Nekem a mérleg két rugótörés (abból egy főlap sajna)+egy kardánkereszt pénteken, a reggeli megszerelés után pedig a szinterkuplungot sikerült szétszakítani szombaton. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy 1-ben önindítózva beindult és kuplung nélkül váltogatva még haza is lehetett gurulni vele! Gondolkozom rajta, hogy a versenyeket ezentúl csak mint néző kellene csak látogatni az autóval+ jókat túrázgatni vele!
A motorfelújítás most aktuális (+terepváltó kihajtásai is lógnak),ha már kuplunghoz amúgy is szét kell szedni. Egyébiránt mikori a motor, te próbáltad is, miből áll a tuning rajta, mi van rajta (porlasztó-injektor, önindító stb.)???
Az eredményhírdetést fölöslegesen vártam volna a semmilyen második napi szereplésemre, bár mondták, hogy valami buli is lesz, de nekem semmi kedvem nem volt ottaludni. De a speciálokon elnézelődtem 1-2 órát, bár a igazi látványosságokról lemaradtam, amikor fejreált összesen talán 4-5 autó (a defendert még láttam míg húzzák-vonják).
Hidadnak mi baja???
Hiába írok nem megy el...Talán most.
A Toyota az utcai autóm meg a varsenyekre azzal húzom a suzukit.A patrol meg a nejemé.
A motorról lehet papírt intézni ha kell.
Képzeljétek mit vezettem?:HUMMER-t H1 es civilizált változatát 6.7 es benzines fullos automata.A Toyotám eltörpült mellette!
A toyota az utcai autóm,azzal húzom a suzukit a
versenyekre.A patrol meg a nejem autója.
A motorról ha kell tudok papírt adni!
Képzeljétek mit vezettem?:HUMMER-tH1 polgárosított változatát 6.7 es benzinest full extra automata .Nagy élmény volt!!!!!!!!!
A toyotám eltörpült mellette.
Helló!
Na lezajlott az ózdi menet,sajnos a hátsóhidam nem szerette befejezni a versenyt.
Sj a motort 90 ért adom garanciával.Nem kell vesződnöd a tied felújításával.De szivesen számítok be suzi alkatrészeket.Megvártad az eredményhirdetést?
Itt van egy kép az enyémről is:
http://kep.tar.hu/meb/index.phtml?aid=27588204&pid=3115263
Igy néz ki most.Pár dolog már rajta van az általad felsoroltakból.A zárat annyira nem is erőltetném,többen mondták már,hogy igazából a kihasználhatósága nincs arányban az árával.A csörlőhöz át kell alakítani a löklapot is,nem? Ahogyan a használt árakat elnéztem ez sem olcsó mulatság.
A külső légbeömlő pedig egyszerűen tetszik. :) A Zsolték 40e-t mondtak rá.Ja,viszont szinterkupplungot veszek tőlük,a mostani már nincs a legjobb állapotban,meg maga a kupplung-váltó sem.
A cimborám autóján -Sj410- maga a rugóköteg is meg van tuningolva plusz a himbák.Szvsz. igy már azért magasan van.Közúton nem tudom milyen lehet.
Külső légbeömlőt boltban én még nem láttam itthon, de attól még lehet hogy van.
Difizár egy vagyon, ezresben vannak gyárik, de ha rám halgatsz a sorrend: jó gumi (olasz felújított tökéletes), emelés, csörlő (min. kézi) és ezután difizár! Ha jó az autód elég nagyot lép hozzá, hogy ne érezd égető szükségét még versenyen sem a zárnak.Mondjuk az enyém most ilyen, pont multkor próbáltam:
http://members.chello.hu/toscana/Kocsi/Lepes
Suzukim
Most nem hiszem,de jövő héten elnéznék Kecelre.
Habár ugyanekorra be van tervezve egy érettségi találkozó is,csak nem tudom,hogy lesz-e belőle valami.Szóval bizonytalan.
Árak: felnik darabja mondjuk 5eFt. Vagy sok?
A ponyvák árát viszont nem tudom.
Szeretnék egy külső légbeömlőt venni.Itthon mit ér egy ilyen? Ha drága,akkor inkább hozatok egyet Németből.
Diffizárra mit mondasz? Anno hirdetett valaki a 4*4-ben,150-ért levegőset. Vajon mit érhet mondjuk egy záras hátsó híd pl.? A klub honlapján,a vendégkönyvben hirdetnek,csak az 410-é.
Egy kész vagyont rá lehetne költeni a gépre. :)
Amit lentebb írtam a beázásról,neked nem voltak ilyen gondjaid?Mondjuk,a te járgányod zárt.
Ma még jó az autóm, de a verseny után nem tudom mi lessz! Te nem jösz? Borsodnádasd ózd mellet, nagyon szép helyek, akár egy kirándulást is megér,ha nem indulsz kijössz a specekre nézelődni!
Irányárat írj a cuccokra, hátha valakit érdekel!
Négy felnim nekem is lenne eladó,a gumi,ami rajta van,már nem sokat ér.
Illetve lenne ötödik felni is,csak kellene találnom egy megfelelő méretű pótot.
Van még bikinitop,sima ponyvatető is...
Na végre beindult a fórum.
atompyka: szerintem a 10-es et a nagyobb, az áll kijjebb, de lemértem a sami felni csavar felfekvő (külső) felülettől széléig kb 7.5 cm. Mérd meg, és nézd meg szétszedi-e az autód, ha felraknád!
HJ61: mi pénz a motor (komplett?)?? Te is jössz délután Ózdra??
joeeye: megkérdeztem neked, haveroknak nincs keret, de Tiszaújvárosban van egy fószer, aki gyárt műanyagból (keménytetőt is), állítólag 25e (sajnos nem a keménytető). A tel száma: 20-9432-046
Ez jó, csak felnigondjaim lesznek sajna.
Az enyém:
5×139.7×108.4 ET: 5
A Samuraié:
5.5X15
5×139.7×108.5 ET: 10
:-(
(Akkor most kijjebb áll az enyémhez képest, vagy beljebb?)
Szia MEB!
Csak azért írok hogy ne legyél egyedül.Ja de azért eszembe jutott egy két eladó dolog hátha valakinek szüksége van rá:suzuki 1.3 as tuningolt motor tökéletes állapotban ,egy garnitura suzi felnin lévő pneus sárgumi 80%os
Hétvégén valaki Ózdra?
Tekintettel a gyakorlatilag egyfolytában eső
esőre, megtörtént a tömítések átvizsgálása,ugyanis az autó belsejében uszodát lehetne nyitni. :)
A keménytető felfogatásainál szivárog a víz,az utas és a vezető feje fölöttinél,illetve a jobb oldali üvegnél levőnél.
Most szét lett szedve,kikenve sziloplaszttal,aztán majd látjuk,ha kiszárad.
Illetve,amit észrevettem: a kuplungpedálra és a kesztyűtartó alatti műanyag tálcába is -utóbbiba igen intenzíven- csöpög a víz.Ez valami típusgond lehet,mert akit kérdeztem,annak mind csöpögött ugyanitt.Aztán beszéltem Zsolttal is,ismerte a problémát.A szélvédőt előrebuktatva van egy gumis-szivacsos védőakármi,itt jön be.Kapott ide is sziloplasztot,remélem megoldja ezt a kellemetlenséget.
Azért tegnap autóztunk egyet,igaz csak a cimborám járgányával,de így is jó volt! :) Végre egy kis sár a nagy nyári por után.
Íme: http://www.landcruiser.hu/nyikom/01.bmp
Ha igaz a jövőhéten már matt fekete lesz + csörlő. A Warn egyébként 200 e volt. Sajna... Az ebay.de-n most van egy 300 EUR-ért, de "csak" 8000-es, és öreg is.
Az alufelni is gyári? Szépen mutat vele az autó.
Az upgrade nem olcsó dolog,de felesleges is,ha csak úgymond aszfalton lesz használva.Viszont a jó gumin nagyon sok múlik.
Bár a széria is nagyon sok mindenre képes,ha muszáj neki.Belegondolva,hogy néha olyan helyeken is elmentünk utcai gumival,hogy...
Én már csak a telet várom a méteres hóval,illetve most ősszel a Mátrát! :-)))
JLX verzió, ezen kívül semmi extrát nem kértünk bele. Klíma nincs benne, ennyire futotta a pályázatból. A gumi valami Bridgestone, de majd megnézem pontosabban.
Majd meglátjuk, mit bír a cég büdzséje fejlesztés terén (merthogy az autó céges, de ezt azt hiszem, említettem), de nem reménykedem sokmindenben.:)
Szép a kis Vitara! Gondolom a JLX verzió,múltkor talán még a klímát is említetted.
Gumi milyen van rajta? Ha terepen is lesz használva,akkor nem ártana neki egy M+S-s.
Ősszel már jöhetsz is vele a klubtalálkozóra! :)) Ott ki lehet próbálni,hogy mit bír terepen.
Üdv.
joe: mennyibe fájt a csörlő? Van valahol kép az autódról?
Pár hónapja érdeklődtem itt a Vitarákról egy beszerzés kapcsán. Aztán Transporter lett belőle egy darabig, de másnak adtam, és ma végül átvettem a Vitarát! :))
Jó kis autó, bár nekem teljesen szokatlan.
Saját autóm egy itt OFF-nak számító Alfa GTV6-os, beton futóművel, 90mm-es szabadmagassággal, alacsony fejtérrel, stb. szóval sportkocsi.
Ehhez képest a Vitara teljesen más világ, amit gondolom nem kell bemutatnom, ráadásul én még nem sokat vezettem terepjárót (picit Defendert, meg Hiluxot). Szóval egyelőre furcsa a magas üléshelyzet, a (nekem az Alfa után) bizonytalannak tűnő úttartás, a tágas első tér (értem itt a nagy szélvédőt és fejteret).
Ezek egy laikus, teljesen más területről érkezett figura észrevételei. De nagyon tetszik az autó!!! Igazán takaros, csendes, finom, puha, szóval tetszik.:)))) Terepre nem vittem még, csak kicsit a dombos szántóföldre.:) De 50km-rel a háta mögött még nem is akarom terhelni, meg utána majd úgyis megkapja a kiképzést. Kipróbáltam az öszkereket is, olyanvoltam, mint egy hülyegyerek. Sose volt se új autóm, pláne nem terepjáróm.
Úgyhogy meg tudlak érteni Benneteket OFF-roadosok, tényleg jó kis dolog, egy ilyen autót terelgetni.:))) Ti is leljétek sok örömötöket a sajátjaitokban, én is ismerkedem ezzel.:))
Köszi szépen!
Akkor lehet,hogy elindulunk majd! :) Méterszámláló viszont nincs,de ennek majd utánajárok!
Most hétvégén utónyaralás-szerűség lett betervezve,szóval nem megyek offroad rendezvényre.