Keresés

Részletes keresés

vince Creative Commons License 2008.12.11 0 0 182
Te vagy a marha.

Ez a zaj csökkentés hogy jön a megerősítéshez? Amit írtam az úgy van. Az egy megerősített lemez. Nulla köze van a zajcsökkentéshez sokkal több a lerepülő dirib darabkákhoz. Azt is mondhatnám az a hajtómű burkolata.
Előzmény: toratoratora (167)
szpet84 Creative Commons License 2008.12.11 0 0 181
Nagyon jó riport volt, bár a riporternő nem volt mindíg a helyzet magaslatán!

Többször belebeszélt a kapitány úr mondandójába! Viszont valóban jó volt látni a fülkét, a műszereket!

Köszi, hogy megosztottad velünk! :)
SPR Creative Commons License 2008.12.11 0 0 180
Nekem ezen a címen lejátssza a videót:

http://atv.hu/videotar/2008_dec_csucsjarattal_kozlekedik_a_malev_europaban_.html
peti81 Creative Commons License 2008.12.11 0 0 179

Itt van a link akit erdekel:

 

http://atv.hu/videotar/2008_dec_csucsjarattal_kozlekedik_a_malev_europaban___video.html

 

En sajnos nem tudtam megnyitni...

peti81 Creative Commons License 2008.12.11 0 0 178
Köszi!
Előzmény: B767fan (177)
B767fan Creative Commons License 2008.12.11 0 0 177
ATV
Előzmény: peti81 (176)
peti81 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 176

Melyik csatorna volt?

Hatha neten meglehetne nezni utolag is...

Előzmény: B767fan (172)
LDSP Creative Commons License 2008.12.10 0 0 175

Délelőtt úton volt, a délutánt a 68-as állóhelyen töltötte, és elviekben este indult Genfbe. Hogy gyakorlatilag is el tudott-e menni, vagy törölték-e a járatot azt már nem tudom.

 

Üdv!

Előzmény: B767fan (174)
B767fan Creative Commons License 2008.12.10 0 0 174

Hol parkol most? Gondolom felszállni már nem tudott.

Ilyenkor kell, hogy kapjon az "apakocsiról" áramot?

BJ Creative Commons License 2008.12.10 0 0 173
repült ma, láttam leszállni
Előzmény: B767fan (171)
B767fan Creative Commons License 2008.12.10 0 0 172

Egyébként - lehet, hogy Ti is láttátok - az egyik kereskedelmi tv-csatornán ma reggel Weiner György - ha jól emlékszem a Kapitány Úr nevére - volt a vendég és a Malév új Q400-as gépeiről beszélt, ill. arrról kérdezték őt.

Mutattak bejátszásokat is az első menetrendszerinti útról. Szép volt.

B767fan Creative Commons License 2008.12.10 0 0 171

Sziasztok!

 

Mi van HA-LQA-val? A földön kényszerül várakozni, vagy szolgálatba tudott állni a repülőtéri sztrájk következtében?

A330 Creative Commons License 2008.12.08 0 0 170
Nem páncélból készült az a rész, hanem rugalmas anyagból. Védő feladata van, a légcsavarról lerepülő (a légcsavar jégtelenítésekor)  jégdaraboktól védi a törzs felületét.
Előzmény: vince (166)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 169
Vagy a legcsavarrol lerepulo legcsavar darab ne az eppn ott ulo kedves utas frizurajat rendezze at:)))
Előzmény: vince (166)
Plazacica Creative Commons License 2008.12.08 0 0 168
Nem marhasag.

A ketto teljesen fuggetelen egymastol. A megerositett darab NVS nelkuli gepeken is lathato.
Előzmény: toratoratora (167)
toratoratora Creative Commons License 2008.12.08 0 0 167
Előzmény: vince (166)
vince Creative Commons License 2008.12.07 0 0 166
Nincs az egy cm max 3mm csak a fények csalókák. Az a Légcsavar miatti páncél lemez. Hogy a légcsavarról lerepülő kavicsok, jégdarabok, mittomének az amúgy vékony törzset ne sértsék meg.
Előzmény: B767-2 (165)
B767-2 Creative Commons License 2008.12.07 0 0 165
Nagyon szép :)

Egy kérdés: a törzsön, középtájon látszik egy kb 1 centis "kiugrás", a törzs síkjából, egy kb 1 méter széles, és a törzs aljáig érő sávban..Oda csak tükröződik valami, vagy az tényleg ilyen?
Előzmény: B767fan (162)
B767fan Creative Commons License 2008.12.07 0 0 164

Horváth Zoltán Bombardier Q400 főpilóta

 

Horváth Zoltán típusfőpilóta (fotó: malev.hu) a Malév első Q400-asának első menetrendszerinti útján.  

TubolyAttila Creative Commons License 2008.12.07 0 0 163
jajj,de jó ez a kép!! :))
Előzmény: B767fan (156)
B767fan Creative Commons License 2008.12.07 0 0 162

Sziasztok!

 

HA-LQC fotó (jetphotos.net) 

A fénykép szerint, amely 2008. december 1-jén készült Koppenhágában várakozik. 

tri-tonus Creative Commons License 2008.12.06 0 0 161
A legutolsó (november végi) info az, hogy „két hónapon belül” megérkezhet a többi gép is. Ennek semmi köze ahhoz, hogy át vannak-e festve. A kasszának kell előbb csengeni, de ez legkorábban januárban lehetséges. Az orosz költségvetés is január elsején kezdődik. Meg előbb még el kell dönteni Moszkvában, hogy abrikterék vigyék-e tovább a boltot, vagy szerva itt csere ott. Megjegyzem utóbbi tökmindegy, a végállomás így-is úgy is a Vnyesekonom orosz állami külgazdasági és fejlesztési bankban van...

A330 Creative Commons License 2008.12.06 0 0 160
Ennyire azért nincs előrehaladott állapotban a helyzet. Az öt Fokker akkor is fog dolgozni, a tervek szerint, ha mind a négy gép itt lesz.
Előzmény: B767fan (159)
B767fan Creative Commons License 2008.12.06 0 0 159

Nagyon szívesen! Örülök, hogy tetszenek.

Ami a többi gépet illeti, én egyelőre csak annyit tudok, hogy már le vannak festve és Malévos színekben pompáznak, de még nincsenek Magyarországon.

Bár, abból ítélve, hogy egyre több F70-es áll a ACE hangár előtt, vélhetően hamarosan ők is meg érkeznek.  

Előzmény: peti81 (158)
peti81 Creative Commons License 2008.12.06 0 0 158

Remek kepek, köszönjük szepen!!

Azt mar lehet tudni hogy kb. mikor

erkezik a maradek 3 gep?

 

Üdv! 

Előzmény: B767fan (157)
B767fan Creative Commons License 2008.12.05 0 0 157

 

Itt pedig még az utasok beszállása előtt.

A háttérben a Malév egyik Fokker 70-ese száll fel.

B767fan Creative Commons License 2008.12.05 0 0 156

 

...take-off...

B767fan Creative Commons License 2008.12.05 0 0 155

 

HA-LQA hátulról.

Érdekes szerkezet azt biztos, de szerintem ebből a szögből is szép!

B767fan Creative Commons License 2008.12.05 0 0 154

 

... HA-LQA a levegőben.

B767fan Creative Commons License 2008.12.05 0 0 153

 

Ha tetszett a fotó, akkor engedjetek meg még egyet.

Íme, HA-LQA útban a kifutópálya felé.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!