A Samuról én is küldtem nekik fotókat nemrégen. A vörös képet választották.......... Szerintem az sokkal gyengébb. Hát tegyék be hiszen ők ezért a fotózásért pénzt is kapnak. Ha nem így lenne mi szükség lenne rájuk.
A "keretes" hibát leszámítva elégedett vagyok. Valahogy így kellett volna kinyomtatódnia:
...
Messzire elkerült része volt az állomásnak a tejeskocsik átfejtő helye. A Gyula környéki téeszek két naponta 3-5 db tejeskocsit töltöttek meg. A nyári aszfaltra löttyenő tej nagyon büdös tudott lenni. Havonta egyszer-kétszer a MÉH telep is megtöltötte a maga 3-4 db Eas-Eams kocsiját a rozsdás bilikkel, lavórokkal, meg eszterga fémforgácsból kikandikáló fafoganytyús kerékpár kormánnyal. A DEFAG (Délalföldi Erdő- és Fafeldolgozó Gazdaság) állomáson lévő egyes és a vontatóvágány által...
Ill. kimaradt, hogy Kötegyán 1899-ben már létezett táblás megállóként és a cukorgyár vágányhálózata 1998-ban 6 170 vfm volt. Sajnos az előző írásoknál működő munkamenet megszakadt... De az idei első szám valóban ütős! Gratulálok!
A vonaton egy vagány csőbe akar húzni egy fiatal srácot. Odamegy a vészfékhez, és úgy tesz, mintha meg akarná húzni. Belekapaszkoik, rángatja, nyög, de nem megy vele semmire. A srác látván ezt, félrelöki a vagányt, és megrántja a vészféket. A vonat csikorogva megáll. Kisvártatva berohan a kalauz: - Ki húzta meg a vészféket? Mire a srác kihúzza magát: - Én! Méghozzá fél kézzel!
A nemzetközi gyors első osztályú fülkéjében egyetlen utas ül. Hirtelen felpattan az ajtó, s egy fegyveres, álarcos gengszter lép be: - Gyerünk, adja ide a pénzét! - parancsol az utasra. - De hiszen nekem egy vasam sincs! - Akkor meg miért reszket ennyire? - Mert azt hittem, hogy a kalauz jön. Ugyanis jegyem sincs. Olvass többet róla:
Üdv! Melyik lapszámban is volt,hogy egy debreceni vezért utolsó (nyugdíjas előtti) szolgálatába elkísértek? Asszem a 2325-ösös remot csörgővel talán Nyírábrány fele.