Sajnálom azokat akik komplett stabrudat vesznek a gumik kopása miatt. Én 550ftért veszek Vito stabrúd szilentet és berakom. Vagyis 1100ft a kettő... mennyi a gyári rúd? 50E? Nézzünk körbe mielőtt vásárlunk! Persze,hogyha van pénz akkor nem számít... :)))
Nem tudom, hogy pontosan milyen hibajelenségre gondolsz, nekem teljesen rendszertelenül és kiszámíthatatlanul időnként szitált a kormány (elég rendesen), majd ismeretlen okból abba hagyta. Később ismét.
A stabilizátor rúd (csak egyben cserélhető) a gumik kopása miatt csere lett, azóta megszűnt a hibajelenség.
Ha folyamatosan ráz, az vagy szálszakadás a gumiban (és így dudor), vagy centírozási probléma. Szerintem.
Mivel ez egy frissen összerakott blokk, a Kacsó rakta össze, én csak a hengerfejet raktam rá és a kiegészítőket, szóval dugulás kizárva mert ott kifőzik a HF-et meg a blokkot is. Nagy hibát csak ott véthettem volna, h fordítva raktam fel a HF tömítést mert tök szimetrikus kivéve az olajnyomás furata. De mivel ment a motor 1 napot ami kb 100km volt akkor a HF már rég megragadt volna. És igen énis az olajszivattyún lévő tulnyomás szelepre gondolok, h meg van ragadva. Hétfőn kiderül...
szép estét mindenkinek ! Valami dugulás lesz de csak találgatók.Még egy ötletem lenne de olyan banális is lehet hogy nem írnám ide.De kíváncsi vagyok rá :)ha gondolod megvan a számom Mindenkinek baleset menteset jó hétvégét kívánok :):)
Érdekes dolog történt velem ma, jó pár évnyi Trafic szerelés után, még most is értetlenül állok előtte, ezért megosztom veletek is. Elindítottam reggel a kocsit és nagy durranás volt 10mp után és csak azt láttam, h húzok egy 30centi széles olajcsíkot, és már égett is az olajnyomáslámpa. Szétdurrant az olajszűrő! Hát biztos szar volt, feltettem gyorsan egy másikat új olaj és próba. Alapjáraton jó, majd 2000-es fordulaton megint lelőtte a szűrőt. Megmértük ma az olajnyomást és alapjáraton 7Bar 2-3ezresen 14Bar. Na ez kb pont 3x annyi mint kéne. Miért? :)
szép napot mindenkinek ! Ez nekem is megfordult a fejemben :)De biztos hogy a turbó engedte az olajat gondolom.. Persze egyéb értékek nélkül csak találgatni lehet.:) Tehát azért nem jó mert rossz,és nem viccelnék ha több adat állna rendelkezésre. Mindenkinek baleset menteset és kellemes napot
Igen márc 15-én ragadtam kint gen.problémával.teljesen nem halt meg de kicseréltem mielött valamit nagyon tönkretesz az ingadozás. A tranzitban teljesen kikötöttem a szelepet!!!Azóta tökéletes a motor!!! Traficon is szerintem ez lesz!!!!!
sziasztok! Van egy 7 éves 1.9 100 lovas Trafic 160000 km rel és 1000km-teren kb. 1liter olajat eszik. A turbót már kicseréltem és nincs semmi változás ha valaki tud jó tanáccsal szolgálni azt megköszönöm.
sziasztok. A segítségeteket kérem. Van egy1.9dci 100 lovas trafic és kb.: 1000km-ren 1 liter olajat eszik a turbót már kicseréltül és nem szűnt meg az olaj fogyás. Szerintetek mi lehet még a probléma. A motorba 160000 km van.
szia ! sajnos ez így van és lehet alkudozni a rend éber őrével utána már ha magyarban vagy mert a németeknél nem ö intézkedik és büntet baleset menteset
Szép reggelt mindenkinek ! Nem semmi út-:)én már tavaly óta nem csinálom aszt hiszem elég volt egyenlőre.trafik 2,5 dCI -ehhez keresel egr szelepet ?mintha lenne nekem raktáron megyek nézem :) baleset menteset mindenkinek
Lehet jó. Az Agilis nem rossz gumi, nekem a 81-es ment sokat, lassan csere lesz. A "C"-hez csak annyit: Mivel előírás erre az autóra, ezért KELL C-s gumi. A rendőr sajna tudja és könnyen rendszámlevétel lehet a vége. Mindegy, hogy a forgalmiban szgk vagy tgk szerepel.
Hali.. Kicsit kimaradtam, háll istennek van meló. Ja és szombaton jöttem Angliából, hát kicsit hosszú volt 5700 km. Az üzem anyag árak is szépek Kb. 480 Ft/ litert kóstál.Na meg a komp..... Ha jól emlékszem most nem rég cseréltél generátort, és ilyen gyorsan behalt ? a németek sem a régiek. Ja az alapjáratom kicsit dadog, ha le állítom, és indítom akkor újra szépen jár, valami tipp. Továbbá keresek 2.5 dci agr szelepet ... Bogár mentes utat...