Rakass bele riasztót. Akkor lessz két távirányító. Igaz, hogy az is pénzbe kerül, de + védelem. Mondjuk a kormány vagy váltózárnál nem jobb. (tudod melyik kormányzárról beszélek, nem a gyári).
Egy ideje nem néztem az írásaitokat, így most 4 oldalt kellett bepótolnom. Olvastam, hogy némelyikőtök félti az asszonytól az autót. Erre a legegyszerűbb megoldás, vegyetek neki egy sajátot. A szűkítőről egy picit: tanácsaitokra én is kivettem, utána pedig elgondolkoztam azon, milyen teljesítmény növekedésről beszéltek, mert nem észleltem semmit, de mivel későbbiekben azt is olvastam, hogy a számítógép elkezdi tanulni az új felállást, így hagytam egy darabig s csodák,csodájára, kb. két hét elteltével érezhetővé vált a hatás, az autó szinte megtáltosodott. A garancia miatt nem aggódom, ha majd szervízre viszem, előtte vissza teszem. (Ki-be szerelés max.:15 perc. Ennyit megér.) A massza kérdésére tényleg nem árt több időt fordítani, de az írásokat olvasva úgy látom, ez a sárgalámpás baleset szinte kizárólag az 1.4-es motorokat érinti. (A felmérésemre tett javaslatokra igen kevés válasz érkezett.) Azt kevésbé hiszem, hogy a gyártás során az azonos alkatrészeket is megkülönböztetnék motor méret után, úgyhogy lehet, hogy más disznóság is van a dologban. A 15-ös könnyű fém felnire ajánlom a Dezent márkáját, országosan akciózza a gyártócég 19.800 Ft-os áron. Én is ma tetettem fel, de hogy finoman fejezzem ki magam, még egy óráig sem gyönyörködhettem a látványban mert 1 B...ÖS P...SZT SZEMEREY TRANSZPORTOS teherautójával töréstesztet végzett tolatás közben az autómon.(Sznuni bár jeleztem, hogy ott lennék a talin, de mivel a javítás erre az időpontra várható azt hiszem ennek lőttek.) Hupsz ez egy kicsit hosszú lett minden jót mindenkinek!
ígértem, beszámolok: Budakeszi szervíz készséggel elvállalta és alkatrészbeszerzéssel együtt másnapra megcsinálta a kuplung felső munkahenger cseréjét, természetesen garanciálisan. Szokatlannak minősítették a hibát, bár ez előfordul a Lacival, de nem másfél év/23 000 Km-nél...
Hát, ezek után csak bizakodom, hogy egyéb "szokatlan" örömben nem lesz részem. Gyanakvó lettem, és valahogy nem olyan már, mint eddig volt. De Ti csak örvendezzetek, hátha nekem is elmúlik ez a rossz hangulat.
Nincs semmilyen limit megyek amennyit birok ,ebből is látszik ,hogy én sokat dolgozom és nemérek rá autózni hétköznap.De majd a hétvégén ami ugye most csak vasárnap irány Zebegény és a környék. A szűkítöt sajnos nem volt időm megnézni mert korházba mentem látogatni délután,majd talán holnap.
Van egy ismerősöm kivette az egész légszűrőt tokkal vonóval csak a gégecső maradt amire harisnyát húzott így használlja az autóját
Bármi megeshet az előző autómmal 3 év alatt 16000 km-ert mentem.
Az olajcserére vissza térve, mikor érdemes olaj cserér csinálltatni én 1 évben max 6000-ret teszek az autóba? A kipufogó biztos, hogy el fog rohadni nekem is.
Jelenlegi állás 85 Km. Mióta leengedtem a gumikat 2,1 re mert szerintem ez az előírás nem pattog ugy az autó és nincs akkora gumi zaj.
Szevasz Kulimász!
Isten őrizz, hogy megkövezzünk!
Ez a fórum nem erről szól.
A trutyis dolog lényege éppen az, hogy véleményünk szerint ez a kosz nem kívülről került be a rendszerbe, hanem vmilyen, a gyártás soránnem megfelelően alkalmazott technológia, vagy anyag eredménye. Amíg ezt nem piszkáljuk meg sokan, addíg a GM nem foglalkozik vele. A nagy többségnek garin túl lesz a gépe, mire ez a gond jelentkezni fog (ha egyáltalán jelentkezik majd). Ekkor viszont már zsebbenyúlós a történet!
Sziasztok, mini-iso kábelt berakták a helyére,mp3 gyönyörüen szól(kis tulzással) ! Nem is olyan nehéz kibontani a rádiót,csak tudni kell hova nyulni.Az egész ki-be talán 20 perc volt.
Utolsó próba a Lacsi computer csere előtt- műszeres csatlakozás-esküdtem volna: el sem indul a hibakód keresés- így direktszűrővel - miegyébbel a motorháztető alatt gurultam be a szervizbe magabiztosan. Mikor indult a program, kezdtem kényelmetlenül érezni magam, mikor indította a motort a villanyos már nem volt visszaút: hangzavar az udvaron... Ha mégis lett volna valami hibakód a diagnosztikussal együtt száguldottam volna el, minél messzebbre. Esetleg hivatkoztam volna, hogy szégyenlős vagyok ezért nem nyitom fel a motorháztetőt akárkinek. Megjegyzéssel túléltem a dolgot és lezárták a munkalapot.
Új magyar nyelvű szoftverrel sikerült csatlakozni a computeremhez (Lacsiról van szó), 1 hete jött vissza a szerviz készüléke Koreából frisítéssel , hibakód nincs (vagy ami késík az nem múlik...), így szererencsére cserélni sem kell egyelőre semmit.
Természetesen én is klímás gépben ülök, és nagyon élvezem amikor kinn 35 fok van, és én belül felhúzott ablakoknál hűsölhetek. Ennek ellenére nem használom a klímát állandóan, nem csak anyagi megfontolás miatt (több fogyasztás), hanem jobban élvezem a friss levegőt megfelelő környezeti hőmérsékletnél. Ettől a Te véleményed lehet más. Ezért írtam a véleményemhez, hogy SZERINTEM.
Engem is elért a "sárga lámpa" szelleme. Az autó 1.4-es 2006-os gyártású, a kilóméter óra szerint 9600km van benne.
Tegnap este a piros lámpánál állva az alapjárat elkezdett hullámozni de a motor nem állt le. Elindultam és egy jó kilóméter után először csak villogott majd folyamatossá vált a sárga lámpa fénye. A motor a lámpától történő indulás után már teljesen normálisan ment. Így mentem (sárga lámpával 10km-et, majd otthol udvar beáll. Ma reggel indulok semmi sága lámpa simán jöttem 15 km-et. Mi várható?? Hívjam a szervízt?? Járt már így valaki??
Üdv LACSISOK! 15704-nél szelepcsere, meg gépi megmunkálás, és még örömmel mondja hogy tudott szerezni hengerfej tömitést. Szuper nem? Szerintetek? Tényleg hol vannak a többiek? Pedig vagyunk jócskán. Vagy csak olvasnak? Reméljük minden rendben velük. CSá mindenkinek!!!!
Egyébként ez a 3 barig felfújt gumi érdekes dolog, ugyanis az ember azt gondolná:tengeri szállítás, sok idő, könnyebb gurulás a pakolásnál stb. valami komoly technikai praktikai oka van.
Nos amikor 94-ben az új corsámat vettem át, amin 145-ös virsligumik voltak, azokban is volt vagy 2,8. Pedig nem állt raktárban, új gyártás volt még várni is kellett rá és nem tengeren jött be a németországi gyárból..:-)) Ha jól tudommég csak nem is hajón, ugyanis akkoriban vasúton hozták az opelokat.
Nagyonszépen köszönöm mindenkinek a szives fogattatást.
A szűkítőt holnap megnézem és ki is veszem ha benne van. Amikor szervízbe viszitek a járgányt vissza teszitek a szűkítőt?Már 52 KM-van a gépbe lassan közeledik az első szervíz ha így haladok ahogy Kripic írta.
A matrica nem nagy összeg, nekem asszem 200 Ft körül készült a próbadarab. Gondolom ez még valamivel olcsóbb is lehet, ha mennyiségről lenne szó, bár ezt a tapasztalatokból és a többféle matrica-variációból ítélve nem hinném.
Egy aktív klubélet esetén azt a pár tucat matrica ellenértékét magam is felvállalnám, lehetne ez mondjuk az én támogatásom a klubnak.... de hol is az aktív klubélet?...Hmmm......na erről van szó....
én is gondolgozok a nyomtáv szélesítésen, sak vszínűleg hosszabb tőcsavarokra is szükség lesz. Nekem nagyon rondának hat, hogy a kerekek oldalt beljebb állnak, mint a kerékívek széle. A Norautoban láttam, csak vmi noname volt, még az eladó sem ajánlotta (5mm-es pogi volt).
Sztem 1 centis volna igazán jó, ezt még bírnia kéne a futóműnek ish..
iwin van lacetti??
Ha már itt vagyok, egy kérdés is: Nem tudja vki, hogy hogyan lehet kikötni a biztonsági öv figyelmeztetőt? Bevallom őőőőszintén, én csak rövid távon járok redszerint, és nem nagyon kapcsolom be magam. Dacolva a rend éber őreivel :((((
Most pl az anyósülés övét kapcsoltam az én csatimba. szóval vmi ötlet?