Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

u.hu Creative Commons License 2011.12.11 0 0 573

?

 

'89-es Niveám van,  közel 280 ezer km-rel, de csak kétszer volt a hátsó híd javítva. (Valami buzi nagy fogaskerék szállt el) 

Előzmény: sanyooo113bela (572)
sanyooo113bela Creative Commons License 2011.12.11 0 0 572

Hali!

"Hibátlan kaszni" ilyen évjáratban anakronizmus, szerintem. :(

Én inkább a hajtáslánctól félek. Nem lenne jó váltókat, hátsó hidat cserélni rögtön megvétel után. Valaki azt mondta, a NIVA-ján félévente cserélte a hidat, igaz lehet ez?

Előzmény: 10.0Td (571)
10.0Td Creative Commons License 2011.12.11 0 0 571

Üdv

 

Ha a karoszéria hibátlan akkor igen..müszaki csak Pénz kérdése....  :) Néha jó az idösebb mert volt már javitva..

De per pillanat 400-körül adnak 1.7-et is... Arra meg ugye költeni kell..

Ezt mindenki maga döntse el. De a karosszéri javitása a legdrágább + fényezés...

Előzmény: sanyooo113bela (570)
sanyooo113bela Creative Commons License 2011.12.10 0 0 570

Üdv!

Tanácsot kérek.

350 eFt-ért meg szabad venni egy öreg NIVA-t (gázos), friss műszakival?  Ha azt nézem, hogy terepjáró, olcsó, ha azt nézem, hogy 25 éves, hm. 

Mit nézzek meg a vásárlás előtt?

bukottfinánc Creative Commons License 2011.11.25 0 0 569

Köszönöm!

 

BF.

Előzmény: 10.0Td (568)
10.0Td Creative Commons License 2011.11.25 0 0 568

Üdv

 

Igen rá kell rakni.Két oldalt lefogja az A oszlop takaroja és a müszeregység.Én 2 oldali ragasztot szoktam alá tenni még ,de akinek van fütött garásza az Pálma-sex el :) is felrakhatja.Kesztyütartó ajtora is van boritása.

 

 

Előzmény: bukottfinánc (567)
bukottfinánc Creative Commons License 2011.11.24 0 0 567

Szia!

Hogy rögzíteném? A régi repedezettre rá?

 

Üdv.:BF

Előzmény: 10.0Td (565)
faki Creative Commons License 2011.11.23 0 0 566
Előzmény: Robbbeee (564)
10.0Td Creative Commons License 2011.11.23 0 0 565

Üdv Urak

 

Pakolásba találtam még egy Lada Niva 1.6 Müszerfal felújitó boritást.

Nincs már rá szükségem 5 perc alatt beszerelhetö a törött repedt müszerfalra.

10.000e-Ft ért vihetö Bp-pest megye.

0036305736464

Robbbeee Creative Commons License 2011.11.23 0 0 564

Nagy szükségem volna egy Niva 1.7i hengerenklni befecsis kapcsolási rajzra!

A segítséget előre is köszönöm!

 

R

rev251 Creative Commons License 2011.11.21 0 0 563

Mérj rá egy voltmérővel az új akkura terhelés nélkül, majd bekapcsolt fényszóróval.

Nézd indítás közben, hogy mennyire esik le a feszültség, s mennyire áll be járó motornál.

 

olyan voltmérő kell, ami bírja a gyújtási zavarokat; tapasztaltom szerint egy drágább digit. multiméter már jó lehet (nem a 1-2 eFt -os)

 

Egyébként átlagos autóvillamossági tanács, nem Niva-specifikus dolog.

Előzmény: diessel (560)
diessel Creative Commons License 2011.11.21 0 0 562

na meg is nézem ezeket

Előzmény: gigabursch (561)
gigabursch Creative Commons License 2011.11.21 0 0 561

Egyrészt nézd meg a diódasort - lehet, hogy szar a töltésed, illetve itt szép lassan elkolbászolnak az elektronok, másrészt nézd meg, hogy a vízpumpád képes-e még forogni.

Mind a kettőt  a vyzpumpából, illetve a hűtöből kiinduló csepegés vághatja rommá.

 

 

Ezen felül lehet, hogy egy kábel szett csere jót tenne (gyűjtáskábel, indítókábel, testkábel). Mindenképp csiszold meg az érintkezési felületeket.

 

Más tippem nincs.

Előzmény: diessel (560)
diessel Creative Commons License 2011.11.21 0 0 560

üdv

 valaki tudna tanácsot adni hogy mielhet gaond agéppel

 hibajelenség:

 uj akksi van hidegen meg  egy napnyi állás után nagyon lassan teker-teker-teker.... és utna beindul

 ezután már viszonylag  könnyebben indul és gyorsabban is teker az indito

nézték már az öninditot és gyujtás kapcsolot és azt mondták ok.milehet agond

miért indulhat nehezen  olyan mintha szorulna de ha beindult  utána már könnyen indulés jol is teker

valaki esetleg? elöre isköszi

Robbbeee Creative Commons License 2011.11.19 0 0 559

Kipróbálom - köszönöm!

Előzmény: 10.0Td (558)
10.0Td Creative Commons License 2011.11.19 0 0 558

Üdv

 

A központi injektorost ujra lehet inditani.. akku saru le..5 perc várás háromszor hozzá érintem a sarut az akku hoz és vissza huz.. lehet müködik a hengerenkéntinél is..egy probát megér..

Robbbeee Creative Commons License 2011.11.19 0 0 557

Kiegészíteném még annyival,hogy hengerenkénti befecsis injektora van!

Előzmény: Robbbeee (556)
Robbbeee Creative Commons License 2011.11.19 0 0 556

Köszönom a segítséget,de akkor viszont a kikötéshez is kell egy a motorirányító kapcsolási rajz! Az immo bele megy egy kommunikációs modúlba,ami meg az ECU-ba! Így nem tudom simán kikötni - a tiltást oldani kell és ehhez kell a rajz!

Előzmény: GáborPécs (555)
GáborPécs Creative Commons License 2011.11.19 0 0 555

Helló!

 

Nekem azt javasolták, hogy kössem ki az immobilizert. Állítólag az összes bezavar egy idő után, ezért sokan kikötik. Az enyém is 1.7i, igaz már úgy vettem, hogy ki volt kötve belőle a cuccos, de múltkor leállt egyszer a vas, és a szerelő egyből kérdezte, hogy az immo be van-e kötve? Aztán nekem amúgy gyújtás kábel volt a hibás.

 

Nem tudom ez az infó jó volt-e valamire is!?

 

üdv

Előzmény: Robbbeee (554)
Robbbeee Creative Commons License 2011.11.19 0 0 554

Helló!

 

Nagy segítségre volna szükségem!

Lada Niva 1.7i hez keresek motorirányítás kapcsolási rajzot!

Kicsit immobilizer probléma gyanús a gép! Van valakinek tapasztalata, vagy esetleh tudja valaki,hogy lehetne feltanítani ismét?

A rajzra nagy szüksé volna!

 

A segítséget előre is köszönöm!

rev251 Creative Commons License 2011.11.18 0 0 553

Pl. elkoptak a "kapcsolóujjak". 100 ekm környékén előfordulhat, ezen nem segít az "új konstrukciójú 5 sebességes váltó" sem (talán 2005-től). Velem is megtörtént.

Előzmény: GáborPécs (548)
10.0Td Creative Commons License 2011.11.17 0 0 552

www.ladabolt.hu   postáznak is. Van általába mindenük.. karosszéria is.

 

www.szabomuvek.hu  Csak karosszéria postáznak is.

 

Bontott megbizható alkatrész 0036305720140 Fót. Hivatkozz rám Attila Göd-röl..

 

 

Előzmény: rágo21 (551)
rágo21 Creative Commons License 2011.11.17 0 0 551

hali!köszönöm az infot,még egy kérdésem lenne hol kapok komplet gumiszönyeget?meg a kardánbokxra müanyagot mert az enyémen kuka ,egyébként ahoz képpest hogy karoszéria lakatos vagyok jol átvágtak oda van az egész alja,zsákkal meg lemezdarabbkákkal volt megtucskolva,kb egy hetes munka,aszem erre mondják hogy akaszák a hohért.

10.0Td Creative Commons License 2011.11.17 0 0 550

Karcsi

 Az általad linkelt oldalon az emelések 3 ill 5 cm és a képeken látod a kutyacsontok átalakitását több helyen.

Nincs min vitázni mert saját kardodba döltél bele.

Na adj privát embereknek olyan tanácsot ami légböl jött ötlet .

A Nagy niva oldal amit ajánlottál Engem igazol..

Igenis OFF olom a topikot amig meg gondolatlan tanácsokat adsz embereknek.

 

De mindenki nézze át az Általad és általam leirtakat majd az ajánlott oldal képekkel illusztrát megoldásait.

 

Köszönettel  :)

Előzmény: niváskarcsi (546)
10.0Td Creative Commons License 2011.11.17 0 0 549

Üdv

 

Nem szabad az 5 váltot javitani!! Mire mindent kicserélsz 40-45e FT... neten a zsiguli.hu stb lehet venni 20-25e Ft -ért... mielött berakod a gyári kb 1.5L olaj helyett öntsél bele oldalra forditva 2-2.5 L. Sajnos gyári hibás mind .

Jó a 2107- 5-ös válto is bele ne keress kifejezet Niva váltot.. csak abban külömbözik hogy a km óra a terepváltorol van hajtva.vagy ledugozod vagy ugy hagyoda 2107 csonkot.

Aki csak terepen használja NE gondolkozzon 5 váltoba!

Terepre Niva4 vagy 2106-1600 a legjobb 4-10e Ft.

GáborPécs Creative Commons License 2011.11.16 0 0 548

Helló!

 

Ugyanezzel a gonddal küdök én is. A 4. fokozatot kidobja állandó jelleggel. De én se tudom mitől lehet ez.

Én már úgy járok, hogy 3 és utána 5 :-)

 

 

üdv

Előzmény: rágo21 (547)
rágo21 Creative Commons License 2011.11.16 0 0 547

hali!kéréssel fordulnák hozzátok most lettem niva gazdi ,és olyan probléma van a géppel hogy kihajigálja a negyedik fokozatott a válto 5 ös mi lehet a baja olcsobb e venni egy másik váltot vagy javittatsm,elöre is köszönöm a segitséget.

niváskarcsi Creative Commons License 2011.11.16 0 0 546

10otd.Nemhiszem,hogy egy szakmai vitával szét kéne offolni a topicot.De veled ,vagy a Niva clubbal,vagy bárkivel szívesen leülök egy szakmai vitára,valahol.

Előzmény: 10.0Td (544)
10.0Td Creative Commons License 2011.11.14 0 0 545

És akkor mindenkinek a kiprobált büntetlenül meguszható eljárások....

Napi használatra...

 

http://www.ladaniva.co.uk/baxter/resources/BaxterLift.htm

10.0Td Creative Commons License 2011.11.14 0 0 544

:) Ennek Szivböl örülök!!

 

Überelsz minket több száz megszállott niva-club -ost és aktiv napi Niva javitot.. és elfelejted hogy a kollega aki kérdezett napi használatba rendszámos kocsira kérdezett..

 

Ajánlom tisztelett mindenkinek a niva4x4.hu oldalt .itt kiprobált napi használatos dolgokrol van szó, és nem képes angol tapasztalatrol...

 

Tisztelt kérdezö.. egyet tegyél meg az Angol csoda és Karcsi technikája elött.. olvasd át az általam javasolt oldalt és krétával jelöld be a hátso kereked szélét emeld meg egyik oldalt koppra.. nézd meg mi történik.. illetve szemmel a kis-kutya csontok állását.De futomüves ismerös is elmagyarázza az utánfutás lényegét.... :)

 

Ja és a Tisztelt angol kollega félkész autoján is már NEM a gyári lengéscsillapitok vannak.. :D

Károly tisztelem terep rallis multad de a Niva kérdést Bukod ;)

Előzmény: niváskarcsi (543)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!