Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Beregszászi Márk Creative Commons License 2017.09.22 0 0 9772
Előzmény: Beregszászi Márk (9771)
Beregszászi Márk Creative Commons License 2017.09.22 0 0 9771

Helló!

 

Néztem, szépen szintben van. Tavaly télen néha be volt ragadva a kézifék bowden hátul, szétszedtem, kitisztítottam, arra gondoltam, hogy azzal van összefüggésben.

 

Köszönöm!

 

Márk

Előzmény: Geri62 (9770)
Geri62 Creative Commons License 2017.09.21 0 1 9770

Nézz rá a fékolajszíntre !

Előzmény: Beregszászi Márk (9769)
Beregszászi Márk Creative Commons License 2017.09.21 0 0 9769

Sziasztok!

 

2006-os 2.0 dci Traficon a kézifék visszajelzőnek hol van az érzékelője, csatlakozója, rendszertelenül felvillan...(mellette a STOP felirat is kigyullad...) valszeg kontakthiba... :(

 

Köszönöm a válaszokat!

 

Üdv.


Márk

Bender24 Creative Commons License 2017.09.21 0 0 9768

Sziasztok!

 

segítséget szeretnék kérni, tegnap elindult magától a hátsó utastért lábfűtés maxon!,

 

ami sajnos sehogy sem akar leállni, ha gyújtást adok rá, akkor egyből elkezdi tolni mint a meszes,

 

valsz a vezérlés ment tönkre, és azt szeretném kiszerelni,

tudja valaki hol találom és mi a kiszerelés menete?

 

köszönöm,

üdv,

b

cavinton Creative Commons License 2017.09.20 0 0 9767

Sziasztok!

 

1,9 Trafic. Kb 1 hete reggelente beindul és megáll. Ma vagy ötödszörre indult el. Ha beindul akkor is alig van ereje, de ha kicsit melegszik akkor minden ok. Utána egész nap rendben indul 3-4 óra várakozáskor is.

 

Mondták gázolajszűrő. Nem hittem, de kicseréltem.

Mondták EGR. Kormos volt. Ma kitakarítottam. Meglátjuk. Alapban ugye zárva van és ha nincs rajta a vezeték akkor nincs ezzel gond. Tudom, nem egészséges.

Mondták izzítógyertya. Lehet, de nem tudtam megmérni mert még a vezetéket sem tudtam leszedni. Meg kell csak tépni vagy van valami trükkje? Ha gyertya akkor az ki szokott jönni vagy vigyázzak vele?

Törölt nick Creative Commons License 2017.09.18 0 0 9766

Sziasztok!

 

1.9 DTI vivaróban, hol kell a váltóolajat utána tölteni. (Esetleg  fényképpel.)

 

Köszi

KDanee11 Creative Commons License 2017.09.15 0 0 9765

Sziasztok!

 

2002 -es 1.9 DTI járművemmel a következő problémám van: alapjáraton időnként furcsa hangot kezdett adni. Ahhoz tudnám hasonlitani, mint amikor kifúj valami nyomásszelep. Csak egy pillanatra lehet hallani, de ilyenkor a kaszni is berázkódik. Ez két napja ment, ma a nap végén a benzinkúton elkezdett csörögni és füstölni a motor, mintha leállt volna egy henger (az izzitólámpa meleg motornál bekapcsolt eddig is). Haza kellett vele jönnöm, mert tele volt a háta anyaggal, a motorban nem sok erő maradt. Az lenne a kérdésem, hogy tapasztalt-e már valaki ilyesmit, illetve, hogy mi lehet a megoldás? A turbó működik. Talán főtengely?

 

A válaszokat előre is köszönöm!

I-200TX Creative Commons License 2017.09.11 0 0 9764

Azért ez nem sok infó:)

Legalább teker az indító?(gondolom persze igen)

Jelét adja, hogy próbálna beindulni csak valamiért nem sikerül neki? Ha csak teker akkor valami tiltja az indulást(pl immobiliser), nem kap naftát(szűrőházban dugulás vagy esetleg víz került bele).

Biztosítékok rendben vannak?

Holtpont jeladó esetleg, de szerintem akkor kapkodna indítozáskor. Bár ha vége van a jeladónak akkor lehet tilt kapásból(vezérlés rendben van?).

Van hozzá másik kulcsod? Lehet a kulccsal van valami (immobiliser tilt).

Az érdekes, hogy nem panaszkodik semmire a vezérlő kiolvasáskor. (gyári olvasóval volt olvasva?)

Előzmény: mario90 (9763)
mario90 Creative Commons License 2017.09.09 0 0 9763

sziasztok!

egy kis segitseget szeretnek kerni.

az a baj hogy menet kozben leallt es ezekutan besem indul.

a stop lampa eg viszont a kiolvaso nem ad ki hibat.

mi lehet meg a baj?

 

sumo69 Creative Commons License 2017.09.09 0 0 9762

engem is érdekelne ha megmaradna

Előzmény: Robijoe (9761)
Robijoe Creative Commons License 2017.09.09 0 0 9761

Robijoe Creative Commons License 2017.09.09 0 0 9760

Szia, nekem van 4db, gumival, árban megegyezünk.

Húsz 421 518négy,ha érdekel. 

Üdv Robi 

Előzmény: T_H (9754)
piti1 Creative Commons License 2017.09.08 0 0 9759

Nekem szintén szörakozott, eleinte ha nagyon hideg volt, akkor reggelente csak többszöri kapcsolás után volt tompított, később már a reflektor is elment néha magától.
Elég vicces volt amkor éjszaka néha gondolt egyet 100 feletti tempónál a kanyar közepén visszavette magát helyzetjelzőre.
Vettem egy utángyártott kapcsolót 13000 Ft. körül, na az már újjönan egy sz@r volt.
Recsegett, ropogott, az indekszet akkor vette vissza, amikor éppen olyan kedve volt.
Felidegesítettem magam, visszavittem a boltba és a régit szétszedtem
Megpucoltam, a csúszkáló biz-baszokat bekentem szilikon zsírral, jól telefújtam kontakt sprével, azóta is pöpecül műkszik.
Kiváncsian várom a telet, mert lehet, hogy akkor majd megadja magát.

 

Előzmény: korimv6 (9758)
korimv6 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 9758

Nekem is előjött ez a probléma a nyáron. Szerencsére volt nálam wd40, amivel alaposan befújtam, és jó lett. Igazából azóta is az van benne.

Előzmény: Banyoka78 (9757)
Banyoka78 Creative Commons License 2017.09.06 0 0 9757

Szia!

Tudom, hogy ez már több mint egy éves poszt, de most jártunk mi is pont így hazafelé jövet Görögországból. Nekünk csak a kapcsoló csere segített, (23 ezerért) ott helyben a távolsági drótját cseréltük meg a tompítottéval, így sikerült hazajönnünk gond nélkül, a saru bele volt rohadva kissé a csatlakozóba, nem volt egyszerü a sötétbe átszerelni...

Előzmény: sky777 (9313)
Sgregi Creative Commons License 2017.09.03 0 0 9756

köszönöm, én is így látom.

próbáltam váltó szervizeknél informálódni, de mindenki azt mondta hogy ezt a váltót nem javítja, mert 500eft-1000eft a javítás és nem értékarányos... Szóval valószínű én sem melegedek bele..

:)

Előzmény: korimv6 (9752)
péter trafic Creative Commons License 2017.09.02 0 0 9755

Köszönöm a választ! Akkor lehet hogy a kuplung kezd tönkre menni,vagy a kinyomó része. Bár elvileg 80000 kmrel ez előtt volt kuplungozva,csak azt nem tudom hogy a kinyomót is cserélték e. Mindegy majd kiderül  ha megadja magát! Szép estét.

 

Előzmény: T_H (9753)
T_H Creative Commons License 2017.09.02 0 0 9754

KERESEK

 

acélfelnit. Ha van neked ide írj, mert a reg.email nem aktuális már.

T_H Creative Commons License 2017.09.02 0 0 9753

a 115LE-s  sima kuplungos.

Hidraulikás a kuplung, így az intézi az után-állítást.

A fék tartállyal közös a folyadék. Tehát ha ott jó a szint, akkor az után állítja.

Előzmény: péter trafic (9746)
korimv6 Creative Commons License 2017.09.01 0 0 9752

Szia. Sok jót nem hallani róla. Rosszat annál inkább. Sajnos nem bír sokat a hidraulika része, és nem sokan értenek hozzá. Én biztos elkerülném, pedig megrögzött automataváltó párti vagyok.

Előzmény: Sgregi (9751)
Sgregi Creative Commons License 2017.08.29 0 0 9751

Ecoshift, Easytronic

 

Sziasztok! 2013'  114LE

 

Van esetleg valakinek tapasztalata a fenti robotizált váltóval szerelt Vivaroval kapcsolatban????

 

Érdemes ilyet vásárolni? Magyarországon ki foglalkozik ezek javításával?

 

Szóval szeretnék hasznos infókat begyűjteni, ha valaki tud segíteni annak köszönöm!

péter trafic Creative Commons License 2017.08.28 0 0 9750

Jó napot. Az enyém 114 lovas. Csak azt furcsáltam hogy nem találok hozzá a német alkatrészeseknél. A kuplung pedál tartó vasat nem rég cserélték,és a pedál is a helyén van. Mi állítja után kuplungot?? Köszönöm a válaszokat!

 

sumo69 Creative Commons License 2017.08.28 0 0 9749

az jo....

az enyém 66kw-88paci

akkor relatíve olcsó lesz a kuplungozás?

Előzmény: Barracuda- (9747)
sumo69 Creative Commons License 2017.08.28 0 0 9748

Hali!

 

a pedál a helyén van?

az enyémet néha felkel húzni 1-2-3 centit, de sokaknak a pedálbak is elreped és az is okozhat hasonló tünetet 

Előzmény: péter trafic (9746)
Barracuda- Creative Commons License 2017.08.28 0 0 9747

A 90le -s nem az!

Előzmény: péter trafic (9746)
péter trafic Creative Commons License 2017.08.25 0 0 9746

Jó napot. Tudja e valaki a 2006os 2.0 dci kettős tömegű lendkerekes? Mert keresgéltem hozzá,és német oldalak nem hozzák hozzá. És még egy kérdés, lehet valahogy után állítani a kuplungnak? Mert néha olyan a váltásoknál mintha nem emelni elégé,kell várnom kicsit míg vissza esik a fordulat. Előre is köszönöm!

Isti598 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 9745

Sziasztok

 

Segítséget szeretnék kérni, hátha valami találkozott ilyen problémával.Adott egy 2007-es Renault Trafic 2.5 dci 146 LE DPF-es busz.A hiba a következő, nagyon gyakran beáll a kocsi vészüzembe kigyullad a szervíz és az izzítás lámpa, 3000-ig engedi  a motort.Számítógéppel különféle hibakódokat kiolvastam, a MAP szenzor mindig köztük volt, így azt ki is cseréltem, de még ezután is többször csinálta, igaz kevesebb hibakóddal és ritkábban.A most két hibakódra csökkent DF537 Nyomásérzékelő áramkör és DF053  Csőnyomás szabályzó funkció.

Esetleg valaki járt már így ? Megoldás ? Ötlet ? Vélemény ?

 

Segítségeket előre is köszönöm.

Bender24 Creative Commons License 2017.08.22 0 0 9744
Előzmény: C42 (9735)
Bender24 Creative Commons License 2017.08.22 0 0 9743
Előzmény: C42 (9735)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!