Ezt az S2000 fikázást tőled hallom először és ez egy csöppet sem jellemző a Hondára! A gyári speckót 100% hogy tudják a motorjai, sőt...
De lehet hogy igazad van és akkor nem kellett volna annyi díjat adni az S2000 motorjának!
Ez így van, mert anyahajóról nem szálltak fel a gépek, csak szállították őket. Használat esetén vízre tették őket én onnan szálltak fel. Ezek szerint néha még neked is lehet igazad! :-)))
Én erről még nem hallottam, illetve avantage írt valamit erről, de én annyira nagyon nem hiszek benne. Helyből vissza lehetne szerintem egy olyan autót vinni javításra, ami nem tudja a speckót. Mert ugye a gyár megígérte a 240 lóerőt. És azért 22 lóerő hiány, az elég sok, több, mint 10%.
Csak a rend kedvéért , nem tudom mennyire méregetnek álltalában autókat de az S2000-est sem mérték még itt europában 220-nál többre és most felfelé kerekitettem ! :-)
A supersprintnél mértek 218-at itthon meg még annyit sem .
Mondom nem tudom hogy az Alfa JTS-e mennyi de az S2000-es sem annyi amennyi ! :-)
Viszont amin meglepődtem hogy az 1,6 VTi 160+ ra van mérve . Hiba no ezt érzik de ez csak 1,6 ! :-))))))
Tényleg mindig van erősebb autó (kivéve persze a legerősebbnél:-))) ).
Nem fikáztam semmit sem. Nemtudom, hogy honnan vetted, hogy fikázok! Pláne nem vertem magam. Mindenesetre tény, hogy van 35 ló plussza és akkor még messze nem a legerősebb 2 literesről beszélünk. E fölött még kettő motor is van, egyik 220 lovas, a másik meg 240. Csak a tények kedvéért.
Tényleg van. És ez jó és én örülök neki. De azért kíváncsi vagyok, hogy az Alfások hol fogják megtalálni benne a nyomatékot. Vagy az Alfások lóerőre mennek? :-)))
A 156 2.0 jts alap 165 paripa no type r meg hasonló hókusz pókusz érted ugye ??
Úgy hogy nem kéne fikázni (!), meg verni magad +35 paripára .
Lebegjen a szemed elött : Mindég van erősebb autó,
ember az emberét megtalája.
:)
bye
Tudom, hogy arra gondoltál. Csak ártatlanul, rebegö szempillával kérdezö szmájlit nem tudok rakni, ha meg másmilyet rakok, akkor nem ér semmit az egész!
Az enyémre még ráugorhat gyáriban 40 lóerö, Ugyanis ez a motor rendes kipuval az SZ-ben (igaz Motronic-kal, nem L-Jettel) 210. De az eredeti helyén a 75-ben is 188 lenne.
Nem azért jövök fel, mert 6 sebességes a gépem, mert akkor is feljönnék, ha 5 sebességes lenne. Az oka egyszerű: az enyém erősebb. Persze mivel relatíve kicsi a teljesítménykülönbség, ezért egy 5 sebességes váltónál ez kicsit tovább tartana, míg kompenzálnám a rajtnál (és az 1-esben) történő elmenésedet, de szerintem 110 körülakkor is utolérnélek.
Amúgy meg többször leírtam már, hogy a nagyobb max. nyomatékkal rendelkező autó 1-esben el fog menni a másik mellett, mert annak nem áttételezik annyival rövidebbre a váltóját. De a magasabb sebességekben a másik (az erősebb) nagyon rá fog menni, sőt előbb-utóbb könnyedén le is hagyja. Ezért van az, hogy ha neked 25 lóval többed lenne, akkor nem tudnálak utolérni. De szerencsére nincs. :-))))
Mivel mindketten tudjuk, hogy miröl van szó, ezt a választ most elnézem! :))
Persze, hogy jössz fel, mert nekem a 2-es már hosszabb, mint a Tiéd, hiszen Te 1500-zal tovább forgatod! (Tudod, ugyanarra a sebességtartományra 3 v. 4 fokozat. Ez a nem mindegy)
Hidd el hogy nem használta a 3-ast ! Többször figyeltem és bent is ültem !
Azért tudtál rámenni mert az 1-es is megy vagy 80-ig és marha nagyok a lukak a fokozatok között !
Botrányosan megy igy is az a verda ! Ha nem figyelem akkor nem hiszem el . Ellösször azt hittem rosszul hallok aztán figyeltem többször is és a végén meg beültem ! :-)))
Nekem amúgy elég az a tudat, hogy a nyomatékos autód csak 1-esben gyorsul jobban, mint az enyém. Azaz kb. 50-60-ig. Addig meg ritkán rendeznek gyorsulási versenyt. :-)))