2005-ös 1.6 hdi (facelift) 307-esemben megállt a belső ventilátor. 2zónás digitklímás.
Úgy kezdődött még februárban, hogy ha max. fordulatra állítottam a ventilátort (pl. párátlanításkor automatikusan max. fordulatra kapcsol), akkor felpörgött, de 1-2 másodpercen belül megállt és már egyik fokozatban sem működött.
Ilyenkor autó leállít, újraindít és közepes (vagy alacsonyabb) fordulaton újra működött a ventilátor. Hetekig úgy használtam, hogy közepes fordulatról nem állítottam feljebb, így működött. Viszont pár napja teljesen megállt, egyik fokozatban sem működik.
Előtét ellenállást cseréltem. Az új ellenállással bekapcsolt a ventilátor, lehetett állítani a fokozatokat is, de néhány perc használat után próbaképp max fordulatra állítottam és akkor megállt. Azóta az új alkatrésszel sem működik egyik fokozatban sem.
Ne a távirányítóval, hanem a kulcsával nyissál-zárjál párszor! Akkor is csinálja?
Talán ettől helyreáll.
Én sem hallottam még ilyenről, de ahogy FEZ írta, lehet hogy valamelyik érzékelő bolondult meg. A zárt állapotot érzékelő beakadt és ilyenkor az összes ajtó visszazár.
Rosszabb esetben a komfort modult kell cserélni, esetleg javíttatni, ami vezérli az összes ilyen funkciót. Na ez húzósabb ügy!
Pont ilyennel még nem találkoztam, inkább kinyitogatni szokták magukat. Ha az egyébb elektronikai problémát most nem vesszük, akkor ilyeneket akkor szoktak csinálni, amikor az ajtózárban levő jeladó mikrokapcsolók nem úgy működnek, ahogy a helyzethez képest kellene vagy még ajtóátvezető kábelszakadás is szokott központizár zavarokat okozni. (első ajtóknál)
Szia Van 1 beteg Citroen C4, 9HZ motor, 2007 évjárat. A jelenség az hogy azonnal visszazár ha kinyitom távirányítóval, úgy lehet bejutni az autóba, hogy amikor megnyomom a nyitás gombot a távirányítón, azonnal a kilincshez kell kapni, és nyitni mert azonnal visszazár. Mi lehet ennek a jelenségnek az oka?
Tudom hogy nem ide illő de remélem tudtok segiteni
Az autó egy peugeot 308 T9 ,1.6 hdi, 68kw.
A kuplung pedálról lenne szó , kb 15- 20 mm üresjárata van, tehát anyit be kell nyomni hogy nekiütközzön a nyomószerkezetnek. Ez gyárilag igy van ,vagy valami alkatrész elkophatott? Meg mostanában sűrűn nyikorog amikor nyomom, de azt egy kis WD40 megoldja egy időre.
Ablakmosó tartály alján van a szivattyú. Abban egy kis golyócska meg tod szorulni az évek óta rakódó kosztól. Szét kell szedni megtisztítani,vagy csere.
2007-es Peugeot 1.6-os 90 lovas HDI 307-esemnek problémája, hogy se elől, se hátul nem jön az ablakmosó folyadék pedig tele a tartály. Eddig jó volt, legutóbb szórtam ki egy kicsit a szélvédőre, aztán nem jött több, utántöltöttem, de azóta nem jön semmi. Ahogy húzom a kart a lapátok elindulnak rendesen, csak folyadék nem akar jönni. Eddig elől-hátul jött, most egyik helyen sem.
Volt valakinek ilyen problémája? Mi volt rá a megoldás?
Sziasztok. Adott egy 307sw 2.0 RHy (90). Minden előzmény nélkül elkezdte kinyomni a hűtővizet a kiegyenlítő tartály kupak szelepén keresztül. Hengerfej probléma lehet? de a víz nem olajos és az olajban sincs víz. Kipufogón nem jön vízpára. Nem melegszik egyszerűen csak termosztát nyitás után kitolja a vízet. Valaki volt már hasonló problémával? Mikor először észrevettem a víz a minimum alatt volt. Töltöttem rá és utána kezdődött a problémám. Lehetséges, hogy nem légtelenítettem le eléggé. A termosztát ház tetején kívül még van esetleg máshol is légtelenítő? Esetleg peugeot szerelő akihez elvihetem?
Nálam ez úgy történik, rádugom a diagot és ki irja mit kell nézni és akkor melyik adalék megy bele, aztán resetelem a diaggal, a feltöltést, a vezető ajtó oszlopán van a matrica ami a számsor utolsó 2 karaktere alacsonyabb, vagy magasabb amit a diag ír annak megfelelően választom ki az aktuális adalékot, bizony nem mind1, figyelni kell.
..hurrá itt a jó idő, hozott valami új extrát is. Az aktuális hőmérsékletet a kormány tekerésénél jelentkező ropogásból meg tudom állapítani. Reggel kb +5 C-ig semmi, később kb 10 foknál álló helyzetben már hallani/érezni/, 15 foknál meg már menet közben is idegesítő szinten ropog. Toronycsapágy hiba lehet ilyen külső hőmérséklet függő?
Talán igen, talán nem. Van ahol írják, van ahol meg csak az általános utasítás van, ott meg azt írja, hogy nézd meg az adaléktartály csőcsatlakozójának a színét és az alapján lehet eldönteni melyik adalék kell bele. Elvileg Eolys 176, de........
ha ebben van ilyen adalék rendszer, ez is jelentheti a felkiáltójel, de van amikor ki is irja, hogy kifogyott, rendszerfüggő, de diag azt is látja ha valaki belenéz. Javaslom diggal nézz bele