Ez a zaj csökkentés hogy jön a megerősítéshez? Amit írtam az úgy van. Az egy megerősített lemez. Nulla köze van a zajcsökkentéshez sokkal több a lerepülő dirib darabkákhoz. Azt is mondhatnám az a hajtómű burkolata.
Délelőtt úton volt, a délutánt a 68-as állóhelyen töltötte, és elviekben este indult Genfbe. Hogy gyakorlatilag is el tudott-e menni, vagy törölték-e a járatot azt már nem tudom.
Egyébként - lehet, hogy Ti is láttátok - az egyik kereskedelmi tv-csatornán ma reggel Weiner György - ha jól emlékszem a Kapitány Úr nevére - volt a vendég és a Malév új Q400-as gépeiről beszélt, ill. arrról kérdezték őt.
Mutattak bejátszásokat is az első menetrendszerinti útról. Szép volt.
Nem páncélból készült az a rész, hanem rugalmas anyagból. Védő feladata van, a légcsavarról lerepülő (a légcsavar jégtelenítésekor) jégdaraboktól védi a törzs felületét.
Nincs az egy cm max 3mm csak a fények csalókák. Az a Légcsavar miatti páncél lemez. Hogy a légcsavarról lerepülő kavicsok, jégdarabok, mittomének az amúgy vékony törzset ne sértsék meg.
Egy kérdés: a törzsön, középtájon látszik egy kb 1 centis "kiugrás", a törzs síkjából, egy kb 1 méter széles, és a törzs aljáig érő sávban..Oda csak tükröződik valami, vagy az tényleg ilyen?
A legutolsó (november végi) info az, hogy „két hónapon belül” megérkezhet a többi gép is. Ennek semmi köze ahhoz, hogy át vannak-e festve. A kasszának kell előbb csengeni, de ez legkorábban januárban lehetséges. Az orosz költségvetés is január elsején kezdődik. Meg előbb még el kell dönteni Moszkvában, hogy abrikterék vigyék-e tovább a boltot, vagy szerva itt csere ott. Megjegyzem utóbbi tökmindegy, a végállomás így-is úgy is a Vnyesekonom orosz állami külgazdasági és fejlesztési bankban van...