A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Éppen ezért is nézegetem, mert 20 éves, és van benne anyag, valamint nemsokára veterán lesz (10 év) Talán ezt nem adnám el, és akkor már csak nőni fog lassan az értéke. Mikor az a nagyon szép 1150 GSA-m volt, akkor egy Fro-i campingben, egy német nagyon dicsérte, és nosztalgiázott róla. Náluk már akkor ritkaság volt.
Mondjuk azt nem tudom, hogy már tönkrement e, vagy megelőző javítás volt, mert egy orvosé volt, aki elég sokat költött rá. Persze ez lehet, hogy legenda.
Pont ma néztem a Temu oldalán, gondolkodom a rendelésen. De nem vagyok meggyőződve róla, hogy teljesen megszüntetné a gumi zajt, mivel csak 30-40 %-ban takarja el a nyílást. Ha valaki rakott már fel ilyet, ossza már meg a tapasztalatait!
Néztem tegnap egy KTM 1290-nél, ott szinte az egész részt a villa körül beműanyagozták gyárilag, ugyanúgy az 1300 GS-nél is.
Csakhogy a szervo ABS-re ez bármilyen korban igaz volt, és egyre igazabb. Ugyanakkor azt javítani már bőven 1000 euro fölött van, és használtan, ki tudja meddig jó állapotban is legalább 200 ezret kérnek érte. Szóval az nem olyan alkatrész egy ennyi idős motorban, mint a többi, amit biztosan meg lehet tartósan javítani. Az a jó, ha még sohasem ment tönkre, az jó eséllyel bírni fogja. Ez már tönkrement.
Köszi! Hát ez nem rossz cucc, persze a próba döntene, hogy mit ér. Még a végén nézegetni kezdem újra az 1250-et is????? Ráültem a Wallisban, az 1250 GSA-ra is controllnak, és valahogy nem tűnt annyira kényelmetlennek, mint azelőtt. Hogy mit ér pár burkolat, azt az 1200 Rt Lc mutatta meg, amit Hamvasat jóvoltából kipróbálhattam, annak a zörgős blokkja ott egyáltalán nem hallatszott fel.
Valami ilyesmi van az 1300 gs-en, csak az a villán van, és lejjebb, úgyhogy azon szerintem már nincsen az a zaj, de ott is a próba döntene csak.
Mostanában megint a mobile.de-t nézegetem, mert ott lényegesen nagyobb a választék, és a behozatallal együtt is megéri, szerintem. Találtam olyan Dohc GSA-t, hogy megszólal, persze az 1250 GSA-t is jobb áron adják. Valamint 1300 Gs-t is árulnak, alapárast.
Hát ez sajna előfordul minden márkánál. Baràtom is bepánikolt, hogy visszamondja az új GS-t, amit rendelt. Mondtam neki, hogy ahogy akarja, de én nem tojnék be, mert a BMW korrekt a visszahívások terén.
Öcsém vadi újonnan vett egy CB1000R-t, blokkhibás volt null kilóméteresen. Olyan hangok jöttek belőle, mintha kalapáccsal ütnék. Nem voltak hajlandóak megjavítani, csak addig tákolták, míg teljesen tónkre nem ment. Akkor meg csak erősen csökkentett áron voltak hajlandóan visszatéríteni az árát. Kb. Félárnál kicsivel többért.
Szóval minden terméknél van ilyen, ez tény, viszont az nem mindegy, hogy a gyártó mennyire áll helyt a javításokban.
Hát, az első szériás vizesekkel is volt probléma, talán vezérmű tengely?
Tegnap voltam a Wallisban, megnézni még egyszer az 1300 gs-t. Ott volt az őszi tesztmotorjuk, egy triple black, mondom már bőven 15 C fok felett van, el lehet vinni egy körre? Persze, majd áprilisban, ha már jó idő lesz, meg nincsen rá Casco, stb stb. Mintha nem is motorkereskedés lenne! Aztán kérdem, a most megrendelt motort mikor lehet átvenni, gondolkodik, számol, augusztus végén! Készleten van motorjuk? Nincsen, mind el van adva.
Azért jó gép ez az új 1300 gs. A nagy kifogásomat, az 1250 gs-en, az első futómű felől feljövő zajt, szerintem megoldották, mert sokkal zártabb az új első villa miatt az a tér, és még tettek egy műanyag takarót is a villához, és más lett a sárvédő is. Nagyon masszív az új megoldás, direkt ráültem egy 1250 GSA-ra, és az után olyan filigránnak tűnt az első villa megoldása a réginek.
Szóval várok, ja és gyűjtögetek, mert 10 milla az ára a felszereltnek! Az testvérek között is 3 db Dohc ára, és annyival jobb is ???????
Persze voltak érdeklődök, nézegetők, volt aki alacsonyabb termetű volt és azért ehhez is kell egy magasság, vagy alacsonyított ülés, hogy biztonságosan leérjen a lábad nem csak sík úton, mert a súlya azért bizony megvan. Voltak olyanok akik még gondolkoznak, nézelődnek, na meg persze volt több kereskedő, vállalkozó akik nem voltak szégyenlősek, sőt már megalázó összegeket mondtak alkuként, annyiért amennyit akartak adni inkább nem adtam oda. Ahogy látom a többi RT is fent van, szinte ugyanazok a gépek vannak fennt hónapok óta, szinte semmi mozgás. Mindenki csak GS-t, meg GSA-t keres. RT-re kevés az igény. Talán most majd a jó idő beáltával történik valami.
Szia :-) Bocsi ritkán vagyok itt most olvasom. Többen ismernek innen, tudják mennyire vigyázok a motorjaimra, talán már túlzottan is :-). Még meg van a gépem, most kezd ébredezni a motoros csapat. Ha érdekes lehet még egy gyönyörű, nagyon jó állapotú és megfelelően karbantartott 1200 RT LC akkor itt az enyém, gyere nézd meg és nem fogsz csalódni. Bp XVII ker. 30/8844624
Azért arra kíváncsi vagyok, hogy a több adat kijelzése a motor típusától (dohc-lc), vagy a V és VI közötti különbségtől függ, ezt nem tudod megnézni egy dohc-n?
DOHC-m nincs, de tapasztalatom szerint a motortól függ a kijelzett információk mennyisége. Pl. a 2018-as TFT-s 1200-on már mutatta a Navi VI a dőlésszöget, míg az én '17-esem ezt még nem tudja.
Köszönöm, ez nem igazán megnyugtató! :-) Azért egyesek a 2021-esről azt állítják, hogy az nem elromlós verzió, de ez simán lehet az eladó dumája. Azért arra kíváncsi vagyok, hogy a több adat kijelzése a motor típusától (dohc-lc), vagy a V és VI közötti különbségtől függ, ezt nem tudod megnézni egy dohc-n?
Szerintetek a Bmw Navigator VI 2019-ben vett példánya már a frissített verzió lehet, azaz a nem elromlós képernyő?
Szvsz nincs frissített verzió (ez simán csak egy bullshit), tehát mindegyik magában hordozza az elromlás esélyét. 6 éve használok ilyet, saját tapasztaltból mondom.
Inkább azt mondanám, van aki szerencsés és az övé jól működik, van amelyik viszont bedöglik. Pusztán csak szerencse kérdése.
Szerintetek a Bmw Navigator VI 2019-ben vett példánya már a frissített verzió lehet, azaz a nem elromlós képernyő? Gondolom a garanciája már lejárt. Valamint a Dohc Gsa-n az V ös verzió kevesebb motor adatot mutat, mint az Lc szérián üzemeltetve. A VI szérián ugyanazok az adatok jelennek meg a motorról, mint az V esetében? Azaz használ valaki Dohc-n navi VI-ot?
Annyi jutott eszembe az Lc Adv motorral kapcsolatban, hogy több próba után, inkább a sima verzió mellett döntöttem, mert az Adv tank alakját jelentősen elbaltázták, szerintem. Ha ráülsz, egyszerűen akkorát kell terpesszen a lábad, hogy én egyszerűen nem találtam rajta a helyem. A sima verzió egyből kényelmes volt, és az is elég nagy batár, szerintem.
Egyébként a Dohc Gsa-n nem kell akkora terpeszben ülni, mert ott nem egyből szélesedik a tank, hanem, csak a térded előtt, ott meg jó szélterelő.