Én is inkább őt sajnálom. Magamon nincs mit, én csináltam. De az szegény békésen alszik a puhe-puha ágyában, és reggel arra megy le, hogy valami barom bedugott egy cetlit az ajtajába. (Elsőre még látni sem fogja a bajt, mert az övén az úttest felől van a horpadás.)
Azt, hogy jövőre A0-ból lemegyek M2-be. Vagy üzembentartónak megtesszük Binzunsteinnét (6000,- Ft egy forgalmi csere), és maradunk A0-ban. Majd kiszámolom.
Egyenes, szűk utca. Ráfékeztem, és abban a pillantban már ment is. Mire levettem a lábam a fékről, és megpróbáltam volna visszakormányozni, már egy parkoló autó seggében is voltam. Bal eleje. Már néztem, az utángyártott lámpa 5000,- (azért próbálok bontottat szerezni), bontott index 500,-. Kell egy motorház tető, meg egy sárvédő (ha találok színben, akkor megúszhatom egy polírral), és egy fekete lökös. Sokat nem akarok tökölni vele, elvégre nem az a cél, hogy megduplázzam az értékét. :-) Remélem az alsó lemezek kiegyengethetők. Egyébként ilyen:
Így van. Amikor elindultam, szépen kipróbáltam, milyen a fékezés a havon. Teljesen rendes volt, mint mindig. A franc sem számított rá, hogy lejjebb jeges lesz.
Csak ha amerikai lóról van szó, de ez nem az. Idegen szavak írásánál tudtommal toldalékok hasonulnak, nem a szótövek. Ha az írás és az ejtés megegyezik, akkor egyszerűen hozzáírjuk a toldalékot, ha nem, akkor kötőjellel kapcsoljuk, és az ejtés szerint kötjük. (Ez biztos nem volt szakszerű, de két példa: Michelangeloval és Jacksonnal, de Rochefort-ral és Jeanne-nal.)