Néztem, szépen szintben van. Tavaly télen néha be volt ragadva a kézifék bowden hátul, szétszedtem, kitisztítottam, arra gondoltam, hogy azzal van összefüggésben.
2006-os 2.0 dci Traficon a kézifék visszajelzőnek hol van az érzékelője, csatlakozója, rendszertelenül felvillan...(mellette a STOP felirat is kigyullad...) valszeg kontakthiba... :(
1,9 Trafic. Kb 1 hete reggelente beindul és megáll. Ma vagy ötödszörre indult el. Ha beindul akkor is alig van ereje, de ha kicsit melegszik akkor minden ok. Utána egész nap rendben indul 3-4 óra várakozáskor is.
Mondták gázolajszűrő. Nem hittem, de kicseréltem.
Mondták EGR. Kormos volt. Ma kitakarítottam. Meglátjuk. Alapban ugye zárva van és ha nincs rajta a vezeték akkor nincs ezzel gond. Tudom, nem egészséges.
Mondták izzítógyertya. Lehet, de nem tudtam megmérni mert még a vezetéket sem tudtam leszedni. Meg kell csak tépni vagy van valami trükkje? Ha gyertya akkor az ki szokott jönni vagy vigyázzak vele?
2002 -es 1.9 DTI járművemmel a következő problémám van: alapjáraton időnként furcsa hangot kezdett adni. Ahhoz tudnám hasonlitani, mint amikor kifúj valami nyomásszelep. Csak egy pillanatra lehet hallani, de ilyenkor a kaszni is berázkódik. Ez két napja ment, ma a nap végén a benzinkúton elkezdett csörögni és füstölni a motor, mintha leállt volna egy henger (az izzitólámpa meleg motornál bekapcsolt eddig is). Haza kellett vele jönnöm, mert tele volt a háta anyaggal, a motorban nem sok erő maradt. Az lenne a kérdésem, hogy tapasztalt-e már valaki ilyesmit, illetve, hogy mi lehet a megoldás? A turbó működik. Talán főtengely?
Jelét adja, hogy próbálna beindulni csak valamiért nem sikerül neki? Ha csak teker akkor valami tiltja az indulást(pl immobiliser), nem kap naftát(szűrőházban dugulás vagy esetleg víz került bele).
Biztosítékok rendben vannak?
Holtpont jeladó esetleg, de szerintem akkor kapkodna indítozáskor. Bár ha vége van a jeladónak akkor lehet tilt kapásból(vezérlés rendben van?).
Van hozzá másik kulcsod? Lehet a kulccsal van valami (immobiliser tilt).
Az érdekes, hogy nem panaszkodik semmire a vezérlő kiolvasáskor. (gyári olvasóval volt olvasva?)
Nekem szintén szörakozott, eleinte ha nagyon hideg volt, akkor reggelente csak többszöri kapcsolás után volt tompított, később már a reflektor is elment néha magától. Elég vicces volt amkor éjszaka néha gondolt egyet 100 feletti tempónál a kanyar közepén visszavette magát helyzetjelzőre. Vettem egy utángyártott kapcsolót 13000 Ft. körül, na az már újjönan egy sz@r volt. Recsegett, ropogott, az indekszet akkor vette vissza, amikor éppen olyan kedve volt. Felidegesítettem magam, visszavittem a boltba és a régit szétszedtem Megpucoltam, a csúszkáló biz-baszokat bekentem szilikon zsírral, jól telefújtam kontakt sprével, azóta is pöpecül műkszik. Kiváncsian várom a telet, mert lehet, hogy akkor majd megadja magát.
Tudom, hogy ez már több mint egy éves poszt, de most jártunk mi is pont így hazafelé jövet Görögországból. Nekünk csak a kapcsoló csere segített, (23 ezerért) ott helyben a távolsági drótját cseréltük meg a tompítottéval, így sikerült hazajönnünk gond nélkül, a saru bele volt rohadva kissé a csatlakozóba, nem volt egyszerü a sötétbe átszerelni...
próbáltam váltó szervizeknél informálódni, de mindenki azt mondta hogy ezt a váltót nem javítja, mert 500eft-1000eft a javítás és nem értékarányos... Szóval valószínű én sem melegedek bele..
Köszönöm a választ! Akkor lehet hogy a kuplung kezd tönkre menni,vagy a kinyomó része. Bár elvileg 80000 kmrel ez előtt volt kuplungozva,csak azt nem tudom hogy a kinyomót is cserélték e. Mindegy majd kiderül ha megadja magát! Szép estét.
Szia. Sok jót nem hallani róla. Rosszat annál inkább. Sajnos nem bír sokat a hidraulika része, és nem sokan értenek hozzá. Én biztos elkerülném, pedig megrögzött automataváltó párti vagyok.
Jó napot. Az enyém 114 lovas. Csak azt furcsáltam hogy nem találok hozzá a német alkatrészeseknél. A kuplung pedál tartó vasat nem rég cserélték,és a pedál is a helyén van. Mi állítja után kuplungot?? Köszönöm a válaszokat!
Jó napot. Tudja e valaki a 2006os 2.0 dci kettős tömegű lendkerekes? Mert keresgéltem hozzá,és német oldalak nem hozzák hozzá. És még egy kérdés, lehet valahogy után állítani a kuplungnak? Mert néha olyan a váltásoknál mintha nem emelni elégé,kell várnom kicsit míg vissza esik a fordulat. Előre is köszönöm!
Segítséget szeretnék kérni, hátha valami találkozott ilyen problémával.Adott egy 2007-es Renault Trafic 2.5 dci 146 LE DPF-es busz.A hiba a következő, nagyon gyakran beáll a kocsi vészüzembe kigyullad a szervíz és az izzítás lámpa, 3000-ig engedi a motort.Számítógéppel különféle hibakódokat kiolvastam, a MAP szenzor mindig köztük volt, így azt ki is cseréltem, de még ezután is többször csinálta, igaz kevesebb hibakóddal és ritkábban.A most két hibakódra csökkent DF537 Nyomásérzékelő áramkör és DF053 Csőnyomás szabályzó funkció.
Esetleg valaki járt már így ? Megoldás ? Ötlet ? Vélemény ?