Üdv LACSISOK! 15704-nél szelepcsere, meg gépi megmunkálás, és még örömmel mondja hogy tudott szerezni hengerfej tömitést. Szuper nem? Szerintetek? Tényleg hol vannak a többiek? Pedig vagyunk jócskán. Vagy csak olvasnak? Reméljük minden rendben velük. CSá mindenkinek!!!!
Egyébként ez a 3 barig felfújt gumi érdekes dolog, ugyanis az ember azt gondolná:tengeri szállítás, sok idő, könnyebb gurulás a pakolásnál stb. valami komoly technikai praktikai oka van.
Nos amikor 94-ben az új corsámat vettem át, amin 145-ös virsligumik voltak, azokban is volt vagy 2,8. Pedig nem állt raktárban, új gyártás volt még várni is kellett rá és nem tengeren jött be a németországi gyárból..:-)) Ha jól tudommég csak nem is hajón, ugyanis akkoriban vasúton hozták az opelokat.
Nagyonszépen köszönöm mindenkinek a szives fogattatást.
A szűkítőt holnap megnézem és ki is veszem ha benne van. Amikor szervízbe viszitek a járgányt vissza teszitek a szűkítőt?Már 52 KM-van a gépbe lassan közeledik az első szervíz ha így haladok ahogy Kripic írta.
A matrica nem nagy összeg, nekem asszem 200 Ft körül készült a próbadarab. Gondolom ez még valamivel olcsóbb is lehet, ha mennyiségről lenne szó, bár ezt a tapasztalatokból és a többféle matrica-variációból ítélve nem hinném.
Egy aktív klubélet esetén azt a pár tucat matrica ellenértékét magam is felvállalnám, lehetne ez mondjuk az én támogatásom a klubnak.... de hol is az aktív klubélet?...Hmmm......na erről van szó....
én is gondolgozok a nyomtáv szélesítésen, sak vszínűleg hosszabb tőcsavarokra is szükség lesz. Nekem nagyon rondának hat, hogy a kerekek oldalt beljebb állnak, mint a kerékívek széle. A Norautoban láttam, csak vmi noname volt, még az eladó sem ajánlotta (5mm-es pogi volt).
Sztem 1 centis volna igazán jó, ezt még bírnia kéne a futóműnek ish..
iwin van lacetti??
Ha már itt vagyok, egy kérdés is: Nem tudja vki, hogy hogyan lehet kikötni a biztonsági öv figyelmeztetőt? Bevallom őőőőszintén, én csak rövid távon járok redszerint, és nem nagyon kapcsolom be magam. Dacolva a rend éber őreivel :((((
Most pl az anyósülés övét kapcsoltam az én csatimba. szóval vmi ötlet?
Tudnátok segíteni abban hol tudnék olcsón felnit venni a gépre, 15-öst, és érdekelne még hogy mit tudtok a nyomtáv szélesítőkről, árt e a futóműnek, vagy elbírja a sevi?
Nagyon tetszetta foto a sárvédőről, olyat hol árulnak és mennyiért.
Na jó most már több kérdésem nincsen is :)
Továbbra is a legjobbakat, és látom az iwiwes hozzászolásom nem nagyon jött be :)
Nekem is közel 3 bar volt átvételkor, de hamar megoldódott a nyomás-kérdés, ugyanis mielőtt végleg kigurult volna a kereskedésből, alufelnik kerültek rá a gyári gumikkal és az itteni szerelők már kisebb nyomásértékekkel látták el a kerekeket. Mondjuk saját tapasztalatom szerint az elsőkbe 2,4 kell, a hátsókba ha 1-2 személy közlekedik vele elég 1,9-2,0 is, több esetén kb. 2,1-2,2.
Mint ahogy már írta más is, Pusztazámorral együtt eltűnt a honlap. Páran még pénzzel is támogatták létrejöttét ill. fennmaradását. Én az elején szkeptikus voltam, mint minden hasonló induló dologgal és sajnos be is igazolódott félelmem.
Pedig már kezdtem magam beleélni, hogy lesz egy klubunk. Csináltattam is egy matricát, aminek próbapéldányát felragasztottam a gépre -ezzel is kissé előresegítve környékünkön a reklámozását. Most majd kaparhatom le. Gondoltam teszek fel másikat, a másik lacsi klub honlapcímét, ha esetleg oda csatlakozom majd. Le is dumáltam a nyomdással, hogy nem ebben a formában, de kell majd matrica. Külső-belső, fekete-fehér formában.
Még tavaly egy érdeklődő levelet írtam az ottani illetékesnek, hogy is lehetne belerázódni klubuk életébe, de nem kaptam választ, ill. kaptam, de pár hétre rá a fórumon. Lettek volna ötleteim kis térségünk lacsisainak összetrombitálására, hogy gyarapítsuk az állományt, de nem történt nagy rámozdulás ötleteimre. Olvasgatva a fórumot néha azt látom, hogy a tagok a klubdíj fejében járó dolgokat hónapok múlva kapják meg stb. Szóval még lenne mit tökélesíteni ezen a klubos dolgon, bár elismerem, hogy nagyon nehezen (hosszú évek alatt) lehet arra a szintre is eljutni, ahol most tart klubéletük így kívülről látva.
Ezért is gondoltam, hogy össze kéne rántani a társaságot és ha nem is egy külön klubot alapítva, hanem -valamilyen formában egységesítve ezt a társaságot- a másik klubhoz valahogy csatlakozva lehetne fejleszteni a daewoo-chevy tábort. Erre jó alkalom lenne ha páran el tudnánk menni egy ott szervezett talira, aztán majd kialakul valami.
Remélem nincs harag Zsazsiehi, hogy megpróbáltam megkaparintani a 101. helyet!? Tényleg elnézést kérek,és természetesen én is gratulálok az új kocsidhoz!!!
azt ugye tudod, hogy a felmelegedett gumi nem mutat pontos értéket! mindig 'hidegben', indulás után minél előbb nézd a nyomást, akkor tudod jól beállítani...
hali!
gyanítom Zsazsiehi 'asztrás' tapasztalatait a Lacsinál is tudja kamatoztatni :))
néhány kereskedésben hallottam, hogy szinte mindig 'túlnyomással' érkeznek a gépsárkányok, okára két egyforma választ még nem kaptam...
nyilván a gumma kibírja, de célszerű száraz időben a gyári, csúszós utakon annál kisebb értéket tartani
ja: minden érintett fiúnak is! boldog nőnapot :-))
azt ugye tudod, hogy a felmelegedett gumi nem mutat pontos értéket! mindig 'hidegben', indulás után minél előbb nézd a nyomást, akkor tudod jól beállítani...
Köszönöm szépen a jókívánságokat remélem úgy lesz ahogy írtad.
A flotta 101 sorszámot csak sikerült megszereznem,már két hete szerettem volna felkerülni. A Lacsi talállkozókon igyekszem ott lenni.Már 44 Km van az autóban a guminyomás 3 bár volt leengedtem 2.1-re. Régebbi hozzászólásokban olvastam,hogy páran nincsenek megelégedve az 1.6-os motorteljesítményével,egy Opel vectra 2.0i-ből ültem át a lacsiba SZINTE semmi külömbség és szerintem ez még csak jobb lesz.
Kívánok mindenkinek baleset és hibamentes szép napokat.
Ezek az autók nem klimásak????Csak azért kérdezem,mert mióta klimás autóm van szinte az ablakememő is felesleges:-))) Nem tudom például a jobbos ablak volt e 5X lehúzva az elmúlt 3 évben :-)))).A Lanosnál nekem is volt (nem volt klíma) jó is volt de klima mellé minek?????
Ellentétben a két elöttem szóló véleményével, én (majdnem) teljes mértékben elégedett vagyok a feltett légterelőkkel. Több mint másfél éve használom, és nekem nagyon bevállt. Csak az első ablakokra tettem fel, és azóta ha csak kissé engedem le, akkor remekül szellőzik, és mégsem huzatos az autó. Az eső nem ver be, és nem párásodik az üveg. Az oldalról jövő erős napfényt megszűri. Az ablakemelőt egyáltalán nem terheli, simán fut végig. Az egyetlen hátránya szerintem, hogy az ablakok mosása a szélvédő takarásánál nehézkesebb. Ennyit azonban az adott pluszok miatt megér. SZERINTEM. Ja, és úgy emlékszem, hogy valamilyen lengyel gyártmány és kb 5000.- Ft volt 2005 aug.-ban.
...Ha csak 10%-unk tudna elmenni már szép létszámmal képviseltetnénk magunkat...
nekem nem úgy tűnik hogy a flotta 100%-os lenne. csinálni kellene vmi frissítést. kik még az aktív 'tagok' és kik tüntek el a süllyesztőben olvastam itt régebbről egy lacetti klub oldalról. azzal mi lett?