Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DLala Creative Commons License 2006.01.01 0 0 454
Ezek honnan vannak? Nagyon állat!
Előzmény: ultrabrutal (452)
DLala Creative Commons License 2006.01.01 0 0 453
Tiszta sor. Megstuccolt egy fát, majd elkapta balra, felfutott a rézsűn és már borult is az oldalára.
Előzmény: ultrabrutal (449)
ultrabrutal Creative Commons License 2006.01.01 0 0 452

Azért néhányan megkísérelték a lehetetlent...

 

 

  
Előzmény: marcsello (450)
marcsello Creative Commons License 2006.01.01 0 0 451
barna csíkos alsógatya nagyon kemény!!! ilyen esetekben álcaként is működik :-))))
Előzmény: marcsello (450)
marcsello Creative Commons License 2006.01.01 0 0 450
hát ezt tényleg nem nagyon lehetett kikerülni :-(
Előzmény: ultrabrutal (449)
ultrabrutal Creative Commons License 2006.01.01 0 0 449

A fekvő Tatra:

 

  
schlesser Creative Commons License 2006.01.01 0 0 448
Jól elkepták a képet! Szegény Robinak nem lehetett kelleme, mikor ráesett a quadja.Remélem nem esaett nagyobb baja!
Előzmény: marcsello (447)
marcsello Creative Commons License 2006.01.01 0 0 447
Greff Robiról egy kép az eurosport.com-ról:
DLala Creative Commons License 2006.01.01 0 0 446

A két magyar kamionos trió 10. és 11. összetett helye nem semmi...

Őket is meg kellett volna szólaltatni.

schlesser Creative Commons License 2006.01.01 0 0 445
Na, fejlődik az RTL KLUB, a híradóban megszólaltatták, szalayt is, persze utána egyből palikot, ő meg elmesélte, hogy majdnem beestek egy szakadékba, csak 2 faderab tartotta meg őket...
schlesser Creative Commons License 2006.01.01 0 0 444
Tényleg nagy a kavarodás, azt írták ki, hogy szallerék 2.ak az összetettben:) Maradhatna így...
Előzmény: sroa (443)
sroa Creative Commons License 2006.01.01 0 0 443
a dakar.com-on feltették a kamionok eredményeit, de elég kaotikus dolgok vannak benne egyelőre...
schlesser Creative Commons License 2006.01.01 0 0 442

Szalay gyors volt, de megsérült a keze

 

 

Technikás, sáros, sokak szerint igen veszélyes szakaszt teljesített a Dakar-mezőny az év első napján. A kanyargós, technikás, olykor meglehetősen sáros pálya, inkább a ralivébés gyorsaságikhoz hasonlított, mint terepralipályához, de aki gond nélkül teljesítette, az igazán élvezte. Ezen a napon az öt magyar autós induló közül a Szalay Balázs, Bunkoczi László kettős végzett a legjobb pozícióban (37. hely), miközben a csapat színeiben versenyző Jaroslav Katrinak is folytatta remeklését (22. pozíció). Varga Ákos és Szilveszter Zsolt rendben végigért a szakaszon. A Darázsi Zsolt, Szalai Norbert, Rack György kamionos trió a 15. helyen ért célba, és így a 14. az összetettben.

A Szalay Dakar Team tehát sikeresen teljesítette a két európai szakaszt és várja a folytatást - pontosabban azt, hogy végre elkezdődjön az igazi verseny. Az európai szakaszok ugyanis mindig afféle bemelegítésnek számítanak a Dakaron, az igazi küzdelem Afrikában várható.

 

 

Szalay Balázs, Bunkoczi László (Opel Frontera):

"Jó tempóban autóztunk, mindössze egyszer tértünk le az útról, de annak sajnos meg is lett az eredménye. Nem azzal volt bajom, hogy áthajtottunk egy bokron, hanem hogy a bokor alatt volt egy hatalmas kő, amely megütötte a kocsi alját, a kormány meg az én kezemet. Mire a szervizparkba értünk, a jobb hüvelykujjam már jócskán feldagadt, és fájt is. Befásliztuk, és remélem, hogy holnapra legalább valamennyire rendbe jön. A pálya egyébként nagyon tetszett, technikás volt, néhány helyen pedig nagyon csúszós, és rengeteg kanyar volt benne. Amiatt egy kicsit hátrányban voltunk, hogy rengeteg autót kellett megelőznünk a rossz rajthelyünk miatt, a helyezésünkkel azonban maximálisan elégedett vagyok."

 

 

Varga Ákos (KTM)

"Igazi endurós szakasz volt, és nagyon élveztem, kivéve azt a néhány másodpercet, amikor a sáros útról egy betonlapokból kirakott útra kellett ráhajtani. Ott ugyanis elcsúsztam. Szerencsére csak néhány másodpercet veszítettem, és utána folytathattam az előzgetést, mivel az előző napi defekt miatt jó néhány nálam lassúbb pilóta rajtolt előlem."

 

 

Jaroslav Katrinak (szlovák, KTM)

"Meglepett a jó eredmény, mert egyáltalán nem siettem. A pálya néhány helyen rendkívül csúszós, sáros és ezáltal veszélyes volt, úgyhogy az égvilágon semmit sem kockáztattam. Az igazi verseny még csak ezután kezdődik."

 

 

Szilveszter Zsolt (romániai, KTM)

"A mai napot végigszenvedtem, mert megfáztam, és emiatt begyulladt a gerincem. De ha nem fájt volna a hátam, akkor sem élveztem volna ezt a szakaszt, mert néhol igazán félelmetes volt. Nem akartam megkockáztatni az esést, úgyhogy inkább visszafogottan motoroztam."

 

 

Darázsi Zsolt, Szalai Norbert, Rack György (MAN)

"A pálya néhol olyan szűk volt, hogy még az autósoknak is tolatniuk kellett, ha be akartak fordulni egy-egy kanyarba. Képzelheti, milyen volt mindez kamionnal..."

drose Creative Commons License 2006.01.01 0 0 441

az idejéből meg a büntiből ítélve sztem egyszerűen kikéste a max időt, ezért kapott max idő + 5 órát

de ez csak tipp

Előzmény: Törölt nick (436)
drose Creative Commons License 2006.01.01 0 0 439

 asszem az utolsó mért időt, vagy ha az irreális, az előtte lévő négy közül valamelyiket adhatja a felügyelő testület

 

Előzmény: DLala (432)
DLala Creative Commons License 2006.01.01 0 0 438
Kikéste az idejét, mint többen mások. Ilyenkor adnak 5 vagy 10 órát.
Előzmény: Törölt nick (436)
sroa Creative Commons License 2006.01.01 0 0 437
itt vannak újabb hírek. Amik szerint darázsiék 15-ként értek célba.

http://www.dakar.hu/site.php?lang=hu&id=11&sub_id=&pe=3&hir_id=796
DLala Creative Commons License 2006.01.01 0 0 435

22:30-kor az Eurosporton remélhetőleg kiderül. Tutira benne lesz.

Szerintem az lehetett, hogy Tomecek ment mint az állat, előzgetett aztán túlvállalt. Nem véletlen, hogy csak három eredmény van órák óta. Szerintem Tomecek feljött negyediknek és akkor bukott, lehet, hogy épp előzés közben.

Előzmény: sroa (433)
sroa Creative Commons License 2006.01.01 0 0 433
A lejátszásból az derül ki, hogy Loprais-t utolérte Tomecek, előzte is, talán visszaelőzés is volt, aztán a 113 km-nél Tomecek volt előrébb, Loprais viszont aztán simán továbbment. Lehet hogy aztán azért kellett leállnia többeknek, hogy a pórult járt kamionhoz odajussanak mentők, és hasonlók? Mert a lejátszás szerint az utána lévők el tudtak menni.
Előzmény: DLala (432)
DLala Creative Commons License 2006.01.01 0 0 432
Tomecek hetediknek rajtolt, nem valószínű, hogy megelőzték, ő talán előzött, szóval gyakorlatilag a teljes mezőny mögötte volt. Az, hogy az azonos idő korrekt-e, majd kiderül. Pl. lehet, hogy mindenki megkapja az utolsónak célba ért idejét. Ha ez éppen a harmadik, akkor nagyon sokan kifejezetten jól jártak. Az utolsó mért időnél rosszabbat, vagy időbüntetést nem adhatnak, mert hasraütve nem lehet időket kitalálni. Szakaszt akkor lehet teljesen törölni, ha még nincs mért ideje senkinek.
Előzmény: sroa (431)
sroa Creative Commons License 2006.01.01 0 0 431
A lejátszás azt mutatja, hogy T. darázsiék és szobiék előtt volt, amikor a 113 km-nél megállt. egy ideig a mieink is álltak, aztán "továbbmentek". szallerék a 108 km-nél állnak, ennek nem is biztos, hogy köze van a tátrához...
Előzmény: Törölt nick (429)
sroa Creative Commons License 2006.01.01 0 0 430
Jé, már nem 0.00-tól van a lejátszás eleje!
sroa Creative Commons License 2006.01.01 0 0 428
http://www.motorsportok.hu/contents.php?cid=1861
Előzmény: HUNPeterr (423)
DLala Creative Commons License 2006.01.01 0 0 427
Előzmény: HUNPeterr (423)
DLala Creative Commons License 2006.01.01 0 0 426
Szabálykönyvet kellene elolvasni. Fenn van a dakar.com-on, de nem vettem eddig a fáradságot végignyálazni...
Előzmény: sroa (422)
drose Creative Commons License 2006.01.01 0 0 425
A normális az lenne... Ez meg az ASO!
Előzmény: sroa (422)
sroa Creative Commons License 2006.01.01 0 0 424
Mondjuk az nem derül ki, hogy mikor és hol történt a dolog, és kik voltak mögötte. az iritrack szerint darázsiék és szobiék célba értek.
Előzmény: sroa (422)
HUNPeterr Creative Commons License 2006.01.01 0 0 423
DLala Pontosan hol olvasható a fordításod?

Hol van több kép Grodon Hummerjéről? (Google-ba nem találtam)
Előzmény: DLala (421)
sroa Creative Commons License 2006.01.01 0 0 422
igen, már láttam, kösz!

ez viszont elég fura:

Így csak néhány kamion érhetett célba, a többiek rosszul jártak, azonos időt kapnak.

Nem az lenne a normális szerintetek, ha a kamionoknak törölnék a mai szakaszt?
Előzmény: DLala (421)
DLala Creative Commons License 2006.01.01 0 0 421

Lefordítottam. Olvasd el ott.

Előzmény: sroa (420)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!