?
Előzmény: tittadili (1129)
tittadili Creative Commons License 2007.01.19 0 0 1129
Jól elfórumozgatok magammal... :)) Na, így néz ki a Garrettem, benzines, vízhütéses turbo volt anno, csak a csapágynál elfolyt az olaj, füstölt. A turbina, meg a ház tökéletes, csináltatnék rá egy csapágyházat, utánna már csak a megfelelö méretü ékszíjtárcsát kellene ki kisérletezni...
Előzmény: tittadili (1128)
tittadili Creative Commons License 2007.01.19 0 0 1128
Ráadásul van egy ilyen kompresszorom, csak még kicsit dolgozni kellene rajta.:))) De egy cimborám meg tudná oldani, nagyon ügyes emberke, önt, mar, esztergál, présel, stb. Nem kell szerintem cooler sem, mivel egy ilyen "hidegen" dolgozik egy turbóhoz képest, meg a sürítés sem akkora, hogy amiatt jelentösen felmelegedne a levegö. Ezen a képen sincs, de láttam már intercooleres kompit is, a Ds motorsport is ad hozzá a kitben. Meg ha kompresszort rak az ember, akkor jobban tud a kipuffal is trükközni, mint az elsö képen... Ha valaki esetleg még nem ismeri:    www.thedeathknight.com/928/Porsche928.html
Előzmény: tittadili (1127)
tittadili Creative Commons License 2007.01.19 0 0 1127
A Ds motorsport forgalmaz magyarországon kompresszor kit-eket, de egyenlöre csak BMW-khez. Állítólag európában náluk a legolcsóbb. 0,4-0,5 bart használnak, ezek a nagyobb motorokon / 4 literes V8 / több mint 100let tesz még hozzá. Ök is azt a kis béna / félturbót/ használják, ami szerintem elég, ha csak ilyen kis nyomást akar elöállítani az ember, mert így nem kell kompressziót csökkenteni, mint egy turbós, vagy egy 1 bar körülit nyomó kompresszornál. Meg ezt egyszerübb elhelyezni, mint egy nagy Eaton kompresszort, nem dragstert szeretnék... :)))
Előzmény: 928GT067 (1126)
928GT067 Creative Commons License 2007.01.18 0 0 1126
Szia!Szerintem nem kell feltalalni a spanyol viaszt,bele kell tenni amit masok mar kikiserleteztek(bar tudom ez nem olyan izgalmas)usa oldalakat nezve ajanlanak kompresszor szettet,meg ezt a vortech befujot különbözö stage-ek vannak,ugy emlekszem 400valahany paci szokott hatsokerekre jutni a dynotesztnel.szerintem tartos vele a technika a landsharkos talijukon minden 3.autoban bent van:) meg versenyekre is ezt hasznaljak!De gondolom te is lattad mar ezeket az oldalakat:)
Előzmény: tittadili (1124)
szabi24 Creative Commons License 2007.01.18 0 0 1125
És a hengerenkénti pillangószelep+több benzin?Még mindig egyszerűbb,mint egy kompresszort feleröltetni.Nem beszélve arról,hogy ha nagyon megnő a töltés,akkor már a hajtókarokat,dugattyúkat is jobban igénybe veszi,+ a kompressziót,vezérlést is meg kell változtatni.Meg még ki tudja,mihez kell hozzányúlni.Persze a kompresszorral,vagy turbóval nagyobb teljesítményt el lehet érni,csak bonyolultabb és költségesebb.Én először egy ilyen lightosabb verzióval próbálkoznék.De leginkább nem nyúlok hozzá,mert úgy legalább nem tudom elb...ni:)))
tittadili Creative Commons License 2007.01.18 0 0 1124
Nem figyeltél... A kompresszorhoz raknék nagyobb injektort, a ram-air-hoz még nem. De lehet, hogy csak egy egyszerü nitro-t rakok bele... :))) Vagy kompresszort+nagyobb injektort és nitro-t... :)))) 600le a cél. :)))
Előzmény: Kawabiker (1123)
Kawabiker Creative Commons License 2007.01.18 0 0 1123
nemszóóónék bele,de a több levegőt nem méri már a légtömeg mérő? :))))
nemértem minek másik befecskendező a ram air maitt!
Meg ugy őszintén mikor mész te kéccázzal annyit,hogy ott azt a pár pacit észrevedd?
28 szerintem úgy jó ahogy van,kényelmes gt kocsi,egyenesbe gyorsulgatáshoz eleve kis tömeg kell,az többet ér mint akárhány paci.Ha meg kanyargós utra kell ne mond,hogy egy 24 a haza utakra nem elég,vagy ha mindenképp erőhegyek egy 44turbo?
azt meg hallkan jegyzem meg a több tüzelőanyag+oxigénből elégés után több kipufogo gáz keletkezik!
Előzmény: tittadili (1122)
tittadili Creative Commons License 2007.01.18 0 0 1122
Ha  kompresszort teszek a gépre, akkor jó megoldás a nagyobb injektorcsúcsok használata, mert az viszonylag egyenletesen tölti a motort. Viszont ha  csak egy egyszerübb ram-air lesz rajta, akkor valahogy mikor többlet levegöt kap, akkor kellene több üzemanyag nyomás... Mondjuk...
Előzmény: Ákos 72 (1121)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.01.18 0 0 1121

Szia!

 

A K 4,6 az L 2,5 az LH 4 bár. A fejek természetesen ezekre a nyomásokra vannak kalibrálva és x ml anyagot adnak. Vannak más teljesítményű fejek elég azokat betenni. A plusz levegőt meg nem tudom hogyan tudnád megoldani, mert azt a befecskendező karakterisztikájához kellene illeszteni!

 

Ákos

Előzmény: tittadili (1120)
tittadili Creative Commons License 2007.01.18 0 0 1120
Hallottam már benzin nyomás növelö és szabályzóról is. Állítólag 10 bar-ig fel tudja emelni a nyomást. A gyári mennyi lehet? Azzal tisztában vagyok, hogy több levegö is kell a több benzinhez, de azt megoldanám valahogy...
Előzmény: Ákos 72 (1119)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.01.17 0 0 1119

Szia!

 

Persze! Egységnyi idő alatt nagyobb nyomáson több anyag megy be. Ennyi. Csak a megfelelő keverési arány a fontos. Lambdás autónál mérsékeltebb eredmény várható mert visszaszabályoz a lambda, bár nem minden terhelési állapotban!

 

Ákos

Előzmény: tittadili (1118)
tittadili Creative Commons License 2007.01.17 0 0 1118
Visszatérve a 28-as motor babrálásra... Olvastam olyanról, hogy "benzinnyomás növelö". Az ér valamit?
bálesz06 Creative Commons License 2007.01.16 0 0 1117
Sziasztok!

A legjobb az lenne ha eltörölnék az egész reg adót, mivel az úniós jognak ellentmond és legalább éreznénk valami előnyét az EU-nak!
Kawabiker Creative Commons License 2007.01.16 0 0 1116
Na ezt mondtam,néztem mobile.de árakat és tudják a sógorék mi a jó,még a 24ek ára is magas ami rendbe van rakva,ellenben ott kint nemlakják le,több a rendberakott 24,44,28 mint itthon.
Mostmár nekem is elkellene menni szabadidőmben meglensi azt a hatvani szökevényt.
Na nem mintha a 4henger nem lenne elég nekem csak hogy lássak eggyel több 28ast,elvégre az porsche vagy mi a szösz.
Érdekes németeknél többszázezer km -es hirdetést is találunk,nemszégyelik odairni.
Amit megérné behozni ha lenne pénzem 28 helyett inkább egy 924GTS -t.
Végülis egy jó S4 ára durva hasonlatba és mégis csak "kuriózum" vagy mi a szösz!

Előzmény: 928GT067 (1114)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.01.16 0 0 1115

Szia Zoli!

 

Az biztosan ki van találva, hogy ne járj jól! A magyar autólobbi kibaszott erős! Minden lobbi Magyarországzerte kibaszott erős, mármint ami az "egyszerű" állampolgárok megsarcolására tűzte ki célul. Ílyen kibaszott országban élünk. (jó tudom, akinek nem tetszik elmehet. Na ő spec bekaphatja) A regadót is Brüsszelből kellett megfúrni, mert itt mindenki csak a pénzt húzza ki a nagy kalapból ahogy csak bírja. Mostanában az isten pénze nem elég a nagykalap megtömésére!

 

A hétvégén szerelés közben halgattam rádiót és egy interjuban fényderült arra, hogy a képviselői irodaházban (fehérház a Dunaparton) 63 Ft egy leves és 299 a komplett menű! A képviselői illetményből! Hát a politikai elit monnyon le!!!!!

 

Ákos 

Előzmény: 928GT067 (1114)
928GT067 Creative Commons License 2007.01.15 0 0 1114
Aha!Ahogy nezem a neten ami jo az kint sem olcso,pl:S4 kb 9000-töl indul az kb 2.2mill,itthon a hasznaltauton van az a betegagy 890.000ft/hatvani/aztan semmi es jönnek a 2.5-3milliosok, tehat elkepzelhetö,hogy egy kb 3ezer euros 28-ra megegyszer ennyi lenne a "papirozas"?
Előzmény: Kawabiker (1113)
Kawabiker Creative Commons License 2007.01.15 0 0 1113
van regadó továbbra is csak nem 100% fizetsz mert idős a gép,de persze a környezetvédelmi besorolás szerint rohamosan nő a regadó,és ireálisan magas az olyan kocsikra amit ma már nem gyártanak és ennek a magasnak az asszem 10% kell kicsengetni,meg szemledijat,ugyanis szemlén megy át a kocsi,hogy műszakilag rendbe van e!Ennek a dija nemtom mennyi.
Meg a szokásos lehuzás:rendszám,tk,forg,eredet,stb.
Szerintem csak nagyonpöpec nagyértékü kocsinál éri meg behozni mint egy 100% os 28!
24nél 44nél még nemtom megérné,mivel kint egy jó 24 átszámolva 1misi HUF körül mozog,a jó 4ről nembeszélve magas.
Szakadt szar meg ami feltámadást vár van elég bent,nekem is nevemen két papir is van(készültem a tuti biztosra)!Pedig 1 kocsim lesz kész.
Szóval összegezve alkatrésznek továbbra is simán bejöhet olcson ami jó,és forgalombahelyezve meg magaspénzért ami csak a tökéletes példánynál éri meg,egyrészről jó mert nemlesz több szakadt bent,másrészről szar mert nem alkatrészre adod ki a pénz hanem az álamnak nyaralásra.

Előzmény: 928GT067 (1112)
928GT067 Creative Commons License 2007.01.15 0 0 1112
Sziasztok!most olvastam az autojogasz rovatban,2007-töl minden auto behozhato ami unios orszagbol szarmazik es ervenyes müszakival rendelkezik es magyar müszakin megfelel!Jol ertem nem gond PL:egy 86-os 928 behozatala es lepapirozasa???vagy vannak aprobetüs reszek amiröl nem beszeltek?
tittadili Creative Commons License 2007.01.15 0 0 1111
Ezt mind ösmerem... Az Exup-ot is, a power-szelepet is, volt pár crossmotorom, söt a 68-as Chevrolettem kipufogó torkában is volt egy szelep, amit egy egyszerü spirál rugó csukott be és a kipufogó gáz nyomása nyitott ki... Tisztában vagyok vele, hogy egy szívó motor tuningnál, amit nyer az ember a csúcsteljesítménynél, az máshol elveszhet, csökkenhet a motor rugalmassága, kisebb lesz a "használható" fordulatszám tartomány. Érdekességképpen még annyit, hogy gyárt valamelyik cég, talán a Remus olyan dobokat, amikben pillangószelep van, tehát állítható a csö keresztmetszete...
Előzmény: Kawabiker (1110)
Kawabiker Creative Commons License 2007.01.15 0 0 1110
Azért meglepődnél ha egymás után próbálgatnál több dobot/rendszert,és amikor már ugyérzed nemlepődsz meg akkor meg a fékpadi mérés után leődnél meg!
Amugy nagyon eccerű a képlet!
fordulathoz kell FOLYAMATOSAN hangolni a vezérlést(szelepnyitás) és a szivó(szivócsőhossz,illetve ugye karburálás lásd precizebb elektromos injector) kipufogo oldalt(pl. egy kipufogorendszer szelep hogy 4t példát mondja a yamaha istenitett 5szelepes hengerfejei miatt használt már a 80as években a kipufrendszerbe egy szelepet ami az átmérőt variálta,kb. mint a kipufogofék a teherkocsikon vagy a powerszelep a 2t mocikon) meg a gyujtást(precizebb elektromos programozható gyujtás ami tizezer baromságot érzékel és a tizezer baromságból kijött 10milió körülményre minden fordulatra más gyujtást ad).
Igy lesz mindenfordulaton tökéletes nyomatékü és teljesitményü járműved.
Érdemes körbenézni komolyabb márkák házatálján(porsche,ferrari,stb).
Nem újkeletü dolgok ezek,csak tömeg gyártásnál nem éri meg annyira precizen kihangolni,hanem észerüen éri meg,mint Ákos is irta a fogyasztás,nyomaték.
Előzmény: tittadili (1108)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!