2005-ös évjáratú 1.4 HDI -ben vezérmű készletet cseréltetnék. Neten anyagárként vízpumpa 10.000 ft körül, szíjkészlet 25.000 ft körül találtam, miközben több ismerős szerelőtől kértem árajánlatot, és anyagárat nézve kapásból mondták, hogy szíjkészlet 32-36.000 ft, vízpumpa 20-25.000 ft + 30.000 ft munkadíj = 80-90.000 ft.
Hogy jön ki ez a 60.000 ft anyagár mindenkinél, ha neten 35.000 ft-ért is találok hozzá elvileg mindent, és elvileg gyári minőséget? Vagy ami a lenti linkeken van, az szar?
Tudnátok segíteni, hogy milyen márkát érdemes, vagy milyet ne?
Ez lett a megoldás,most olvasom a hsz ed épp! Elindultunk kicsit megmozgatni az autót ,és semmi nem történt! utána shellnél nyomtam bele 10 litert,kulcs elfordít és siker! :) azért köszönöm! udv
Akku saru levételkor vízszintes talajon álltál? Ha nem, akkor a ferde állás miatt lehet kevésnek érzékelte a szintet (utána az indításkor) s azért jelez. Sajna, nem állandóan figyeli a szintet, így ha változást észlel, változtat a szintjelzésen. Tankolj rá 5-10 litert, s valószínű meggyógyul.
2003 citroen C3 1.4 hdi az autóm. Az elindítás után az üzemanyag jelző villogni kezd és sípol is,tegnap 3 pálca volt de kb 25 liter van benne még! Előzmény: levettem az akusarut és visszarakás után produkálta ezt! lehet hogy elfelejt vagy kihagy valami! Tanácsot tudnátok adni,mert amugy meg minden jó! koszonom elore is! udv
Én pár nap mulva cseréltetem. Neten (Lengőkarbolt) rendeltem a 2 rugót ami 9800 Ft volt. Rendeltem hozzá új felütközés gátlót és műanyag porvédőt összesen 4500 Ft, 2 toronycsapágy szilenttel 8000 Ft. A Pikimben a nyár elején cseréltettem az első rugókat, a 2 oldalon 10 ezerért cserélte a szerelő ismerős. Tehát kb 33 ezer lesz összesen.
Üdv!Kicseréltettem a két első rugót!Elmondanátok,hogy nektek mennyibe került az anyag ár,és a munkadíj?Csak ,hogy az itteni osztrák árakkal összetudjam hasonlítani.
2007-es Citroen C3 1.1 -es, kb. 1hónapj a kezdett "csipogni", és ezt egyre sűrűbben teszi. Igazából random, de szinte mindig, ha lámpát kapcsolok, indexelek...
legújabban néha ha jobbra indexelek, gyorsan villog, úgy mint amikor ki van az egyik izzó égve. De nincs... Semmilyen hibát nem jelez a műszerfalon, csak idegesítően "csipog".
Van hogy 2-őt van hogy 5-öt egymás után. Valami tippetek van, hogy hol keressem a hibát?
2005-ös 1.1-es autómon érdemes rugókat cserélni elöl?120000 van benne.Úgy hallottam ez tipushiba.Viszont néztem,és ha eltörik,talán nem is tudok vele tovább menni.
2009 es HDI . Menet közben leáll, kigyullad anti pollution, de azonnal el is indul. Hibakód olvasása sikertelen, nincs hiba ! Merre kezdjem a keresgélést?
Mi most vásároltunk egy C3-at. Egy kérdésem lenne.
A gyerekzár, gombján lévő kis led nem jelez vissza, hogy be van kapcsolva, a gyerekzár. A led rendben van a kapcsolón belül. Valami jó ötlet hol keressem a hibát? Köszönöma segítséget.
Sajnos pont nem a franciák a hülyék, egy rakás gyártó típushibás motorjait sorolhatnám fel. Szerencsétlenségünkre van közte 1-2 db francia motor is sajnos, pedig a sor végén vannak ebben a dologban. Néha mellényúlnak és mivel nincsen sok sz@r motorjuk, így vesznek egyet pl. a BMW-től és beteszik az autóikba. :-P (pl. az 1,6-os híresen vacak Prince motor a BMW-től, komoly mellényúlás volt, hogy betették a gépeikbe)
Nyilvan naiv vagyok valamilyen szinten, hiszen nem szakember vagyok. Persze te a masik veglet vagy, mert nalad mindig a rossz kot ki. :-)
En inkabb abban bizom, hogy nem eri meg senkinek 20-30 evig reszelgetni es gyartani egy rossz konstrukcios motort, millios darabszamban. Ennyire meg a franciak sem lehetnek hulyek. :-)
(Ha jol veszem ki a hozzaszolasaidbol autoszerelo vagy? Publikus merre rendelsz?)
Olyan problémám lenne egy 2002-es 1,4 Hdi Citroval hogy csak hidegindítóval tudom elindítani... Ha nem azzal indítom akkor nem is indul csak teker. Ha beindul akkor megy tökéletesen még újra le nem állítom mert akkor kezdődik minden előröl. ( a motortérben már kicseréltem a teljes üzemanyagrendszer csöveit hátha elengedi a nyomást)
Érdekességnek leírom milyen más hibát tud okozni egy rugótörés!
El lapítja az ABS jeladó vezetékeket és egy idő után szépen nem lesz se kilóméteróra se kormányszervó...
A vezetékeket a napokban "házilag" javítottam így vissza jött mind kettő. viszont az ABS hiba lámpa indításnál eltűnik majd kb 20-30km/h sebességnél újra világít... Erre tudtok valami megoldást?
De örülök! Üdv! Neked mióta van meg? Bejött? Hova szoktad hordani szervizbe?(olajcsere stb) és ha kicserélték az akksit tényleg elfelejt mindent? Sajnos nincs meg a kodkartya! Előre is köszönöm a segítséget!
"Sok baja nem hiszem, hogy van, ha ennyi ideig gyartasban tartottak es fejlesztgettek."
Kizárólag ehhez a mondathoz szólnék hozzá, elvonatkoztatva az eredeti kérdéstől és teljesen átlagosan nézve a dolgot.
Ez a kijelentés baromi nagy naivitást tükröz vagy hihetetlen nagy bizalommal lehetsz a világ felé. :-)
Bocs, nem sértésnek szánom, sőt, igazából tök pozitív tulajdonság :-) , csak hát az esetünkben......
Annyi féle gyári hibás motort tudnék neked most felsorolni, amit sok éven át gyártásban tartanak vagy tartottak, hogy nem győznéd olvasni.
Sajnos azért érdemes az adott dolognak alaposan utánajárni, hogy ilyenekbe az ember ne fusson bele. Talán ennek eredményeképpen valahogy visszajut az info a gyárakhoz is és kevesebb szemetet csinálnak majd.
Sima user vagyok, de kb. 30 eve minden PSA autoban elerheto ez a motor valamelyik valtozata. Sok baja nem hiszem, hogy van, ha ennyi ideig gyartasban tartottak es fejlesztgettek.
Varosba elegendo a teljesitmenye, kb. 6-8 literrel el lehet vele jarni. Megy, megall, elindul, nem leszel vele az orszagutak kiralya.
En 1.6-osra vadasztam inkabb, fogyasztasban nem veszes a kulonbseg (nalunk klasszik tesco-ovi-iskola-munkahely koron megy), de jobban megy (ha esetleg orszagutra tevedunk), jobban felszerelt.
Mennyire számít megbízhatónak a A C3 2002-2005 közötti kivitele 1.4 73le-s benzines kivitelben? Mik a főbb hibaforrások? Ez a motor mennyire hajlamos enni az olajat vagy mi a legnagyobb baja?