A kilincs az Ákossal történő telefonbeszélgetéskor jött elő, hogy azt miért kell 2000 forintért adni? mikor a PH-ban 5000 a kallantyú. Nem a 60 ezer forintos kilincs+tükör volt a téma
A 70 ezer forintos elejét meg tényleg az Ákosnak említettem, hogy jön az ide?
Mikor megvettem az autót a Béres Marci említette hogy van neki egy eleje 50 ezerért odadja, da az Nálad van. De még előtte említetted hogy te tudsz egy elejét 70 ezerért. Sőt később azt is mondtad hogy csúnya, sérült ...az volt az érzésem lebeszélsz róla...
Eddíg segítettem, ajánlottam ha szóltál hogy eladó cuccod van, leveleket küldözgettem, szóltam arról is hogy a Gezsónak eladó az autója, szóltam ha valakinek felni vagy valami alkatrész kellett. olvass vissza! Mindíg beírtam hogy keressenek meg. Tudom hogy megleszel a vásárlásaim nélkül is. kicsi pont vagyok én itt. de megtehetem hogy ne foglalkozzak veletek.
Talán megleszek a te vásárlásod nélkül is.Az előző 15 évben is megvoltam. Egyébként is te tök jól tudsz vásárolni a pelikánon meg a kanalasgémen meg a faszomtudja hol. én a kilincseimet 60 ért vettem valószinü azért nem adtam oda cup tükörrel eggyütt ennyiért párban. Arra sem emléxem mikor montam az elejére 70ET? NEM IS MONDHATTAM VOLNA MERT MIKOR TE BEKERÜLTÉL A CSAPATBA NEM IS VOLT MÁR AZ ENYÉM. Nekem nem pörögnek a nullák a szemem elött mint dagobertnek csak az alkatrészt sajna nem a méhböl hordom. Egyébként nem tudom mit nem adtam oda annyiért amennyit montál rá de mindegy is . bármilyen hihetelen nem ebböl élek. baszdkerékre. esőben. robogóval.
nem akarok offolni, de ha valaki megmondja mennyit er meg neki a cucc a masik meg tobbre gondolt, akkor nem jon ossze az uzlet, nem kell ebbol nagy ugyet csinalni... ugye GL, nincs harag:-))))
lassan ugyis eljutunk oda hogy szívesebben lennék cigány kanadában mint magyar magyarországon.
:-)))
Ha újonnan meg egy motortartó bak 17000 házhoz szállítva, akkor nem a porsche Hungária árait kell figyelembe venni a használt esetében. (a kilincsnél sem)
nekem felemelheti 20-30%-ra az árait, legfeljebb nem veszem meg.
Szerintem Te is tudod az alapján, ahogy engem ez alatt az 1 hónap alatt megismerhettél, hogy ez a kis Nico-féle "biztatás" legfeljebb talán visszarak az "egészséges" hozzáállásba, hiszen én eredetileg kizárólag új alkatrészekre gondoltam elszórni a pénzt. Nem kell attól tartani, hogy neki fogok álni "cigánykodni" a használtpiacon, viszont azt talán sikerül elérni, hogy ne szórjam ész nélkül a pénzt, és olcsón vegyek új alkatrészt:)))
Miki nagyon hasznos tanácsokat adott az elmúlt napokban nekem, egy ilyen miatt tehát nem szabad bántani!! :)
A mai nap egyik tanulsága hogy úgy látszik muszáj lesz megtanulnom a net-en való rendelést is, különben bizonyos dolgokhoz nem fogok hozzájutni itt a világ végén. Egész pitiáner alkatrészt akartam megrendeltetni szaküzletben, de országon belülről nem sikerült.
"Makinak van használt, de alkudozni kell erősen, ugye? :-)))))"
Szerintem a Maki nagyon jó árakat mond és ha elkezdesz alkudozni akkor csak azt fogod elérni, hogy +20-30% ról fog indulni. Ne cigánykodj már 500 forintos alapon! Sőt tovább megyek, cigánykodj ha ahhoz van kedved, de legalább ne bíztass másokat :-)
Helló Laci! Ez érdekelne engem is. Az utas oldali ajtót rendszeresen elfelejtem nyitni zárni.Tudnál valami konkrét megnevezést, vagy cikkszámot ami alapján rendelhető? Laci.
Persze lehet bontottan venni központi zárat, de szerintem nem érdemes a bontottal kínlódni, mert manapság kb 10e ft-ból már koplett új rendszert kapsz és pikk pakk beépíthtő, és az biztos műkszik.
a gyárival csak az a baj ha nem volt benne gyárilag akkor lehet hogy a kötegbe sincs a vezekékezése és akkor meg már teljesen mindegy hogy az új motornak vagy egy bontottnak építed ki a vezetékezést. ja és az újhoz adnak vezetéket is.........
:-) Jut eszembe, nálad van a Passat téli felnigarnitúrája. Tudtál kezdeni valamit vele? Vagy jó melegben van aztán csak örüljek, hogy télen nem kell fáznia :-)))
Van valakinek információja arról, hogy a 944/II központi zárja beszerelhető-e a 944/I-be? Ha igen, akkor nagy macera a beszerelés? Amúgy mennyi idő alatt fáradnak el ezek az alkatrészek, ugye meg lehet venni a bontottat is hozzá, és nem kell újat rendelni? Végülis nem szeretném magamat kizárni a kocsiból:)
Köszönöm az útbaigazítást és már be is írtam az ellenőrzőmbe az egyest!! De nem tudom hogy fogom az év végéig kijavítani ezt a rengeteg egyest hogy ne bukjak meg...................................... :))))
Sziasztok! Megoldódott a kocsival kapcsolatos legnagyobb problémám! Nico távsegítségével kiderült, hogy elöl semmi probléma, a hátulja volt a lehető maximumig leültetve,ahonnan nagyobb szerelés nélkül is lehet kb. 8cm-t emelni. Nekem 5cm-t kellett emelni, és mostmár tökéletes a szint. Mintha kicserélték volna az autót! Szemre is szép lett, csökkentek a zajok, és a menettulajdonságai is érzékelhetően javultak. Miki mégegyszer köszönöm! Laci.
Nézzétek el az amatőr kérdésemet, de ha le akarom cserélni a motortartó bakot, akkor pontosan mit kell megrendelnem? Én arra gondoltam, hogy elég lesz a 951 375 042 04 számú alkatrész (valahol azt olvastam, hogy érdemes a turbójét felszerelni, mivel az jobb. Mi ebből az igazság?) Esetleg kell a 944 375 123 03/944 375 124 02, meg a csavarok és egyéb bizbaszok is? Előre is köszi a segítséget,
Szerintem is ez volt! Mindent cserélgettek abban a kocsiban ha kellett ha nem és aki cserélgette nem rendelkezett típusismerettel ennek az eredménye az égnem meredő orr.
Ha nem találod a találkozó információt a forumokon???? akkor a www.frontenginedporscheclub.hu oldalon a friss hírek alatt biztos ott van és nem kell visszakeresni. :-)
A méréseim alapján úgy gondolom hogy kb. 5~6 cm-t kellene emelni, de első lépésként szivesen kipróbálnám a javaslatod. Jó lenne látni, mit mutat 2~3 cm emeléssel.Hol található az említett excenter? és milyen méretű, kulcsnyílású csavart keressek?