Továbbra sincs számlakivonat. Se régi ERSTE-s kártyáról, se migrált CITI. Így aztán nem lehet tudni mi került az elszámolásba, mi alapján terheltek díjakat, kamatot. Egyedül a számlakivonat bizonyító erejű, ha az MNB-hez akar az ember fordulni. Nyilván ezért nincs kivonat, kisebb kockázatúnak ítélte egy kopogós cipőjű menedzser azt, hogy valaki a kivonat hiánya miatt tesz bejelentést (ami ugyancsak törvénysértéssé válik, lesz ha elérjük a hó végét), mint azt, hogy a kivonaton szereplő tévedés miatt...
En is tobb, mint masfel hete irtam uzenetet az erste forintjovairasrol. En meg ott tartok, hogy eddig egyetlen egy Erstes kartyas fizetesre sem kaptam meg egyetlen forintot sem.
A masik, hogy a zarolt osszegeknel ott szerepel a fordulonap utan egyszer mar a reszletfizetes altal levont tetelek es mintegy 90 ezerrel kevesebb az elerheto egyenlegem.
A zarolt tetelek listajaban szerepel 310 Ft, de a zarolt osszeg nagysaga 973 216 Ft. Na ezt magyarazza meg vki.
Na most én konkrétan eddig is Erste ügyfél voltam, nem vótcitis és vannak elintézni valóim a telefonos ügyfélszolgálaton, ettől még ugyanúgy 40+ percet kell várnom ügyintézőre mint aki a Cititől jött át.
Jól hangzik, csak a valóságban 10 napja semmi reakció a netbankos panaszomra, van ott gond náluk rendesen. Ez persze független a kivonattól, nekem az nem is hiányzik.
Nekem is dupla havidíjat vontak a hitelkártyámra. Még átadás előtt a Citi gyorsan ráterhelte a havidíjat a számlára, záráskor pedig az Erste még egyszer.
Most van két -690Ft-os tételem, az egyik a nyitó tétel a Citis havidíjról, a másik meg az Erstés havidíj (mindent visszafizettem az átadás előtt). Emailben már egy hete jeleztem nekik, eddig semmi válasz.
Nem az ügyintéző tévedését verik le rajtad, mivel nem vele kötöttél szóbeli szerződést.
A bank várja el, hogy betartsd a szerződést, amit aláírtál. A kondíciók pedig nyilvánosak.
Egy éven belüli számlamegszüntetés esetén a bankok felszámíthatnak bizonyos költséget, de ez is nyilvános, az ügyfél elfogadja amikor aláírja a szerződést.
"Csak, hogy tudja aki itt kötne szerződést hogy mire számíthat."
Arra, hogy be kell tartania mind a banknak, mint az ügyfélnek amit a szerződésben vállal. Más banknál is így működik.
Ugyanez nálam is, az a január 30 határidő kicsit megtévesztő, de az az _előző_ havi kivonatban szereplő, tehát január eleji fordulónap egyenlegének a visszafizetésére vonatkozik. Az átadáskori összeget+a február elejei fordulónapig könyvelt tételeket pedig március 6-ig kell visszatolni.
Az elszámolást nem a kártyakibocsátó bank kezdeményezi, hanem a kereskedő elfogadója - ha ez magyar bank, akkor 1-2 munkanap az átfutás, ha pedig pl. sixpay vagy hasonló, nem banki elfogadó, akkor több nap is lehet.
Nekem is hatodika volt pont a forduló, de csak annyira számolt el a citi, hogy átadhassák az erstének a nyitóadatokat. Az erstés zárás 12-én volt nekem, az abban szereplő (citi + erste) költést kell március hatig kifizetnem majd. Esrte kivonat még sehol, csak a számlaadatoknál látom, meg a kapott sms-ből, hogy mikorra mennyit kell fizetnem.
17-e pénteki tételek 21-én kedden még nem könyvelődtek le - anno azt hittem, a citi különösen béna, de úgy látszik nem egyedi eset. 2017-ben hogy tarthat ez ennyi ideig, csak nem Klárika könyveli le kézzel? :)
Kis gebasz: február 18-án jött a citi február 5-i keltezésű számlája, minek fizetési határideje január 30. erstés számlákra. Online felületen az időközi költésekkel növelt összeg február 14-ig fizetendő. 14-én lépek be, mondom utalok, adatok sehol, új fizhat március 6. Erstés számlák sehol. Erstés számlák közötti átvezetések zárolva 3 napja. Alakul...