Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

marcsello Creative Commons License 2006.01.01 0 0 386
nem tudom de akik Kisék mögött indultak, Ivanov/Demanenko azért sikerült beérniük már, Kisék meg még sehol. valahol mégis csak lehet előzni.
Előzmény: DLala (381)
schlesser Creative Commons License 2006.01.01 0 0 385

Gordon megint egész jó helyre hozta be a Hummerjét

13 <!--//-->335 GORDON / SKILTON HUMMER 01:38:18 00:03:50

schlesser Creative Commons License 2006.01.01 0 0 384
Vissza játszattam  az irri-track-kel a szakaszt, és ha jól néztem, mikor Liszi elindult a mérten, akkor kis 6kilómérerre volt a rajttól, tehárt 6 kili volt köztük, mort meg bő 9, tehát mégsem mentek annyita fel Lisziék, de nem vagyok benne biztos, hogy megbízható az irri-track
DLala Creative Commons License 2006.01.01 0 0 382
Megelőztél! :-)
Előzmény: schlesser (380)
DLala Creative Commons License 2006.01.01 0 0 381
Ezért kell jó rajtpozíciókat szerezni. Az élmenőket még ritkábban indítják. Hátulról előreverekedni magad a szűk utakon szinte reménytelen.
Előzmény: Törölt nick (379)
schlesser Creative Commons License 2006.01.01 0 0 380

Hát igen, ezért érdemes jó pozíciót szerezni első nap, persze az meg kockázatos...

mindenesetre ez, hogy torlódik  a mezőny, ez is a gyári menőknek kedvez az összetettben

Előzmény: Törölt nick (379)
DLala Creative Commons License 2006.01.01 0 0 378
Szerintem a szűk úton nem lehet mást tenni, nyeled az előtted haladó porát, próbálsz olyan közel menni hozzá, ahol még látsz valamit az útból. Mivel elég reménytelen kideríteni, hol van egyáltalán előzési pont, ezért túl nagy kockázatot nem ér meg nagyon rámenni az előtted haladóra. Nem látod az utat, egyetlen nagyobb kő és vége a Dakarodnak.
Előzmény: Törölt nick (374)
schlesser Creative Commons License 2006.01.01 0 0 377

Most még bíztatóan jól megy Sainz, de kiváncsi leszek rá a dűnéken, az szerintem MÉG nem az ő világa, nem ahhoz szokott. De drukkolok neki. Most jó erős a VolksWagen különítmény, lehet, hogy a Mitsusok nem jutnak sok szerephez.

Előzmény: marcsello (375)
schlesser Creative Commons License 2006.01.01 0 0 376

Jó reggelt, BÚÉK!!

Én ia szt nézem, hogy lisziék ma egész jót fognak menni!!(magukhoz, meg  a kocsijukhoz, meg az eddigiekhez képest)!

Előzmény: Törölt nick (372)
marcsello Creative Commons License 2006.01.01 0 0 375
El torreador közben beért, szerintem ma sem veri meg senki. Hajrá Carlos!
DLala Creative Commons License 2006.01.01 0 0 373
Mivel az út szvsz kb. autónyi széles, előzni nem nagyon lehet, egymás porában meg nem kellemes autózni, nagy különbségeket ne várjunk. Sanyi hiába nyomja, ha nem előzhet. Csak a port nyeli.
Előzmény: Törölt nick (372)
marcsello Creative Commons License 2006.01.01 0 0 370
bocs, az előző az összesített volt :-)
2. szakasz eredménye 116 célba érkezett motoros után:
46 146 KATAI / KTM 01:50:13 00:13:06
50 022 VARGA / KTM 01:50:29 00:13:22
101 150 SZILVESZTER / KTM 02:00:53 00:23:46
Előzmény: marcsello (368)
marcsello Creative Commons License 2006.01.01 0 0 368
Varga a célban:
74 022 VARGA / KTM 03:08:49 00:31:25

82 150 SZILVESZTER / KTM 03:09:58 00:32:34
Előzmény: marcsello (367)
marcsello Creative Commons License 2006.01.01 0 0 367
Boldog Új Évet mindenkinek.

Katrinak megint ment egy jó időt, jelenleg 22. a szakaszon és összetettben is.
többi motoros még a pályán Varga elvileg mindjárt beér (kivételesen megy az Iritrack is rajtuk), autósok is elrajtoltak, most indulnak Szalayék pár perc múlva. Kamionosaink egy óra múlva.
Előzmény: DLala (366)
DLala Creative Commons License 2006.01.01 0 0 366

Sziasztok!

Üdv mindenkinek az Újévben!

 

A közvetítés már megy a www.motorsportok.hu -n.

 

HTT Creative Commons License 2006.01.01 0 0 363

 

 

 

 

 

Amúgy meg aszondom, hogy a félretájékoztatásra való figyelmeztetés közérdek. Nem fikázás, hanem tény. Hozzátartozik a Dakarhoz, hogy erről - is - beszéljünk

 

Teo >

Subarufan Creative Commons License 2006.01.01 0 0 361
Tud valaki linket ahonnan lelehet szedni az eurosportos összefoglalókat magyarúl?
fanyuvo01 Creative Commons License 2006.01.01 0 0 360

Én sem vezetten sok kamiont, csak kisebb teherautókat, el lehet akadni vele... :)

A magyarázat pedig szerintem éppen az eurosport összefoglalójában látható volt épp az utolsó 4,5 mp-ben, Szaller szambázott egy szépet...

ha kell valakinek, szóljon...

Előzmény: schlesser (355)
geosz Creative Commons License 2006.01.01 0 0 359
Nem tudom mennyit vezettél kamiont -na jó ezek inkább teherautók-, de hidd el nem olyan ördöngős dolog elakadni vele tengelyig érő sárban.:-))
Sőt a katonaságnál -mikor a haverom kitörte egy KRAZ jobb első kerekét mindenestől!!!- az öregbakák, meg az őrmester is azt mondta: na ehhez már kell a tudás.:-))
Előzmény: schlesser (355)
DLala Creative Commons License 2005.12.31 0 0 358

Gyerekek, aki nem látta a TV2-n az irigy Hónaljmirigyet, az feltétlenül pótolja be!

Abszolút ON!

"No misssz, azt nem nem, terepjáróval jöttem..."

:-)))))))

Vinyó Creative Commons License 2005.12.31 0 0 357
Mindenki panaszkodott a nagy sárra! Gondolom a mezőny végére sem "javult" a helyzet.
Előzmény: schlesser (355)
schlesser Creative Commons License 2005.12.31 0 0 356
56 <!--//-->569 SZALLER / LAKLOTH / CSITARI MERCEDES 07:30:00 06:17:01 05:00:00kaptak 5 óra büntetést, de legalább beértek...
schlesser Creative Commons License 2005.12.31 0 0 355
az nem semmi azt a kamiont elakasztani, ahoz is kell tehetség...
Előzmény: Vinyó (353)
cassano18 Creative Commons License 2005.12.31 0 0 354

Néhány éve amikor a Kis-t még a Eurosporton is bevágták, mert olyan gyorsan ment egy szakaszon, az Rtl csak a Palik Lacikát mutogatta...

Előzmény: Gerenda (340)
Vinyó Creative Commons License 2005.12.31 0 0 353

Állítólag elakadtak a nagy sárban és ásniuk kellett!

Előzmény: schlesser (352)
schlesser Creative Commons License 2005.12.31 0 0 352
Szallerék beértek!!
schlesser Creative Commons License 2005.12.31 0 0 351
Kis Sándor kimondottan jókedvű volt a napi célban. „Óriási sárból rajtoltunk, tipikus portugál pálya, az egyik kanyarból ki, a másikba be. Százezer ember drukkolt a pálya szélén, fantasztikus volt! Körülbelül féltávig iszonyúan elkaptuk a fonalat, utána nagyon ütemtelen lett a pálya, tele volt meglepetéssel. Szűk kerítések és olajfák között kellett rohanni, kacskaringózni, kétszer majdnem közelebbről is megnézünk egy fát. Fontolgattuk, hogy talán nem ez a legjobb alkalom arra, hogy Portugália olajbogyó termését tanulmányozzuk.
Pont ezért visszavettem a gyorsági második felében egy picit a tempóból, nem kockázattam, mert óriási volt már a sár. Nagyon navigációs pálya volt, rengeteg jellel, de Péter remek munkát végzett, s az autó is fantasztikusan működött.
Úgyhogy a legnagyobb problémám most az, hogy nagyon sáros lett a gép, nem tudtam hol lemosni, a fiúk most itt tehát megszenvednek vele.”
 
„Egyelőre csak az a célunk, hogy az autót karcmentesen vigyük át Afrikába. Nagyon jónak tartom, hogy nem egy másfél kilométeres prológgal kezdtünk, hanem valódi gyorsaságival. Hihetetlen élmény volt végigmenni ezen a szakaszon, ugyanis elképesztően sok ember állt az út szélén és szurkolt a versenyzőknek.
Mi a lehető legóvatosabban versenyeztünk, már csak azért is, mert több helyen igen nagy volt a sár. Egyetlen kisebb bosszúságunk akadt: úgy 30 kilométerrel a vége előtt belementünk egy nagy tócsába, és az oldalablakon jókora adag víz és sár jött be. Ez önmagában nem lett volna gond, de háromtenyérnyi területen beterítette belülről a szélvédőt, így onnantól semmit sem láttam.” – mesélte Palik László még mindig fülig sárosan.
fanyuvo01 Creative Commons License 2005.12.31 0 0 350

valami nagy Gáz lehet...

Előzmény: schlesser (349)
schlesser Creative Commons License 2005.12.31 0 0 349
Szallerék most megint állnak egy ideje 12kilóméterre a mért végétől.. tuti van valami gondjuk, kamiont jó nehéz szervízelni...
HTT Creative Commons License 2005.12.31 0 0 348

Naja

 

Én mindenesetre megnézem az Eurosporton fél tizenegykor, mert a retek szinte sosem ad még annyit se, ráadásul azt is a "saját szemszögéből". Azt meg kenjék a hajukra :o

 

Teo >

Előzmény: Gerenda (347)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!