Szevasz Kulimász!
Isten őrizz, hogy megkövezzünk!
Ez a fórum nem erről szól.
A trutyis dolog lényege éppen az, hogy véleményünk szerint ez a kosz nem kívülről került be a rendszerbe, hanem vmilyen, a gyártás soránnem megfelelően alkalmazott technológia, vagy anyag eredménye. Amíg ezt nem piszkáljuk meg sokan, addíg a GM nem foglalkozik vele. A nagy többségnek garin túl lesz a gépe, mire ez a gond jelentkezni fog (ha egyáltalán jelentkezik majd). Ekkor viszont már zsebbenyúlós a történet!
Sziasztok, mini-iso kábelt berakták a helyére,mp3 gyönyörüen szól(kis tulzással) ! Nem is olyan nehéz kibontani a rádiót,csak tudni kell hova nyulni.Az egész ki-be talán 20 perc volt.
Utolsó próba a Lacsi computer csere előtt- műszeres csatlakozás-esküdtem volna: el sem indul a hibakód keresés- így direktszűrővel - miegyébbel a motorháztető alatt gurultam be a szervizbe magabiztosan. Mikor indult a program, kezdtem kényelmetlenül érezni magam, mikor indította a motort a villanyos már nem volt visszaút: hangzavar az udvaron... Ha mégis lett volna valami hibakód a diagnosztikussal együtt száguldottam volna el, minél messzebbre. Esetleg hivatkoztam volna, hogy szégyenlős vagyok ezért nem nyitom fel a motorháztetőt akárkinek. Megjegyzéssel túléltem a dolgot és lezárták a munkalapot.
Új magyar nyelvű szoftverrel sikerült csatlakozni a computeremhez (Lacsiról van szó), 1 hete jött vissza a szerviz készüléke Koreából frisítéssel , hibakód nincs (vagy ami késík az nem múlik...), így szererencsére cserélni sem kell egyelőre semmit.
Természetesen én is klímás gépben ülök, és nagyon élvezem amikor kinn 35 fok van, és én belül felhúzott ablakoknál hűsölhetek. Ennek ellenére nem használom a klímát állandóan, nem csak anyagi megfontolás miatt (több fogyasztás), hanem jobban élvezem a friss levegőt megfelelő környezeti hőmérsékletnél. Ettől a Te véleményed lehet más. Ezért írtam a véleményemhez, hogy SZERINTEM.
Engem is elért a "sárga lámpa" szelleme. Az autó 1.4-es 2006-os gyártású, a kilóméter óra szerint 9600km van benne.
Tegnap este a piros lámpánál állva az alapjárat elkezdett hullámozni de a motor nem állt le. Elindultam és egy jó kilóméter után először csak villogott majd folyamatossá vált a sárga lámpa fénye. A motor a lámpától történő indulás után már teljesen normálisan ment. Így mentem (sárga lámpával 10km-et, majd otthol udvar beáll. Ma reggel indulok semmi sága lámpa simán jöttem 15 km-et. Mi várható?? Hívjam a szervízt?? Járt már így valaki??
Üdv LACSISOK! 15704-nél szelepcsere, meg gépi megmunkálás, és még örömmel mondja hogy tudott szerezni hengerfej tömitést. Szuper nem? Szerintetek? Tényleg hol vannak a többiek? Pedig vagyunk jócskán. Vagy csak olvasnak? Reméljük minden rendben velük. CSá mindenkinek!!!!
Egyébként ez a 3 barig felfújt gumi érdekes dolog, ugyanis az ember azt gondolná:tengeri szállítás, sok idő, könnyebb gurulás a pakolásnál stb. valami komoly technikai praktikai oka van.
Nos amikor 94-ben az új corsámat vettem át, amin 145-ös virsligumik voltak, azokban is volt vagy 2,8. Pedig nem állt raktárban, új gyártás volt még várni is kellett rá és nem tengeren jött be a németországi gyárból..:-)) Ha jól tudommég csak nem is hajón, ugyanis akkoriban vasúton hozták az opelokat.
Nagyonszépen köszönöm mindenkinek a szives fogattatást.
A szűkítőt holnap megnézem és ki is veszem ha benne van. Amikor szervízbe viszitek a járgányt vissza teszitek a szűkítőt?Már 52 KM-van a gépbe lassan közeledik az első szervíz ha így haladok ahogy Kripic írta.
A matrica nem nagy összeg, nekem asszem 200 Ft körül készült a próbadarab. Gondolom ez még valamivel olcsóbb is lehet, ha mennyiségről lenne szó, bár ezt a tapasztalatokból és a többféle matrica-variációból ítélve nem hinném.
Egy aktív klubélet esetén azt a pár tucat matrica ellenértékét magam is felvállalnám, lehetne ez mondjuk az én támogatásom a klubnak.... de hol is az aktív klubélet?...Hmmm......na erről van szó....
én is gondolgozok a nyomtáv szélesítésen, sak vszínűleg hosszabb tőcsavarokra is szükség lesz. Nekem nagyon rondának hat, hogy a kerekek oldalt beljebb állnak, mint a kerékívek széle. A Norautoban láttam, csak vmi noname volt, még az eladó sem ajánlotta (5mm-es pogi volt).
Sztem 1 centis volna igazán jó, ezt még bírnia kéne a futóműnek ish..
iwin van lacetti??
Ha már itt vagyok, egy kérdés is: Nem tudja vki, hogy hogyan lehet kikötni a biztonsági öv figyelmeztetőt? Bevallom őőőőszintén, én csak rövid távon járok redszerint, és nem nagyon kapcsolom be magam. Dacolva a rend éber őreivel :((((
Most pl az anyósülés övét kapcsoltam az én csatimba. szóval vmi ötlet?
Tudnátok segíteni abban hol tudnék olcsón felnit venni a gépre, 15-öst, és érdekelne még hogy mit tudtok a nyomtáv szélesítőkről, árt e a futóműnek, vagy elbírja a sevi?
Nagyon tetszetta foto a sárvédőről, olyat hol árulnak és mennyiért.
Na jó most már több kérdésem nincsen is :)
Továbbra is a legjobbakat, és látom az iwiwes hozzászolásom nem nagyon jött be :)
Nekem is közel 3 bar volt átvételkor, de hamar megoldódott a nyomás-kérdés, ugyanis mielőtt végleg kigurult volna a kereskedésből, alufelnik kerültek rá a gyári gumikkal és az itteni szerelők már kisebb nyomásértékekkel látták el a kerekeket. Mondjuk saját tapasztalatom szerint az elsőkbe 2,4 kell, a hátsókba ha 1-2 személy közlekedik vele elég 1,9-2,0 is, több esetén kb. 2,1-2,2.
Mint ahogy már írta más is, Pusztazámorral együtt eltűnt a honlap. Páran még pénzzel is támogatták létrejöttét ill. fennmaradását. Én az elején szkeptikus voltam, mint minden hasonló induló dologgal és sajnos be is igazolódott félelmem.
Pedig már kezdtem magam beleélni, hogy lesz egy klubunk. Csináltattam is egy matricát, aminek próbapéldányát felragasztottam a gépre -ezzel is kissé előresegítve környékünkön a reklámozását. Most majd kaparhatom le. Gondoltam teszek fel másikat, a másik lacsi klub honlapcímét, ha esetleg oda csatlakozom majd. Le is dumáltam a nyomdással, hogy nem ebben a formában, de kell majd matrica. Külső-belső, fekete-fehér formában.
Még tavaly egy érdeklődő levelet írtam az ottani illetékesnek, hogy is lehetne belerázódni klubuk életébe, de nem kaptam választ, ill. kaptam, de pár hétre rá a fórumon. Lettek volna ötleteim kis térségünk lacsisainak összetrombitálására, hogy gyarapítsuk az állományt, de nem történt nagy rámozdulás ötleteimre. Olvasgatva a fórumot néha azt látom, hogy a tagok a klubdíj fejében járó dolgokat hónapok múlva kapják meg stb. Szóval még lenne mit tökélesíteni ezen a klubos dolgon, bár elismerem, hogy nagyon nehezen (hosszú évek alatt) lehet arra a szintre is eljutni, ahol most tart klubéletük így kívülről látva.
Ezért is gondoltam, hogy össze kéne rántani a társaságot és ha nem is egy külön klubot alapítva, hanem -valamilyen formában egységesítve ezt a társaságot- a másik klubhoz valahogy csatlakozva lehetne fejleszteni a daewoo-chevy tábort. Erre jó alkalom lenne ha páran el tudnánk menni egy ott szervezett talira, aztán majd kialakul valami.
Remélem nincs harag Zsazsiehi, hogy megpróbáltam megkaparintani a 101. helyet!? Tényleg elnézést kérek,és természetesen én is gratulálok az új kocsidhoz!!!