Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HTT Creative Commons License 2006.01.01 0 0 468

Naja

 

Pár éve tán a Kis-éknek a váltója adta meg magát az országúton :-((

 

Teo >

Előzmény: schlesser (465)
Vinyó Creative Commons License 2006.01.01 0 0 467
Kezdődik az összefoglaló az Eurosport-on!
schlesser Creative Commons License 2006.01.01 0 0 465
Ráadásul hogy pont az autópályán ,nemis valami rázós terepen... pech, kiváncsi leszek, az RTL miről fog ezentúl közvetíteni. ha nem a Palikról...
DLala Creative Commons License 2006.01.01 0 0 464
Én is megkaptam :-(
Előzmény: fanyuvo01 (461)
kivi Creative Commons License 2006.01.01 0 0 463
Basszameg... :-(
Vinyó Creative Commons License 2006.01.01 0 0 462
Sajtósoknak szóló hírlevélben ilyen kacsát nem nagyon szoktak kiküldeni!
Előzmény: fanyuvo01 (458)
fanyuvo01 Creative Commons License 2006.01.01 0 0 461
Vége!

Nagyon el vagyunk keseredve, hogy nem tudtunk örömet szerezni azoknak, akik szurkoltak, bátorítottak és erőt adtak nekünk az elmúlt hónapokban a 2006. évi Dakar Rallyra.


2006. 01. 01. 22:23:00, csapat hírek

Röviden a történet a következő: Malagától - ahol a mezőny hajóra szállt Afrika felé - 80 kilométer távolságra az autópályán, hozzávetőleg 110 km/h-s tempónál a motor főtengelye minden előjel nélkül eltört, és ennek következtében a motor abban a pillanatban javíthatatlanul tönkrement. A Dakar Rallyn a motor az autónak azon egysége, amelynek cseréje minden körülmények között tilos, ezért a verseny számunkra akkor és ott véget ért.
Mostantól szorítunk a többi magyar versenyegységnek, és megkezdjük a felkészülést a 2006. évi Világkupa sorozatra és a 2007-es Dakar Rallyra.


Palik László és Darázsi Gábor
fanyuvo01 Creative Commons License 2006.01.01 0 0 459

Helyesbítek:

 

A hír igaz!!!!

 

Rtlmsk hírlevél...

fanyuvo01 Creative Commons License 2006.01.01 0 0 458

Ezek a rtlmsk adatai:

Holnapi rajtidők:
Az összekötő szakaszon:
Palik-Darázsi: 09:21:30
A szelektíven:
Palik-Darázsi: 12:56:30

 


hiába, valamivel fel kell lendíteni az olvasottságot...

Vinyó Creative Commons License 2006.01.01 0 0 457

Tereprallye.hu sajtós hírlevél. 30 perce küldték, csak most olvastam...

De már fent van a honlapon is!

Előzmény: schlesser (456)
schlesser Creative Commons License 2006.01.01 0 0 456
micsoda? ez honnan van ez az infó?
Előzmény: Vinyó (455)
Vinyó Creative Commons License 2006.01.01 0 0 455

Egy friss infó:

 

Palik László a Dakar rallye második szelektív szakaszán motorhiba miatt feladta a versenyt! Csapata elindult haza; a többi magyar résztvevõ viszont továbbra is versenyben van, és jó eredményeket értek el a második napon: a legjobb pozícióban a Kiss-Czeglédy duó áll, összetettben a negyvenötödikek; Lisziék az 54. helyen állnak; Szalay Balázs jó autózással feljött a 69. helyre, Kristóf Márton pedig jelenleg a 95. pozíciót foglalja el összetettben.

DLala Creative Commons License 2006.01.01 0 0 454
Ezek honnan vannak? Nagyon állat!
Előzmény: ultrabrutal (452)
DLala Creative Commons License 2006.01.01 0 0 453
Tiszta sor. Megstuccolt egy fát, majd elkapta balra, felfutott a rézsűn és már borult is az oldalára.
Előzmény: ultrabrutal (449)
ultrabrutal Creative Commons License 2006.01.01 0 0 452

Azért néhányan megkísérelték a lehetetlent...

 

 

  
Előzmény: marcsello (450)
marcsello Creative Commons License 2006.01.01 0 0 451
barna csíkos alsógatya nagyon kemény!!! ilyen esetekben álcaként is működik :-))))
Előzmény: marcsello (450)
marcsello Creative Commons License 2006.01.01 0 0 450
hát ezt tényleg nem nagyon lehetett kikerülni :-(
Előzmény: ultrabrutal (449)
ultrabrutal Creative Commons License 2006.01.01 0 0 449

A fekvő Tatra:

 

  
schlesser Creative Commons License 2006.01.01 0 0 448
Jól elkepták a képet! Szegény Robinak nem lehetett kelleme, mikor ráesett a quadja.Remélem nem esaett nagyobb baja!
Előzmény: marcsello (447)
marcsello Creative Commons License 2006.01.01 0 0 447
Greff Robiról egy kép az eurosport.com-ról:
DLala Creative Commons License 2006.01.01 0 0 446

A két magyar kamionos trió 10. és 11. összetett helye nem semmi...

Őket is meg kellett volna szólaltatni.

schlesser Creative Commons License 2006.01.01 0 0 445
Na, fejlődik az RTL KLUB, a híradóban megszólaltatták, szalayt is, persze utána egyből palikot, ő meg elmesélte, hogy majdnem beestek egy szakadékba, csak 2 faderab tartotta meg őket...
schlesser Creative Commons License 2006.01.01 0 0 444
Tényleg nagy a kavarodás, azt írták ki, hogy szallerék 2.ak az összetettben:) Maradhatna így...
Előzmény: sroa (443)
sroa Creative Commons License 2006.01.01 0 0 443
a dakar.com-on feltették a kamionok eredményeit, de elég kaotikus dolgok vannak benne egyelőre...
schlesser Creative Commons License 2006.01.01 0 0 442

Szalay gyors volt, de megsérült a keze

 

 

Technikás, sáros, sokak szerint igen veszélyes szakaszt teljesített a Dakar-mezőny az év első napján. A kanyargós, technikás, olykor meglehetősen sáros pálya, inkább a ralivébés gyorsaságikhoz hasonlított, mint terepralipályához, de aki gond nélkül teljesítette, az igazán élvezte. Ezen a napon az öt magyar autós induló közül a Szalay Balázs, Bunkoczi László kettős végzett a legjobb pozícióban (37. hely), miközben a csapat színeiben versenyző Jaroslav Katrinak is folytatta remeklését (22. pozíció). Varga Ákos és Szilveszter Zsolt rendben végigért a szakaszon. A Darázsi Zsolt, Szalai Norbert, Rack György kamionos trió a 15. helyen ért célba, és így a 14. az összetettben.

A Szalay Dakar Team tehát sikeresen teljesítette a két európai szakaszt és várja a folytatást - pontosabban azt, hogy végre elkezdődjön az igazi verseny. Az európai szakaszok ugyanis mindig afféle bemelegítésnek számítanak a Dakaron, az igazi küzdelem Afrikában várható.

 

 

Szalay Balázs, Bunkoczi László (Opel Frontera):

"Jó tempóban autóztunk, mindössze egyszer tértünk le az útról, de annak sajnos meg is lett az eredménye. Nem azzal volt bajom, hogy áthajtottunk egy bokron, hanem hogy a bokor alatt volt egy hatalmas kő, amely megütötte a kocsi alját, a kormány meg az én kezemet. Mire a szervizparkba értünk, a jobb hüvelykujjam már jócskán feldagadt, és fájt is. Befásliztuk, és remélem, hogy holnapra legalább valamennyire rendbe jön. A pálya egyébként nagyon tetszett, technikás volt, néhány helyen pedig nagyon csúszós, és rengeteg kanyar volt benne. Amiatt egy kicsit hátrányban voltunk, hogy rengeteg autót kellett megelőznünk a rossz rajthelyünk miatt, a helyezésünkkel azonban maximálisan elégedett vagyok."

 

 

Varga Ákos (KTM)

"Igazi endurós szakasz volt, és nagyon élveztem, kivéve azt a néhány másodpercet, amikor a sáros útról egy betonlapokból kirakott útra kellett ráhajtani. Ott ugyanis elcsúsztam. Szerencsére csak néhány másodpercet veszítettem, és utána folytathattam az előzgetést, mivel az előző napi defekt miatt jó néhány nálam lassúbb pilóta rajtolt előlem."

 

 

Jaroslav Katrinak (szlovák, KTM)

"Meglepett a jó eredmény, mert egyáltalán nem siettem. A pálya néhány helyen rendkívül csúszós, sáros és ezáltal veszélyes volt, úgyhogy az égvilágon semmit sem kockáztattam. Az igazi verseny még csak ezután kezdődik."

 

 

Szilveszter Zsolt (romániai, KTM)

"A mai napot végigszenvedtem, mert megfáztam, és emiatt begyulladt a gerincem. De ha nem fájt volna a hátam, akkor sem élveztem volna ezt a szakaszt, mert néhol igazán félelmetes volt. Nem akartam megkockáztatni az esést, úgyhogy inkább visszafogottan motoroztam."

 

 

Darázsi Zsolt, Szalai Norbert, Rack György (MAN)

"A pálya néhol olyan szűk volt, hogy még az autósoknak is tolatniuk kellett, ha be akartak fordulni egy-egy kanyarba. Képzelheti, milyen volt mindez kamionnal..."

drose Creative Commons License 2006.01.01 0 0 441

az idejéből meg a büntiből ítélve sztem egyszerűen kikéste a max időt, ezért kapott max idő + 5 órát

de ez csak tipp

Előzmény: Törölt nick (436)
drose Creative Commons License 2006.01.01 0 0 439

 asszem az utolsó mért időt, vagy ha az irreális, az előtte lévő négy közül valamelyiket adhatja a felügyelő testület

 

Előzmény: DLala (432)
DLala Creative Commons License 2006.01.01 0 0 438
Kikéste az idejét, mint többen mások. Ilyenkor adnak 5 vagy 10 órát.
Előzmény: Törölt nick (436)
sroa Creative Commons License 2006.01.01 0 0 437
itt vannak újabb hírek. Amik szerint darázsiék 15-ként értek célba.

http://www.dakar.hu/site.php?lang=hu&id=11&sub_id=&pe=3&hir_id=796
DLala Creative Commons License 2006.01.01 0 0 435

22:30-kor az Eurosporton remélhetőleg kiderül. Tutira benne lesz.

Szerintem az lehetett, hogy Tomecek ment mint az állat, előzgetett aztán túlvállalt. Nem véletlen, hogy csak három eredmény van órák óta. Szerintem Tomecek feljött negyediknek és akkor bukott, lehet, hogy épp előzés közben.

Előzmény: sroa (433)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!